TG Telegram Group Link
Channel: ادبیات رادیکال
Back to Bottom
دانسته اید که در بلوچستان فقر چقدر غوغا کرده است و ستمگری جمهوری اسلامی تا چه حد دامن این خلق ستمبر را گرفته است؟
مادران #بلوچ حتی قاپ عکس ندارند که عکس فرزندان به قتل رسیده شان را در آن بگذارند.
مرگ بر کلیت جمهوری اسلامی
مرگ بر خامنه‌ای
#مهسا_امینی
مادران ستمبر بلوچ مادران ما هستند.

@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
از آتش زدن روسری تا آتش زدن ایستگاه کلانتری
جنبش اعتراضی مردم ایران با قوت همچنان ادامه دارد و جمهوری اسلامی با بکارگرفتن کلیه ابزار سرکوب خشونت آمیز و دستگیری، زندان و شکنجه قادر نیست آنرا خاموش کند و دودی را که از آتش خشم مردم به خاطر ۴۳ سال ستم و سرکوب و جنایت و اختلاس و تحمیل فقر روزافزون به مردم برافروخته است در بطری فرو نشاند! در عوض پاسخ مردم و جوانان یک کوکتل مولوتف است! استفاده از کوکتل مولوتف را از یاد نبریم.

رفقا و دوستان دیروز شنبه ۱۶ مهر در محل های پایین شهر از جمله نازی آباد و فلاح و چند جای دیگر در تهران جایی که قشر تحتانی و جوان آینده مطلوبی که شایسته زندگی انسانی باشد در این نظام برایش قابل حصول و تصور نیست در آن زندگی میکنند اعتراضات ادامه یافت و در کف خیابان نظم غیرمشروع جمهوری اسلامی ضد بشری را مصممانه با خشمی وصف نشدنی به مصاف و جنگ و گریز کشیدند. جمهوری اسلامی و رسانه های همراه با آن طبق معمول همچون گذشته با سناریو نویسی نخنما شده و ابلهانه این اعتراضات و شورش بر حق را به عبث "اغتشاش" و جوانان مصمم را اغتشاشگر توصیف میکند.

پلیس و کلانتری، سپاه ضد انقلابی، بسیج مزدور و ارتش ضد مردمی و خادم مردم نیست بلکه قاتل مردم است!

💥سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی؛ هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است!

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥انقلاب و نه چیزی کمتر!🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

https://saednews.com/fa/post/atsh-zdn-istgae-klantri-113-dar-bazar-tharan-majra-che-bod

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2538
Forwarded from کمونیسم نوین
نکات_پیشنهادی_در_باره_تاکتیک_ساختن_جنبش_و_اعتراضات_برای_سرنگونی.pdf
354.9 KB
💥نکات پیشنهادی در باره تاکتیک ساختن جنبش و اعتراضات برای سرنگونی نظام ضد بشری جمهوری اسلامی در خیابان و محلات

توسط:
گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین کمونیسم در ایران
شنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۱

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2539
عده ای بی ادب و بی اصول، مُردار و استمرارِ رویزیونیستهای سه جهانی که حتی جربزه روشنفکران دموکرات طبقه متوسطی را هم ندارند تا تاب انتقاد داشته اند، در دورانی که زنان ‌و جوانان انقلابی در کف خیابان ها در سراسر ایران نوک‌تیز حمله شان را به قلب دشمنِ طبقاتی و نظام جمهوری اسلامی هدف قرار داده اند و‌ همه نیروها و‌ افراد باید از این جنبش برحق پشتیبانی کنند، این محفل حراف بیعمل(محفل پوشالی که خود را حزب میم لام میم مینامند) با تهمت گویی و دروغگویی اراجیفنامه ای علیه رفیق برهان عظیمی که حالا دیگر فولادی است که آبدیده شده بیرون داده است.
بواقع حق با لنین بود که میگفت رفرمیست از جنبش بیشتر میترسد تا ارتجاع، این‌ محفلِ پسرو و خارجه نشین آنقدر از جنبش عقب مانده و زورش گرفته‌که‌ گروه کمونیستهای انقلابی سنتز نوین در ایران دائماً نوشته های کوتاه برای حادتر کردن‌ مبارزه در نشان‌ دادن‌ راه به جوانان ایران بیرون می‌دهد و‌ اخیرا رفقای اکتیو و بروز، تحلیل پرمغزی در باره استراتژی انقلاب و تاکتیک مبارزه خیابانی خطاب به مردم ‌وبه ویژه جوانان ایران‌تقدیم‌کرده است ، حالا که این تحلیلها دست به دست میشود، این افراد تنگ نظر، بزدل و شیاد مثل موش کوری پوزه به زمین میزنند و به دروغگویی دست میزنند و دست پیش میگیرند تا پس نیفتند. (ابراز میدارند که برهان عظیمی با حزب آنان نیست/ تمام مخاطبین آگاه در همین کانال بارها انتقادهای رفیق برهان عظیمی و انتقاد دیگر رفقا در نقد و افشای رویکرد این حرافان بی عمل را خوانده اند، چه کسی خود را به این حفله قیراندود و گِل گرفته تان منتسب کرد که حال از او برائت میجویید؟)
همه در جنبش کمونیستی میدانند که رفیق برهان عظیمی که بود و که هست و از این محفل ۱۰ سال قبل در سال ۲۰۱۲ جدا شد و این رفیق ‌ بارها گفته است با این محفل خارجه نشینِ منفعل و‌خط سیاسی رفرمیستی اش که خود را پشت سنتز نوین‌ پنهان کرده است هیچگونه ارتباطی ندارد و‌ نمی خواهد داشته باشد. این محفل به مدت ۲۵ سال در خارج کشور خود را به اصلاح‌ حزب کمونیست ایران اعلام‌کرده است و حزب آهنین لنینی و‌ بلشویسم را با چنین اعلامی به سخره گرفته است و گویا به همین‌سادگی چند نفر خوابنما شده و در خارج ‌و جدا از توده گویا می توانند اعلام‌حزب کنند. چنین جریانی در خوشبینانه ترین صورت می‌تواند یک محفل ‌یا گروه باشد و نمیتواند خود را حزب بنامد و افسانه اعلام حزب پردازی هایش، به عنوان‌ عده ای تنبل فکری که روی پای خودشان هیچگاه‌ نتوانستند بایستند و کلیه تحلیل های حزب کمونیست انقلابی آمریکا را کپی و‌ پیست کرده ‌و به خورد مخاطب فارسی زبان داده‌اند و‌ اساسنامه جامعه سوسیالیستی شان برای ایران خط به خط از اساسنامه حزب کمونیست انقلابی آمریکا رونویسی شده است؛ نشان دهنده این است که تا چه حد کمونیست(!) هستند که ظرف ۲۵ تا ۳۰ سال گذشته فقط کپی ‌‌و پیست کرده است .
با چنین‌کارنامه‌ای این‌محفل با چنین هشدار امنیتی دا‌دن ‌در مورد رفیق ‌برهان‌ عظیمی(که در واقع به کمونیستهای انقلابی حمله میکنند) تنها آب به آسیاب دشمن میریزد و از سر بخل و‌کینه و‌ حسادت خرده بورژوازی گراد به وزارت‌اطلاعات می‌دهد .

اما در این شرایط حساس و‌ تاریخساز از مبارزات توده های تحت ستم ایران مورد حمله این‌خرده‌بوژواهای حراف ‌و بیعمل واقع شدن رفیق برهان عظیمی امر خوبی است چون نشان می‌دهد او‌ کاری در خدمت جنبش کمونیستی ایران و به ویژه‌در این‌شرایط تایخساز از مبارزات توده های تحت ستم‌ ایران کرده است و به دشمن اصلی ضربه زده است.
مرگ بر سرمایه داری جمهوری اسلامی.
مرگ بر رویزیونیسم
رویزیونیسم دشمن نقابدار انقلاب کمونیستی است.

ادبیات رادیکال


@adabiyate_Radical
ادبیات رادیکال
عده ای بی ادب و بی اصول، مُردار و استمرارِ رویزیونیستهای سه جهانی که حتی جربزه روشنفکران دموکرات طبقه متوسطی را هم ندارند تا تاب انتقاد داشته اند، در دورانی که زنان ‌و جوانان انقلابی در کف خیابان ها در سراسر ایران نوک‌تیز حمله شان را به قلب دشمنِ طبقاتی…
بر فرض محال اگر شما خود را به اصطلاح حزب میداند( که همه بجز خودتان می دانند که حزب نیستید یک گروه هستید و اعلامیه تان بر ضد برهان عظیمی نشان دهنده اینست که گروهی مستاصل که گامهای چپروانه کودکانه بر میدارد هستید) مثل حزب لنین و مائو عمل کنید، اما می دانیم که نیستید و نمی توانید مثل یک حزب که با توده های وسیعی در تماس تنگاتنگ است ( بعد ۲۵ سال هنوز تعداد انگشت شمار روشنفکر خارج کشور در چند کشور خارج از ایران هوادارتان هستند!) و از تشکیلات نسبی در داخل ایران برخوردار است که بتواند رهبری مبارزاتشان را بدست بگیرد و بطور نسبی تاثیر گذار در سمت سو دادن به جنبش توده های تحت ستم در کف خیابان باشد، عمل کنید و در شرایط بحرانی همچون وضعیت حاد کنونی در ایران برای منم منم کردن که "ما حزبیم" و این آدرس وبسایت و کانال ما در تلگرام است اعلامیه های امنیتی علیه رفیق ما برهان عظیمی بیرون می دهید که خود را مطرح و بزرگ کنید؛ اما در واقع نتیجه عملی کارتان این است که دودش فقط و فقط به چشم جنبش کمونیستی ایران و جهان و به ویژه جنبش رادیکال کنونی در ایران میرود! بس کنید و ادعای کمونیست بودن نکنید که بارها نشان داده اید نه کمونیست هستید و نه به آن اعتقادی دارید و نه از جنس آن رهبران و آموزگاران کمونیسم هستید که در کنار پرولتاریا در ایران باشید. ۳۰ سال منم منم کردن کافی است! و با زدن سایت اینترنتی در دنیای مجازی و یا با زدن کانالی در شبکه مجازی تلگرام، توییتر و اینستا نمی توانید کسی را مگر خودتان ابله فرض کنید و اعلامیه های امنیتی اینچنین(علیه رفیق برهان عظیمی) که پشتش یک دیدگاه لمپنیسم و شعبان بیمخی خوابیده است را به عبث به خورد جنبش کمونیستی ایران بدهید. بین ادعا تا عمل تفاوت فاحشی وجود دارد، ابلهان به خود آیید! با روحیه لمپنی و بی عملی که سالهاست در شما لانه کرده اند تسویه حساب کنید! اما می دانیم در سست بنیادِ محفلِ بی بند و بار شما که سازش ایدولوژیک، سیاسی و خودشیرینی کردنها در آن حرف اول و آخر را میزند بر همین پاشنه چرخیده و خواهد چرخید.
همه در جنبش کمونیستی میدانند که رفیق برهان عظیمی که بود و که هست و از این محفل ۱۰ سال قبل در سال ۲۰۱۲ جدا شد و این رفیق ‌ بارها گفته است با این محفل خارجه نشینِ منفعل و‌خط سیاسی رفرمیستی اش که خود را پشت سنتز نوین‌ پنهان کرده است هیچگونه ارتباطی ندارد و‌ نمی خواهد داشته باشد.
💥به همت و پشتکار شبانه روزی و بی وقفه رفیق برهان در مبارزه با دشمن اصلی(نظام سرمایه داری ضد بشری جمهوری اسلامی) عده ای از جوانان نسل نوین به سنتز نوین روی آورده اند ، آنرا به چنگ گرفتند و کانال ادبیات رادیکال، و کانال کمونیسم نوین سالهاست که راه اندازی شده است و تعداد قابل ملاحظه ای در هر دو کانال از کاربرانی هستند که مطالب مرتبط با تئوری سنتز نوین (که معمارش رفیق باب آواکیان است) و تلفیقش با شرایط خاص ایران را می خوانند. شرم کنید و گرادهای دلخوش کننده به وزارت اطلاعات ندهید و اگر شرافت و اخلاق کمونیستی دارید( که شک داریم داشته باشید) بدانید که این چنین موضعگیری هایی فقط در خدمت منافع دشمن و وزارت اطلاعاتش است که کارشان اختلاف بینداز و حکومت کن است!
با چنین‌کارنامه‌ای این‌محفل با چنین هشدار امنیتی دا‌دن ‌در مورد رفیق ‌برهان‌ عظیمی(که در واقع به کمونیستهای انقلابی حمله میکنند) تنها آب به آسیاب دشمن میریزد و از سر بخل و‌،کینه و‌ حسادت خرده بورژوازی گراد به وزارت‌اطلاعات می‌دهد .
اما در این شرایط حساس و‌ تاریخساز از مبارزات توده های تحت ستم ایران مورد حمله این‌خرده‌بورژواهای حراف ‌و بیعمل واقع شدن رفیق برهان عظیمی امر خوبی است چون نشان می‌دهد او‌ کاری در خدمت جنبش کمونیستی ایران و به ویژه‌در این‌شرایط تایخساز از مبارزات توده های تحت ستم‌ ایران کرده است و به دشمن اصلی ضربه زده است.
مرگ بر سرمایه داری جمهوری اسلامی.
مرگ بر رویزیونیسم
رویزیونیسم دشمن نقابدار انقلاب کمونیستی است.

▪️ادبیات رادیکال

@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
نکات_پیشنهادی_در_باره_تاکتیک_ساختن_جنبش_و_اعتراضات_برای_سرنگونی.pdf
356.4 KB
💥نکات پیشنهادی در باره استراتژی و تاکتیک ساختن جنبش و اعتراضات برای سرنگونی نظام ضد بشری جمهوری اسلامی در خیابان و محلات

توسط:
گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین کمونیسم در ایران
شنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۱


💥🔥در پایان اعتراضات فعالین برای پرهیز از هزینه غیرضروری (دستگیری)، خود را در میان توده های مردم محو کردن و راهی خانه شدن الزامی است. در کف خیابان دوستان همراه که اعتراضات را رهبری میکنند باید از صدا زدن نام واقعی یکدیگر خوداری کنند و بهتر است به جای اسم از نام دیگر که برای خود انتخاب کرده اند و یا عدد( یک یا دو یا سه) برای صدا زدن یکدیگر استفاده کرد. به زبان آوردن نام هم را کلا باید قدغن کرد. دوستان و رفقای زن در اعتراضات بهتر است دو مانتو با دو رنگ مختلف بتن کنند و بعد از اتمام اعتراضات زمانی که راهی خانه می شوند مانتو زیرین را به تن داشته باشند! همین مورد لباس در مورد دوستان و رفقای مذکر(مرد) نیز صدق میکند و ضروری است که اکیدا رعایت شود و بهتر است زیر پیراهن اول پیراهن دیگری با رنگ متفاوت به تن کرد و یا دو شلوار با دو رنگ مختلف روی هم پوشید و موقعی که اعتراضات پایان یافت به لباس رنگی دیگری راهی خانه شوند.

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2539
Forwarded from کمونیسم نوین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جوانان انقلابی کف خیابان در نیشابور سر از تن مجسمه خمینی این مظهر جنایت و جنون و جهل نظام ضد بشری جمهوری اسلامی را جدا می کنند!

این یادآور پایین کشیدن مجسمه شاه در انقلاب ۵۷ است!

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر!

جوانان انقلابی که چیزی برای از دست دادن ندارند خیال بازگشت به خانه و منصرف شدن از سرنگونی نظام جمهوری اسلامی را ندارند!

💥⚡️با وجود جانفشانی و مصمم بودن جوانان انقلابی برای سرنگونی این نظام ضد بشری هنوز فرجام نهایی این جبش توده ای برحق مشخص نیست!

🔥انقلاب و نه چیزی کمتر!

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2541
Forwarded from کمونیسم نوین
مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر!

گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران
۱۴۰۱/۰۷/۲۲

در این شرایط تاریخساز که نیروهای امنیتی سراسیمه می خواهند اوضاع خارج شده از دستشان را کنترل کنند، رفقای انقلابی کمونیست با نوشتن شعار از جان مایه می گذارند!

درود به شرف و اخلاق کمونیستی شان!

در عوض ننگ و نفرت بر بدخواهان تنگ نظر رویزیونیست ضد انقلابی (محفل حرافان بیعمل که ادعای حزب م ل م میکند) که اعلامیه "هشدار امنیتی"، در این دوران تاریخساز بیرون میدهند، آب به آسیاب وزارت اطلاعات و نظام ضد بشری جمهوری اسلامی میریزند!

«ماركسيسم را بكار بنديد نه رويزيونيسم را، در جهت وحدت بكوشيد نه تفرقه، رك و صريح باشيد نه توطئه چين و دسيسه گر.» مائو تسه دون

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2544
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویری از زندان اوین که این روزها از ازدحام جمعیت مردم و جوانان معترض و انقلابی که علیه جمهوری اسلامی با شجاعت مبارزه میکنند، تراکم بیش از حد دارد...
منظور جمهوری اسلامی و همفکرانش از دشمن، خود مردم اند که با انواع تسلیحات سرکوب (گلوله، نارنجک، آتش و خمپاره و مین و...) دست به جنایت علیه آنها میزند.

@adabiyate_Radical
قوه قضایی نظام ضدبشری جمهوری اسلامی تعداد قربانیان کُشتار در شب گذشته در زندان اوین را دست‌کم! ۴ کشته و ۶۱ نفر مصدوم اعلام کرد!
تپه های خونی اوین هم در دوره پهلوی و هم جمهوری اسلامی لکه ننگی بوده بر پیشانی چرک استبداد شاه و شیخ.
جنایت جمهوری اسلامی علیه زندانیان بی دفاعِ سیاسی اوین محکوم است.
بیشتر از آن کُشتند که خبرگزاری های رسمی و غیررسمی شان میگوید.
مرگ بر جمهوری اسلامیِ فرودست کُش🔥🔥
مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر 🔥🔥

@adabiyate_Radical
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
انقلاب، جشن توده ها است. 🔥🔥🔥

مهاباد، جشن‌توده‌ها‌با‌جسارت‌وصف ناپذیر.


@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
نام اثر: میدون جنگ
کلام و اجرا: توماج
میدون جنگه، بیا که وقت تاختن در دل دشمن بدون ترسه

🔥این دیگه اعتراض نیست شروع انقلابه

#مرگ_بر_دیکتاتور

#ما_تماشاگر_نمیخواهیم_به_ما_ملحق_شوید

#مهسا_امینی

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2579
آن‌ها دروغگو هستند
و می‌دانند که دروغگو هستند
و می‌دانند که می‌دانیم که دروغگویند
و با این وجود با صدای بلند دروغ می‌گویند!

تناقض گویی ها و دروغگوییِ خبرگزاری های نظام ضدبشری جمهوری اسلامی به روایت تیتر در دو تصویر.

کانال توماج صالحی:
توماج به هیچ وجه قصد خروج از کشور رو نداشته و در چهارمحال و بختیاری (جایی که اصالتاً به اونجا تعلق داره) دستگیر شده.


جنایت جمهوری اسلامی علیه مردم انقلابی محکوم است. زنده باد سرنگونی این نظام قاتل.
پیش بسوی انقلاب کمونیستی🔥

@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
💥بیانیه دعوت عده ای از جوانان مبارز کنگاور در دعوت مردم ستمدیده کنگاور به اعتراض که از جمله به دست ما و فکر میکنیم به دست خیلی های دیگر رسیده است که طبق آن از ما خواسته شده است به علت کوچک بودن شهر و جو امنیتی شدید آنرا رسانه ای کنیم.

⚡️🔥از دوستان و رفقای عزیزی که این بیانیه را میبینند تقاضا میشود آنرا برای دوستان و دیگران بفرستند تا این تجمع در کنگاور با موفقیت برگزار شود.


🔥مرگ بر خامنه ای فرمانده کل قوا

🔥اعتراض مستمر حریق انقلابه!
خیابان کوره انقلابه

اتحاد انقلاب چاره ما رنجبران

جمعیت میلیونی برای سرنگونی
مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر


سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی؛ هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است!

🔥انقلاب کمونیستی و نه چیزی کمتر!

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2603
Forwarded from کمونیسم نوین
💥🔥هشدار
💥⚡️خبر این است:
رئیس پلیس تهران: سه هفته است گشت‌های ویژه داریم
حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران، گفته است که: «در کنار انجام فعالیت‌های جاری پلیس، حدود سه هفته است که اقدامات گشت ویژه پلیس نیز آغاز شده است و اقدامات اثربخشی نیز داشته است.»
آقای رحیمی گفته: «در شب‌ها نیز توجه ویژه‌ای شده است، چراکه مجرمان و سارقان و متخلفان از التهاباتی که در جامعه است سوءاستفاده کرده و تصور می‌کنند که پلیس در جای دیگری درگیر است و جرائم این‌ها را فراموش کرده است.»

🔥هشدار به جوانان جان برکف آزادیخواه و عدالتطلب در کف خیابان!

💥این گشتهای ویژه پلیس ضد مردمی که قاتل مردم و کارش تحکیم پایه های نظام ضد بشری جمهوری اسلامی تحت فرماندهی خامنه ای است نه برا ی دستگیری مجرمان و سارقان بلکه دقیقا برای به قتل رساندن شعار نویسان نه فقط در تهران بلکه در کلیه شهرهای ایران است. این بیشرفهای جانی مبارزین را در هنگام شعارنویسی به قتل رسانده اند و به خانواده شان گفته اند که در هنگام سرقت اتوموبیل و درگیری با پلیس کشته شده است و با تهدید خانواده ها از آنها خواسته شده است که سناریوی نخنما شده نیروهای امنیتی را برای دوستان و آشنایانشان بازگو کنند!

دوستان و رفقا، عزیزان، به شعار نویسی نباید به عنوان چیزی که شرافت، اعتبار و حیثیت به آن بستگی دارد نگاه کرد. شعار نویسی باید کار اشتراکی و گروهی باشد حداقل دو نفر و نه یک نفر! برخی مواقع دوستان و رفقا که میروند شعارنویسی کنند اگر دیدند اوضاع مناسب نیست نباید بنویسند. از دادن هزینه باید به شدت پرهیز کرد!
به مبارزه باید با دیدی درازمدت نگاه کرد و اسیر احساسات نشد! شعار نویسی هم مثل حق چاپ و نشر یکی از حقوق اولیه مردم ماست، اما در این شرایط باید در خدمت به نبرد نهایی و جنگ انقلابی(قیام میلیونی توده ای) و کسب قدرت سیاسی باشد. برای همین تابع موقعیتها و وضعیتهای گوناگون و توازن قوا است.

دوستان و رفقا به جای شعارنویسی که تاکید میشود در جای خود عمل صحیح و انقلابی است، می‌توانند در هنگام‌ تظاهرات در کنار بقیه مردم و توده ها اعلامیه پخش کنند و شعارهایی که با ارتقاع سطح مبارزه علیه دشمن باید به روز شوند را در آن نوشت... آگاهی انقلابی دادن به مردم تحت ستم مان از نوشتن شعار تکراری به خاطر اینکه در این شرایط از اعتلای کنونی جنبش انقلابی برای سرنگونی این نظام جهل و جانی بسیاری از شعارها فراگیر شده است و به گوش همه رسیده است، مهم‌تر است!
شعارهای تاکتیکی منطبق بر استراتژی انقلابی که با ارتقاع سطح مبارزه علیه دشمن باید به روز شوند را در آن اعلامیه ها می توان نوشت.

مرگ
بر خامنه ای فرمانده کل قوا
اعتراض مستمر حریق انقلابه!
خیابان کوره انقلابه

اتحاد، انقلاب چاره ما رنجبران

جمعیت میلیونی برای سرنگونی

یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱
گروه کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2606
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آتش زدن پرچم‌ داعشی جهل و جنون اسلامی.

ایذه.

@adabiyate_Radical
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سنندج با پلاکارت بزرگ مرگ بر خامنه ای در همبستگی با شهرهای مهاباد، پیرانشهر، کامیاران، سقز، جوانرود، اشنویه، بوکان و خیزشهای برحق سراسر کشور


مرگ بر خامنه ای فرمانده کل قوا!

@adabiyate_Radical
Forwarded from کمونیسم نوین
🔥کردستان خط مقدم و سنگر انقلاب است!
💥کردستان تسلیم شدنی نیست!

ظرف سه روز گذشته نسل کشی جمهوری اسلامی در کردستان از
#جوانرود شروع شد!

#نسل_کشی علیه #اقلیت_ملی_کرد در سنندج، مهاباد، بوکان و سقز و دیگر شهرهای کردستان توسط نیروهای سرکوبگر نظام ضد بشری جمهوری اسلامی برای #سرکوب_خونین_انقلاب شروع گشته است.

مرگ بر خامنه ای فرمانده کل قوا !
مرگ بر سپاه پاسداران و نیروهای بسیج ضد انقلابی!
اعتراض مستمر حریق انقلابه!
خیابان کوره انقلابه !
اتحاد، انقلاب چاره ما رنجبران !

سرنگونی نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی؛ هم مطلوب، هم ضروری و هم ممکن است!
🔥انقلاب کمونیستی و نه چیزی کمتر!

گروه
کمونیست‌های انقلابی سنتز نوین در ایران
چهارشنبه، ۲ آذر ۱۴۰۱

💫کانال کمونیسم نوین
https://hottg.com/New_Communism/2624
HTML Embed Code:
2024/06/03 23:45:58
Back to Top