TG Telegram Group Link
Channel: کلیک | Click
Back to Bottom
🔷 کنترل آب و هوا با استفاده از نظریه آشوب

🔸 دانشمندان به تازگی دریافته‌اند که می‌توان از طریق نظریه آشوب (Chaos Theory) وضعیت آب‌وهوا را به طور مصنوعی تغییر داده و آن را کنترل کنند.

@Click
🔷 آموزش دوئت در تیک تاک | چگونه در تیک‌تاک ویدیوی دونفره بسازیم؟

🔸 ساخت ویدئو دونفره یا دوئت (Duet) در تیک‌تاک یک روش جذاب و خلاقانه برای واکنش به محتوای تصویری دیگران است. اما چگونه در تیک‌تاک دوئت کنیم؟

🔗 در کلیک بخوانید

@Click
🔷 آپدیت جدید eFootball مشکلات بزرگ بازی را برطرف کرده است

🔸 سال گذشته کونامی بازی eFootball را منتشر کرد. این بازی در روز انتشار با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کرد اما آپدیت جدید eFootball اخیرا در دسترس قرار گرفته که بسیاری از مشکلات این بازی را برطرف کرده است.

🔗 در کلیک بخوانید

@Click
🔷 آلمان در صدر لیست کشورهای دوست‌دار کریپتو در فصل اول 2022

🔸 بر اساس تحقیق انجام شده توسط Coincub، آلمان در سه ماهه اول سال 2022 بیشترین میزان علاقه به رمزارزها را داشته است. سنگاپور حالا با یک پله سقوط در جایگاه دوم قرار گرفته و ایالات متحده آمریکا هم جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

🔸 کوین‌کاب در گزارش خود توضیح می‌دهد لیست برترین کشورهایی که از دارایی‌های دیجیتال استقبال می‌کنند، طی چند ماه گذشته تغییر کرده است. این شرکت از پذیرش رمزارزها و تصمیم کشور برای اجازه سرمایه‌گذاری در کریپتو به عنوان مهم‌ترین عواملی یاد کرده که باعث موفقیت آلمان در سه ماهه اول سال 2022 شده‌اند.

@Click
🔷 مایکروسافت قصد افزودن تبلیغات به بازی‌های رایگان ایکس باکس را دارد!

🔸 به تازگی گفته شده که شرکت مایکروسافت، در حال یافتن راهکاری برای افزودن تبلیغات به بازی‌های رایگان پلتفرم ایکس باکس است. برآورد‌های فعلی بر این است که تا سه ماهه سوم سال جاری، شاهد افزوده شدن تبلیغات به بازی‌ها باشیم. به گفته خبرگزاری Business Insider، این تبلیغات ممکن است به شکل بیلبورد‌های رندر‌ شده در بازی‌های مسابقه‌ای خود را نشان دهند؛ اما هنوز گفته نشده که آیا خبری از تبلیغات ویدیویی کامل خواهد بود یا خیر.

@Click
🔷 تصویر صفحه اول برخی روزنامه های امروز

@Click
🔷 لغو کنسرت‌ها در 1401 تکذیب شد | نیمه دوم ماه رمضان کنسرت نداریم

🔸 معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر لغو کنسرت‌ها را تکذیب کرد و برگزار نشدن کنسرت‌ها را مربوط به همزمان بودن با نیمه دوم رمضان از شب‌های قدر تا عید فطر دانست.

@Click
🔷 خودروی برقی هواوی آیتو M7 با مصرف سوخت باورنکردنی در راه است

🔸 نسل جدید خودروهای برقی هواوی به نام آیتو M7 در راه است. این خودرو به سبب برخورداری از موتور هیبریدی، مصرف سوخت بسیار پایینی دارد.

🔗 در کلیک بخوانید

@Click
🔷 گزارش جاب‌ویژن درباره دستمزد در ایران ۱۴۰۱؛ زنان از مردان حقوق کمتری دریافت می‌کنند

🔸 گزارش جاب‌ویژن درباره دستمزد کارکنان ایرانی در سال 1401 نشان می‌دهد که جنسیت یکی از دلایل اساسی تفاوت دستمزد است. اهمیت این شاخص از آنجایی است که افراد نقشی در آن ندارند؛ مثل رنگ پوست یا قومیت. این اثرگذاری هم در نهایت شرایطی را رقم زده تا زنان نه تنها حقوق و دستمزد کمتری نسبت به مردان دریافت کنند، بلکه مطالبه‌گری‌شان برای افزایش دستمزد هم کمتر باشد.

🔸 جاب ویژن با انتشار نتایج نظرسنجی پایان سال 1400 خود، پیرامون میزان افزایش حقوق در سال 1401 نکاتی درباره مطالبه مالی کارکنان مشاغل متفاوت بر اساس جنسیت، میزان سابقه کار، میزان تحصیلات و همچنین شغل و رده شغلی و مواردی از این دست منتشر کرده است.

@Click
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔷 فروش جهانی فیلم "The Batman" از 750 میلیون دلار عبور کرد
کیفیت خوب این فیلم ساعاتی پیش منتشر شد.

@Click
🔷 در ایران تغییر اقلیم رخ داده است

🔸 به گفته معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، مهاجرت‌ها و پناهندگی محیط زیستی در کشور به علت کم آبی و شرایط نامساعد در حال رخ دادن است.

@Click
HTML Embed Code:
2024/05/17 21:36:24
Back to Top