TG Telegram Group Link
Channel: تدبیرپرس
Back to Bottom
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه هوایی نواتیم وعده پاسخ به ایران را داد.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
پرسپولیسی‌ها در چالش گلزنی از نقطه کرنر

🔹سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و فرشاد فرجی
🔴 توییت علی غفاریان فعال رسانه اصولگرا پیرامون کمک میلیاردی شهردار تهران به هیات نظارت انتخابات مجلس شورای اسلامی
دست انداز تازه برای واگذاری سرخابی ها به بانکها / مال بد،بیخ ریش صاحبش ماند!

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

🔹در آخرین روزهای سال۱۴۰۲ وزیر ورزش و جوانان خبر صدور مجوز واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی از سوی دولت را اعلام کرد.

🔹 به گفته وزیر ورزش، پیش از این قرار بود این باشگاه‌ها به صندوق‌های بازنشستگی واگذار شوند؛ اما به علت مخالفت هیات واگذاری، این تصمیم عملی نشد. به گفته این مقام مسوول، درنهایت قرار شد با توجه به صحبت‌های وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی، این دو باشگاه به دو بانک غیر دولتی واگذار شوند.

🔹بدون شک بانک‌های کشور نه تنها نمی‌توانند گرهی از مشکلات این دو باشگاه باز کنند، بلکه در آینده نه چندان دور شاهد خواهیم بود که این دو باشگاه چگونه با حجم بیشتری از مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

🔹در چنین شرایطی سپردن مدیریت و مالکیت این دو باشگاه به بانک‌های کشور تنها بر حجم دارایی‌هایی با نقدشوندگی پایین در ترازنامه بانکی می‌افزاید و از سوی دیگر، تنها منابع این بانک‌ها را می‌بلعد.
🔸کرایه تاکسی از شنبه چقدر زیاد می‌شود؟

🔹از اول اردیبهشت نرخ ورودی در متروی داخل تهران ۱۶ درصد افزایش می‌یابد. نرخ بلیت تک‌سفر از  ۳۳۰۰ به  ۴۳۰۰ تومان افزایش و خطوط حومه برای پرند و هشتگرد ۳۰ درصد نرخ بالا می‌رود.

🔹نرخ کرایۀ اتوبوس‌های تندرو به‌صورت میانگین ۲۱ و برای اتوبوس‌های عادی ۳۰ درصد قیمت‌ها رشد می‌کند و نرخ کرایۀ تاکسی هم حداکثر ۴۵ درصد افزایش می‌یابد.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مفقودی‌های عنبرآبادی پیدا شدند

استاندار کرمان: هر ۳ نوجوان منطقه عشایر‌نشین بخش مردهک ارتفاعات کلهک عنبرآباد که به‌واسطه سیل مفقود شده بودند، با تلاش نیروهای امدادی پیدا شدند.
طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب

سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت:

‏ای دریغ از ....
ای دریغ از.....
ای دریغ از.....
درس نگرفتن از تجربه ها، آزمودن دوباره آزموده ها، ضایع شدن اصول، از دست رفتن فرصت ها و...
زخم هایی که در روح و روان و جان ها می ماند و کهنه می شود.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔹حذف تیم گواردیولا به‌دست بهترین‌هایش و درخشش دروازه‌بان اوکراینیِ رئال در ضیافت پنالتی‌ها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند

▫️ بایدن، رییس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا در تازه‌ترین گاف خود در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه طرح شما برای برگشت رأی هواداران مردم فلسطین به دموکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به اشتباه به جای شهر فلسطینی «رفح» در جنوب غزه، گفت که «به اسراییل آشکارا گفتم که به حیفا حمله نکنید.»

▫️ رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه، در هفته‌های اخیر مدام تکرار می‌کند که به شهر «رفح» در جنوب غزه یورش خواهد بود و حمله زمینی خود را علیه این شهر که هم‌اکنون به پناهگاه اصلی آوارگان فلسطینی تبدیل شده، آغاز می‌کند.
اوکراین: اگر در برابر روسیه شکست بخوریم، «جنگ جهانی سوم» شروع خواهد شد

🔹نخست‌وزیر اوکراین هشدار داده است که اگر کشورش در برابر روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» در خواهد گرفت.

🔹دنیز شمیهال همچنین کنگره آمریکا را ترغیب کرد که بسته کمک‌های آن کشور به اوکراین را تصویب کند.

🔹او با احتیاط ابراز خوشبینی‌ کرد که قانونگذاران آمریکایی بسته کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کنند. قرار است روز شنبه در مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های مالی خارجی واشنگتن رای گیری شود.

🔹این بسته مالی شامل کمک به اسرائیل هم می‌شود./ انتخاب
🔶سرگردانی مسافران دوبی در فرودگاه مشهد

🔹نمایندگان شرکت فلای دوبی به مسافران پرواز این شرکت که قرار بود ساعت ۱۹:۳۰ از مشهد به مقصد دوبی پرواز کنند اعلام کردند مسافران ترانزیت را پذیرش نمی کنند و فقط مسافران دوبی را سوار خواهند کرد.

🔹تعداد زیادی مسافر ایرانی و بحرینی که بلیط ترانزیت دارند در فرودگاه سرگردان شده اند.

🔹در حالی که دفتر فلای دوبی به مسافران اعلام کرده از طریق آژانس ها نسبت به تغییر بلیط ها اقدام کنند ولی دفاتر آژانس به مسافران گفته اند ما بی اطلاعیم.
🔹خبرنگار اسرائیلی که مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به ۷ شهر ایران بود توییت خود را حذف کرد.

🔹ارتش سایبری اسرائیل در حال انتشار خبر حملات خیالی به ایران هستند.
حمله خیالی به ایران در رسانه‌های غربی

🔹 همزمان با نشر گزارش‌هایی پیرامون فعال شدن پدافند هوایی کشور در برخی مناطق، رسانه‌های غربی، به‌خصوص رسانه‌های آمریکایی همچون سی ان ان، ای بی سی، ان بی سی و فاکس نیوز، با نشر اخبار کذب، جنگ روانی علیه ایران را آغاز کردند.

🔹 علیرغم انتشار گزارش‌ها و فیلم‌های متعدد از برقراری وضعیت عادی و آرامش در مناطق یاد شده در کشور، رسانه‌های آمریکایی ادعا کردند که اسرائیل حمله‌ای گسترده و موفق به ایران کرده است.

🔹 از طرفی، منابع همه گزارش‌های این رسانه‌ها، مقامات آمریکایی هستند. سی‌ان‌ان به نقل از منابع آمریکایی نوشته که این کشور از حمله اسرائیل به ایران خبر داشته است.

🔹 این در حالی است که هیچ فیلم یا عکسی از این حملات ادعایی توسط رسانه‌های آمریکایی منتشر نشد البته جروزالم‌پست عکسی از یک بمباران هوایی در غزه را به عنوان عکس انفجار در ایران منتشر کرد.

🔹 از سوی دیگر، خبرنگار اسرائیلی که به نقل از ABC مدعی حمله نیروی هوایی اسرائیل به ۷ شهر ایران بود، توییت خود را حذف کرد.

🔹 وار مانیتور اکانت ناظر بین‌المللی هم در واکنش به ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر حمله اسرائیل به ایران نوشت: ناامیدکننده‌ترین پاسخی بود که تابحال دیده‌ام!

🔹 به نظر می‌رسد رسانه‌های غربی در حال انتشار خبر حملات خیالی به ایران هستند تا فشار ناشی از عملیات موشکی و پهپادی روزهای گذشته علیه سرزمین‌های اشغالی را کاهش دهند.
🔸وال استریت ژورنال: واشنگتن به دنبال عادی سازی روابط ریاض و تل آویو در ازای به رسمیت شناختن کشور فلسطین است

🔹القدس العربی به نقل از وال استریت ژورنال  نوشت: مقاماتی در آمریکا و عربستان سعودی گفتند: دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به دنبال دستیابی به یک توافق دیپلماتیک دراز مدت در ماههای آتی است که بر نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای پذیرش تعهد جدیدی مبنی بر تشکیل کشور فلسطین در ازای برقراری روابط دیپلماتیک با ریاض فشار می آورد./شفقنا
شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آلمان پروازهای خود به تل آویو را تا صبح شنبه لغو کرده و به دلیل وضعیت امنیتی منطقه از حریم هوایی عراق دوری خواهد کرد.

🔹در همین حال، خطوط هوایی LOT لهستان هم پروازهای روز جمعه خود را به تل آویو و بیروت لغو کرد. این شرکت هواپیمایی گفت که قرار نیست روز شنبه به اسرائیل پرواز کند و در مورد پروازهای یکشنبه در روز شنبه تصمیم گیری خواهد کرد.

🔹لوفت هانزا اما قرار است پروازهای خود را به تل آویو از سر بگیرد و قصد دارد از شنبه ساعت ۱ بامداد به وقت شرقی آمریکا (۸ صبح در اسرائیل) مجدداً از طریق حریم هوایی عراق به پایتخت اسرائیل پرواز کند.

🔹در این اطلاعیه این شرکت هواپیمایی مبنی بر تمدید تعلیق پروازهای خود به پایتخت‌های ایران و لبنان مصمم است.

🔹لوفت هانزا روز چهارشنبه اعلام کرد که پروازهای تهران و بیروت همچنان لغو خواهند شد و این شرکت هواپیمایی تا ۳۰ آوریل حتی از حریم هوایی ایران استفاده نخواهد کرد.
مزرعه جبل کارمل
امیر سیدین
🔊 نسخه صوتی «مزرعه جبل کارمل»
🔹 منتشر شده در روزنامه شرق در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
💠 با صدای زهیر حنیفه
قالیباف در مرحله دوم انتخابات مجلس هم بازنده اصلی است/ فهرست ناقص احتمالاً اقبال کمتری خواهد داشت

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره رقابت داخلی اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران به هم میهن گفته است :

🔹 به نظر من، این رقابت‌ها خیلی بازدارنده نیستند و به راحتی می‌توانند فهرست خود را ببندند و جبراً نیز همه نیروهای انقلاب باید به نامزدهای همدیگر رای دهند چراکه اگر به غیر از این عمل کنند فهرست آن‌ها تکمیل نمی‌شود و نمی‌توانند ۱۶ نفر را تکمیل کنند.

🔹با توجه به اینکه آقای قالیباف و فهرست ایشان فهرست مستقلی نداشتند و در داخلِ یک لیست مشترک دیگر حضور داشتند و اشتراک صفر در آنجا ملاک بوده است، قاعدتاً نمی‌توانند نه با امنا و نه با مصاف و صبح امید و نه با تحول‌خواهان اشتراک خاصی برقرار کنند. وجود این جریانات و فهرست‌های مختلف را یک رقابت هیجان‌انگیز در صحنه انتخابات می‌دانم .
🔸کنایه رشیدی کوچی به کاظم صدیقی به بهانه بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
ارش اسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد/ لشگر کشی رئیس ناکام برای ماندن

🔹شنیده ها حاکی از آن است که میراسمعیلی بعد از قوت گرفتن زمزمه هایی در مورد برکناری یا رفتنش از این رشته در تلاش برای برگزاری گردهمایی نمایشی با حضور برخی نیروهای هیات های سراسر کشور است.



🔹میراسماعیلی با صدور رای قطعی مبنی بر تصرف غیر قانونی در اموال دولتی که دیماه ۱۴۰۲ در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران نیز قطعی شد، صلاحیت حضور او‌ به عنوان رئیس فدراسیون با توجه به ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون های آماتوری که یکی از بندهای آن شرط وثاقت و امانت است، از بین رفت و به همین دلیل جامعه جودو بعد از این تاریخ هر روز منتظر تغییر و‌تحولات در این رشته المپیکی هستند.

🔹باید دید در صورت صحت خبر ، کدامیک از هیات های استانی حاضرند در برنامه ای این چنینی حضور پیدا کنند و‌در واپسین ساعات حضور این مدیر ناتوان مهر همراهی او را به پیشانی حک کنند.

جامعه کشتی منتظر است ببیند، کدامیک از مسئولین وظیفه رسیدگی به این تخلف را برعهده می‌گیرند و آرش میراسماعیلی را از مسند قدرت کنار می‌گذارند./پایگاه خبری جودوی ایران
HTML Embed Code:
2024/05/21 22:08:41
Back to Top