TG Telegram Group Link
Channel: باشگاه ورزشی پرشین
Back to Bottom
🎖بدينوسيله باشگاه پرشين جمعيت امام على (ع) كسب جايزه ارزنده و معتبر انجمن سوتا ( جایزه دستاورد فارغ التحصيلان دانشگاه شريف) توسط آقاى عادل فردوسی پور يكى از حاميان معنوى ليگ فوتبال پرشين را تبريك مى گويد.

❇️ شايان ذكر است عادل فردوسى پور با تهيه گزارش و انعكاس چند دوره ليگ فوتبال پرشين در برنامه ٩٠ كمك شايانى به معرفى استعدادها و لزوم توجه بيشتر به ورزش كودكان و شرايط سخت آنها در محلات حاشيه نموده است

#باشگاه_پرشین

@PersianSportsClub
قد و قامت آزادگی خم نمی‌شود...

تنی تکیه داده بر واکر، کمری خمیده پس از ۱۲۹ روز بند؛ خنده‌های سرشار از آزادی، خنده‌هایی غرق در غم...

اما تو استوار بمان،
همواره کنار کودکان بی‌پناه
و صدایشان باش
که حضورت چون آبادانی‌ست و لبخندی‌ بر لبانشان‌!

#شارمین_میمندی_نژاد

🆔@imamalisociety
نامه تشکر جمعیت امام علی (ع)

همراهان و همدلان گرامی و اعضای خانواده بزرگ جمعیت امام علی(ع)

🔹آزادی شارمین میمندی‌نژاد، هر چند به قید وثیقه گرچه شیرین بود، اما تلخکامی‌ها و پرسش‌های ما را درباره چرایی این رخداد از یادمان نبرد و نخواهد برد. این رخداد تلخ اما درس‌های بسیاری در پی داشت. گرچه پاسخِ خدمت بی‌چشمداشت و صادقانه و ترویجِ راه زیست انسانی، مجازات باشد، بگیر و ببندهایی که حتی ممکن است گاه نتیجه کج‌فهمی و کج‌سلیقگی یا خدای ناخواسته کینه‌ورزی فرد یا گروه خاصی باشد، اما حمایت‌های اقشار مختلف مردم نشان داد که جامعه، باقی‌مانده امید و عشق را قدر می‌داند و به محافظت از آن اهتمام می‌ورزد. این حمایت‌های بی‌دریغ شما مردم عزیز بود که تحمل این ایام سخت را میسر کرد و انگیزه ما را در ادامه مسیر خدمت به حاشیه‌نشینان، فزونی بخشید.

🔹 اقشار مختلف مردم از وکلا و حقوقدانان گران‌قدر، هنرمندان صاحب نام کشور، روزنامه‌نگاران و اصحاب محترم رسانه، خانواده معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان عزیز، سایر فرهیختگان، همچون فعالان سیاسی، اساتید و معلمان، تشکل‌های دانشجویی، دانش‌آموختگان ادوار مختلف دانشگاه‌های داخل و خارج کشور و اعضای همیشه داوطلب خانواده جمعیت امام علی (ع) از تاسیس، تاکنون و فرد فرد جویندگان عشق و خدمت به میهن که صدای ما بودند و نگذاشتند این دوران بهت و اندوه را به تنهایی سپری کنیم؛ آنان که جمعیت مزین به نام پربرکت مولا علی(ع) را متعلق به خود دانسته و سرمایه ملی خواندند، جامعه مدنی و فعالان اجتماعی که با حمایت‌های بی‌دریغ و قلم قدرتمند و متکی به حقشان، قوت قلبمان بودند، همه را باعث افتخار خود دانسته و ارج می‌نهیم و کسانی را که به عنوان دلسوزان وطن، از جایگاه و مقام خود برای باز شدن این گره کور بهره جستند، دعا می‌کنیم.

🔹جامعه ایران با داشتن این دلسوزی‌ها و زیبایی‌ها لایق بهترین‌هاست و امید است قوام و دوام جامعه مدنی این مقصد را به مقصود، هر چه نزدیک‌تر نماید.

🔹در پایان از گروه مشاوران حقوقی و وکلای عزیز که از ابتدا، بدون کوچک‌ترین توقعی و داوطلبانه در کنارمان حضور داشتند و دارند، تشکر ویژه می‌نماییم و امید به خداوندیِ خدا داریم که نتیجه تلاش‌های این عزیزان منتج به تبرئه بی‌گناهان و ختم به خیر شدن این پرونده گردد.

🆔@imamalisociety
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
📍انسان مى تواند آفريننده زيباترين لحظات براى ديگران باشد.

اينجا زمین به قدم های کودکان سبز میشود.
و از این سبزی درخت امید و دوستی
شکوفا میگردد.

🔹 لیگ پرشین جمعیت امام علی بزرگترین رویداد ورزشى برای رشد و شکوفایی استعداد های کودکان محلات حاشیه است.

🔸 لیگ پرشین جلوه اى بى نظير از شادی کودکان محلات حاشیه در ميدان ورزش است.

🆔@persiansportsclub
⚽️#معرفی_ستارگان

🌟 ستاره اى از سارى

📌#عليرضا_آهنگريان با حضور در چهار دوره مسابقات ليگ فوتبال پرشين و كسب دو مقام قهرمانى و آقاى گلى در يك دوره، كارنامه اى درخشان در اين مسابقات از خود بجاى گذاشته است.

🆔 @persiansportsclub
🌟 #ابوالفضل_آهنگرى بازيكن پرورش يافته تيم پرشين سارى، به تيم نساجى مازندران پيوست و اين تيم را در رقابتهاى ليگ برتر نوجوانان كشور،همراهى خواهد كرد.

📍ابوالفضل طى چهارسال حضور در تيم پرشين #سارى، سابقه يك قهرمانى و يك رتبه سومى در ليگ پرشين و همچنين كسب مقام آقاى گلى دومين دوره اين رقابتها را در كارنامه دارد.

برای این بازیکن خوب باشگاه پرشین ارزوی موفقیت داریم.

🆔 @persiansportsclub
#معرفی_تیم

🔰 تیم #پرشین_فرحزاد

📍این تیم در سال ۱۳۸۵ در محله فرحزاد شهر تهران تاسیس گردید و در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت نموده است. تا کنون در ۵ دوره از لیگ پرشین حضور داشته است و در رده های سنی مختلف ۲۵۰ بازیکن به عضویت این تیم فوتبال درآمده اند. در کارنامه افتخارات تیم پرشین فرحزاد یک دوره نایب قهرمانی در رده نونهالان، سه دوره نایب قهرمانی در رده نوجوانان و یک دوره قهرمانی در رده جوانان به چشم می خورد.

🆔 @persiansportsclub
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚩 مراسم افتتاحیه سومین دوره لیگ پرشین

🔸 سومین دوره لیگ فوتبال پرشین با حضور ۲۲ تیم از سراسر کشور در تابستان سال ۹۶ در تهران برگزار گردید. این مسابقات در سه رده سنی و در مدت یک هفته انجام شد.

🔹 بازیکنان با شعار صلح و دوستی، بار دیگر تواناييها و استعدادهاى خود را در مستطیل سبز فوتبال به نمایش درآوردند.

🆔 @persiansportsclub
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❇️ #پرشین_کرمان - #پرشین_سرباز سیستان و بلوچستان

🔹 این بازی در رده نوجوانان در چهارمین دوره لیگ پرشین برگزار گردید و بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود پرشین سرباز پایان یافت.

🆔 @persiansportsclub
معرفی ستارگان

🌟ستاره ای از #لب_خط

⚽️ متخصص ضربات ایستگاهی

📍#فرزاد_صالحی از ستارگان باشگاه پرشین، در ۵ دوره از لیگ فوتبال پرشین حضور داشته و موفق به آقای گلی در یک دوره از لیگ پرشین شده است. کسب قهرمانی به همراه تیم پرشین لب خط و حضور در تیم پاس آویژگان از دیگر افتخارات فرزاد است.

🆔 @persiansportsclub
⚫️سوگی دیگر...

دخترم
تو با تلاش بی اندازه
و استعدادهای بی شمارت
و ایستادگی ات
با زیباییت
با زبان شیرین و شوخت

امید ما بودی در این برهوت
و حالا
خالی‌تر از همیشه
باید به این دم و بازدمِ پُردرد ادامه دهیم

آسوده بخواب
هر چند بعد از تو
آسودگی ننگ ماست
تا آن روز که دنیایمان را به زیستگاهی امن و پر از مهر برای کودکان تبدیل کنیم.

«فاطمه» پانزده ساله از فرزندان جمعيت امام على در خانه ایرانی ملک آباد کرج، امروز صبح از دنیا رفت و غم نبودنش بر دوش هایمان آوار شد.

او نوجوانى با استعداد در ورزش بود كه سابقه كسب چندين مقام قهرمانى در رشته هاى مختلف مسابقات دومیدانی دختران پرشین داشت.
او هنرمندى خوش ذوق بود و درس و تحصيل اولویت اول زندگیش بود ولى صد افسوس كه بهار زندگيش خيلى زود به خزان نشست و طومار زندگيش در خاک به هم پیچید و هنوز آغاز نشده به پایان رسید.

با این غم چه کنیم...

باشگاه پرشين جمعيت امام على ضمن تسليت اين غم بزرگ به خانواده داغدار اين فرزند فقيد و اعضاى داوطلب خانه ايرانى ملك آباد كرج، از درگاه خداوند براي روح او آرامش و براي خانواده ايشان صبر طلب مي نمايد.


🆔 @PersianSportsClub
🟢 #محمد_پاكباز بازيكن خوش آتيه تيم پرشين سارى، به تيم شهيد عبدى بهشهر حاضر در رقابتهاى ليگ دسته اول جوانان كشور پيوست.

📍محمد در سه دوره رقابتهاى ليگ پرشين حضور داشت و موفق شد دو عنوان قهرمانى و يك مقام سومى به همراه تيم پرشين سارى كسب كند.

با آرزوی موفقیت های روز افزون برای محمد و تمام بازیکنان تیم های پرشین

🆔 @persiansportsclub
🔰تیم فوتبال #پرشین_آمل

📍این تیم در سال ۱۳۹۳ در شهر آمل تاسیس گردید و در طى این سال ها ۷۶ بازیکن در رده هاى نونهالان و نوجوانان به عضویت آن در آمده اند. تیم پرشین آمل در ۵ دوره مسابقات فوتبال لیگ پرشین حضور داشته است که حاصل آن كسب یک مقام قهرمانی و يك مقام سوم در رده نونهالان و يك مقام سوم در رده نوجوانان بوده است. همچنین این تیم یک دوره به عنوان تیم اخلاق اين مسابقات انتخاب شده است.

📌لازم به توضيح است كه تیم پرشين آمل با حضور موفق خود در مسابقات ليگ پرشين در اين سالها توانسته است با معرفى ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی نونهالان، ۴ بازیکن به لیگ کشوری و ۶ بازیکن به لیگ استانی به افتخار آفرينى در فضاى رسمى فوتبال كشور نيز ادامه دهد.

🆔 @persiansportsclub
هر داوطلب، یک فرصت برای همدلی و نوع‌دوستی

"به مناسبت ۵ دسامبر روز جهانی داوطلب‌ در راه توسعه اقتصادی و اجتماعی"

خودم را گم کرده‌ام. حالم دگرگون است. بی‌هدف در پی یک ریسمان که به آن چنگ زنم می‌گردم و میان تمام زرق و برق‌های فضای مجازی ناگهان یک اسم مرا به سوی خود می‌خواند! می‌خوانم و مرور می‌کنم، انبوه فعالیت‌هایی که برایم نام آشنا نیستند. یک نام می‌بینم که بارها و بارها تکرار می‌شود. جرقه‌ای در دلم روشن می‌گردد. به عضویت در می‌آیم. این‌بار دیگر به جای دیدن، می‌نگرم به هر آنچه دیده نشد و به جای شنیدن، گوش می‌دهم به نوایی که شنیده نشد!
و بلاخره می‌ایستم، قدم برمی‌دارم و دستانم را گره می‌کنم در دستان دیگری.
دیگر خودم را پیدا کرده‌ام، من دیگر من نیستم، ما شده‌ام! یک ما که با همدیگر می‌توانیم!

«Together we can through volunteering»
شعاری است که برای امروز برگزیده شده است. روزی که سازمان ملل متحد در ۳۵ سال پیش، سال ۱۹۸۵ میلادی، با هدف ترویج فعالیت‌های داوطلبانه در سازمان‌ها و گروه‌های بزرگ و حتی نهادهای کوچک‌تر محلی نام‌گذاری کرده است؛ “روز جهانی داوطلب در راه توسعه اقتصادی و اجتماعی”...

در ایران بیش از ۲۰ هزار سازمان مردم نهاد یا به اختصار سمن وجود دارد که اعضای آنان را داوطلبان تشکیل می‌دهند.

جمعیت امام علی(ع) نیز به عنوان یک نهاد مردمی که در ۲۱ سال پیش تاسیس شده است، بالغ بر ده هزار داوطلب عضو را در سراسر کشور به خود جذب کرده است. ماحصل تلاش آنان در قالب انواع فعالیت‌های داوطلبانه تا کنون، تاسیس ۴۴ خانه ایرانی برای کودکان و خانواده‌های مناطق حاشیه، حمایت از بیش از ۶۰۰۰ کودک و نوجوان و خدمت رسانی‌های گوناگون اعم از مالی و معنوی در بخش‌های مختلف چون آموزش، ورزش، هنر، درمان، کارآفرینی و ... توزیع اقلام غذایی و بهداشتی و برگزاری طرح‌ها و آیین‌های مختلف بوده‌ است...

متن کامل را در INSTANT VIEW مطالعه فرمایید:
مانده‌ایم ...
مانده‌ایم در حجم این سیاهی که به هیچ تلاشی شسته نمی‌شود.
حاشیه‌ای که فرزندانش در غربت، مادر از دست می‌دهند و مادرانی که فرزند
و مایی که هردو را ...

و اینک ...
اگر هنوز در این گوشه‌ی متروک و فراموش شده ایستاده‌ایم، دیگر نه از امید که از عزیز بودن خاکی‌ست که هر تکه‌اش یک جگرگوشه‌ی ما را بلعیده.

می‌ایستیم، نه در انتظار خبری خوش؛ می‌ایستیم چون دیواری که ماهیتش ایستادن است و فروریختنش، پایانِ بودنش.

می‌ایستیم و تکه‌تکه می‌شویم با تکه انگشت کودک‌مان زیر دستگاه پرس، تکه‌ای از پیکر نوزادمان، دفن شده در ناکجا و تکه کاغذی از آخرین نوشته‌ فرزندمان!
آری! تکه‌تکه می‌شویم و قرارمان به ایستادن است و قرار خداوند را از یاد نبرده‌ایم که:

ان مع العسر یسرا ...

در کمال ناباوری، درگذشت یکی از جوانان خانه‌ی ایرانی لب‌خط را تسلیت می‌گوییم.🖤

🆔@imamalisociety
💢معرفی کمیته ورزش جمعیت امام علی(ع):

📌كميته ورزش در سال ٩٤ بعد از برگزارى نخستين دوره ليگ فوتبال پرشين با هدف توسعه تيم‌هاى ورزشي حاضر در محلات حاشيه، ساختارمند كردن و بهبود فرآيندهاى ورزشى اين تيم‌ها، تشكيل تيم‌هاى منتخب ورزشي متشكل از بهترين استعدادهاى ورزشي حاضر در محلات حاشيه و همچنين برگزارى مسابقات سراسرى ليگ پرشين، تحت عنوان باشگاه پرشين تشكيل شد.

🔸اين كميته متشكل از داوطلبان دانش آموخته ورزش و ساير داوطلبان فعال و با سابقه بخش ورزش جمعيت مى باشد كه با بهره گيرى از دانش علوم ورزشى و تجربيات مددكارى ورزش در جمعيت به نهادينه كردن فعاليت هاى مستمر ورزشى در قالب استانداردهاى پايه در كم‌برخوردارترين محلات حاشيه و سكونت‌گاههاى فقير نشين مى پردازد.

🔸این کمیته متشکل از تیم های :
مدیریت، روابط عمومی، سرمایه انسانی، مسابقات، ارزیابی، آموزش، پایگاه داده، مستندسازی، مالی، تولیدمحتوا، بین الملل، تیم های منتخب می باشد.

🆔 @persiansportsclub
#اطلاعیه

💢 وزارت کشور خواستار انحلال جمعیت امام علی (ع) توسط مراجع قضایی شده است.

بر اساس ابلاغیه واصله، وزارت کشور دادخواست انحلال جمعیت امام علی را در مرجع قضایی مطرح کرده که موعد رسیدگی آن ۱۲ اسفندماه سال جاری تعیین شده است.
با توجه به تعهد همیشگی جمعیت امام‌علی بر رعایت اصل شفافیت، بر خود لازم دانستیم مراتب را به اطلاع ملت شریف ایران به ویژه همراهان همیشگی این جمعیت برسانیم.

🔴 لازم به ذکر است در حال حاضر تمامی مراکز و پروژه‌های جمعیت امام علی فعال و برقرار است.

#جمعیت_امام_علی

🆔@imamalisociety
#اطلاعیه
دادگاه بدوی رای بر انحلال جمعیت امام علی صادر نموده است. این حکم ساعاتی پیش از طریق سامانه ابلاغ گردید.
🆔 @imamalisociety
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💢دعاى پايان سال جودوكاران باشگاه پرشين از فرزندان خانه ايرانى شهررى جمعيت امام على (ع) و آروزى خير اين عزيزان براى برقرارى مهر و بركت سرمايه اجتماعى نهاد مدنى
HTML Embed Code:
2024/05/16 12:31:15
Back to Top