TG Telegram Group Link
Channel: کلیک | Click
Back to Bottom
🔷 اوپرا «مرورگر کریپتو» خود را برای iOS عرضه کرد

🔸 کمپانی نرم‌افزاری اوپرا پروژه مرورگر رمزارز یا Crypto Browser خود را روی iOS هم آورد. این مرورگر پیش از این برای مک، ویندوز و اندروید موجود بود و در کنار ایجاد دسترسی کاربرپسند به خدمات Web3، دارای یک والت داخلی نیز هست.

🔸 بنا به اخبار منتشر شده، نسخه iOS این مرورگر با همان قابلیت‌های آشنای موجود در نسخه‌های دسکتاپ و اندروید عرضه خواهد شد. یکی از این قابلیت‌ها، والت داخلی است که از اکوسیستم‌های اتریوم، پلی‌گان و سلو پشتیبانی می‌کند و قرار است در آینده گزینه‌های بیشتری به موارد تحت پشتیبانی آن اضافه شوند.

@Click
🔷 رکوردزنی بایدن در بازداشت مهاجران؛ ۲۱۰ هزار نفر در یک ماه

🔸 دولت فعلی آمریکا با بازداشت حدود ۲۱۰ هزار مهاجر و پناهجوی مکزیکی طی ماه قبل، رکورد پنج دولت قبلی را شکست./ فارس

@Click
🔷 موضوعات پربحث گیمینگ توییتر در سه ماهه اول سال 2022

شبکه‌های اجتماعی فضای مناسبی برای تبادل نظر در حوزه‌های مختلف دارند. اخیرا آماری درباره موضوعات پربحث گیمینگ توییتر منتشر شده که اطلاعات جالب توجهی را ارائه می‌دهد.

🔗 در کلیک بخوانید

@Click
🔷 مدیرکل جمعیت وزارت بهداشت: غربالگری جنین ممنوع نشده است

🔸 طبق اعلام مدیرکل جمعیت وزارت بهداشت، غربالگری جنین ممنوع و حذف نشده، بلکه قانون غربالگری با درخواست والدین و تایید پزشک متخصص انجام خواهد شد.

@Click
🔷 افزایش شدید قیمت ‎آیفون در بازار

🔸 بررسی قیمت ها در بازار تلفن همراه از جهش چشمگیر قیمت تلفن های همراه اپل در هفته های اخیر حکایت دارد؛ آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در هفته های گذشته به ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

@Click
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔸 شرکت خودروسازی تسلا در مارس سال ۲۰۲۲ کارخانه عظیم خود را در نزدیکی برلین، پایتخت آلمان راه‌اندازی کرد. قرار است در این کارخانه که به "گیگا فکتوری" معروف است، صدها هزار اتومبیل برقی در اولین کشور سازنده موتورهای احتراقی تولید و از این طریق روانه بازارهای اروپا شود.

@Click
🔷 اینترنت ایران گران‌تر از اروپا و کندتر از آنگولا!

🔸 اگرچه کیفیت اینترنت ارائه شده در کشور شرایط مساعدی ندارد اما تعرفه بسته‌های اینترنت به شکل خاصی در روزهای گذشته افزایش پیدا کرده.

🔸 افزایش قیمت بسته‌های اینترنت در حالی است که بسیاری از خانواده‌ها از اینترنت برای بخش مهمی از زندگی خود "مثل تحصیل یا خدمات بانکی و ..." استفاده می‌کنند.

🔸 رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرده بود که باید استفاده از اینترنت برای دهک‌های پایین رایگان شود، اما حالا اوضاع جور دیگری رقم می خورد.

@Click
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔷 هت تریک مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه | پاسخ کوبنده به منتقدان

🔸 روز گذشته باشگاه اسپورتینگ لیسبون بیانیه‌ای توهین‌آمیز علیه ستاره تیم ملی ایران منتشر کرد، اما هت تریک مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه پاسخ مهمی به این بیانیه جنجالی داشت.

🔗 در کلیک بخوانید

@Click
🔷 راه جدید مبارزه با سرطان: ارسال ربات‌های کوچک به مغز انسان

🔸 استارتاپ Bionaut Labs، مستقر در کالیفرنیا قصد دارد با ارسال ربات‌های مینیاتوری به اعماق جمجمه انسان، در دو سال آینده اولین آزمایش بالینی خود روی انسان‌ها برای درمان اختلالات مغزی و تومورهای سرطانی مغزی با استفاده از این روش را آغاز کند و در ادامه به سراغ مبارزه با سرطان برود.

🔸 برای درمان سرطان، از این ربات‌های ریز به منظور تزریق مستقیم داروهای ضد سرطان به تومورهای مغزی استفاده خواهد شد.

🔸 به گفته یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این استارتاپ، در روش‌های درمانی فعلی تمام بدن بیماران تحت تاثیر داروها قرار می‌گیرند که این امر عوارض جانبی بسیار شدید و زیادی دارد و موجب از دست دادن کارایی می‌شود. این ربات‌ها همچنین می‌توانند نمونه‌های بافتی مورد نیاز داخل مغز را اندازه‌گیری و جمع‌آوری کنند.

@Click
🔷 ایسوس لپ تاپ ذن‌بوک 14X OLED Space Edition با نمایشگر خارجی را روانه بازار کرد

🔸 لپ تاپ ایسوس ذن‌بوک 14X OLED Space Edition که در رویداد CES 2022 شاهد معرفی آن بودیم؛ سرانجام روانه بازار شده است. این لپ‌ تاپ، دارای پردازنده نسل دوازدهمی اینتل Core i9-12900H بوده و پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xe را در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه رم به همراه دارد. همانطور که از نام این محصول پیداست؛ این لپ‌ تاپ از نمایشگری ۱۴ اینچی با پنل اولد استفاده می‌کند؛ نرخ نوسازی این پنل معادل ۹۰ هرتز بوده و نسبت صفحه آن نیز ۱۶:۱۰ است./GSM.ir

@Click
🔷 اولین فروش فوری سایپا در ۱۴۰۱ از فردا (۲۹ فروردین)

🔸 فردا دوشنبه ۲۹ فروردین، اولین طرح فروش فوری سایپا در سال جدید آغاز می‌شود و تا ۲ روز ادامه دارد. در این طرح ۴ محصول عرضه می‌شود.

@Click
🔷 ترامپ در 2024 به کاخ سفید برمی‌گردد؟

🔸 دونالد ترامپ از احتمال بازگشتش به انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خبر داده است. اما چقدر امکان رای آوردن و انتخاب شدن او هست؟

@Click
🔷 مهارت‌های پایه سواد دانش‌آموزان آسیب دیده است

🔸 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از بروز آسیب‌های جدی در مهارت‌های سواد پایه دانش‌آموزان مثل مهارت خواندن و نوشتن در دوران آموزش مجازی خبر داد.

@Click
🔷 قدیمی‌ترین گاه‌شمار مایایی کشف شد

🔸 باستان‌شناسان اخیرا موفق به قدیمی‌ترین گاه‌شمار مایایی روی هرمی موسوم به Las Pinturas شده‌اند. این گاه‌شمار ۲۶۰ روز دارد.

@Click
🔷 اینترنت معیشتی به کدام افراد تعلق می‌گیرد؟

🔸 قرار است دولت بسته‌های ۲ گیگابایتی معیشتی به مردم ارائه کند تا گرانی اینترنت تا حدی جبران شود.

@Click
🔷 نام مالک پتروشیمی میانکاله افشا شد

🔸 عبداله عبدی، ابربدهکار بانک دولتی توسعه صادرات، از سوی رسانه‌ها مالک پتروشیمی میانکاله معرفی شده است.

@Click
🔷 فرودگاه‌های تهران چند ساعت تعطیل می‌شوند (۲۹ فروردین)

🔸 فردا ۲۹ فروردین به مناسبت روز ارتش نیرو‌های مسلح مراسم رژه هوایی خواهند داشت و به این علت از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ همه پرواز‌های فرودگاه‌های امام، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه‌های تهران تعطیل می‌شود.

@Click
🔷 صرافی بیبی دوج راه‌اندازی می‌شود

🔸 محبوب‌ترین ارز دیجیتال دنیا یعنی شیبا قصد دارد صرافی بیبی دوج را راه‌اندازی کند. این صرافی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود.

@Click
🔷 مراقب کلاهبرداری با عنوان پیش‌فروش بلیت جام جهانی باشید

🔸 پیش‌فروش بلیت مسابقات جام جهانی 2022 قطر، روش تازه‌ای برای کلاهبرداری اینترنتی است که پلیس فتا درباره آن هشدار داد.

@Click
🔷 رکورد بیشترین تماشای یک فیلم شکست
🔸 عده‌ای از افراد دنیا عاشق شکستن رکوردهای گوناگون و بعضا عجیب هستند. حالا یک مرد اهل فلوریدا با ۲۹۲ بار تماشای فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست»، رکورد بیشترین تماشای یک فیلم را شکسته است.

@Click
HTML Embed Code:
2024/06/16 07:16:34
Back to Top