TG Telegram Group Link
Channel: โœงโ‚Šหš ๐‘ซ๐’Š๐’‚๐’“๐’Š ๐‘ช๐’†๐’“๐’Š๐’•๐’†๐’“๐’‚ โœง เฟ หš.
Back to Bottom
jangan sampai kehilangan, hanya kerana lambat menghargai sesorang yang tidak pernah meminta apa-apa kecuali waktu dan khabarmu dan hargailah selagi ada seseorang yang sabar dan mengalah bahkan memaafkanmu.

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
jangan jatuh cinta padaku . aku tak ingin dicintai sesiapa lagi . buang jauh jauh perasaan mu itu , berharap padaku hanya akan menyakiti dirimu .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
di sebalik " aku boleh buat semua sendiri " di hadapan semua orang terselitnya " ya allah , bantulah hambamu ini , aku tidak kuat " .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
sedih kan , bila dia sanggup sakitkan hati kau tapi tak sanggup pun sakitkan hati orang lain demi perasaan kau :)

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
jika seorang perempuan berkata " saya ikhlaskan awak pergi " , itu bererti dia telah melalui malam malam dengan penuh tangisan , dia telah melangitkan segala doa untuk kamu agar kamu sentiasa ada di sisinya dan dia telah menurunkan egonya hanya untuk terus bersama kamu .

namun tidak kamu endahkan semua itu .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
aku masih sangat mencintaimu sayang , namun aku berjanji untuk tidak mengerjarmu lagi :)

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
" lupakan jelah dia , banyak lagi orang lain yang nak kat kau "

- kau takkan faham selagi kau tak ada dalam situasi tu :) , bukan senang nak lupakan atau lepaskan seseorang yang bersama dengan kita bertahun tahun , seseorang yang bagi kita happy yang selalu susah senang , bukan semudah itu :)

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
tak menyesal kenal dia , tapi kalau boleh putar masa , aku lebih memilih untuk tak start conversation dengan dia and tak nak ada perasaan suka ni :)

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
kita tak boleh pilih siapa adik beradik kita , kita tak boleh pilih siapa mak ayah kita . tapi kita boleh pilih siapa yang akan jadi pasangan kita . so for the rest of our life , please choose wisely .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
congrats to a first and last boy that i took a risk that i said " i like you " . no more " perigi cari timba " from me :)

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
yes it true , i am a girl that he like but not a girl that he want to pursue for his future :)

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
maruah diri itu penting , kalau orang dah tak nak , jangan paksa . akan ada seseorang yang begitu bangga mempunyai kamu dalam hidupnya suatu hari nanti .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
2024 : kita mesti kena tinggalkan lelaki yang kita sayang untuk berjumpa dengan lelaki yang sangat sayangkan kita sebab lelaki yang sayang kita takkan sanggup buat kita sedih apa lagi menangis .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
kalau dulu aku tak faham kenapa kita perlu cari orang yang sayang kat kita sebab for sure kita nak cari orang yang kita sayang , betul tak ?

- untuk sekarang , ayat tu dah tak valid sebab kita perlukan seseorang yang lebih sayangkan kita daripada kita sayangkan dia sebab dia takkan sanggup buat kita kecewa , menangis atau buat kita rasa tersaing dengan orang lain sebab dia sayang kita , dia akan lebih menghargai kita dan kita pun akan rasa sangat disayangi .

@kenangankitaaa ๐ŸŒธ
HTML Embed Code:
2024/06/14 06:14:42
Back to Top