TG Telegram Group Link
Channel: VALENCIA | والنسیا 🦇
Back to Bottom
فولکیه یکی از سانترای مخصوص خودشو می‌فرسته به بیرون از مستایا
کرنر برای والنسیا
واااااااااای
ضربه سر دورو به بیرون
وایی مارییی چیو نزدد
چی رو زد بیرون
لعنت به روزی که گیامون تصمیم گرفت فوتبالیست بشه
سوت پایان
باخت تلخ تلخ تلخ
پایان بازی

والنسیا 1_2 بتیس 🟢🟢

@ValenciaCF 🦇
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
والنسیا ۱-۲ رئال بتيس | خلاصه بازی

@ValenciaCF 🦇
Forwarded from عکس نگار
🎙باراخا پس از باخت مقابل بتیس

احساسی که دارم این است که شش بازی دیگر باقی مانده و باید به کار خود ادامه دهیم و به اشتباهاتمان پی ببریم.اگر واقع بینانه ببینیم امشب در سطح خود نبودیم. تیم ناهماهنگ بود و سعی کردیم در نیمه دوم با ورود سرجی کانوس به بازی سرعت ببخشیم.پنالتی باعث شد که به تساوی بکشیم بازی و ولی سپس گل دوم دریافت کردیم در زمانی که ما خوب نبودیم.ما تلاش زیادی در بازی کردیم و این شکست باید درس مهمی به ما بدهد. انجام این نوع سطح از بازی ها اصلا آسان نبوده.شما باید در سطح بسیار بالایی بازی کنید و جای اشتباه نیست.ما باید یاد بگیریم که برای رقابت باید ۹۸ دقیقه سطح واقعی خودمان باشیم. بازی بعدی یک ۳ امتیاز دست نخورده باقی مانده و باید به تداوم پیشرفت خود ادامه دهیم.امشب متاسفانه همه چیز بر باب میل ما پیش نرفت.شکست را باید پذیرفت و فوتبال هم همینه.اگر خوب نباشید می توانند شما را شکست دهند، به خصوص تیمی مثل بتیس.

گل در زمانی به ثمر رسید که والنسیا در بهترین حالت خود بود؟ من معتقدم که بتیس کنترل بازی را در دست داشت. ما سعی کردیم بین دو نیمه با تغییراتی که به ما کمک کرده، هجومی تر شویم اما موفق نشدیم.زمانی که بازی مساوی شد در بهترین حالت خود بودیم.ما چندین موقعیت گلزنی داشتیم و می توانستیم گل دوم هم بزنیم، ولی نشد.ما موفق نبودیم و آنها بهتر بودند و ما باید آن را بپذیریم.ما از سپتامبر در خانه خود نباختیم و این قابل تحسین است اما ممکن است یک روز، روز شما نباشد یا در بهترین روز خود نباشید.شش بازی باقی مانده، سه بازی در خانه و سه بازی خارج از خانه و ما برای هر امتیازی می جنگیم تا بهترین کار را انجام دهیم.تداوم روزهای دیگر را نداشتیم و ما بدتر از این کار کردیم، اما مجازات سختی بود.

🟠 تیم را چگونه می بینید و چگونه می خواهید آنها را از نظر روحی بالا ببرید؟ من هیچ احساس ناامیدی ندارم، تیم امشب تلاش خود را کرد.هنوز هیچ چیز تموم نشده اما این بازیکنان، همان بازیکنان هستند. اگر به نیمه اول نگاه کنید، تقریبا هیچ کس در بهترین سطح خود نبوده ولی این بازیکنان به اندازه کافی نشانه اعتماد،تلاش و روحیه و انرژی خود را نشان داده اند. باید صبر کنیم، باید ببینیم در فوتبال چه اتفاقی می افته و مهمتر از همه به خاطر داشته باشیم که این بازیکنان کسانی هستند که ما را به اینجا رسانده اند و تمام توانشان را گذاشته اند ولی متاسفانه امشب اوضاع خوب پیش نرفت.

@ValenciaCF 🦇
والنسیا با وجود تلاش برای کسب سهمیه اروپایی، ۳۵ گل به ثمر رسانده یعنی به همان تعداد گل های فصل قبل که برای بقا جنگید و بعد از هوگو دورو، هیچ کس بیش از ۵ گل به ثمر نرسانده است. (پپلو ۵ گل با پنالتی بوده)

@ValenciaCF 🦇
جدول لالیگا تا پایان هفته سی و دوم و والنسیا با یک رتبه سقوط در رده هشتم

@ValenciaCF 🦇
بازی بعدی
🔎 هفته سی و سوم
⚔️ بارسلونا
🗓 دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
ساعت 22:30
🏟 نیوکمپ
🖥 پخش از شبکه ورزش

@ValenciaCF 🦇
آ اس | دومینیک گرو، دروازه بان مایورکا، یکی از گزینه های والنسیا برای تابستان آینده است اما جاه طلبی این بازیکن برای بازی در یک تورنمنت اروپایی و پیشنهادات مهمی که ممکن است از راه برسد، باشگاه را به فکر گزینه های جایگزین او می اندازد.نام دیگر روی میز دروازه بان رایووایکانو، دیمیتریفسکی است که قراردادش در ژوئن به پایان میرسد و هنوز تمدید نشده

@ValenciaCF 🦇
آ اس | برنامه باشگاه برای تابستان، فروش ۲۰ میلیونی تیری کوریا است.باشگاه میخواهد بازیکنانی که بخشی از ستون فقرات تیم روبن باراخا نیستند را بفروش رساند.والنسیا می خواهد ستون فقرات خود را حفظ کند: مامارداشویلی، گایا، پپلو، مسکورا و هوگو دورو، در صورت شکست این طرح، مبلغی از فروش بازیکنان مانند جومرت و درصد مبلغی از فروش کوندوگبیا دریافت میشود که باعث حفظ این بازیکنان اصلی شود.

@ValenciaCF 🦇
آ اس | مامارداشویلی گام بعدی در دوران حرفه ای خود را بازی در لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا می داند، هرچند او ادامه حضور در والنسیا را اگر گزینه باشگاهی جالب یا سطح بالا مطرح نشود، رد نمی کند.

@ValenciaCF 🦇
کوپه | والنسیا و دورو در پایان فصل برای تمدید قرارداد مذاکره خواهند کرد.علیرغم علاقه تیم های اروپا به دورو، او خواهان ماندن در مستایاست.

@ValenciaCF 🦇
رادیو مارکا | تابستان آینده، والنسیا می خواهد مبلغ قرارداد ها را در پنج قسط پرداخت کند، نه سه قسط. هدف باشگاه برای فصل جدید جذب دو وینگر و یک مهاجم است

@ValenciaCF 🦇
HTML Embed Code:
2024/05/19 07:24:48
Back to Top