TG Telegram Group Link
Channel: کانال جنبش پارک لاله
Back to Bottom
The owner of this channel has been inactive for the last 5 months. If they remain inactive for the next 17 days, they may lose their account and admin rights in this channel. The channel will remain accessible for all users.
‌‌هموطنان گرامی...
شش ماه از شروع خیزش رهایی بخش ملت ایران میگذرد، جنبشی مسالمت آمیز و حق محور و مطالبه گر با شعار؛ "زن، زندگی، آزادی"، جنبشی که بانوان این سرزمین شجاعانه پرچمدار آن شده اند که نوید بخش فردایی روشن نه تنها برای ایران بلکه برای منطقه میباشد.
حکومت اسلامی بجای پاسخگو بودن، تنها راه ماندن را در برخورد امنیتی و سرکوبگری عریان با ملت مطالبه گر میداند، و بازداشت های گسترده از راهکارهای سرکوبگری حکومت گران است.

حق طلبان یکی پس از دیگری بازداشت میشوند، و از جمله مبارزانی که ناجوانمردانه و برخلاف کلیه قوانین اولیه حقوق بشری و حتی داخلی از تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ بازداشت و به زندان اصفهان منتقل شد؛ حشمت اله طبرزدی دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران است که در ادامه سالها مبارزه به دور از خشونت و مسالمت آمیز برای ایجاد دموکراسی و آزادی در ایران، به شکل خشونت آمیزی توسط اداره اطلاعات اصفهان بازداشت و به زندان دستگرد منتقل شده، و از آن زمان تاکنون در حبس به سر می برد، بدون اینکه از کمترین حقوق یک فرد بازداشت شده برخوردار باشد.

حشمت اله طبرزدی حتی طبق قوانین داخلی حکومت، می بایست به تهران منتقل، و در آنجا به پرونده اش رسیدگی میشد. طبق این بی عدالتی، حبس حشمت اله طبرزدی در اصفهان کاملا غیرقانونی و دادگاه های اصفهان نیز صلاحیت رسیدگی به پرونده ایشان را ندارند.
مطابق اصول ۳۲ ، ۳۴ ، ۳۶ ، ۳۷ ، ۶۱ و ۱۵۹ دادگاه‌های انقلاب اساسا غیرقانونی، و محاکمه در چنین دادگاه‌هایی عملی است مجرمانه، و نحوه دستگیری نامبرده مطابق آئین دادرسی کیفری انجام نشده است. مضاف بر این که مطالب گفته شده از سوی آقای طبرزدی اظهار عقیده شخصی بوده و احدی حق تفتیش عقیده را ندارد، و بمناسبت ابراز عقیده نمیتوان کسی را تحت تعقیب قرار داد، مگر آنکه تهمت و افترایی زده شده باشد، که در چنین مواردی محاکم عمومی دادگستری با حضور هیئت منصفه و بصورت علنی باید محاکمه انجام شود، و هر ترتیبی خلاف موارد بالا خلاف قانون است.

ما امضا کنندگان این نامه
در کنار هم میهنان حق طلب و مبارز راه آزادی، از کلیه مجامع بین المللی و حقوق بشری میخواهیم؛ برای آزادی حشمت اله طبرزدی و کلیه زندانیان و بازداشت شدگان سیاسی وعقیدتی و مطالبه گر ایران یاری رسانند و صدای آنان در سراسر جهان باشند. باشد تا در پی اتحاد و همدلی همه ی آزادیخواهان ایران و جهان، دیگر شاهد زندانی بودن هیچ انسانی برای ابراز عقیده و یا اعتراض خشونت پرهیز حق طلبانه در ایران نباشیم.

امضاکنندگان:

۱-حمید آصفی
۲-آرش آذرخش
۳-ویکتوریا آزاد
۴-بهنام ایراهیم زاده
۵-اکبر امینی ارمکی
۶-زرتشت احمدی راغب
۷-شهلا انتصاری
۸-حمید بی آزار
۹-سید حسین بدر ابوطالبی
۱۰-دیانا بیگلری فرد
۱۱-سپیده پورآقایی
۱۲-مریم تاجبخش
۱۳-محسن ترکمن
۱۴-یاشار تبریزی (اکبر قلی زاده)
۱۵-محمد خاکساری
۱۶-پویا جگروند
۱۷-عباس خرسندی
۱۸-محمدرضا خسروی
۱۹-حسن خیرخواه
۲۰-محمدرضا خوانساری
۲۱-کامبیز دلجوان
۲۲-محسن رضوی
۲۳-علی رستمی
۲۴-محمد علی زحمت کش
۲۵-پرویز سفری
۲۶-آرش سلیمانی
۲۷-مریم سلطانی
۲۸-محمد سیف زاده
۲۹-شادانلو
۳۰-کاوه شیرزاد
۳۱- کوروش صحتی
۳۲-مهریار ظفرمهر
۳۳-منصور فرجی
۳۴-اسدالله فخیمی
۳۵-فریبا قربانی
۳۶-بهروز قربانی
۳۷-اکبر کریمیان
۳۸-محمد ایراهیم کیانی
۳۹-اصغر کیانی
۴۰-امیر کیانی
۴۱-حنیف کراگری
۴۲-احسان کلبادی
۴۳-مصطفی کمالی
۴۴-محمد کریم بیگی
۴۵-بهفر لاله زاری
۴۶-غلامرضا محمدی
۴۷-مجید ناصری
۴۸-پوران ناظمی
۴۹-کامبیز نوروززاده
۵۰-بهزاد همایونی
۵۱-رضا مبین
۵۲-سید محمد میرسلطانی
۵۳-رضا مهرگان
۵۴-اسماعیل مفتی زاده
۵۵-منوچهر محمدی
۵۶-مژگان محمدی
۵۷-فریبرز معماری
۵۸-سام منتظری
۵۹-احمد مرتضایی
۶۰-محمد مهدوی فر
۶۱-سونیا مالکی
۶۲-آزاد مستوفی
۶۳-شکرالله مسیح پور
۶۴-فاضل موسوی
۶۵-حسن نایب هاشم
۶۶-فریندوخت هادیخانلو
۶۷-محمد رضا یوسفی
🔴 درخواست خانواده حشمت الله طبرزدی از نهادهای حقوق بشری بیش از ۷ ماه از بازداشت وحشیانه حشمتالله طبرزدی میگذرد. ایشون به شکل غیرقانونی تحت عنوان بازداشت موقت در زندان مرکزی اصفهان تبعید هستند. ۱۴ اردیبهشت برای چندمینبار مهندس طبرزدی را با خشونت و همراه پابند، دستبند و چشمبند به بازپرسی اصفهان منتقل کردند.
این بار بهانه آنها تفهیم اتهام:
اتهامات تبلیغ علیه نظام توهین به رهبری همکاری با دول خارجی متخاصم علیه جمهوری اسلامی محاربه افساد فی الارض اغوا و تحریک مردم برای جنگ و کشتار یکدیگر تبانی اقدام علیه امنیت کشور این اتهامات واهی، در بازپرسی ۱۴۲ اصفهان به نیابت از دادسرای اوین تهران، متوجه ایشون شده است. با توجه به اینکه برای پدرم وکیل نپذیرفتن، ایشون اعلام کرده اگر قرار است اتهامات منجر به حکم اعدام شود "من اعلام میکنم وارد بازی جمهوری اسلامی نمیشوم و آماده ام اعدام شوم". اولین دادگاه پدرم بعد از 8ماه بازداشت غیرقانونی، 24اردیبهشت ماه است که پدرم اعلام کردند با توجه به اینکه دادگاه رو غیرقانونی و روند دادرسی، فاقد هیات منصفه است، همچنین از جانب من وکیل پذیرفته نشده در این دادگاه شرکت نمیکنم. ما از نهادهای حقوق بشری بین المللی تقاضا داریم، نسبت به وضعیت زندانیان سیاسی در ایران توجه بیشتری فرمایند و از همه ظرفیتهایشان برای آزادی آنان استفاده کنند. بدیهی است، مماشات مجامع ببینالمللی و نهادهای حقوق بشری موجب تشویق جمهوری اسلامی در نقض حقوق بشر میشود، امری که هربار تبعات زجرآوری را به مبارزان و خانواده آنها تحمیل کرده است. از طرف خانواده ی حشمت اله طبرزدی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

https://hottg.com/kargorouhemeliefarakhanha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 درخواست خانواده طبرزدی، زندانی سیاسی از نهادهای حقوق‌بشری؛

حشمت‌الله طبرزدی، دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران در نخستین روزهای خیزش انقلابی دستگیر و به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد

https://hottg.com/kargorouhemeliefarakhanha
بیانیه کارگروه ملی فراخوانها در حمایت از فراخوان اعتراضی شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان

بیانیه شماره ۴۸

حکومت ولایت فقیه با یک جنگ تمام عیار و بیرحمانه به سرکوب نهضت «زن، زندگی، آزادی » ادامه می‌دهد.
حاکمیت در این راه از اعمال خشونت عریان به بی رحمانه ترین شکل خود ، چون به رگبار بستن معترضین با سلاح های آتشین از بلوچستان تا کردستان، شلیک با گلوله های ساچمه ای به چشمان معترضین و در اثر آن نابینا سازی عده ای از آنان، کتک زدن با باتوم تا حد مرگ، دستگیری و به بند کشیدن هزاران معترض، و اعدام جنایتکارانه چهار جوان معترض هیچ پروایی نداشته و ندارد.
این خادمان مرگ و تباهی، از پنج ماه پیش تا این لحظه، به اقدام تبهکارانه مسموم کردن دانش آموزان مبادرت ورزیده و تا امروز ۳۹۴ مدرسه ( عمدتاً مدارس دخترانه) مورد حمله شیمیایی قرار داده اند.
این حملات کاملا سازمان یافته در تمامی شهرهای کشور انجام می گیرد.
مسئولان وزارت اطلاعات پس از ۵ ماه با ادعای انجام « بزرگترین عملیات رصد و پایش امنیتی» این اعمال جنایت آمیز را به عواملی چون « شیطنت‌های کودکانه، هیجان جمعی و توطئه برای ایجاد و الغای ناامنی» نسبت داده اند.
دستگاه‌های گوناگون امنیتی که در شناسایی و دستگیری جوانان در کمتر از یک روز که رقص و یا آواز خواندن خود را در دنیای مجازی به نمایش می گذارند به خود می بالند، عجبا که نتوانسته اند در این چند ماه آمرین و عاملین مسموم سازی صدها دانش آموز را شناسایی و دستگیر کنند. آیا این خود گواه بر آن نیست که حکومت بچه کش خود آمر و عامل این جنایت است؟
در اعتراض به این عمل تبهکارانه و نیز در اعتراض به اوضاع اسفناک نظام آموزشی، سرکوب سیستماتیک معلمان، والدین و دانش آموزان « شورای همآهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران» عموم مردم را دعوت به برگزاری یک تظاهرات سراسری در روز ۱۹ اردیبهشت نموده است.
فاشیسم مذهبی در وحشت از این فراخوان در روز معلم اقدام به ترور حسین مهدی پور یکی از معلمین فعال و مسئول کانال تلگرامی « مطالبات فرهنگیان » نمود.
مقاومت مردم و ادامه نهضت «زن، زندگی ،آزادی » با قامتی افراشته ، علیرغم همه ی این ترفندهای اهریمنی رژیم را تا حد جنون آدم‌کشی کشانیده است
حکومت بچه کش با اعدام ده ها تن از مردم به بهانه‌ های مواد مخدر، تروریست ، توهین به مقدسات ، حاکم کردن جو امنیتی با دستگیری کارگران، معلمان، دانشجویان و اساتید معترض دانشگاه ها، پلمب محل کسب و کار مردم ،مکان هاو مراکز خرید و حتی گردشگاه ها نتوانسته و نمی تواند اراده مردم را برای پایان بخشی به این حکومت آدمکش و مخرب در هم بشکند.
کارگروه ملی فراخوان‌ها حمایت تمام عیار خود را از فراخوان‌ اعتراضی «شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان» اعلان کرده و از شما مردم ایران دعوت می کند که سه شنبه ۱۹ اردیبهشت را به روز فریاد عصیان هزاران جانباخته تبدیل کنید.

کارگروه ملی فراخوانها

دوشنبه
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
خورشیدی
۸ مای ۲۰۲۳ میلادی

https://hottg.com/kargorouhemeliefarakhanha
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 اعتراض میسا طبرزدی، دختر حشمت‌الله طبرزدی به روند برگزاری دادگاه برای پدرش


https://hottg.com/kargorouhemeliefarakhanha
♦️بعد از انتقال غیرانسانیِ پدرم، از زندان مرکزی اصفهان به شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، در تاریخ 24 اردیبهشت، ایشان متنی تحت عنوان لایحه ی دفاعیه-اعتراضیه در اختیار دادگاه قرار دادند.به شرح زیر:

به نام عدالت
از آنجا که مطابق اعلامیه ی جهانی حقوق بشر، که جمهوری اسلامی نیز آن را رد نکرده است و مطابق اصولِ قانون اساسیِ موجود، دادگاه رسیدگی به اتهامات سیاسی می بایست : 1-مستقل(و نه تحت فرمان ولایت فقیه) 2-علنی 3-با حضور هیئت منصفه و وکیل باشد؛
با توجه به اتهامات سنگین مذکور در کیفرخواست که :تبلیغ علیه نظام-اهانت به رهبری-همکاری با دول متخاصم-توهین به آیت اله خمینی- محاربه-افساد فی الارض-اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر به قصد برهم زدن امنیت کشور، است؛من این دادگاه را صالح ندانسته و دفاع نمیکنم.
بدیهی است به دلیل پرونده سازی و وارد نمودن اتهامت بی پایه و اساس، که به لحاظ روانی و حقوقی پیامدهای بسیار سنگینی از جمله ایجاد رعب و و حشت و هراس در خانواده ام را موجب شده است، حق خود میدانم علیه افراد و نهادهایی که در چنین اقداماتی دست داشته اند، از طریق وکلای خود، در مراجع ذیصلاح و بی طرف، اقامه ی دعوا و دادخواهی کنم.مراجعی از جمله وزارت اطلاعات و دادستانی استان اصفهان.
همچنین اضافه میکنم همانطور که در دادگاه گفتم،هزاربار بر طناب دار، بوسه میزنم اما زیر بار دروغ پراکنی ها و پرونده سازی های جعلی، نمیروم
حشمت اله طبرزدی
24اردیبهشت 1402 خورشدی

https://hottg.com/Parklaleh98
♦️دفاعیه من در پیشگاه ملت

بنام عدالت و انصاف

👈🏻همانگونه که اعلام کردم ، دادگاه مربوطه را صلاح ندانستم و دفاع نکردم و چنانچه انتظار داشتم ، دادگاه انقلاب شعبه یک به ریاست قاضی مرتضی براتی ،رای معین شده را انشا و من را به چند دهه حبس و مجازات تکمیلی محکوم کرد . اینک اما دفاعیه ام را به پیشگاه ملت ایران که بالاترین داور است ، تقدیم می کنم .
از همان شبانگاه سی شهریور(۳۱) هزار و چهارصد و یک(۱۴۰۱) که به خانه ی ما حمله ور شدند ، و بسیار وحشیانه من را مورد ضرب و شتم ، تهدید و توهین قرار دادند و بر زمین کشیده و همراه فرزندانم با خود بردند و در سلول انفرادی انداختند ، که به دلیل نحوه ی برخورد که بی سابقه بود، متوجه شدم برایم توطئه چینی کرده اند و ناخوداگاه از همان لحظه با روح الله زم ،همزاد پنداری کردم.
به مدت شصت و سه روز در سلول های بازداشگاه اطلاعات اصفهان موسوم به الف_ط مورد سنگین ترین بازجویی ها قرار گرفتم و بازجوها ،نه بر اساس نظرات اصولی و رسمی ام که در بیانیه ها و مصاحبه ها اعلام گردیده بود ، بلکه عامدانه و به قصد پرونده سازی با استناد به برخی مطالب که در یک کانال تلگرامی محدود و به نام من و البته فوروارد شده از کانال های دیگر که حتی تا زمان بازجویی ، آن ها را ندیده بودم ، حدود بیست و یک مورد اتهامی از جمله افساد فی الارض ، دعوت به کشتار ، همکاری با دول متخاصم ، توهین به مقدسات ، ایراد تهمت و افترا ، براندازی مسلحانه و... را به من تفهیم کردند که البته هیچ یک را نپذیرفته و بدون ورود به دفاع که می دانستم بی ثمر خواهد بود ،صرفا بر مواضع اصولی م تاکید کردم.


همان اتهامات وارده توسط اطلاعات و البته در قالب ده عنوان توسط بازپرس شعبه ی یک به من تفهیم شد و با حذف یکی دو مورد ، دقیقا همان ها توسط نماینده ی دادستان اصفهان در دادگاه علیه من ابراز و توسط قاضی پذیرفته و من را به چندین سال حبس و محرومیت اجتماعی محکوم کردند. در همه ی این مراحل ، حرف اطلاعات ، دادستانی و دادگاه یکی بود.
در تمام آن بیست و چهار شبانه روز اسارت در بندهای مختلف زندان ، یعنی از لحظه ی بازداشت تا صدور حکم غیر قانونی ، اطمینان داشتم به دنبال اشد مجازات برای من هستند و حتی در ابلاغیه ی تشکیل دادگاه ، محاربه و افساد فی الارض نیز ابلاغ شد که البته بعدا ادعا کردند ، محاربه در کیفرخواست نبوده است !؟
آن ها اعم از بازجو ، بازپرس ، نماینده ی دادستان و قاضی دادگاه ، اصرار داشتند که من از طریق دعوت به اختشاش ، دعوت به کشتار مردم ، تحریک و اغوای مردم به قصد کشتار همدیگر کرده ام ! آیا از شما ملت بزرگ ایران کسی هست که چنین دعوتی از من شنیده باشد ؟ من همواره دعوت به اعتراض و تظاهرات غیر خشونت آمیز کرده ام و حتی قانون اساسی موجود، تظاهرات بدون حمل سلاح را حق مردم می داند‌. سران و رهبران رژیم نیز در جریان اعتراضات با صراحت اعلام کردند ، اعتراضات را به رسمیت می شناسم ! پس اگر در گفتار خود صادق هستند چرا باید من که دعوت به اعتراضات دموکراتیک کرده ام را به اشد مجازات محکوم می کنند؟ لابد به این دلیل که من از دفاع مشروع به عنوان یک حق طبیعی حرف زده ام عصبانی اند.و چه کسی است که تفاوت بین دعوت به کشتار و دفاع مشروع را نداند ؟ چرا سعی می کنند دعوت به کشتار مردم در سال های نود وشش نود و هشت و هزار و چهار صد و یک را به من نسبت می دهند؟ این مردم نیستند که دست به اغتشاش می زنند، بلکه این نیروهای حکومتی هستند که با سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز، آن را به اغتشاش می کشانند.
آن ها من را به افساد فی الارض از طریق نشر اکاذیب متهم و محکوم می کنند آیا ممکن است فردی چون من که در سال هزار و سیصد و هفتاد و سه از طریق نشریه ی پیام دانشجو بزرگ ترین اختلاس به مبلغ صددو بیست و سه میلیارد تومان توسط باند رفیق دوست _خداداد را افشا کردم ، مدت سی سال است برای دفاع از حقوق اساسی مردم و برای افشای رانت خواری ، دزدی ،فساد ، شکنجه و سرکوب ، امنیت و رفاه خود و خانواده ام را هزینه کرده ام ،نیت افساد فی الارض داشته باشم ؟

من افساد فی الارض کرده ام یا عوامل حکومت که به واسطه ی عملکرد خود یک ملت را به خاک سیاه نشانده اند و اخلاق و آیین و راستی و صداقت اثری نگذاشته اند ؟ داوری را به شما ملت بزرگ وا می گذارم . گناه من چیست که در این مملکت سنگ را بسته اند و سگ را رها کرده اند و با سو استفاده از قدرت ، هر بلایی بر سر ما می اورند ؟ گناه بزرگ من این است که در برابر زور و ستم حاکم کوتاه نیامده ام .
می گویند من از طریق مصاحبه با رسانه ها و دادن اطلاعات دروع، عملا با دول متخاصم همکاری کرده و با این اتهام بی اساس من را به دوازده سال حبس محکوم نموده اند.
اگر بنا باشد مصاحبه با رسانه های آزاد ، همکاری با دول متخاصم تلقی شود ، پس در مورد آیت الله خمینی که در عراق و فرانسه نشسته بود و با رسانه های آزاد گفتگو می کرد و حتی با برخی نمایندگان دول بزرگ علیه دولت شاه به عنوان حکومت مستقر ، صحبت می کرد ، چه حکمی داشت ؟
من که در درون مرز هستم و از داشتن‌‌ هر نوع رسانه و تریبون محروم شده ام‌.آیا گفتگو با رسانه های آزاد و دفاع از حقوق اساسی ملت و افشای فساد و ستم های حاکم همکاری با دول متخاصم است ؟ این دول متخاصم کدامند و من با نمایندگان کدام یک جلسه و همکاری داشته ام !؟
جرم من این است که به صدای رسای یک ملت زیر ستم تبدیل شده ام ؟
این البته بزرگ ترین افتخار برای من است .
من را متهم می کنند که به خمینی و خامنه ای توهین کرده ام و بابت این اتهام جمعا پنج سال و دو ماه من را محکوم کرده اند . ایا من کسی هستم که به دیگران اعم از شخصیت حقیقی یا حقوقی توهین کنم یا چون علیه عملکرد ان ها نقد و اعتراض کرده ام باید برای چندین بار محکوم شوم ؟مگر ممکن است کسانی خود را دارای قدرت مطلقه بدانند و به مدت چهل و چهار ساب بر ما حاکم شوند اما ما حق نداشته باشیم علیه ان ها نقددو اعتراض داشته باشیم ؟ مگر ما در دوران بدویت زندگی می کنیم ؟
من نه به دنبال فساد در ارض هستم ، نه به کشتار و خشونت دعوت کرده ام ، نه دعوت به اغتشاش کرده ام و نه با هیچ دولتی گفتگو یا همکاری داشته ام ، و این ها پرونده سازی علیه یک مخالف شناخته شده ی جمهوری اسلامی است .
ما ملت ایران اغتشاشگر نیستیم . ما به دنبال تشکیل حکومتی برامده از رای آزادانه ی احاد شهروندان هستیم ، حکومتی که سکولار (غیر مذهبی) ، دموکراتیک و غیر مرکز گرا باشد . حکومتی که هر نوع تبعیض جنسیتی ، عقیدتی و مذهبی، زبانی و قومی ، هر نوع سانسور ، تفتیش عقیده ، شکنجه و اعدام را ملغا کند . حکومتی که رفاه، امنیت ، آزادی، سعادت ، پیشرفت و زندگی نرمال را برای احاد شهروندان تضمین کند. ما به دنبال صلح و دموکراسی و حقوق بشر هستیم و نمی خواهیم با گسترش جنگ و ترور در عراق ، سوریه ، لبنان، فلسطین ، اسرائیل و یمن ، سرمایه های ملی و انسانی کشور را به هدر بدهیم بلکه می خواهیم‌ این سرمایه ها را برای ملت ستمدیده و مظلوم ایران هزینه کنیم . انقلاب دموکراتیک ما یک انقلاب انسانی است .
من به تعهد و رسالت خود در برابر یک ملت ستمدیده اما اگاه و به پاخاسته عمل کنم ، ولو اینکه پایان کارم مرگ در زندان یا میدان باشد . تجربه ی جنبش های هفتادو هشت، هشتاد و هشت ، نودو شش، نودو هفت ، نودو هشت ، و هزار و چهارصد و یک نشان داد ، سرنوشت ما ملت ایران در تداوم انقلاب دموکرایتک و در کف خیابان رقم خواهد خورد. به سران و دستیاران رژیم نصیحت می کنم دست از سرکوب و اعدام و زندان و شکنجه ی جوانان بردارند و به فکر روزی باشند که یک ملت خشمگین به حرکت در می ایند و در ان روز هیچکس نیست که حتی برای ان ها دل بسوزاند . اسلحه و زندان فقط برای مدت کوتاهی کاربرد دارد.
حشمت الله طبرزدی
۵/خرداد /۱۴۰۲ خورشیدی
زندان مرکزی استان اصفهان
دستگرد.

https://hottg.com/FreedomTabarzadi
♦️به کمپین آزادی مهندس حشمت اله طبرزدی بپیوندیم

هم میهنان و ملت شریف ایران

👈🏻درپی بازداشت و زندانی کردن غیر قانونی مهندس حشمت اله طبرزدی دبیرکل جبهه دموکراتیک ایران در شهریور ۱۴۰۱ تا کنون که همزمان با خیزش آزادیخواهانه مردم دلیر ایران بر علیه استبداد و فضای غیردموکراتیک سیاسی اجتماعی بوده است، دستگاه قضایی و ضابطانش با راه اندازی جلسات دادگاهی کوتاه و کینه ورزانه برای ایشان بدون امکان دفاع حداقلی و داشتن وکیل دلخواه و کیفرخواستی مملو از اتهامات واهی که چیزی جز کینه ورزی و عداوت ساختاری با مهندس طبرزدی نبوده است. بااین حکم ۴۵ سال زندان تنها راه حذف آرام فیزیکی ایشان را در زندان میسر ساخته اند.فشار روانی سنگین درحد شکنجه بر ایشان وخانواده و دوستانشان هدف دیگر این حکم بوده است. برهمگان و حتی اذهان عوامل دستگاههای امنیتی قضایی روشن است که تمام کنشهای سیاسی مدنی مهندس طبرزدی خشونت پرهیز و درچارچوب اعتقاد عملی به استفاده از حق انسانی واولیه آزادی بیان و اندیشه بوده است.
جبهه دموکراتیک ایران با ایجاد کمپین آزادی حشمت اله طبرزدی از همه ی احزاب ،گروهها، نهادها، تشکلها ، شخصیت ها و فرد فرد آزادیخواهان خواستاریم همچنانکه با ایستادگی مبارزاتی خود پشتیبان کلیه آزادیخوان دربند مستبدان هستند ، صدای حشمت اله طبرزدی برای دادخواهی در داخل کشور و جهان آزاد باشند و یاریگر او و خانواده و دوستانش باشند برای آزادی او از زندانی که دربین احکام صادره زندان، سنگین ترین و طولانی ترین است. امید است صدای حمایت از مهندس طبرزدی درسایه اتحاد جامع آنچنان نیرومند باشد تا ایشان فرصت استفاده از حقوق اولیه اش در دفاع از خویش درنهایت آزادی اش را بیابد.

زنده باد آزادی، بر قرار باد دموکراسی، گسسته باد زنجیر استبداد
خرداد 1402 خورشیدی

https://hottg.com/FreedomTabarzadi
🔴 به درخواست اعضای جبهه دموکراتیک ایران به کمپین آزادی مهندس حشمت اله طبرزدی بپیوندیم

لطفا جهت پیوستن به این کمپین با خواندن متن زیر، کلیپی کوتاه از خود تهیه و به آیدی تلگرام زیر ارسال بفرمایید

آیدی تلگرام👇👇👇👇

@DianaBiglari

متن جهت تهیه کلیپ👇👇👇

هموطنان گرامی :
عزیزان دلداده رهایی ایران که در ضمیر درخشانشان کلمه آزادی نقش بسته است در بند ضحاکیان هستند.
بانوان ، مردان، جوانان، از هر قشر و گروه در پشت میله های زندان به اسارت کشیده شدند، این یاران می دانند که در دل ما جایگاهی بس رفیع دارند.
این بار از مهندس حشمت اله طبرزدی می گوییم ، مبارزی آزادیخواه که سالیانی دراز از عمر خود را در زندان های سرکوب گران گذرانده واکنون فراتر از هشت ماه است که در زندان دستگرد اصفهان در بند است و بدون داشتن حق وکیل در یک دادگاه نمایشی به بیش از چهل و پنج سال زندان محکوم گردیده است.
ما به عنوان قطره ای از دریای خروشان ملت حق طلب ایران ، خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم و این خواسته خود را تا رهایی آخرین زندانی پیگیری خواهیم کرد.
اینجانب ...........ضمن پیوستن به کمپین آزادی حشمت اله طبرزدی از دیگر هموطنان می خواهیم با حضور در این کمپین برای رهایی مهندس طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی اقدامی به عمل آورده باشیم.

https://hottg.com/FreedomTabarzadi/7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🕞 فاضل موسوی از نهاد همبستگی جمهوری خواهان برای سرنگونی جمهوری اسلامی

هموطنان گرامی :
عزیزان دلداده رهایی ایران که در ضمیر درخشانشان کلمه آزادی نقش بسته است در بند ضحاکیان هستند.
بانوان ، مردان، جوانان، از هر قشر و گروه در پشت میله های زندان به اسارت کشیده شدند، این یاران می دانند که در دل ما جایگاهی بس رفیع دارند.
این بار از مهندس حشمت اله طبرزدی می گوییم ، مبارزی آزادیخواه که سالیانی دراز از عمر خود را در زندان های سرکوب گران گذرانده واکنون فراتر از هشت ماه است که در زندان دستگرد اصفهان در بند است و بدون داشتن حق وکیل در یک دادگاه نمایشی به بیش از چهل و پنج سال زندان محکوم گردیده است.
ما به عنوان قطره ای از دریای خروشان ملت حق طلب ایران ، خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم و این خواسته خود را تا رهایی آخرین زندانی پیگیری خواهیم کرد.
اینجانب ...........ضمن پیوستن به کمپین آزادی حشمت اله طبرزدی از دیگر هموطنان می خواهیم با حضور در این کمپین برای رهایی مهندس طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی اقدامی به عمل آورده باشیم.

آیدی تلگرام جهت ارسال کلیپ👇

@DianaBiglari

@FreedomTabarzadi
🔴 دکتر شکرالله مسیحپور:

جای مبارزین راه آزادی در زندان نیست. زندانی و به بند کشیدن مهندس حشمت اله طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی که تا پای جان در راه آزادی میهن پایمردی نموده اند ، نقض حقوق ذاتی آنان و نیز نقض آزادی تک تک هموطنان است. این جانب شکراله مسیح پور ، کنشگر سیاسی و زندانی سیاسی سابق  خواستار پایان دادن به حبس غیر قانونی و به ناحق مهندس طبرزدی و کلیه زندانیان سیاسی می باشم.

https://hottg.com/FreedomTabarzadi
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🕞 دکتر امیر کیانی فعال سیاسی و عضو کارگروه ملی فراخوانها

هموطنان گرامی :
عزیزان دلداده رهایی ایران که در ضمیر درخشانشان کلمه آزادی نقش بسته است در بند ضحاکیان هستند.
بانوان ، مردان، جوانان، از هر قشر و گروه در پشت میله های زندان به اسارت کشیده شدند، این یاران می دانند که در دل ما جایگاهی بس رفیع دارند.
این بار از مهندس حشمت اله طبرزدی می گوییم ، مبارزی آزادیخواه که سالیانی دراز از عمر خود را در زندان های سرکوب گران گذرانده واکنون فراتر از هشت ماه است که در زندان دستگرد اصفهان در بند است و بدون داشتن حق وکیل در یک دادگاه نمایشی به بیش از چهل و پنج سال زندان محکوم گردیده است.
ما به عنوان قطره ای از دریای خروشان ملت حق طلب ایران ، خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم و این خواسته خود را تا رهایی آخرین زندانی پیگیری خواهیم کرد.
اینجانب ...........ضمن پیوستن به کمپین آزادی حشمت اله طبرزدی از دیگر هموطنان می خواهیم با حضور در این کمپین برای رهایی مهندس طبرزدی و دیگر زندانیان سیاسی اقدامی به عمل آورده باشیم.

آیدی تلگرام جهت ارسال کلیپ👇

@DianaBiglari

@FreedomTabarzadi
🔴 طبرزدی را آزاد کنید‌

آقای خامنه ای شما عزیزترین و شریفترین فرزندان این مرز وبوم را صرفا بخاطر انتقادازعملکرد اسفناک خودتون که اظهرمن الشمس است یااعدام میکنیدیازندان،شماآقای
مهندس حشمت اله طبرزدی جانباز جنگ و برادر2شهیدراصرفابخاطرانتقادبه45 سال زندان محکوم کرده ای،این درحالی استکه رئیس مجلس انقلابیتان حکمرانی شمارابرای هدردادن سالی104میلیارددلار  محکوم میکندولی شماندیدمیگیریدچون بظاهربله قربان گوست.دیگری علنابدون  ترس وواهمه شمارا همان شیطان میداند ولی چون هاله نورداردودلبندشماست مجازاتی درکارنیست.
آقای خامنه ای شما همه راه ها را حتی راه های قانونی را به روی منتقدین و معترضین خود مسدود کرده ای و چاره ای نمانده بجزء التجاء و پناه بردن به مجامع جهانی و رسانه های خارجی برای شنیدن صدای حق طلبی.
لذا صلاح شماست تمامی زندانیان سیاسی، عقیدتی از جمله جناب مهندس حشمت اله طبرزدی را هرچه زودتر  آزاد و برای آنکه ثابت کنید تحمل شنیدن صدای مخالف و معترض را دارید یک کانال تلویزیون و رادیو را در اختیارمخالفین خود قرار دهیدتا دیگر کسی برای شنیدن فریاد حق طلبیش به رسانه های خارجی متوسل نشود.
سیدجلال مدبر
12خرداد1402تهران نارمک

https://hottg.com/FreedomTabarzadi/14
HTML Embed Code:
2024/05/13 22:29:36
Back to Top