TG Telegram Group Link
Channel: خبرفوری
Back to Bottom
🔺️بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

🔹️ قانون بودجه سال جاری بدون کسری پنهان بوده و عملا منابع آن قابل تأمین است.

🔹️ فرزین رئیس کل بانک مرکزی در جلسه گزارشی درباره تأمین ارز طی سال ۱۴۰۲ را ارائه کرد که بر اساس این گزارش میزان تخصیص ارز در سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به ۱۴۰۱ داشته و بیشترین میزان تخصیص ارز درباره خودرو و قطعات آن بوده است.

🔹️ ۵۷ درصد رشد در درآمد‌های دولت داشتیم و سهم فروش نفت و املاک ۱۷ درصد بود لذا دولت به سمت تأمین منابع مالی پایدار غیر تورمی و با تأکید بر درآمد‌های مولد در کشور می‌رود.


@khabarfouri
🔺افزایش نرخ جرایم رانندگی راهی برای کنترل جرایم و کاهش تصادفات

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران:
🔹تصمیم گیری‌هایی برای افزایش نرخ جرایم رانندگی صورت گرفته که این افزایش جهت بازدارندگی تخلفات رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات و تلفات است.
🔹افزایش ۵ تا ۶ برابری جرایم رانندگی تاثیرگذار خواهد بود، همانگونه که تجربه آن در کشورهای دیگر نیز مشخص است.

@khabarfouri
🔺️ رشد ۵۷ درصدی درآمدهای پایدار دولت در سال ۱۴۰۲/ تخصیص ۱۶۲۰ همت اعتبارات هزینه‌ای

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه آماری از اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲:
🔹️سال ۱۴۰۲ به لحاظ بودجه‌ای و تأمین مالی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پشت سر گذاشته شد، به طوری که در مجموع ۲۱۰۰ هزار میلیارد تومان تجهیز منابع انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشدی نزدیک به ۳۸ درصد را تجربه کرده است.

🔹️تخصیص اعتبارات هزینه‌ای به میزان ۱۶۲۰ هزار میلیارد تومان انجام شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۴۳ درصدی داشته است. تخصیص اعتبارات طرح‌های تملک دارایی‌های ثابت با  ۲۰ درصد رشد به ۳۰۳ هزار میلیارد تومان رسید.

🔹️درآمدهای پایدار دولت شامل درآمدهای مالیاتی، گمرکی و سود سهام شرکت های دولتی ۵۷ درصد رشد داشت و واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای شامل صادرات نفت و گاز با رشد ۱۷ درصدی همراه بود.


@khabarfouri
🔺حدود ۸ میلیون نفر مسافر نوروزی به مشهد رفتند

معاون استاندار مشهد:
🔹دیروز بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند. همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون  و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.

@khabarfouri
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺️تصویری از غروب ایوان ستون دار چهارصد ساله عالی قاپو با نمای بازار قیصریه
#ایران_زیبا


@khabarfouri
🔺️مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

🔹️ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: مراسم محوری ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود.

🔹️گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت. تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.


@khabarfouri
🔺روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان هدر می‌رود

🔹سازمان ملل دیروز در گزارشی اعلام کرد روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان هدر می‌رود. این در حالی است که  حدود ۸۰۰ میلیون نفر در جهان گرسنه هستند.

@khabarfouri
🔺️قیمت_روز_خودروهای_مونتاژی

روز پنجشنبه 09 فروردین


@khabarfouri
🔺حماس: اشغالگران ۲۰۰ نفر را در بیمارستان الشفاء اعدام کردند

🔹دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه از اعدام ۲۰۰ نفر در بیمارستان الشفاء از جمله ۵ نفر از کادر درمانی به دست نظامیان اشغالگر اسرائیلی خبر داد./فارس

@khabarfouri
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔺هدیه جالب نوروزی فرودگاه امام به مسافران به مناسبت میلاد امام حسن/ هزینه تاکسی را میهمان ما باشید!

🔹برخی مسافران نوروزی در روز میلاد امام حسن مجتبی که به ایران سفر کرده‌اند، پس از تحویل چمدان‌ها با دیدن برچسب "سفر رایگان"، هزینه تاکسی به هر نقطه از تهران را میهمان فرودگاه امام‌خمینی بودند

@khabarfouri
🔺سقوط ۶ کولبر در ارتفاعات تته

🔹شاهدان عینی می گويند مصدومین که از اهالی شهرستان های مریوان و بانه می باشند توسط بالگرد به مراکز درمانی کرمانشاه منتقل شدند.

@khabarfouri
🔺️بهار دلکش در کرج😍


@khabarfouri
🔺️اسطوره کشتی کج جهان به ایران می‌آید؟

🔹در فضای مجازی شایعه شده آندرتیکر بزودی به ایران می‌آید تا یک برند را تبلیغ کند. گفته می‌شود این تبلیغات یکی از گرانترین تبلیغات تاریخ تلویزیون خواهد بود.


@khabarfouri
🔺پلیس علیه شوتی‌سواران

رئيس پليس امنيت اقتصادی:

🔹خودروهای شوتی براي انتقال بار قاچاق امنيت جاده‌ها و مردم را به خطر می‌اندازند.
🔹طرح‌های مقابله با خودروهای قاچاق‌بر معروف به «شوتی» در نقاط مختلف کشور در دستور کار پلیس است/فارس

@khabarfouri
🔺️بستری شدن مجدد حجت الاسلام ذوالنوری، نماینده قم در بیمارستان

🔹️نماینده قم و نائب رئیس فعلی مجلس، حجت الاسلام ذوالنور، مجددا در بیمارستان بستری شد


@khabarfouri
🔺تهدید باشگاه سپاهان در آستانه بازی با تراکتور: جو استادیوم یادگار امام مناسب نباشد وارد زمین نمی‌شویم/ بازی با VAR برگزار شود

رضا فتاحی، مدیر تیم فوتبال سپاهان:
🔹همه دیدند که در طول بازی قبلی با تراکتور 90 دقیقه لیزر در چشمان دروازه‌بان و سایر بازیکنان سپاهان بود اما هیچ کس این موضوع را جدی نگرفت؛ سوال من این است دیگر باید چه اتفاقی بیفتد که برگزاری یک مسابقه متوقف شود؟!
🔹لازم است این موضوع را متذکر شویم که در صورت تکرار اتفاقات مشابه، در هر دقیقه از مسابقه که باشد، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
🔹باتوجه به صحبت‌های آقای تاج در خصوص ورود 2 دستگاه VAR به کشور، انتظار داریم در یکی از مهمترین بازی‌های سال که 15 فروردین برگزار می‌شود، VAR پرتابل در محل ورزشگاه تبریز مستقر شود.
🔹متأسفانه طی روزهای گذشته در فضای مجازی هواداران باشگاه تراکتور، مسائلی در خصوص استفاده از حجم عظیم مواد دودزا مطرح بوده؛ تا زمانی که هوای ورزشگاه مناسب برگزاری مسابقه نشود، درون زمین نخواهیم رفت.

@khabarfouri
🔺️قیمت جدید فیدلیتی در بازار خودرو


@khabarfouri
🔺️تصویر مجید زاهدی از شبه جزیره میانکاله


@khabarfouri
🔺 حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست

🔹مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ما محل تجمع نظامیان صهیونیست در مقر جل العلام در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادیم.
🔹مقاومت اسلامی لبنان ساعاتی پیش نیز اعلام کرده بود که با موشک‌های البرکان و کاتیوشا ۲ شهرک گورن و شلومی واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

@khabarfouri
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔺انگار با اشباح درگیر شده‌ایم!

🔹 موشن‌کمیک «مردان‌نامرئی» به روایت امین‌زندگانی

🔹 پس از حمله طوفانی فلسطینی‌ها در هفتم اکتبر، طبیعی بود که صهیونیست‌ها این حمله را بی‌پاسخ نگذارند. اما پس از اولین یورش‌ها پیام های عجیبی از سوی فرماندهان اسرائیلی رسانه‌ای شد با این مضمون که: «انگار با اشباح درگیر شده‌ایم!»
HTML Embed Code:
2024/04/28 15:41:28
Back to Top