TG Telegram Group Link
Channel: علوم غریبه
Back to Bottom
1- امام محمد غزالي ميگويد كه اگر خواستيد كه حاجت شما روا شود و رئيس و يا هر صاحب منصب ديگري به خواست شما توجه نمايد، بيست و يك مرتبه سوره مباركه ياسين را بخوانيد و در پي انجام و روا شدن حاجت و كارتان برويد. به اذن و اراده پروردگار شما را گرامي خواهند داشت و حاجتتان را برآورده خواهند نمود.

2- ختم عظيم الشان از سوره مباركه ياسين جهت برآورده شده حوایج

هفت مرتبه سوره شريفه ياسين را قرائت فرمائيد و بعد از هر بار قرائت به تعداد (1500) مرتبه بگویيد (يا سريع يا مجيب) بگونه ای كه پس از هر صد مرتبه از آن بگویید يا سريع اسرع بقضاء حاجتی (و حاجت خود را ذكر نمایید).

منبع : (القول المبين في خواص و دعوات و فوائد سوره ياسين، استاد رمضان محمد عبد اللطيف ص 73) ترجمه و ويرايش دكتر احمدرضا بابایی

@olomkhafiyeh
دعا و نماز به جهت تقویت ذهن و زیاد شدن حافظه (مجرب)
دعا و نماز تقويت ذهن و حافظه

در مكارم الاخلاق روايت شده از صادقين عليهما السلام كه مينويسى با زعفران در ظرف نظيفى حمد و آيةالكرسى و اِنَّا اَنْزَلْناهُ و يس و واقعه و سوره حشر و تبارك و قُلْ هُوَ اللَّهُ اَحَد و دو قُلْ اَعُوذُ را پس اين سوره ها را ميشوئى به آب زمزم يا به آب باران يا آب نظيفى پس مي اندازى در آن آب دو مثقال كُندر و ده مثقال شكر و ده مثقال عسل پس بگذار آن را شب در زير آسمان و بگذار بر روى آن آهنى پس آخر شب كه میشود دو ركعت نماز میخوانى در هر ركعت حمد و پنجاه بار قُلْ هُوَاللَّهُ اَحَد و چون فارغ شدى از نماز آب را مي آشامى كه نيكو و مُجرّب است براى حفظ انشاءاللّه.

@olomkhafiyeh
🔹بسمه تعالی🔹

🖌 #بخورات

🌀 اساسا بخورات غذای جنیان هستند و استفاده از آنها منوط به دانستن علم #بخورشناسی است .

⛔️ به هیچ عنوان بخورات را همینطوری و بدون دلیل دود نکنید . امکان آسیب دیدن وجود دارد . یکی از مراجعه کنندگان محترم به منظور #ابطال_سحر و #رفع_سنگینی اقدام به دود کردن بخور #حلتیت کردند و کم کم همین بخور فضای خانه را سنگین کرد .

📮 در دود کردن بخورات ، آدابی نهفته است که شامل میزان ، زمان ، نوع استفاده و خیلی موارد دیگر میشود . فرض کنید انسان یک دارو را زیاد بخورد ... چه میشود ؟ بد تر آسیب میبیند .

⚠️ در مورد دود کردن #اسفند ، حقیر هیچ روایت صحیح السندِ کاملی ندیدم ولی روایاتی داریم که قابل التفات هستند . البته خواص اسفند در #طب_سنتی نیز مورد توجه اطبا بوده و هست .

🍃 اگر اعضای کانال و خوانندگان این پیام میخواهند اسفند دود کنند ، بدانند که میزان دود کردن اسفند نباید روزانه باشد . بلکه چند روزی یکبار و #مقدار_کم کفایت میکند .

@olomkhafiyeh
شناخت مهره ها، مواد و وسایل جادویی

روش بدست آوردن.مـهره مـار

شرایط اصالت.و اثرگذاری مهـره مار

اجـزای همراه مهره هـا

دانستنیهای مهم و ضروری
@olomkhafiyeh
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ختم هفت روزه برای رفع هر غمی و هر حاجاتی

🌀شاخه:علوم غریبه

📝به همراه توضیحات

🌷تقدیم به بزرگواران

🕉بهترین و مفیدترین کانال در زمینه علوم غریبه

🙏کانال ما را به دوستانتان معرفی کنید

https://hottg.com/olomkhafiyeh
هر گاه بخت دختری بسته شده باشد یا آنرا بسته باشند دعای ذیل را بنویسد و برگردن آویزد ظرف دو ماه انشاء الله شوهردار خواهد شد و اورا بخواهند و آن دعای مجرب این است:((لا اله الا الله و الله اكبر اسئلك من فضلك و رحمتك فانها بیدك لا تملكها من احد غیرك و صلی الله علی محمد و آله اجمعین))

توجه شود:

شرایط عمومی نگاشتن دعا حتما رعایت شود.

معوذتین را صبح و شب (قبل از خواب) بخواند و البته آنرا در كاغذ بدون خط بنویسد و همیشه به همراه خود داشته باشد. (بسیار مهم)
در سایر زمانها مثل مسئله ماهانه خانمها حرز را كماكان برگردن داشته باشند

@olomkhafiyeh
دعای مهر و محبت زن و شوهر

(صرفا در امر حلال فايده دارد)

آیه شریفه ذیل، ایجاد مهر محبت قوی و فوری و آشتی بین زن و شوهر مینماید.

7 بار (هفت بار) این آیه را بر نمک بخوانید و به آن بدمید و سپس در غذا بریزید( غذا روی اجاق باشد). پس از اینکه هر دو نفر از غذا تناول کنند، ایجاد محبت و آشتی سریع و عجیب خواهد کرد.

آیه شریفه ذیل:

((زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ)) (سوره مبارکه آل عمران، آیه شریفه ۱۴).

@olomkhafiyeh
#سوال_کننده

و یه سوال دیگ داشتم خدمت تون این ک یک #اجنه هایی وجود دارن ک خیلی ریز هستن مانند کوتوله ها و اسمشون #گنوم هستش و میگن تموم ارزو هارو اگ ببینه واقعا به اون ارزو نیاز داری برات انجام میده و روش احضارشونم اینه ک

یک شمع روشن کنی جلو پنجره بشینی و برق خاموش تو اتاق تنهاباشی و سه بار بگی گنوم بیا و ارزومو براورده کن اگر شمع خاموش شد یعنی موافقت نکردن و اگر روشن موند یعنی موافقت کردن اگر متوجه حضورشون شدیم

میخاستم بدونم همچین چیزی حقیقت داره یا اجنه ای به نام گنوم وجود داره یا روش #احضار همینه یانه؟؟؟

🖋 مُشَرّف:
سلام علیکم
اینها توهم هایی بیش نیست از القاهای شیاطین به انسانهای ساده دل و زود باور که فکر میکنند دوستی با جنیان امکان پذیر و به نفعشان است حال که اینطور نیست و غیر از ضرر مالی ، مادی ، و مخصوصا معنوی چیزی به دنبال ندارد .

لطفا دوستان کانال رو حمایت کنید🙏🙏

@olomkhafiyeh
خیلی از افراد متاسفانه نمی دونن که در اسلام فال گرفتن حرامه و شرک به خداوند محسوب میشه جدا از این مطلب، برخی ادعا می کنند که با موکل پیشگویی می کنند که از دو حالت خارج نیست : یا دروغ می گن که موکل دارند و کلاهبردارند و یا جن کافر وارد زندگی شما میشه و از حال و گذشته شما به راحتی اطلاعاتی رو میده و از آینده چیزی رو نمی تونه بگه مگر به حدس و گمان اما اتفاقی که می افته اینه که شما با این فال، به اجنه کافر و شیاطین دست دوستی دادین و وارد زندگیتون میشن و به مرور دچار مشکلات ماورائی میشین که شامل فقر مالی، بیماری، اختلاف خانوادگی، جن زدگی و... است.

@olomkhafiyeh
ناموس کفتار

فـرج کفـتار

شناخت مهره ها، مواد و وسایل جادویی

مراحل تهیه.– خشک کردن.– آماده سازی

خواص بیان شده.نامـوس کفـتار

عقد و.بنام زدن و.طلسمات افسون فعالسازی


@olomkhafiyeh
اگر روی بدن شما کبودی افتاد و بعد از مراجعه به پزشک علت آن نامعلوم بود، این کبودی می تواند از ناحیه اجنه کافر و شیاطین باشد که معمولا دردی هم در آن ناحیه احساس نمی شود و علت آن هم حملات آنهاست. این حملات می تواند در عالم رویا باشد (حمله به بدن اختری ما که بدن مادی ما از آن تاثیر پذیر است) یا جنی درون بدن فرد در بیداری با فشار روی ناحیه ای از بدن باعث آن گردد. خواندن دعای احتجاب امیرالمؤمنین علیه السلام که توی دوره قران درمانی هست طبق تجربه مانع این کبودی ها می شود و بسیار قدرتمند است.

@olomkhafiyeh
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ختم مائده برای امور حاجات

🌀شاخه:علوم غریبه

📝به همراه توضیحات

🌷تقدیم به بزرگواران

🕉بهترین و مفیدترین کانال در زمینه علوم غریبه

🙏کانال ما را به دوستانتان معرفی کنید

https://hottg.com/olomkhafiyeh
سه دانه جو بنويسد: و مثل كلمه خبيثه اءجتثت من فوق الاءرض مالها من قرار و آنها را بر زگيل بچرخاند سپس در جايى مرطوب در آخر ماه دفن كند كه چون جوها بپوسد زگيل خوب شود.
مردى از حضرت رضا (عليه السلام) چيزى خواست كه زگيل ها را برطرف كند فرمود: هفت دانه جو بردار و بر هر دانه هفت بار اذا وقعت الواقعه را تا فكانت هباء منبَثّا بخوان و نيز بخوان : يساءلونك عن الجبال فقل ينسفها ربى نسفا… تا… و لا امتا. سپس جوها را دانه دانه بر زگيل بمال و آنها را در پارچه نو بگذار و سنگى به آن ببند و به چاه انداز. مرد به دستور عمل كرد و روز هفتم يا هشتم بدنش مثل كف دست صاف و سالم شد، و فرمود: بايد در آخر ماه اين كار شود و بخواند: اءو لم الذين كفروا اءن السموات و الاءرض كانتا رتقا ففتقناهما.

@olomkhafiyeh
🌟دعــــــــــــــاے گشـایــــش کـ🔐ـار

🔰شیخ بهایی فرموده  هر کس به مدت 10 روز ، هر روز صد مرتبه این دعا را بخواند به حاجت خود می رسد

«بسم الله الرحمن الرحیم: یا مُفَتِّحَ الاَبواب ،یا مُقَلِّبَ القُلوبِ وَالاَبصار، یا دَلیلَ المُتَحَیِّرین، یا غِیاثَ المُستَغیثین، تَوَکَّلتُ عَلَیک، یا رَبِّ اِقضِ حاجَتی وَلاحَولَ وَلاقُوَّةَ اِلّآ بِاللهِ العَلِیِّ العَظیم، وَصَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَآلِهِ اَجمَعین.»
 همچنین

هر کس با طهارت وحضور قلب بمدت هفت روز ، هر روز دوهزار مرتبه(2000) بگوید(یا هادی) حاجت روا گردد ودر کارهایش گشایش ایجاد می گردد


@olomkhafiyeh
★ حضرت رسول (ص) نشسته بود شخصی به شكل و شمایلی غریب و قوی هیکل از در مسجد وارد شد و سلام كرد و نشست، رسول الله از او پرسید چه كسی هستی؟ گفت فرشته ام. حضرت گفت دروغ می گویی تو دیو یا جن هستی … در همین میان جبرئیل خدمت رسول الله رسید و از حضرت حق پیغام آورد كه: یا رسول الله از این شخص سوال كن تا قدرت خدا را نظاره كنی، پس حضرت فرمود راست بگو كه نام تو چیست؟ گفت نام من ام الصبیان است. مقام من آزار رساندن به كودكان و زنان حامله است كه آنها را خسته و رنجور گردانم و درد سر و شقیقه بر آنها گمارم و رخ ایشان را زرد گردانم و شكم های ایشان را بزرگ سازم و كسی علاج آن نداند و اهل فضل و علما را در وسوسه اندازم و در رحم زنان و بر سر و روی بچه طپانچه زنم و از شكم بدر اندازم و كودك را مصروع سازم و دیوانه كنم و بر سر راه ها و گذر گاه ها مسكن سازم تا مردم را آزار رسانم و در فسق و فجور اندازم و فتنه بر انگیزم. پس حضرت رسول فرمود به امیر المومنین كه وی (ام الصبیان) را بگیر و به قتل رسان.

راه علاجش در دوره قران درمانی هست به صورت حرز مجرب و با دستور ساده خوب نمیشود هرجا دیدید دعای دفع ام الصبیان

@olomkhafiyeh
#سوال_کننده

سلام علیکم استاد ببخشید،گاهی مواقع ماپیشرفت کسی را میبینم وخوشحال شده وحسرت میخوریم چرا بچه ی ما خانواده ی ما یاهرچیزی چرا مثل فلانی یافلان چیزندارن ودرواقع دوست نداریم اون فرد مالش یا پیشرفتش کنسل بشه آیا این حسادت محسوب میشه اصلا به طور کامل بفرمایید حسود به چه کسی میگویندوچه زمانی حسدش کارساز میشود

🖋 ُشَرّف
علیکم السلام #حسد این است که چیزی از کسی ما رامتعجب کند و بدون اسم الله از آن تعریف کنیم یا حتی در دل تعجب کنیم و همین موضوع مانند گلوله ای داغ از چشم ها به سوی او یا چیزی که مربوط به او است نشانه میرود و آن چیز حتی میتواند کاملا نابود شود
چنین شخصی را حاسد میگونید و به نص قرآن ملعون و منفور است
چنین مواقعی همیشه تسبیح و تهلیل ماشاء الله و الحمد لله بگویید تا برای شما نیز چنین اتفاقات خوب بیفتد

@olomkhafiyeh
🔹بسمه تعالی🔹

🌀 #سوالات

🖌 #بخورات
🖌 #شرف_شمس چیست ؟
🖌 حقیقت حکاکی دعاهای شرف شمس
🖌 نتیجه نهایی جهت استفاده از دعای #شرف_شمس
🖌 اثرات #سنگ های زینتی

🆔@olomkhafiyeh
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
چله نشینی و ذکر گفتن جهت گیرایی نفس و قدم در علوم عرفانی

🌀شاخه:علوم غریبه

📝به همراه توضیحات

🌷تقدیم به بزرگواران

🕉بهترین و مفیدترین کانال در زمینه علوم غریبه

🙏کانال ما را به دوستانتان معرفی کنید

https://hottg.com/olomkhafiyeh
🌟ســــــــود فـــــ💰ـــرآوان

آن هایی که به شغل زراعت یا تجارت مشغولند و دائم السفر هستند اگر به اسم مبارک" اَلنّافع "ِ مداومت ورزند در خرید و فروش اجناس خود سود فراوان نصیبشان شود و در مال آن ها نقصان و زیانی نرسد

📚بحر الغرائب ص 139

@olomkhafiyeh
HTML Embed Code:
2024/06/03 09:02:47
Back to Top