TG Telegram Group Link
Channel: Khodrobank
Back to Bottom
📌قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

🔺شرکت خودروسازی مدیران خودرو، قیمت جدید محصولات برندهای فونیکس و ام‌وی‌ام را برای اردیبهشت ماه 1403 علام کرد. این شرکت بزرگ خودروساز داخلی، سبد متنوعی از خودروهای سدان و کراس اوور را در بازار عرضه می‌کند.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35449

@khodrobank
📌واریز وجه و ثبت نام محصولات کوییک و شاهین ویژه طرح جوانی اعلام شد + جدول فروردین 1403

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گروه خودروسازی سایپا زمان واریز وجه و ثبت نام نهایی منتخبین ویژه این قانون را در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام نمود. بر این اساس، مادرانی که فرزند دوم یا مابعد آنها پس از 19 آبان 1400 متولد شده است، می توانند با رعایت ضوابط اعلام شده، نسبت به ثبت نام یکدستگاه از محصولات سایپا در قالب این طرح اقدام نمایند.

@khodrobank
📌شرایط پیش فروش 5 خودرو سایپا اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

🔸گروه خودروسازی سایپا در پی اعلام نتایج طرح پیش‌فروش محصولات خود در سال گذشته، جزئیات برنامه تحویل خودروها به متقاضیان واجد شرایط را منتشر کرد. در این طرح، افرادی که در سال 1402 نسبت به ثبت نام اولیه خودروهای کوییک GX، کوییک GXR، شاهین G، اطلس G و ساینا اقدام کرده بودند و در تاریخ 3 اردیبهشت 1403 پیامکی دریافت نموده‌اند، می‌توانند با پرداخت وجه علی الحساب، نام خود را برای تحویل خودرو ثبت کنند.

@khodrobank
📌2000 تاکسی‌های برقی ام وی ام به شهر تهران می آید

🔺شهرداری تهران برای تحقق اهداف بلندمدت خود جهت ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان تاکسیرانی پایتخت، قرادادی ارزشمند با شرکت مدیران خودرو منعقد کرد.

🔺صبح روز پنجشنبه 30 فروردین 1403، آقای جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران و آقای کریمی سنجری مدیر پروژه خودروهای برقی وزارت صمت، قرارداد تحویل 2000 خودرو برقی آریزو 5 به ناوگان تاکسیرانی پایتخت را امضا کردند.

🔺طی این قرارداد شرایط خرید 2000 خودرو برقی ام وی ام آریزو 5 موسوم به Arrizo 5 evدر دو بخش هزارتایی طی طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی برای رانندگان ناوگان تاکسیرانی کشور فراهم خواهد شد.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35452

@khodrobank
📌جشن 60 سالگی فورد ماستنگ در تهران برگزار شد + گزارش تصویری

🔺در تاریخ 31 فروردین ماه 1403، به مناسبت شصتمین سالگرد معرفی اولین نسل از خودروی محبوب و پرطرفدار آمریکایی فورد ماستنگ، گردهمایی ویژه‌ای از نمونه‌های مختلف این خودرو در پایتخت ایران برگزار گردید. این رویداد که به همت مجموعه "سنترال تیونینگ" و با حمایت برند نوشیدنی انرژی‌زا "هپی‌لایف" سامان یافته بود، در محوطه مرکز نمایشگاه هوایی کشور در شهر تهران میزبان طیف متنوعی از نسل‌های گوناگون ماستنگ بود.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35453

@khodrobank
📌شرایط فروش تاکسی برقی کی ام سی E50A با تخفیف و اقساط بلند مدت + جدول اردیبهشت 1403

🔸️در راستای تحقق اهداف زیست‌محیطی و کاهش آلودگی هوای کلانشهرها، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با خودروهای برقی را در دستور کار قرار داده است. در همین راستا، شرکت خودروسازی کرمان موتور با ارائه تسهیلات ویژه و شرایط فروش مناسب، زمینه را برای ورود گسترده تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت فراهم آورده است.

🔸️بر اساس این طرح، خودروی برقی جک E50A که در واقع نسخه الکتریکی شده خودروی کرمان موتور J7 است، با تخفیف نقدی 25 میلیون تومانی و تسهیلات اعتباری 600 میلیون تومانی، به قیمت نهایی 1,325,000,000 تومان به رانندگان تاکسی عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان به خرید این خودرو می‌توانند از طریق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، نسبت به ثبت نام و تکمیل مراحل خرید اقدام نمایند.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35454

@khodrobank
📌اعلام شرایط فروش یا تبدیل دنا پلاس اتوماتیک ویژه متقاضیان با اولویت بهار + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

🔹️ایران‌خودرو به تازگی فراخوان جدیدی را برای متقاضیان دنا پلاس اتوماتیک با اولویت بهار ۱۴۰۳ صادر کرده است. در این فراخوان، مشتری می‌تواند در یک برهه ده‌روزه، نسبت به واریز وجه و یا تبدیل خودرو اقدام کند. مشمولین این طرح از طریق پیامک از فعال‌سازی بخشنامه آگاه شده و تا ده روز یا پایان ظرفیت فرصت دارند با مراجعه به وب سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir عملیات موردنظر را انجام دهند.

🔹️در بخشنامه جدید ایران‌خودرو، دنا پلاس اتوماتیک با حدود قیمت ۷۰۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رسد. البته متقاضیان می‌توانند در طرح پیش‌فروش این محصول نیز شرکت کرده و مبلغی حدود ۳۵۰ میلیون تومان را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنند. موعد تحویل خودروهای پیش‌فروش، مهرماه ۱۴۰۳ است.

@khodrobank
📌شرایط فروش کشنده فاو در بورس کالا از هفته آینده + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

🔸️بورس کالا در سال ۱۴۰۳ نیز به عنوان بستری مطمئن و شفاف برای عرضه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد. نخستین مزایده در سال ۱۴۰۳، مربوط به کامیون کشنده فاو می‌شود که از روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در ویترین بورس کالا قرار می‌گیرد.

🔸️سیبا موتور به عنوان نخستین شرکتی که در سال جاری از بورس کالا استقبال کرده، ۳۰ دستگاه کشنده فاو را در این بستر به مزایده می‌گذارد. کشنده FAW J6P-460 با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان به عرضه درمی‌آید. درصد پیش‌پرداخت ۱۰ درصد و موعد تحویل ۹/ ۴/ ۱۴۰۳ اعلام شده است. جدول زیر، جزئیات طرح فروش کشنده فاو در بورس کالا را نشان می‌دهد.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35457

@khodrobank
📌مزايده عمومی اينترنتی خودرو شركت ايران خودرو برگزار می شود + جزئیات

🔹️شركت ایران خودرو درنظردارد تعدادی ازخودروهای سواری آسیب دیده ، صفر و كاركرده خود را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی مزایده شماره 3-2 به فروش برساند .

گزارش کامل را اینجا بخوانید: 
https://khod.ro/kb/35458

@khodrobank
📌میزان رضایتمندی مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو

🔹برگزاری کمپین‌‌های امداد جاده‌ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت‌های جاده‌ای به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد، یک چالش بزرگ برای شرکت‌های خودروسازی ایرانی محسوب می‌شود.


گزارش کامل را اینجا بخوانید: 
https://khod.ro/kb/35460

@khodrobank
📌نشانه های خرابی دیفرانسیل خودرو چیست؟

🔹دیفرانسیل یکی از اجزای حیاتی خودرو است که وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد. این قطعه به چرخ‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت مستقل از یکدیگر عمل کنند. شاید این موضوع عجیب به نظر برسد، اما چرخ‌های خودرو هنگام پیچیدن یا دور زدن با سرعت‌های متفاوتی می‌چرخند. چرخ بیرونی برای پوشش مسافت طولانی‌تر حین عبور از پیچ، سریع‌تر می‌چرخد. اگر این اتفاق نیفتد، ممکن است خودرو پایداری خود را از دست بدهد و حتی واژگون شود.

گزارش کامل را اینجا بخوانید: 
https://khod.ro/kb/35461

@khodrobank
📌واردات خودرو فقط از مناطق آزاد انجام خواهد شد + جزئیات

🔹در راستای تنظیم بازار خودرو و رقابت‌پذیری قیمت‌ها، دولت سیزدهم با رویکرد اصلاحی و مرحله‌ای، سیاست‌های جدیدی را در دستور کار قرار داده است. در این زمینه، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت، توضیحات جامعی را ارائه کرده است.

گزارش کامل را اینجا بخوانید: 
https://khod.ro/kb/35462

@khodrobank
📌طرح تبدیل تعهدات معوقه شرکت ایران خودرو اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

🔹َشرکت ایران خودرو شرایط طرح تبدیل محصولات با تاریخ تحویل معوقه را ویژه اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این طرح تبدیل ویژه خریداران محصولات ایران خودرو با مهلت تحویل منقضی شده است و از امروز مصادف با 4 اردیبهشت 1403 آغاز و تا 31 همین ماه ادامه خواهد داشت.

@khodrobank
📌کی ام سی T9 برقی در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی می شود

🔸نسخه برقی پیکاپ جک T9 هانتر آماده رونمایی در نمایشگاه خودروی پکن شده است. این یکی از اولین پیکاپ های کاملاً برقی خواهد بود که دارای یک سیستم چهارچرخ محرک دوموتوره است. با این حال، مبتنی بر یک پیکاپ بنزینی است.

🔸جک T9 یک پیکاپ متوسط است که از سال 2020 در دسترس بوده و در سال گذشته نیز فیس لیفت شده است. از سال گذشته نیز مشخص شده بود که جک در حال توسعه یک نسخه برقی است و یک نمونه اولیه نیز قبلاً نشان داده شده بود. با این حال، نسخه تولیدی به طور قابل توجهی با نمونه اولیه متفاوت به نظر می رسد و باعث شده که از نسخه بنزینی متمایز شود - نمونه اولیه در اصل شبیه به نسخه بنزینی بود، به جز چند برچسب و تغییر رنگ.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35467

@khodrobank
📌هاوال H9 پلاگین هیبرید مدل 2024 در چین معرفی شد، شروع قیمت 1.5 میلیارد تومان + عکس

🔺در تاریخ 23 آوریل، گرت وال موتورز خودروی شاسی‌بلند آفرود هاوال رپتور مدل 2024 که در واقع همان نسل جدید هاوال H9 است را با محدوده قیمت 165,800 تا 192,800 یوان (22,900 تا 26,600 دلار) در چین معرفی کرد. به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، تجهیزات هاوال رپتور 2024 ارتقا یافته و رنگ‌های جدید داخلی و خارجی به آن اضافه شده است.

گزارش کامل را اینجا بخوانید:
https://khod.ro/kb/35470

@khodrobank
HTML Embed Code:
2024/05/12 02:51:50
Back to Top