TG Telegram Group Link
Channel: سئودییم اردبیل
Back to Bottom
حیاتین گولدانین دا

عشق اکین ❤️

صداقت گولو🌹

محبت گولو 🌷

مهربانلیق گولو 🌺

گؤره جئکسیز گولدانیز 💐

دونیانین ان گؤزل گوللرینن دی


گون آیدین اولسون سئوه گیلی
دوسلاریم
🌻

@SevdiyimArdabil
#حادثه

🔴 ۵ مصدوم در اثر واژگونی یک خودرو در جاده اردبیل - مغان

۵ مصدوم حادثه واژگونی یک خودرو در جاده اردبیل - مغان به بیمارستان منتقل شدند

🔸به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه، ساعت ۳/۴۵ صبح امروز چهارشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۲ طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه خودروی دنا در ابتدای جاده مغان، بالاتر از پمپ بنزین، نرسیده به سامیان، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

🔸۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

@sevdiyimardabil
🔹گاز کلیه مشترکین واقع در روستاهای حاج سیف لو و دره بیگلو و کلی سفلی مشگین شهر به علت تعمیرات، توسعه شبکه، عملیات جوشکاری و تزریق گاز روز چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۰ ساعت قطع خواهد شد

@sevdiyimardabil
پذیرش ۴ مقاله ارسالی اورژانس پیش بیمارستانی استان اردبیل در اولین کنگره اورژانس پیش بیمارستانی کشور

🔸این مقالات با همکاری دکتر سعید مهری، فرهاد غیبتی، حسین اسدی، مسعود سعیدیان و حسین مصری تهیه و به این کنگره ارسال شده بود

🔸همچنین دکتر سعید مهری و حسین اسدی به عنوان پژوهشگران برتر سازمان اورژانس کشور معرفی شدند

@sevdiyimardabil
سلام 🤚

گون ایدین
بیوک تانیردان اورکلریزه محبت
گون لریزه دیلخوشلوخ
یاشایشیزه شادلیخ
آرزولـــــیروخ

@sevdiyimardabil
📌حجم آب ورودی به دریاچه ارومیه پنج برابر شد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

🔸حجم آب ورودی به دریاچه ارومیه بیش از پنج برابر سال گذشته شده و از چهار مترمکعب بر ثانیه به ۲۱ مترمکعب رسیده است.

🔸امروز شاهد رهاسازی آب از دریاچه سد مهاباد به سمت دریاچه ارومیه هستیم که حجم ورودی این دریاچه را بازهم افزایش خواهد داد.

🔸با برنامه زمان بندی که استاندار آذربایجان غربی طراحی کرده، در اسفند، فروردین و اردیبهشت، بقیه سدها هم وارد مدار می‌شوند و حقابه دریاچه به خوبی تامین خواهد شد.

@sevdiyimardabil
🔵 آغاز رقابت بیش از ۴۷۶ هزار داوطلب آزمون ارشد

🔸رقابت بیش از ۴۷۶ هزار داوطلب رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد و داوطلبان این آزمون امروز طی دو نوبت صبح و عصر به رقابت خواهند پرداخت.

@sevdiyimardabil
پل قدس در امان نماند؛ آغاز تخریب پل قدس

توصیه: به کاندیدایی که این گونه به شهر آسیب میزند رای ندهیم و دنبال اونایی باشیم که حرف و عملشان یکی است

@sevdiyimardabil
سئودییم اردبیل
پل قدس در امان نماند؛ آغاز تخریب پل قدس توصیه: به کاندیدایی که این گونه به شهر آسیب میزند رای ندهیم و دنبال اونایی باشیم که حرف و عملشان یکی است @sevdiyimardabil
📌شهرداری اردبیل از دو کاندیدای مجلس شورای اسلامی به دادستانی شکایت کرد


🔸شهردار اردبیل با بیان این‌که با کسانی که زیبایی شهر را برهم می‌زنند، تعارف نداریم، گفت: از ۲ کاندیدای انتخاباتی که پوسترهایشان بر روی پل قدس نصب شده‌بود، به مراجع قضایی شکایت کردیم.


🔹به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری با اعلام این خبر و ضمن اشاره به ممنوعیت نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی اموال عمومی اظهار کرد: علی‌رغم برگزاری جلسات توجیهی و تماس‌های تلفنی با نامزدهای انتخاباتی و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها جهت ممنوعیت نصب پوسترها در اماکن عمومی مخصوصا پل قدس، متاسفانه شاهد عدم توجه از سوی نامزدها و هوادارانشان بودیم‌.

🔹وی با اشاره به وجود اکیپ‌‌های شهرداری به صورت شبانه‌روزی در اطراف پل قدس، افزود: جهت محافظ از پل قدس اکیپ‌های شهرداری در اطراف پل حضور دارند ولی علی‌رغم وجود نگهبان، شب گذشته، پوستر ۲ کاندیدا بر روی پل قدس نصب شده‌است که در اسرع‌وقت امحا پوستر ها و رنگ‌آمیزی محل انجام و اقدام به شکایت به مراجع قضایی کردیم‌.

🔹شهردار اردبیل از برخورد با نامزدهایی که چهره‌ی شهر را نازیبا می‌کنند خبر داد و گفت: مسئول تمام رفتار هواداران متوجه فرد کاندیدا خواهد شد و در این خصوص با هیچ کسی تعارف نداریم چراکه شهر برای عموم مردم است.


🔹صفری از افزایش تعداد محل‌های نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر به خصوص میادین خبر داد و گفت: قبل از آغاز رسمی تبلیغات ۱۰۰ مکان برای نصب تبلیغات در نظر گرفته شده بود که هم‌اکنون جهت جلوگیری از تخریب شهر به ۲۵۰ مکان افزایش یافته است .

@sevdiyimardabil
مدارس اردبیل فردا تعطیل شد

🔸فردا شنبه پنجم اسفندماه به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

@sevdiyimardabil
گون آیدین ایرانیم 🇮🇷 ❤️

گون آیدین گؤزل وطنیم

گون آیدین وطنداش 🌞

هامیزا گؤزل و برکتنن دولو بیر گون آرزیلیرام🌹😍

@SevdiyimArdabil
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زمانبندی کاشت انواع سبزه عید🌱
شکارچی بز وحشی در خلخال به سه سال حبس محکوم شد

🔹شکارچی متخلف بز کوهی بعد از سیر مراحل قانونی در چنگال قانون گرفتار و توسط مقامات قضایی شهرستان خلخال محکوم به پرداخت جزای نقدی و متحمل حبس گردید.
🔹ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال مستقر در پاسگاه محیط‌بانی برندق و لرد که مدتی قبل، از منزل و مخفیگاه شخص متخلفی گوشت شکار بزکوهی کشف کرده بودند بعد از دستگیری متهم سیر مراحل قانونی پرونده توسط مقامات قضایی شهرستان محکوم به متحمل سه سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی ۲۵٠ میلیون ریال در حق دولت و محیط زیست شد.
@sevdiyimardabil
فرماندار اردبیل : ۵ کاندیدا از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داده اند و ۵۳۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

@sevdiyimardabil
📌آخرین شرایط طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

🔸بیش از ۶۰ درصد مشمولان از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند.

🔸دهک‌های اول تا هفتم که مشمول طرح می‌شوند تا پایان اردیبهشت سال آینده فرصت دارند تا ۱۱ قلم کالا را با تخفیف از فروشگاه‌های متصل به کالابرگ خریداری کنند.

@sevdiyimArdabil
☑️ اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲

▪️به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، نیر، هیر و گرمی فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

▪️در مشگین شهر دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه اول روستایی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

▪️در خلخال دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی در نوبت صبح بصورت غیر حضوری خواهد بود‌

▪️همچنین در کوثر، لاهرود و ارشق دوره های پیش دبستانی و ابتدایی غیرحضوری بوده و دوره های متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

@sevdiyimardabil
بو گون گوزل گوندی
سیزین اوچون خوش
چاغلار آرزولایرام
بو گونوز خوش
خبر لر له دولو اولسون
گونلرینیز ایشق لی صفالی و آیدین
گون آیدین سوئگلی دوسلار

@sevdiyimardabil
♦️تصادف زنجیره‌ای در جاده سرچم به اردبیل ۲ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی:
🔹در یک سانحه رانندگی که دیشب در کانون سرچم به اردبیل رخ داد، ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۶ نفر مصدوم برجای گذاشت.

@sevdiyimardabil
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تصاویر زیبایی از تونل آغزی- حیران برفی

@sevdiyimardabil
☁️⛅️❄️پیش بینی هوای استان اردبیل طی روزهای آینده

🔹 براساس نقشه های هواشناسی تا آخر هفته جاری با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان در بیشتر ساعات صاف تا نیمه ابری بوده و تنها در نواحی منتهی به استان گیلان در ساعات شبانه و اوایل صبح ابری و مه آلود پیش بینی می شود.

🔹 البته تا عصر امروز (دوشنبه ۷ اسفند) با عبور موجی از جنوب استان به ویژه در شهرستان خلخال آسمانی ابری همراه بارش خفیف برف انتظار می رود.

🔹 همچنین با ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، هوای سرد در سطح استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد؛ بطوریکه در ساعات شبانه و اوایل صبح توام با یخبندان خواهد بود. لذا در سه روز آینده کنترل دمای محیط کارگاههای تولیدی و کشاورزی توصیه می گردد.

🔹 از روز پنجشنبه (۱۰ اسفند) در اواسط روز دمای هوا بطور نسبی افزایش می یابد. برای روز جمعه (۱۱ اسفند) در بیشتر مناطق استان آسمانی صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود./ هواشناسی استان اردبیل
@sevdiyimardabil
HTML Embed Code:
2024/05/10 04:32:43
Back to Top