TG Telegram Group Link
Channel: Trump BAN
Back to Bottom
یکی از مسایلی که می‌تواند به رسیدن ترامپ به ریاست جمهوری مانع ایجاد کند محکومیت احتمالی او در پرونده سو استفاده او از قدرت در زمان یورش هوادارانش به کنگره است که دیوان عالی قرار است به آن رسیدگی کند. ولی این دیوان گویی عجله‌ای برای رسیدگی به آن ندارد و معلوم نیست رسیدگی به آن پیش از انتخابات به پایان برسد.
ویزا بولتن آوریل ۲۰۲۴: «انتظار نمی‌رود [تاریخ] کتگوری‌های کاری در ماه‌های آتی چندان جلو برود»

https://travel.state.gov/content/travel/en/legal/visa-law0/visa-bulletin/2024/visa-bulletin-for-april-2024.html
With mounting work permit backlogs prompting multiple class action complaints, USCIS in May 2022 issued temporary regulations tripling an automatic extension period for work permits pending renewal decisions from 180 to 540 days, part of a slate of new measures to improve efficiency.

That temporary final rule expired at the end of October

https://news.bloomberglaw.com/daily-labor-report/immigrant-advocates-push-work-permit-fix-in-race-against-clock
شکایتی از دولت بابت برنامه افزایش هزینه‌های مهاجرتی از ۱ آوریل به دادگاه ارائه شده و تقاضا دارد دادگاه آن را ملغی کند.

https://www.forbes.com/sites/stuartanderson/2024/03/20/immigration-lawsuit-filed-to-block-uscis-fee-rule/?sh=20f815f7449e
"Critically, he [Trump] also dismantled much of the legal immigration system...This led to major backlogs in the processing of work permits and other necessary documents, which contributed to labor shortages and ultimately inflation when the economy later reopened."

https://www.washingtonpost.com/opinions/2024/03/22/trump-economy-pandemic-2020/
هنگام ارسال مدارک به USCIS آنها را منگنه، سوراخ و با گیره به هم متصل نکنید
اسناد منتشر شده در روز دوشنبه نشان می‌دهد زن ترامپ از فرایند مهاجرت خانوادگی برای آوردن مادرش به آمریکا استفاده کرده است، مسیری که ترامپ مدت‌ها آن را به عنوان «مهاجرت زنجیره‌ای» مورد انتقاد قرار داده است و سعی در محدودسازی آن داشته است

https://www.washingtonpost.com/immigration/2024/03/25/trump-melania-parents-chain-migration/
💡 هزینه خدمات مهاجرتی از اول آوریل افزایش می‌یابد.

برای مثال، هزینه درخواست کارت سبز (+اجازه کار و سفر) برای کسانی که داخل آمریکا هستند از ۱۷۶۰ به ۳۰۰۵ دلار خواهد رسید.
Trump BAN
https://t.co/y174YStweq ممنوعیت استخدام پژوهشگران اهل کشورهایی چون چین و ایران در ایالت فلوریدا باعث شده بزرگترین ابرکامپیوتر جهان که با کمک شرکت انویدیا در دانشگاه فلوریدا ساخته شده از جذب متخصصین هوش مصنوعی بازبماند
چند دانشجوی دکترا و یک استاد در فلوریدا از قانونی که استخدام اتباع چند کشور از جمله چین و ایران را در دانشگاه‌های این ایالت ممنوع می‌کند به دادگاه فدرال شکایت کرده‌اند. این شکایت خواستار ابطال این قانون ایالتی به دلیل مغایرت آن با قانون اساسی آمریکا شده‌است.

https://www.chronicle.com/newsletter/latitudes/2024-03-27
پس از اصلاح دستورالعمل USCIS در خصوص شرایط مهندسان و دانشمندان (رشته‌های STEM) برای دریافت کارت سبز، تقاضاهای NIW از ۲۱٪ از کل تقاضاهای EB-2 به ۴۳٪ افزایش یافته است.


https://immigrationimpact.com/2024/03/29/stem-petitions-increase-uscis-policy-guidance/
If the plaintiffs win the case against USCIS and the higher fees, there are two relevant aspects of the case: First, stopping the requirement that employers pay the fee increases. Second, whether the agency would need to return higher fees already paid by employers.

https://www.forbes.com/sites/stuartanderson/2024/04/01/higher-uscis-immigration-fees-take-effect-judge-refuses-to-block/?sh=1830a4ae2cc6
HTML Embed Code:
2024/06/03 20:20:51
Back to Top