TG Telegram Group Link
Channel: ادبیات رادیکال
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دهدشت

نظامی که روزی مبارزین جان برکف را در میدانها و معابر به گلوله میبندد و روزی دیگر در اطاقهای دربسته حکم مرگشان را امضا میکند با تمام جنایتکاری اش، در مقابل خیزشهای برحق مردمی دوام نخواهد داشت، جمهوری اسلامیِ کودک کُش باید سرنگون شود‌.

@adabiyate_Radical
طبق گزارش فرانس ۲۴: از گلوله‌های یک شرکت فرانسوی-ایتالیایی برای سرکوب اعتراضات در ایران استفاده شده
شبکه خبری فرانس ۲۴ می‌گوید در تحقیقات خود شواهدی یافته که نشان می‌دهد از گلوله‌های شاتگان شرکت فرانسوی-ایتالیایی «شدیت» برای سرکوب اعتراضات در ایران استفاده شده است.
طبق این تحقیقات این گلوله‌ها از سال ۲۰۱۱ به این سو در ایران استفاده شده که ناقض تحریم‌های اتحادیه اروپا بوده است.
در این تحقیق از ایرانیان خواسته شد تا عکس‌هایی از مهمات مصرف‌شده در جریان اعتراضات پس از کشته شدن مهسا امینی را ارسال کنند.
در جریان سرکوب اعتراضات از گلوله، گلوله‌های پینت بال و فشنگ‌های ساچمه‌ای به طور گسترده استفاده شده است. در حالی که بیشتر گلوله‌های ساچمه‌ای در ایران ساخته شده‌ بودند، ۱۳ گلوله کشف‌شده از هشت شهر مختلف ایران دارای آرم شرکت شدیت بودند.
گلوله های شاتگان شرکت شدیت سال‌هاست که به طور گسترده مورد استفاده شکارچیان ایرانی است.
https://twitter.com/ErshadAlijani/status/1596182174805655553?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1596182174805655553%7Ctwgr%5E2018e85bb77e6d7179631a92e6b8a41c9a405ebc%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.bbc.com%2Fpersian%2Flive%2Firan-63758026
گزارش تحقیقی ما درباره به کارگیری گلوله‌های شاتگان ساخت شرکت فرانسوی-ایتالیایی «کدیته» [شدیت] در سرکوب اعتراضات. این گلوله‌ها دست کم از ۲۰۱۱ به شکل گسترده مورد استفاده «صنایع دفاعی ایران» بوده. صادرات این گلوله‌ها و اجزای آن از سال ۲۰۱۱ تحت تحریم اتحادیه اروپا است.
*************
تا زمانیکه نظام جمهوری ضد بشری بر سر قدرت باقی بماند تحریمهای سردمداران و نهادهای جمهوری اسلامی از سوی کشورهای پرقدرت امپریالیستی ره به جایی نمی برد و پشیزی ارزش و تاثیر ندارد .
تنها گزینه مطلوب و ممکن انقلاب واقعی با شرکت میلیونها نفر از ستمدیدگان ایران بر سرنگونی جمهوری اسلامی و قطع کلیه روابط اقتصادی، سیاسی با نظام جهانی سرمایه داری-امپریالیستی به رهبری دولت آمریکا و متفقینش قدرتهای بزرگ است!

💥قدرتهای بزرگ امپریالیستی شریک جرم جمهوری اسلامی ظرف ۴۴ سال گذشته تاکنون در سرکوب خونین، دستگیری، شکنجه و اعدام مبارزان، غارت منابع طبیعی هستند و بنابراین نباید ژستهای آنها در مخالفت ظاهری با جمهوری اسلامی را جدی گرفت؛ شک نباید کرد که تنها گزینه مطلوب در مقابل قدرتهای بزرگ جهان سرمایه داری-امپریالیستی کماکان رژیم بنیادگرای جمهوری اسلامی است و قدرتهای بزرگ برای حل تضادهای مشخصشان با جمهوری اسلامی(از جمله برجام!) ماشین اسقاط شده و به روغن سوزی افتاده "حقوق بشر" را در حمایت ظاهری از اعتراضات برحق ستمدیدگان ایران به کار انداخته است تا با ایجاد توهم در ما زنجبران ستمبر در زمانی که مساعد تشخیص بدهند و منافع استراتژیکشان ایحاب کند انقلاب مان را به بیراه دیگری مانند آنچه در سال ۱۳۵۷ (۱۹۷۹ میلادی) اتفاق افتاد و خمینی و جمهوری اسلامی را به قدرت رساندند بکشانند و یک طبقه ستمگر دیگر را به قدرت برسانند.

🔥کمونیستهای انقلابی معتقد به سنتز نوین کمونیسم یک لحظه نباید فراموش کنند که مبارزه برای سرنگونی واقعی جمهوری اسلامی جدا از مبارزه با اربابان جانی اش که سران نظام جهانی سرمایه داری-امپریالیستی به رهبری آمریکا را تشکیل میدهند نیست! سرنگونی اولی بدون سرنگونی دومی شدنی و قابل حصول نیست!
💥منافع اساسی ستمکشان و بشریت ستمبر ایران و جهان با منافع امپریالیستهای جهانی و حکومتهای مرتجع دست نشانده شان در تضاد خونین قرار دارد.

سرنگونی نظام سرمایه داری-امپریالیستی جهانی به رهبری امپریالیسم آمریکا از طریق سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است! و این تنها از طریق انقلاب واقعی کمونیستی قابل حصول است!

🔥انقلاب کمونیستی و نه چیزی کمتر!

شنبه، ۵ آذر ۱۴۰۱
گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2630
نظامِ آدم کُشی که روزی مبارزین خلق را در میدانها و معابر به گلوله میبندد و روزی دیگر در اتاقهای دربسته حکم مرگشان را امضا میکند تیم ورزشی اش چگونه میتواند نماینده سربلندی مردم و نشان غرور ملی آنها باشد؟
فوتبال برای اولین بار در مسجد سلیمان و ابادان از طرف بچه کارگرها و خود کارگران به ایران معرفی شد اما در آن زمان فوتبال معصوم بود و توانست مورد مقبولیت مردم ایران قرار بگیرد ... امروزه در ج.اسلامی اکثریت بازیکنان فوتبال باید از خودی های نظام و ولایت و از طرفداران ولی فقیه باشند.
کی روش مربی تیم جمهوری اسلامی یک مزدور و جیره خوار بیشرف جمهوری اسلامی است.

تصویر جانباخته محمد قائمی فر ، فرودست خوزستانی که در قیام کنونی توسط جمهوری اسلامی قاتل به ضرب گلوله به قتل رسید.


@adabiyate_Radical
همه دیدیم که چگونه تعارض زن و قوانین اسلامی بعنوان یکی از زیرمجموعه های تعارض آزادی و استبداد، شکل خود را به تضاد بین مردم و مرجعیت دینی یعنی تضاد مردم و کلیت جمهوری اسلامی تبدیل کرده است.
مردم ایران بخصوص جوانان عاصیِ زن و مرد از هر قشر و مشخصا زحمتکشان به صحنه آمدند و آتشی به پا کرده اند که شعله هایش همچنان زبانه میکشد و این نظام ضدبشری را در آستانه واژگونی قرار داده است. جمهوری اسلامی که نظام ارتجاعی خویش را از دست رفته میبیند با بسیج کردن نیروهای سرکوب، تلاش میکند با کُشتار و بگیر و ببند، رعب و وحشت را در بین مردم ایران برای صرف نظر کردن از انقلاب شان گسترش دهد ولی از این حقیقت غافل هستند که مردم ایران ایستاده اند و از نیروهای سرکوبگر و جلاد رژیمِ آدمکش نمی ترسند. این مردم ایران هستند که تصمیم می گیرند در خیابان بمانند یا عقب بایستند و ساکت بمانند.

@adabiyate_Radical
مبارزه طبقاتی در ایران وارد یک حرکت نامتعادل شده است و این جنبش تا زمانی که یکطرف بر طرف دیگر مسلط شود، یعنی شکست نهایی طبقه حاکم و برقراری نظم جدید ادامه خواهد داشت. باید به دستاوردهای حاصل از فراز و نشیب های جنبش های اجتماعی دقت کرد اما نباید در فراز و نشیب های جنبش انقلابی مردم ایران بطور مطلق خوشبین و یا با افول حرکت ناامید شد، زیرا تحول و تعمیق یک جنبش اجتماعی انقلابی امری مسلم است، اما درازمدت نیز هست. چیزی که مهمتر است، نبود روحیه سازشکاری در برابر سرکوب خونین نظام ظالم و ستمگر جمهوری اسلامی ایران است.



@adabiate_Radical
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زنده یاد مجیدرضا رهنورد در وصیتنامه خود به صراحت اعلام کرده بر مزار او کسی قرآن نخواند، نماز نخوانند و ناراحت نباشد و شادی کنند.
او نماینده شجاع مردم در مبارزه سازش ناپذیر با جمهوری اسلامی است و وصیتنامه اش برای هشتاد میلیون ایرانی است!


@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
#نه_به_جمهوری_اسلامی

🔥
سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی؛ هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است!

💫کانال کمونیسم نوین

https://hottg.com/New_Communism/2661
چند این شب و خاموشی ؟ وقت است که برخیزم
وین آتش خندان را با صبح برانگیزم

گر سوختنم باید افروختنم باید
ای عشق بزن در من کز شعله نپرهیزم

صد دشت شقایق چشم در خون دلم دارد
تا خود به کجا آخر با خاک در آمیزم

چون کوه نشستم من با تاب و تب پنهان
صد زلزله برخیزد آنگاه که برخیزم

برخیزم و بگشایم بند از دل پر آتش
وین سیل گدازان را از سینه فرو ریزم

چون گریه گلو گیرد از ابر فرو بارم
چون خشم رخ افزود در صاعقه آویزم

ای سایه ! سحر خیزان دلواپس خورشیدند
زندان شب یلدا بگشایم و بگریزم‌
هوشنگ ابتهاج

@adabiyate_Radical
جمهوری تروریست اسلامی به چند جوانی که در روستای پرسیلا از توابع ایذه در خوزستان به قتل رساند انگ تروریست زد!
سپاه پاسداران می‌گوید به یک «شبکه تروریستی فعال» در ایذه ضربه زده است.
جمهوری اسلامی تروریست و سپاه مرگ، فرودستان و زنان و کودکان را یا به ضرب گلوله اسلحه و دوشکا به قتل میرساند و یا در دادگاههای در بسته پوشالی اش حکم مرگ شان را امضاء میکند.
حکومت تئوکراتیک جمهوری اسلامی با همه توان و دستگاه سرکوبش بسیار ترسو هم است. در مقابل خشم و انزجار توده ها و عمل انقلابی آنها بزدل است، و به بزدلانه ترین شکل با کُشتار، گروگان گیری، شکنجه و حکمهای پوشالی تلاش میکند ناتوانی از انقلاب و یاس و وحشت را بین مردم تقویت کند ، زیرا ثبات نظم کهنه و فرسوده بنیادگرای اسلامی خود را از دست داده اند...
مرگ بر سرمایه داری جمهوری اسلامی این نظام فالانژ و تروریست.



@adabiyate_Rasical
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
چهلم فواد محمدی و برهان کرمی، کامیاران روستای ماویان. ۱ دی ۱۴۰۱
🌹🌹🌹



@adabiyate_Radical
اعتراف گیری های نظامِ کودک کُش جمهوری اسلامی با انواع شکنجه جسمی و روانی، گروگان گیری و دروغ پراکنی ، نشان از ماهیت فاشیستی این نظام دارد.
درود بر قیام غرور آفرین مردم ایذه.
فردای شبی که جانیان ج.ا کیان پیرفلک را به قتل رساندند جوانان انقلابی ایذه بیش از ۴۰ نفر از آدمکشان مزدور را به درک واصل کردند.
در جنگ بعدی نیز چندین مزدور را به وادی نیستی فرستادند.
چیزی که جمهوری اسلامی هرگز آنرا علنی نکرد..
جانیانِ کیان کُش، با شیوه های نوین جنگ روانی و قطع ارتباط اسیر با بیرون و تهدید و ارعاب اعمال فشار و خشونت علیه خانواده او با دروغگویی گفتند که جانباختگان و مجاهد کور کور کسانی اند که به ماشین کیان پیرفلک شلیک کردند.
شکنجه های تلویزیونی ذره ای از شرف مجاهد کور کور نمیکاهد بلکه آنرا بیشتر و بیشتر نزد مردمش محبوب میکند. او و یارانش. چرا که اینها قبلا جان خود را برای دیگرانشان به نوک تفنگ و مشت گرفتند....


@adabiyate_Radical
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چهلم کیان پیرفلک/ ایذه
بسیجی به ما دروغ نگو
کیان داداش مجاهد


@adabiyate_Radicl
Forwarded from کمونیسم نوین
رفقا با درودهای سرخ
۷ چهره ریاکار
علی کریمی گوه زد؛ او‌ که‌ از زمان قتل دولتی مهسا امینی در آفساید قرار داشت نتوانست به تیم مردم‌ ستمدیده ‌ایران‌گل بزند و در نهایت سه فوله شد ‌و از بازی با کارت قرمز برای همیشه اخراج شد!

حامد اسماعیلیون که همواره از دو‌طرف زبانش صحبت می‌کرد از ابتدا علامت سوال بزرگی روی چهره اش نمایان بود! او‌ نیز به مردم‌ ستمدیده ایران خیانت نمود!

خانم‌ علینژاد هم‌چون‌ حبابی توخالی از ابتدا ورودش به آمریکا توسط مجلس و‌ سنای دولت آمریکا و رسانه‌های موازی با قدرتهای بزرگ‌ باد شد!

قدرتهای بزرگ‌ امپریالیستی می خواهند برای فرودستان جان برکف ایران گماشته تعیین‌ کنند!

این چیز جدیدی نیست و مرتجعین کوتوله با نقاب مدتهاست تلاش میکنند روی مسیر انقلاب با حمایت دول بزرگ امپریالیستی موج سواری کنند، اما مردم از اینها مدتهاست گذر کرده اند و‌ مسیرشان را به پیش میبرند!

انقلاب همه را وادار میکند چهره واقعی خود را نشان دهند!

مسیر انقلاب سبب آن می شود که خرده سنگها جدا شوند و از مسیر و جریان جدا شوند و‌ این امری خوب است.

رفقا نباید تعجب کرد‌ که افراد زیادی مرز ارتجاعی خود را با منافع اساسی مردم‌ فرودست و‌ ستمکش ایران که در کف خیابان جانشان را فدا میکنند، روشن می نمایند!

ما در کف خیابان به خاطر انقلاب از جان مایه نمیگذاریم ‌که به عقب برگردیم و طبقه ستمگر سرمایه دار دیگری را به قدرت برسانیم !

🔥فرودستان بی صدای ایران:
کشته ندادیم که رهبر نظام
فاشیست جمهوری اسلامی برود ‌و جیره خواران وابسته به‌ قدرتهای بزرگ‌ نطام‌ سرمابه‌دادی-امپریالیستی به قدرت برسند!

https://www.instagram.com/reel/Cm2O0c6KvyU/?igshid=MDJmNzVkMjY=


💫کانال کمونیسم‌ نوین

https://hottg.com/New_Communism/2665
اتحادیه اروپا در واکنش به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی دو تن از معترضان بازداشتی زر مُفت زد.

🔻طبق گزارش فرانس ۲۴: از گلوله‌های یک شرکت فرانسوی-ایتالیایی برای سرکوب اعتراضات در ایران استفاده شده است.
- اتحادیه اروپا و قدرت های بزرگ همدست و شریک جرم جمهوری اسلامی ظرف چهار دهه گذشته تاکنون در سرکوب خونین، دستگیری، شکنجه و اعدام مبارزان، غارت منابع طبیعی هستند، بنابراین نباید ژستهای آنها در مخالفت ظاهری با جمهوری اسلامی را جدی گرفت
همانطور که بارها گفتیم وجود و ماهیت این نظام ضدبشری با سرکوبها و قتل عامهای پی در پی پیوند و ارتباط ناگسستنی دارد. و جز با سرنگونیِ انقلابی آن نمیشود به جنایاتش پایان داد.
🔻بعضی منتقدین میگفتند اگر گوشت انسان خوردنی بود سالها پیش جمهوری اسلامی جنایتکار و  سرمایه داران حریص ایران، گوشت و استخوان کارگران و زحمتکشان را خورده بودند
اما این نظام ضدبشریِ خون آشام سالهاست خون و گوشت مردم را هم میخورد.
کجایند ببینند این نظام جهل و جرم و جنایت، اجساد جوانانی که میکُشد را تكه تكه كرده و اعضاى آنها را به فروش ميرساند؟
پشت پرده عدم تحويل جنازه اعدام شدگان؛ نامعلوم بودن محل دفن و عدم اجازه خاكسپارى  اعدام شدگان... خريد و فروش اعضا و جوارح توسط دستگاه و سیستم جنایتکار سرمایه داری جمهوری اسلامی...مرگ بر این نظام جنایتکار.

🔻باتوجه به شرایط حساس مبارزات مردم ایران و خصلت جنبش که افت و خیز و  نشیب و فراز دارد(اما قطعا تا پیروزی ادامه دارد)  و برای جمهوری اسلامی نامطلوب نیست نا امیدی و رعب در میان بخشی از مردم شایع شود در ادامه روند قتل عام و بگیر و ببند و پروژه های سرکوب و ارعاب این مرتجعین، از آنجا که این نظام بنا به خصلت ارتجاعی اش، رویکردش الرعب بالرعب( برای تولید وحشت به نیت گسترش هرچه بیشتر وحشت و سرکوب) میباشد ولی نباید فراموش کرد این نظام هرچند که قاتل و خونریز است اما همچنین بزدل، ترسو و پایش لب گور است. همه مردم جهان دیدند که چگونه عکسهاس خامنه ای و سرداران سپاهی نظام ننگین و ظالمانه جمهوری اسلامی در میان آتش خشم مردم عاصی سوخت و میسوزد و چگونه شعله های خشم مردم مظاهر رژیم حاکم و نمادهای جمهوری اسلامی همچون حجاب ، دفاتر امام جمعه ها و ساختمانهای دولتی و مساجد و امامزاده ها را به آتش کشانده اند و نه تنها قلب این نظامِ زن ستیز و ضدبشری بلکه ستون  ایدئولوژی آنرا نیز در میان آتش به خاکستر تبدیل میکنند.
سرنگونی جمهوری اسلامی هم ممکن هم مطلوب و ضرورت پیش روی فرودستان ایران.


@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
سوخت و ساز نظام جهانی سرمایه داری.pdf
211.4 KB
سوخت و ساز نظام جهانی سرمایه داری-امپریالیستی که مولد بالارفتن قیمت مواد اساسی غذا، تغییرات اقلیمی و جنگ است، 349 میلیون نفر از بشریت را در جهان با گرسنگی روبرو کرده است.

سرمایه داری نمی تواند قحطی و گرسنگی را حل کند، انقلاب سوسیالیستی تنها گزینه در مقابل بشریت است...

تشدید وحشتناک - و کاملاً غیر ضروری - گرسنگی جهان
"حق خوردن" در این سیستم سرمایه داری وجود ندارد - بشریت به انقلاب نیاز دارد، نه چیزی کمتر!

مصاحبه مجله تایم با دیوید بیزلی رئیس برنامه جهانی غذا
ممکن است در سال 2023 غذای کافی برای همه وجود نداشته باشد

مترجم: برهان عظیمی

💫کانال کمونیسم‌ نوین

https://hottg.com/New_Communism/2671
👎آقای کریمی، شما به خیلی ها وکالت داده اید... روزی با دستبند سبز طرفدار میرغضب کشتارهای دسته جمعی دهه شصت، میرحسین موسوی شدید و به او وکالت دادید که برنامه اش بردن ایران به "دوران طلائی امام خمینی" جلاد بود و روزی به کلید دار خامنه ای روحانی رای دادید!  در زمینه وکالت دادن رفوزه اید.. ریاکاری بس است!
جوانان انقلابی و توده های ستمکِش با خون خود نهال انقلاب را آبیاری نمیکنند تا پست فطرتی برود و پست فطرت دیگری جایش بگیرد با عمامه و کراوات و تاج، شارلاتانهای جنایتکار محتوای سرمایه را پنهان، توجیه و با جهل و جنایت آنرا تحکیم سازند.


@adabiyate_Radical
دستگاه نظامی و اطلاعاتی و آدمکُش جمهوری اسلامی برآمده و کالبد تکامل یافته تر سازوبرگ دستگاه شکنجه گر و قاتل ساواک است که بهترین فرزندان این مرز و بوم را شکنجه و کُشتار میکرد
و بخاطر خواندن کتاب ماهی سیاه کوچولو صمد بهرنگی دانشجویان را به صلابه میکشید .
زنان در نظام پهلوی همچون جمهوری اسلامی از اولین حق و حقوق خود که حاکم بر سرنوشت خود باشند محروم بودند..
چند نمونه از قوانین و مجازاتهای وحشیانه ملوکانه و شیخانه پهلوی درمورد زنان؛

«نکاح دختر باکره اگرچه به سن بلوغ رسیده باشد موقوف به اجازه پدر یا جد پدری اوست...»
(ماده 1043 قانون مدنی جمهوری اسلامی)

نکاح دختری که هنوز شوهر نکرده اگرچه بیش از 18 سال تمام داشته باشد متوقف به اجازه پدر یا جد پدری اوست.
(ماده 1043 قانون مدنی در زمان سلطنت پهلوی)


طبق ماده 1105 قانون مدنی در زمان سلطنت پهلوی " در روابط زوجین ریاست خانواده از خصائص شوهر است." همین قانون با همین شماره توسط دستگاه جمهوری اسلامی اجرا میشود‌.

ماده 1133 قانون مدنی: « مرد هر وقت بخواهد می تواند زن خود را طلاق دهد»
ماده 1148 قانون مدنی: « در طلاق رجعی برای شوهر در مدت عده حق رجوع است»

تبرک و توجیه قتلهای ناموسی:
«هرگاه شوهری زن خود را با مرد اجنبی در فراش یا در حالتی که به منزله وجود در یک فراش است مشاهده کند و مرتکب قتل یا جرح یا ضرب یکی از آنها یا هر دو شود معاف از مجازات است.»
(ماده 179 قانون مجازات عمومی در زمان سلطنت پهلوی)
هرگاه مردی همسر خود را در حال زنا با مرد اجنبی مشاهده کند و علم به تمکین زن داشته باشد می تواند در همان حال آنان را به قتل برساند.»(ماده 63 قانون جمهوری اسلامی)
و غیره


@adabiyate_Radical
محض اطلاع از حرکت و مواضع امپریالیستهای پرقدرت به رهبری دولت امپریالیست ایالات متحده در برخورد به گذاشتن سپاه پاسداران در لیست یک سازمان تروریستی جهان ارسال میشود...
قرار است امروز (پنجشنبه ۲۹ دی مصادف با ۱۹ ژانویه)  قطعنامه تروریستی دانستن سپاه پاسداران در پارلمان اروپا به رای گذاشته شود. پارلمان اروپا امیدوار است که صدور این قطعنامه باعث شود که اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهند.

🔥رفقا و دوستان توجه کنند که دولت امپریالیسم آمریکا و اتحادیه اروپا به قتل دولتی و سرکوب مبارزان کف خیابان در ایران اشاره ای نمیکنند و صرفا طبق منافع استراتژی جهانیشان موضعگیری و راهکار ارائه میدهند. آنها در حین حال که ژست طرفداری از مبارزات مردم ستمکش ایران را می گیرند اما به یک مفهوم واقعی نمی خواهند اوضاع از دست نظام سرمایه داری ضد بشری جمهوری اسلامی در سرکوب این انقلاب خارج شود زیرا پیروزی انقلاب ایران را همچون سونامی و طوفان مهیبی می دانند که در پس سرنگونی جمهوری اسلامی به عنوان الگویی کلیه خاورمیانه و حاکمیت ارتجاعی کشورهای وابسته و دست نشانده به قدرتهای بزرگ امپریالیستی را سرنگون شوند!  
🔥👈🏿 نباید فراموش کرد که آبی از طرف قدرتهای بزرگ نظام جهانی سرمایه داری -امپریالیستی برای مردم ستمدیده ایران گرم نخواهد شد! تنها با اتکا به خود و اتحاد سراسری کلیه ستمدیدگان ایران جمهوری اسلامی در یک انقلاب واقعی با شرکت میلیونها نفر سرنگون خواهد شد!

به آنچه سناتور امپریالیسم آمریکا گفته است توجه کنیم:
💥👈🏿سناتور منندز:  «سپاه پاسداران مسئول بمب‌گذاری، حملات موشکی، قاچاق اسلحه، ترور و توزیع پهپادهای قاتل در سراسر جهان است».

اعتراض مستمر حریق انقلابه!
خیابان کوره انقلابه!
اتحاد، انقلاب چاره ما رنجبران!

سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی؛ هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است

🔥انقلاب و نه چیزی کمتر!

گروه
کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران
پنج شنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۱

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2673

خبر این است:
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا: اروپا باید سپاه پاسداران را تروریستی بداند
سناتور باب منندز(عضو حزب دمکرات آمریکا)، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، از اتحادیه اروپا خواسته است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد. این درخواست همزمان با مذاکره پارلمان اروپا در باره قطعنامه‌ای با این هدف مطرح شده است.
سناتور منندز با یادآوری تصمیم دولت سابق آمریکا برای تروریستی دانستن سپاه پاسداران نوشته است: «کشورهای اروپایی باید در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان آنچه که واقعا هست، یعنی یک سازمان تروریستی، به ما ملحق شوند».
او افزوده است: «سپاه پاسداران مسئول بمب‌گذاری، حملات موشکی، قاچاق اسلحه، ترور و توزیع پهپادهای قاتل در سراسر جهان است».


در همین زمینه  خانم یاسمین رمزی که زاده ایران است و معاون مدیر مرکز حقوق بشر در ایران* است که در ژانویه 2016 به آن پیوست، در تویتی نوشت:

@JasminRamsey
یک روز پس از اینکه آلمان اعلام کرد این اقدام (قرار دادن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در لیست سازمان تروریستی جهان) از نظر سیاسی مهم و منطقی است، وزارت خارجه فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد که این ایده که اتحادیه اروپا سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد رد نکرده است.
جهان/خاورمیانه/فرانسه-اعلام-گروه-تروریستی-سپاه-داران-ایران-  #مهساامینی


*توضیح زیر بخشی از "ما کیستیم؟" است که از طرف مرکز حقوق بشر ایران در وبسایتشان نوشته شده است:
مرکز حقوق بشر در ایران (CHRI) که مقر آن در شهر نیویورک است، متشکل از روزنامه نگاران، پژوهشگران و مدافعان حقوق بشر برنده جوایز است. کارکنان ما با تیم گسترده‌ای از بازرسان مستقل، فعالان جامعه مدنی و مدافعان حقوق بشر در داخل ایران همکاری می‌کنند و به CHRI اجازه می‌دهند تا شرایط حقوق بشر در ایران را در زمان واقعی گزارش و مستند کند.

اعضای تیم ما به طور منظم به روزنامه نگاران و سیاست گذاران توضیح می دهند و از طریق مصاحبه با رسانه های چاپی و پخش برای گسترش آگاهی عمومی در مورد مسائل حقوق بشر تلاش می کنند.
ما با دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی بزرگ حمایت می‌کنیم و با فعالان در سراسر جهان برای اطلاع جامعه بین‌المللی از وضعیت حقوق بشر در ایران، پیشبرد حقوق و آزادی‌های اساسی و پاسخ‌گویی ایران به تعهدات بین‌المللی‌اش همکاری می‌کنیم.

از جمله کارکنان مرکز حقوق بشر در ایران عبارتند از: مدیر اصلی هادی قائمی، یاسمین رمزی معاون مدیر، همکاران دیگر این نهاد عبارتند از آقای جهانشاه جاوید، مهرانگیز کار و اسفندیار آبان
HTML Embed Code:
2024/05/11 08:48:45
Back to Top