TG Telegram Group Link
Channel: فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها
Back to Bottom
نام کتاب «قدرت خلسه خلسه:
تمرین‌هایی برای شفا، رشد معنوی و دستیابی به ذهن جهانی»

نویسنده :نیکلاس ای برینک
فرمت :PDF
زبان:انگلیسی

نسخه انگلیسی موجود هستش


آیدی پشتیبانی
@tarehee






@shap_far
فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها
نام کتاب «قدرت خلسه خلسه: تمرین‌هایی برای شفا، رشد معنوی و دستیابی به ذهن جهانی» نویسنده :نیکلاس ای برینک فرمت :PDF زبان:انگلیسی نسخه انگلیسی موجود هستش آیدی پشتیبانی @tarehee @shap_far
راهنمای خلسه برای رشد روحی و عاطفی، سفر روحی و ارتباط با ناخودآگاه جمعی

• بیش از 20 حالت خلسه خلسه را برای شفا، پیشگویی، سفرهای روحی، تغییر شکل، بازیابی زندگی گذشته، و اتصال به میدان آکاشیک توصیف می کند.
• فیزیولوژی و روانشناسی سفر خلسه خلسه را بررسی می کند
• راهنمایی هایی را برای کسانی که تجربه اندک یا بدون تجربه دارند و همچنین روش هایی برای تعمیق تمرین فراهم می کند

در طول هزاره ها سفر خلسه شمنی به عنوان راهی برای درمان، ارائه پاسخ به سوالات و ارائه راه حل برای مشکلات فردی، خانوادگی و اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است. اگرچه به طور سنتی این شمن جامعه بود که به چنین سفرهایی می رفت، کار انقلابی انسان شناس فقید فلیسیتاس گودمن نشان می دهد که همه ما این قدرت های شمنی را داریم. تحقیقات او در مورد وضعیت‌های بدنی که در هنرهای بدوی باستانی و در شیوه‌های شمن‌های معاصر یافت می‌شود، به هر یک از ما این توانایی را می‌دهد که از نزدیک سفرهای خلسه هیجان‌انگیز را تجربه کنیم.

نیکلاس برینک، روانشناس، دانشجوی فلیسیتاس گودمن و بلیندا گور، بیش از 20 حالت خلسه سنتی را برای پیشگویی، تصمیم گیری، رهایی از گناه و غم، التیام بیماری و درد عاطفی، سفرهای روحی، تغییر شکل، تعامل با ارواح حیوانی بررسی می کند. و مردگان، و کشف زندگی های گذشته. او با کاوش در فیزیولوژی و روان‌شناسی سفر خلسه‌آمیز، راهنمایی‌هایی را برای کسانی که تجربه کمی دارند یا هیچ تجربه‌ای ندارند و همچنین روش‌هایی را برای تمرین‌کنندگان قدیمی ارائه می‌دهد تا تمرین خود را عمیق‌تر کنند و قدرت فراحسی اجداد باستانی ما را بازیابند. برینک با ارائه تئوری های محکمی در مورد اینکه چگونه خلسه خلسه باعث شفا و رشد معنوی می شود، توضیح می دهد که چگونه سفر خلسه به ما امکان می دهد تا به ناخودآگاه جمعی یا ذهن جهانی دست پیدا کنیم و به ماتریس اطلاعات حوزه آکاشیک دسترسی پیدا کنیم.



@shap_far
مجموعه از کتاب های علوم غریبه...



کتاب مسیر قدرت رازیل 72 فرشته

https://hottg.com/somaribook/159


کتاب سایه ویکان

https://hottg.com/somaribook/148



کتاب شمع ویکا

https://hottg.com/somaribook/145


نام کتاب :ارزشمندترین طلسمات علوم غریبه تصویری

https://hottg.com/somaribook/140



کتاب:طلسمات و جادو های کابالا

https://hottg.com/somaribook/139




کتاب : رمز یابی دفینه ها

https://hottg.com/somaribook/130


کتاب طلسمات نکرو مانکن

https://hottg.com/somaribook/125



کتاب دروازه‌های رویایی و مسیری اختری


https://hottg.com/somaribook/122




کتاب ارتباط با ارواح
https://hottg.com/somaribook/119



نام کتاب :72 فرشته جادو

https://hottg.com/somaribook/185


نام کتاب :جادوی پول

https://hottg.com/somaribook/200
نام کتاب"دایره جادویی رودولف دوم:
کیمیاگری و طالع بینی در پراگ رنسانس"
نویسنده :پیتر مارشال
فرمت :PDF
صفحه :




آیدی پشتیبانی
@tarehee




نسخه انگلیسی اون موجود هستش





@shap_far
فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها
نام کتاب"دایره جادویی رودولف دوم: کیمیاگری و طالع بینی در پراگ رنسانس" نویسنده :پیتر مارشال فرمت :PDF صفحه : آیدی پشتیبانی @tarehee نسخه انگلیسی اون موجود هستش @shap_far
رودولف دوم - وارث هابسبورگ، امپراتور مقدس روم، پادشاه مجارستان، آلمان و رومیان - یکی از شخصیت‌های بزرگ تاریخ است، و با این حال تا حد زیادی شخصیتی ناشناخته باقی مانده است. سلطنت او (1576-1612) تقریباً منعکس کننده سلطنت ملکه الیزابت بود. من از انگلستان، و در حالی که دربار معروف او به طور گسترده به عنوان کیست قرن شانزدهم شناخته می شود، مجموعه رودولف از ریاضیدانان، کیمیاگران، هنرمندان، فیلسوفان و ستاره شناسان - از جمله بزرگترین و خرابکارانه ترین ذهن های آن زمان - کم اعتبار نبود. و شاید حتی تاثیرگذارتر.

رودولف با انگیزه درک عمیق ترین اسرار طبیعت و معمای هستی، جریان بی پایانی از نبوغ را به دربار خود دعوت کرد - ستاره شناس دانمارکی تیکو براهه، ریاضیدان آلمانی یوهانس کپلر، جادوگر انگلیسی جان دی، فرانسیس بیکن و نقاش آداب و رسوم جوزپه آرچیمبولدو در میان بسیاری از افراد. دیگران. پراگ به مرکز هنری و علمی جهان شناخته شده تبدیل شد - جزیره ای از تساهل فکری بین کاتولیک، پروتستان و اسلام.

پیتر مارشال با ترکیب شگفتی‌ها و زیبایی‌های معماری پراگ قرن شانزدهم با شخصیت‌های بزرگتر از زندگی دربار رودولف، چشم‌انداز جدید و هیجان‌انگیزی را در مورد لحظه‌ی محوری گذار بین قرون وسطی و مدرن ارائه می‌کند، زمانی که پایه‌های انقلاب علمی و روشنگری."



@shap_far
سوال کاربران در باره امنیت پرداخت در مجازی.... ؟!



دوستان عزیز ما برای رفع تعارض به حریم خصوصی از پرداخت یار معتبر استفاده می کنیم... تا امنیت حساب کاربران در فضای مجازی حفظ شود....

و قراداد فعلی ما با زرین پال هستش و تضمین تمامی پرداخت بر عهده این پرداخت یار معتبر هستش که تا به الا برای کاربران ما هیچ مشکلی نداشته.......


پرداخت خارج از کشور توسط رمز ارزها صورت می گیره.. کافی کیف پول تلگرام فعال کنید و حساب خودتون شارژ کنید و توسط این کیف پول از ما خرید کنید....



آیدی پشتیبانی جهت راهنمایی دریافت فایل و غیره
@tarehee

@shap_far
نام کتاب :تکنیک های مدیتیشن استادان بودایی و تائوئیست"

نویسنده :دانیل اودیر
فرمت :PDF _EUPB
زبان :انگلیسی

آیدی پشتیبانی
@TAREHEE



@SHAP_FAR
فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها
نام کتاب :تکنیک های مدیتیشن استادان بودایی و تائوئیست" نویسنده :دانیل اودیر فرمت :PDF _EUPB زبان :انگلیسی آیدی پشتیبانی @TAREHEE @SHAP_FAR
«راهنمای رشته‌های ذهنی و تجسم‌هایی که استادان برای قرن‌ها در تلاش خود برای روشنایی استفاده کرده‌اند.

شیوه‌های باطنی که در جستجوی الوهیت دنبال می‌شوند، عموماً یک راز برای جهان باقی می‌مانند - فقط برای زاهدترین تمرین‌کنندگان پنهان نگه داشته می‌شوند. اکنون دانیل اودیر که در زندگی و اعمال معنوی صومعه‌های بودایی و تائوئیست در سراسر هند، نپال، سریلانکا، تایلند و ژاپن غوطه ور شده است، آموزه‌های واقعی را که توسط حکیمان منتقل شده است، آشکار می‌کند.

با نگاهی فراتر از آموزه‌ها، جزم‌ها و رساله‌های فلسفی که تجربیات مستقیم این عمل را نادیده می‌گیرند، اودیر راهی مستقیم به قلب تجربه دینی ارائه می‌کند که می‌توان آن را از طریق مراقبه کشف کرد. با شروع مراحل ساده و اساسی لازم برای آماده شدن برای مدیتیشن، اودیه خواننده را از طریق ویژگی‌های رشته‌های ذهنی و تجسم‌هایی که اساتید بودایی و تائوئیست برای قرن‌ها در جستجوی روشنگری استفاده کرده‌اند، راهنمایی می‌کند. وقف خود را به مراقبه، به معنایی که بودایی‌ها و تائوئیست‌ها درک می‌کنند، به معنای درک این است که چگونه هر رشته‌ای از وجود ما با تمام خلقت هم‌گرایی می‌کند. تکنیک های مدیتیشن استادان بودایی و تائوئیست راهنمای ارزشمندی برای همه کسانی است که در جستجوی این درک هستند.




@SHAP_FAR
نام کتاب :مراقبت کیهانی
موضوع :طالع بینی، چرخه های قمری و نمودارهای تولد برای مراقبت از خود و توانمندسازی"
نویسنده :والری تجدا
زبان :انگلیسی
فرمت :PDF_EUPB


نسخه انگلیسی قابل دریافت هستش



لینک پرداخت و دریافت مستقیم از تلگرام






آیدی پشتیبانی
@tarehee
فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها
نام کتاب :مراقبت کیهانی موضوع :طالع بینی، چرخه های قمری و نمودارهای تولد برای مراقبت از خود و توانمندسازی" نویسنده :والری تجدا زبان :انگلیسی فرمت :PDF_EUPB نسخه انگلیسی قابل دریافت هستش لینک پرداخت و دریافت مستقیم از تلگرام آیدی پشتیبانی @tarehee
راهنمای توصیف چگونگی هماهنگ کردن مراقبت از خود با فصول نجومی، از جمله مطالب مربوط به نمودار تولد و چرخه های قمری.

مراقبت کیهانی والری تجدا از نویسنده کتاب‌های پرفروش خود مراقبت از خود توسط نشانه‌ها و مراقبت از خود توسط ماه ، راهنمای خوبی برای زندگی با هماهنگ کردن تمرین مراقبت از خود با حرکت فصول، ستارگان و ماه است. چرخه هر یک از 12 فصل مربوط به علائم زودیاک شامل موارد زیر برای حمایت از رفاه شما است:
توصیفی از انرژی آن فصل
یک آیین
یک مدیتیشن
تصدیقات
درخواست های مجله
گسترش کارت تاروت و اوراکل
لیستی از مکاتبات
کریستال ها و گیاهانی که از انرژی آن علامت حمایت می کنند

با استفاده از کیهان برای هدایت تمرین خود، انرژی‌های منحصربه‌فرد را در آسمان هدایت می‌کنیم تا خود را در هماهنگی با کیهان تجدید کنیم. صرف نظر از علامت یا دانش خود از طالع بینی، می توانید روال کل نگر خود را برای هر فصل از سال بسازید."


@shap_far
چگونه نیروی هوایی ایالات متحده یوفوها را در طول جنگ سرد بررسی می کرد


مقاله..... علمی
نام کتاب :ظهور و سقوط رایش سوم
نویسنده :ویلیام شایرر
ترجمه :دهکان
صفحه :563
فرمت :PDF


توضیحات کتاب :مورخ و خبرنگار مشهور جنگی ، "ویلیام شایرر" ، که از سال 1925 عملکرد نازی ها را مشاهده کرده و گزارش داده بود ، پنج سال و نیم را صرف الک کردن این اسناد مهم کرد. نتیجه این مطالعه عظیم، کتاب "ظهور و سقوط رایش سوم" است که به عنوان مدرکی قطعی یکی از ترسناک ترین فصل های تاریخ بشر مورد تحسین گسترده قرار گرفته است.
در"ظهور و سقوط رایش سوم" داستان کامل امپراتوری هیتلر ، یکی از مهمترین داستان هایی که تاکنون گفته شده است ، توسط یکی از بهترین افراد برای نوشتن آن یعنی "ویلیام شایرر" به رشته ی تحریر در آمده است. این کتاب پرفروش جهانی به عنوان اثری کلاسیک در این زمینه شناخته می شود.





لینک پرداخت و دریافت مستقیم از تلگرام
https://zarinp.al/576153

👆




آیدی پشتیبانی
@tarehee




@shap_far
تنها راه نجات تاریکی علم و آگاهی هستش
نام کتاب :رازولی دیگر
سقوط بشقاب پرنده در مرز تگزاس و مکزیک


به زودی در فروشگاه کتاب فرازمینی ها



جهت اطلاع رسانی به آیدی پشتیبانی در تلگرام مراجعه کنید
@tarehee
فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها pinned «مجموعه جدید و پرفروش کتابخانه فرازمینی ها نام کتاب : پیام از بیگانگان https://hottg.com/shap_far/1727 بذرهای ستاره‌ای جلد اول https://hottg.com/shap_far/1642 مردان سیاه پوش https://hottg.com/shap_far/1605 داستان یک محقق یوفولوژیست به نام باربارا https://hottg.com/shap_far/1569…»
نام کتاب :تبار شناسی نژادهای بیگانه خاکستری

فرمت :PDF
صفحه :16
زبان:فارسی
نام کتاب :رازولی دیگر....
نویسنده :نوئه تورس و روبن اوریارته
ترجمه :بهزاد آریا
صفحه :214
فرمت :PDF

ترجمه حرفه‌ای و اختصاصی....رسانه فرازمینی ها




توضیحات کتاب :
"شهادت تکان دهنده" داستانی است که دربارهٔ شاهدان عینی سقوط بشقاب پرنده رازول در سال 1947 است. در یک روز بهاری در سال 1955، خلبان نیروی هوایی به نام رابرت ویلینگهام در حال پرواز با جت جنگنده اف-86 در غرب تگزاس بود. در حین پرواز، او یک شیء را دید که به شکل یک ستاره روشن از کنارش عبور می‌کرد و سپس با یک چرخش 90 درجه‌ای به سرعت 2000 مایل در ساعت حرکت کرد. سربازی که در جنگ جهانی دوم و جنگ کره خدمت کرده بود و با جت خود این شیء را تعقیب می‌کرد، شاهد سقوط ناگهانی این شیء در نزدیکی دل ریو، تگزاس شد. بلافاصله پس از آن، او به محل سقوط رفت و یک بشقاب پرنده نقره‌ای بزرگ را که در کنار یک تپه شنی برخورد کرده بود، دید.






لینک پرداخت و دریافت مستقیم از تلگرام
https://zarinp.al/576015

پرداخت و دریافت این فایل فعال می باشد...






آیدی پشتیبانی
@tarehee







@shap_far
فروشگاه فایل و کتاب فرازمینی ها
نام کتاب :رازولی دیگر.... نویسنده :نوئه تورس و روبن اوریارته ترجمه :بهزاد آریا صفحه :214 فرمت :PDF ترجمه حرفه‌ای و اختصاصی....رسانه فرازمینی ها توضیحات کتاب : "شهادت تکان دهنده" داستانی است که دربارهٔ شاهدان عینی سقوط بشقاب پرنده رازول در سال 1947 است.…
"شهادت تکان دهنده" داستانی است که دربارهٔ شاهدان عینی سقوط بشقاب پرنده رازول در سال 1947 است. در یک روز بهاری در سال 1955، خلبان نیروی هوایی به نام رابرت ویلینگهام در حال پرواز با جت جنگنده اف-86 در غرب تگزاس بود. در حین پرواز، او یک شیء را دید که به شکل یک ستاره روشن از کنارش عبور می‌کرد و سپس با یک چرخش 90 درجه‌ای به سرعت 2000 مایل در ساعت حرکت کرد. سربازی که در جنگ جهانی دوم و جنگ کره خدمت کرده بود و با جت خود این شیء را تعقیب می‌کرد، شاهد سقوط ناگهانی این شیء در نزدیکی دل ریو، تگزاس شد. بلافاصله پس از آن، او به محل سقوط رفت و یک بشقاب پرنده نقره‌ای بزرگ را که در کنار یک تپه شنی برخورد کرده بود، دید. این اتفاق زندگی او را برای همیشه تغییر داد. پیشگفتار کتاب با نوشپوشیدن دکتر بروس مکابی، یک محقق باسابقه در زمینه بشقاب پرنده و نویسنده معروف، آغاز می‌شود.


نوئه تورس نویسنده و محققی است که عضو شبکه یوفو متقابل (MUFON) است. وی دارای مدرک لیسانس زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد علوم کتابداری از دانشگاه تگزاس در آستین است و به نوشتن کتاب‌های متعدد و فیلمنامه‌ها می‌پردازد. او همراه با محقق بشقاب پرنده به نام روبن اوریارته، چندین کتاب درباره موارد معروف و تاریخی یوفو نوشته است، از جمله "راسول مکزیک: سقوط بشقاب پرنده چیهواهوا"، "راسول دیگر: سقوط بشقاب پرنده در مرز تگزاس و مکزیک"، "بیگانگان در جنگل: تجربه Cisco Grove با بشقاب پرنده" و "حادثه کویامه". او همچنین کتابی در مورد حادثه رازول با عنوان "راهنمای نهایی سقوط بشقاب پرنده رازول" نوشته است که به زبان اسپانیایی نیز منتشر شده است. وی با جان لمی، مورخ رازول، کتاب "کاوبوی‌های واقعی و بیگانگان: بشقاب پرنده‌های اولیه آمریکایی" را در سال 2019 نوشت که یکی از مجموعه‌های سه کتابی درباره موارد بشقاب پرنده قرن نوزدهم است. در سال 2011، تورس و لمی کتاب "کاوبوی واقعی و بیگانگان: برخوردهای بشقاب پرنده در غرب قدیمی" را با همین موضوع نوشتند. تورس در برنامه‌های تلویزیونی مانند کانال History "UFO Hunters"، Travel Channel "Mysteries of the Outdoors"، برنامه Coast to Coast AM، برنامه Jeff Rense و بسیاری از رسانه‌های دیگر حضور داشته است. وی همچنین به عنوان مدرس در کنفرانس‌های بشقاب پرنده شرکت کرده و چندین بار در جشنواره بشقاب پرنده رازول حاضر بوده است. شما می‌توانید با تورس از طریق وب سایت او تماس بگیرید.


@shap_far
HTML Embed Code:
2024/06/01 04:54:06
Back to Top