TG Telegram Group Link
Channel: کانال چالش صنفی معلمان ایران
Back to Bottom
🌅 #بیوک_لازمی فعال صنفی فرهنگیان البرز به ۶ ماه انفصال از خدمت محکوم شد

🔸بیوک لازمی فعال صنفی البرز با ۲۴ سال سابقه کار در ناحیه ۴ کرج به دلیل شرکت در تجمعات مطالباتی معلمان مبنی براجرای قانون رتبه بندی، با حکم هیئت تجدید نظر تخلفات اداری آ.پ از تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت شش ماه انفصال از خدمت محکوم شد.

🔸#شورای_هماهنگی_تشکلهای_صنفی_فرهنگیان_ایران ضمن محکومیت صدور احکام قضایی علیه فعالین صنفی فرهنگیان و معلمان شریف ایران، خواهان لغو همه‌ی احکام صادره و آزادی معلمان زندانی است.
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال : چالش صنفی معلمان ایران

@kchaleshFI
🌅دو کلام #حرف_حساب

جناب وزیر
جناب مسئول

متاسفانه مبلغ ناچیز رفاهیات روز معلم که دیشب به حساب فرهنگیان واریز شد فقط به معلمان شاغل و دانشجومعلمان اختصاص داده شد و بازنشستگان عزیز از این واریزی بی نصیب ماندند.
و اما باید پرسید!!
آیا بازنشستگان عزیزی که عمر خود را صرف آموزش و پرورش و تربیت نوجوانان این کشور کردند جزو معلمان بحساب نمی‌آیند؟!
یا چون دیگر شاغل نیستند نباید معلم بحساب آیند؟!
واگر معلم نیستند پس جزو کدام دسته از کارمندان هستند؟!
در تمام ارگانها ابتدا از زحمات بازنشستگان و پیشکسوتان تجلیل و تشکر می‌شود مگر آموزش و پرورش؟!
هم پاداش پایان خدمت آنان را واریز نمی‌کنید، هم آنان را از کمترین ها محروم می‌کنید و مبلغ عیدی روز معلم را برای آنان واریز نمی‌کنید!
هم بدترین بیمه تکمیلی را برای آنان انتخاب می‌کنید؟!
اینست تجلیل از زحمات 30 ساله معلمان این کشور؟!
اینست اهمیت شما به ما معلمان بعد از بازنشستگی؟!

جناب وزیر بازنشستگان همان معلمان زحمتکش دیروز اند، آن‌ها را از آموزش و پرورش جدا نکنید، امکانات و رفاهیات ناچیز شاغلین را برای بازنشستگان نیز در نظر بگیرید.

#پی_نوشت

ازماست که برماست⁉️


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال : چالش صنفی معلمان ایران

@kchaleshFI
✳️ پیام انجمن صنفی فرهنگیان خراسان شمالی به مناسبت هفته معلم.

شادباش از سر رسم و ادب
غم مباد بر واقعیتی که هست
!

#روزملی_معلم و هفته بزرگداشت معلم را بر تمامی جامعه ی ایرانی بویژه خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همکاران فرهیخته فرهنگی شادباش میگوییم.

از آنجا که ناکارآمدی سیاستهای حاکمه طی سالیان دراز وضعیت کلی آموزش و پرورش (شرایط دانش آموزی و معلمی ) را نیز همچون کلیت جامعه به بحران کشیده است ، باید چنین واقعیت تلخ نومید کننده را تسلیت گفت!

معلم بخاطر شرایط سخت زندگی و شرایط وحشتناک تورم و گرانی ، ناترازی دهشتاناک دخل و خرج  در سایه ی عدم توجه دولتیان و مجلسیان دوره های مختلف ، مغموم و نومید بدنبال شغلهای چندگانه و دور از شأن و جایگاه معلمی رفته اند. دانش آموزان از دیدن اوضاع معلمان خود ناامید از آینده یا به درس و آموزش توجه نمی‌کنند یا در آرزوی فراهم شدن شرایط فرار از کشور بواسطه تحصیل، برنامه ریزی دارند!

اختلاف طبقاتی بین دانش آموزان در مدرسه و فاصله فاحش مدارس خاص با مدارس عادی و دولتی خود معظلی بزرگ است بر آرامش روانی معلمان و مدیران و این فاصله رو به فزونی است.

امروزه مشکلات فراوانی از جمله فقدان امکانات آموزشی بروز در اکثر مدارس کشور، وجود مدارس غیر ایمن و حتی در برخی نقاط کشور مدارس کپری و خشت و گلی، کلاسهای پر ازدحام با جمعیت‌هایی گاها بالای چهل نفر، گرفتاری های معیشتی فرهنگیان، عدم استخدام نیروی جوان خلاق و کم توجهی به نیروهای متخصص برای آموزش و ... موجب گردیده که آینده ای تاریک را در آموزش و پرورش و بدنبال آن در جامعه  انتظار بکشیم.

مسئولین کشور بارها و بارها از چشم اندازهای بلند در آموزش و پرورش سخن گفته اند و برای بهبود اوضاع معیشتی معلمان هر ساله صحبت از قوانین جدید میکنند ولی در عمل هر روز شرایط اسفناکتر می‌شود.

#انجمن‌صنفی‌فرهنگیان‌_خراسان‌شمالی انتظار دارد، فاصله گفتار و کردار کاربدستان‌  در حوزه آموزش و پرورش در جامعه عینیت بخشیده شود و پندارها بر جلب اعتماد، تزریق روحیه امید و آرامش در بین دانش آموزان و معلمان باشد و این به عمل نخواهدگرایید مگر پای سخن و درد دل فرهنگیان کنشگر و دلسوز بنشینند و از تقابل و برخوردهای قهری و محکومیت‌های بی دلیل دست بردارند. #جای‌معلم_زندان‌نیست!

انتظار است آموزش و پرورش از سیاست زدایی پاک شود و مدیریت خورد و کلان را بر اساس توانمندی افراد و میزان محبوبیت بین معلمان چیدمان گردد نه براساس نیروهای ستادی ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس.

از فرهنگیان و همکاران عزیز نیز انتظار میرود با مطالعه روزانه دانش خویش را بروز نگهدارند و برای آموزش و تربیت آینده سازان از هیچ تلاش و محبتی در کلاس و مدرسه با دانش آموزان دریغ نورزند. مطالبات خویش را در چارچوب قانون خواهان شوند و کاستیهای این حوزه را به مسئولین گزارش دهند و پیگیر رفع آنها باشند.

بامید روزهای روشن در سایه همدلی و  گسترش اعتماد عمومی.

    دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳

انجمن صنفی فرهنگیان خراسان شمالی


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
https://hottg.com/kchaleshFI
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🌅#بوتسوانا 🇧🇼

حتما ببینید⁉️

کشوری که پس از استقلال هیچ چیزی در آن وجود نداشت. نه کارخانه نه دانشگاه نه مدرسه نه بیمارستان و مراکز درمانی و نه زیرساخت های لازم برای پیشرفت دادن به یک کشور و نه هیچ چیز دیگر.
بوتسوانا کشوری محصور در خشکی است که به دریاهای آزاد راه ندارد. مردم این کشور در زمان پس از استقلال، هیچ سوادی برای خواندن و نوشتن نداشتند. در آن کشور تنها حدود صد نفر دیپلم دار بودند که آنها هم در اروپا تحصیل کرده بودند.
شخصی ملیگرا با عقاید لیبرالیستی با نام "سِر تِسِه خاما" اولین رییس جمهور این کشور میشود. آقای خاما برای اینکه بتواند کشورش را از فلاکت و بدبختی نجات دهد، از کشور انگلستان وام میگیرد. بر خلاف تمام سیاستمداران قاره آفریقا و اکثر سیاستمداران سرتاسر جهان که از این وام ها بهره شخصی میبردند، آقای تسه خاما تمام این وام را صرف ساختن زیرساخت های کشور برای بهره برداری از معادن و منابع طبیعی میکند.
جناب سر تسه خاما با خریدن وسایل و ابزارات کافی برای بهره برداری از معادن بوتسوانا، توانست بخش بزرگی از مردم کشورش را از بیکاری نجات دهد...
ادامه را در ویدئو ببینید


نظرشماچیست⁉️

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

@kchaleshFI
🔴 خبر فوری

زوج فرهنگی آقای #احمد_نوچیان و همسر ایشان خانم #افشار معلمان بازنشسته خوزستان و آقای #محمدزمان_کامروا فعال کارگری بازنشسته که دیروز در جریان تجمع سه شنبه های اعتراضی در #اهواز بازداشت شده بودند دقایقی پیش آزاد شدند.



🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
https://hottg.com/kchaleshFI
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در آستانه ی روز معلم تقدیم به #معلمان_زندانی

ایرج کاردان #استان_مرکزی / اراک

.....امروز تو
در همه ی حنجره ها تکثیر می شوی
ای معلم ، ای آموزگار آزادی
تو همان آواز بلندی هستی
که گوش زندانبان شرمگین ات را می خراشی
آری آری آری
دیوارهای بندت هرچه بلندباشد
باروهای حصارت هرچه برافراشته باشد
ولی هزاران بار
قامت تو از همه ی زنجیرها، رساتر است و دستانت مجسمه ی آزادی را خوش می تراشد
شعر می ماند
که تو را چگونه در واژه هاجاری کند
تو مثل خورشید در قصیده ی سترگ آزادی نشسته ای
ومن مانده ام که تورا
و بلندای فکر تورا
چگونه بسرایم ؟ تو جاودانه ای
تاریخ
تو را و بدخواهان تو را
یکسان قضاوت نخواهد کرد
کتاب های نانوشته ی میهنم
بااندیشه ی روشن توحروف چینی خواهند شد
تو می مانی، تو می مانی، مثل دماوند
سپید و وسربلند
و آنان رهگذرانند
رهگذرانی که
نامشان
و مرامشان
به بدنامی
برتارک تاریخ تا ابد می ماند
ومن، تورا و حماسه ی تورا
سپیدتر می سرایم
سپیدتر از حماسه آرش

🔺فیلم آرشیوی مربوط به تجمعات سال‌های قبل است.


🆔 @kchaleshF
🌅دو اظهار نظر وزیر آموزش‌وپرورش در دو تاریخ با فاصله چند ماه


چهاردهم مهر هزاروچهارصدودو: میانگین حقوق معلمان با رتبه‌بندی، حداقل ۳۰ درصد از میانگین حقوق کارمندان دولت پایین‌تر است. حتی از اصل حقوق کارمندان ۳۰ درصد پایین‌تر است، بدون دریافتی‌های خارج از حکم
.

یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است
.


بی‌شک دروغگو کم حافظه است و قطعا هنوز هم دروغگو دشمن خداست.


مزبان حبیبی
دوازدهم اردیبهشت هزاروچهارصدوسه

#پی_نوشت

حتما جناب وزیر بعد ها باید خود را جوابگوی تمام حرفهایش کند ⁉️


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال : چالش صنفی معلمان ایران

@kchaleshFI
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال : چالش صنفی معلمان ایران

https://hottg.com/kchaleshFI
And I believe that one day everything will be ok

و من باور دارم که یک روز همه چیز درست خواهد شد :)

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال : چالش صنفی معلمان ایران

@kchaleshFI
🌅چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟

🔹بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report 2024)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است! چندان متعجب نخواهید شد اگر بدانید امسال هم سه کشور یخ‌زده نوردیک (دانمارک، ایسلند و سوئد) در فهرست WHR رده‌های بعدی رتبه‌بندی را اشغال کرده‌اند و نام هلند، نروژ و لوکزامبورگ هم در میان 10 کشور شاد جهان به چشم می‌خورد. همچون سال‌های گذشته، کشورهای جنگ‌زده و فقیر جهان همچون افغانستان، لبنان، لسوتو و سیرالئون در قعر جدول نشسته‌اند و ایران هم در میان 143 کشور مورد بررسی، صدمین کشور نه‌چندان شاد جهان است!
🔹گزارش شادمانی جهانی امسال البته کمی متفاوت بود. پژوهشگران این‌بار با تمرکز بر گروه‌های سنی کوشیدند، تفاوت میان احساس شادمانی را در میان گروه‌های مختلف سنی به تصویر بکشند.
🔹با بررسی مطالعات، نظریه‌ها و داده‌های موجود در پس گزارش شادمانی جهانی، به راحتی می‌توانید نقش عواملی نظیر کیفیت نهادها، مزایای رفاهی قابل اعتماد و گسترده، فساد کم، و دموکراسی و دولت خوب را مشاهده کنید./ اقتصادآنلاین
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال

@kchaleshFI
🌅تا خدا خدائی می کند اهل فرهنگ ایران #میرزاحسن_رشدیه رافراموش نخواهند کرد

بنیان‌گذاران مدارس نوین در ایران در اواخر قاجار
که در راستای اهدافش خون دلها خورد و آزارها دید


یاد و نامش جاودان باد


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
لینک‌ کانال : چالش صنفی معلمان ایران

@kchaleshFI
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 انگاره های یک فعال صنفی- مدنی

🖊️ صلاح حاجی‌میرزایی

🔺بی تردید کسانی که قدم در فعالیت های اجتماعی می گذارند دارای انگیزه ها و دغدغه های مشخصی هستند.
مثلا یک فعال زیست محیطی به حفظ محیط زیست از آلوده گی‌های مختلف علاقمند یا نگران آسیب رسانی به محیط زیست است از همین روی است که به چنین فعالیتی دست می یازد. اما این تنها شروع و شرط لازم کار است و کافی نخواهد بود. هیچ فعالیتی بدون آگاهی و داشتن خصوصیات متناسب با آن به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.
در این یاداشت به دو ویژگی یا شرط لازم برای فعال صنفی بطور مختصر خواهیم پرداخت،
نخست؛ خود انگاره بودن
دوم؛ سرسختی

🔺یک فعال صنفی باید خود انگاره باشد یعنی تصویری دقیق و درست (واقعی) از توانمندی ها و ضعف ها و نیز جایگاه خود در جامعه داشته باشد. تصویری که هر کس از خویشتن در ذهن دارد. بسیاری از مشکلات فعال و فعالیت صنفی دقیقا به همین نکته بر می گردد که چون تصویر روشن و واقعی از خود ندارد هم دچار اشتباهات تکنیکی( فردی) و هم تاکتیکی (تشکیلاتی) می گردد. البته تشکیلات هم در این بین بی تقصیر نیست چرا که نتوانسته این مشکل را به درستی تشخیص و برای آن چاره اندیشی کند. یک فردی که نتواند به توانایی‌ها و ضعفهای خود واقف یا به اصطلاح خود انگاره باشد نمی تواند در تشکل ها موفق شود یا به یک عضو غیر موثر و سربار تبدیل می‌شود یا برای جبران کاستی های خود دچار خودشیفتگی، توهم، منیت و تمامیت خواهی و ... می‌شود.

🔺دومین خصوصیت مهمی که یک فعال صنفی باید داشته باشد سرسختی یا همان قدرت اشتیاق و پشتکار است. آنجلا داکورس در کتاب روانشناسی خود تحت همین عنوان می گوید؛ سرسختی ترکیبی است از اشتیاق و پشت کار که در خدمت اهداف بلند مدت بکار گرفته می شود. در چارچوب این تعریف فعالیت صنفی (زندگی اجتماعی) به مثابه ماراتنی است بدور از شتاب زدگی، ماراتنی که در آن فعال صنفی (انسان) توام با بردباری و استمرار به گونه ای مشتاق و انگیزه مند در تلاش برای رسیدن به آنچه مطلوب است در حرکت و تکاپو است.
سرسختی بیش از آنکه یک خصلت ذاتی باشد یک ظرفیت ذهنی قابل پرورش است بدین معنی که انسان های سرسخت از ذهنیت رشد برخوردارند و بر نقطه تلاقی #علاقمندی و
#توانمندی خود انرژی و زمان صرف می کنند.

🔺در طول سالها فعالیت صنفی عدم این دو ویژگی یا خصوصیت شخصیتی را در بسیاری از فعالان صنفی- مدنی به وضوح مشاهده نمودم؛ افرادی که خیلی آتشین آمدند و خیلی سرد رفتند و افرادی که آنقدر در توهمات فردی ماندند و رشد نکردند تا پیوسته برای اثبات و ارضای برتری جویی خویش به هر فکر و عملی ولو نادرست توسل جویند.
مهم ترین وظیفه تشکل های صنفی- مدنی شناسایی افراد شایسته و آموزش آنها در راستای کادرپروری و نیز ممانعت از حضور افرادی است که هیچ صنم و سنخیتی با این دست از فعالیت ها ندارند.


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
https://hottg.com/kchaleshFI
🛑تجمع کشوری فرهنگیان #هرسین

(طبق اصل ۲۷ قانون اساسی)

-پنج شنبه ١٣ اردیبهشت
١٤٠٣

خواسته‌های معلمان :

۱ - آزادی معلمان زندانی و رفع حکم اخراج، انفصال ، بازنشستگی زود‌هنگام و محکومیت با پابند الکترونیکی فعالان صنفی در کشور.

۲ - آموزش رایگان برای تمامی دانش‌آموزان، بویژه ۹۳۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور.

۳- حذف سهمیه کنکور و رفع تبعیضات آموزشی.

۴ - ایمن‌سازی فضاهای آموزشی برای سه میلیون دانش‌آموزی که در این فضاهای  پرخطر درس می‌خوانند. به این آمار مدارس کپری و کانکسی در استان‌های محروم را بیفزایید.

۵ - جلوگیری از کالایی شدن و خصوصی‌سازی آموزش بر طبق اصل ۳۰ و بند ۳ اصل ۳ قانون اساسی.

۶ - رفع هرگونه تبعیض جنسیتی، زنانه مردانه کردن علم  و نگاه مردسالارانه  در کتب درسی.

۷ - اجرای کامل همسان سازی بازنشستگان و اجرای مواد  ۱۲۵ و ۶۵ و ۸۵ ق م خ ک (در خصوص بیمه تکمیلی) و نیز پرداخت معوقات ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ خورشیدی.

۸ - برقراری رتبه‌بندی استحقاقی تمامی شاغلین و افزایش حقوق کمینه تا سطح خط فقر


🔸🔸🔸🔸🔸🔸

کانالی برای پوشش کنش های صنفی معلمان و فعالان صنفی و نیز آگاهی افزایی عمومی

🆔 @kchaleshFI
🛑تجمع کشوری فرهنگیان #الیگودرز

(طبق اصل ۲۷ قانون اساسی)

-پنج شنبه ١٣ اردیبهشت
١٤٠٣

خواسته‌های معلمان  :

۱ - آزادی معلمان زندانی و رفع حکم اخراج، انفصال ، بازنشستگی زود‌هنگام و محکومیت با پابند الکترونیکی فعالان صنفی در کشور.

۲ - آموزش رایگان برای تمامی دانش‌آموزان، بویژه ۹۳۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور.

۳- حذف سهمیه کنکور و رفع تبعیضات آموزشی.

۴ - ایمن‌سازی فضاهای آموزشی برای سه میلیون دانش‌آموزی که در این فضاهای  پرخطر درس می‌خوانند. به این آمار مدارس کپری و کانکسی در استان‌های محروم را بیفزایید.

۵ - جلوگیری از کالایی شدن و خصوصی‌سازی آموزش بر طبق اصل ۳۰ و بند ۳ اصل ۳ قانون اساسی.

۶ - رفع هرگونه تبعیض جنسیتی، زنانه مردانه کردن علم  و نگاه مردسالارانه  در کتب درسی.

۷ - اجرای کامل همسان سازی بازنشستگان و اجرای مواد  ۱۲۵ و ۶۵ و ۸۵ ق م خ ک (در خصوص بیمه تکمیلی) و نیز پرداخت معوقات ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ خورشیدی.

۸ - برقراری رتبه‌بندی استحقاقی تمامی شاغلین و افزایش حقوق کمینه تا سطح خط فقر


🔸🔸🔸🔸🔸🔸

کانالی برای پوشش کنش های صنفی معلمان و فعالان صنفی و نیز آگاهی افزایی عمومی

🆔 @kchaleshFI
🛑تجمع کشوری فرهنگیان #اسلام_آباد_غرب
طبق اصل ۲۷ قانون اساسی

پنج شنبه ١٣ اردیبهشت
١٤٠٣

خواسته‌های معلمان  :

۱ - آزادی معلمان زندانی و رفع حکم اخراج، انفصال ، بازنشستگی زود‌هنگام و محکومیت با پابند الکترونیکی فعالان صنفی در کشور

۲ - آموزش رایگان برای تمامی دانش‌آموزان، بویژه ۹۳۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور

۳- حذف سهمیه کنکور و رفع تبعیضات آموزشی.

۴ - ایمن‌سازی فضاهای آموزشی برای سه میلیون دانش‌آموزی که در این فضاهای  پرخطر درس می‌خوانند. به این آمار مدارس کپری و کانکسی در استان‌های محروم را بیفزایید.

۵ - جلوگیری از کالایی شدن و خصوصی‌سازی آموزش بر طبق اصل ۳۰ و بند ۳ اصل ۳ قانون اساسی.

۶ - رفع هرگونه تبعیض جنسیتی، زنانه مردانه کردن علم  و نگاه مردسالارانه  در کتب درسی.

۷ - اجرای کامل همسان سازی بازنشستگان و اجرای مواد  ۱۲۵ و ۶۵ و ۸۵ ق م خ ک (در خصوص بیمه تکمیلی) و نیز پرداخت معوقات ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ خورشیدی.

۸ - برقراری رتبه‌بندی استحقاقی تمامی شاغلین و افزایش حقوق کمینه تا سطح خط فقر


🔸🔸🔸🔸🔸🔸

کانالی برای پوشش کنش های صنفی معلمان و فعالان صنفی و نیز آگاهی افزایی عمومی

🆔 @kchaleshFI
🛑 بازداشت رضا امانی فر  توسط نیروهای امنیتی

#دکتر_رضا_امانی_فر از اعضای کانون صنفی معلمان #بوشهر در تجمع امروز معلمان بوشهر توسط نیروهای امنیتی دستگیر  و به مکان نامعلومی منتقل شده است

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان بازداشت این فعال صنفی معلمان را محکوم می کند  و خواستار آزادی فوری ایشان است.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸

کانالی برای پوشش کنش های صنفی معلمان و فعالان صنفی و نیز آگاهی افزایی عمومی

🆔 https://hottg.com/kchaleshFI
🔴 یک گزارش از تجمع پنج شنبه
13 اردیبهشت در مقابل سازمان
برنامه و بودجه تهران "


منطقه مملو از نیروهای گارد ضد
شورش و لباس شخصی بود
بسیاری با موتور و یا پیاده ؛ دوربین
به دست و آمبولانسی پارک شده در
پارک قابل توجه بودند ؛
مخصوصا سن کم لباس شخصی ها 
چشم گیر بود۰
بین لباس شخصی ها و نیروی گارد ویژه با همکاران درگیری لفظی شد که آن ها آقای دهسری و آقای بایسته از معلمان اسلام شهر و آقای شاندیز را به طرف ون پارک شده ای در خیابان مقابل سازمان و برنامه بردند در حالی که به همکاران  تعرض و به صورتشان
می زدند 
چند نفراز همکاران اعتراض کردند
از پیاده رو کنار خیابان می گذشتم ؛ در حالی که به نوبت " لباس شخصی ها و پلیس " در مقابلم می ایستادند و عکس و فیلم می گرفتند و من همچنان آرام و عصا به دست حرکت می کردم  ؛ که از پیشت صدایم
کردند و اسمم را گفتند
برای لحظه ای ایستادم به دیوار پارک
تکیه دادم و بعد از چند ثانیه به طرف
خیابان برای گرفتن ماشین رفتم.
راننده ای ترمز کرد و قبل از حرکت
ماشین  با ممانعت پلیس و لباس
شخصی ها روبرو شدم
از ماشین پیاده شدم و سه نفر اطرافم را گرفتند و  من مورد بازجویی واقع شدم
در حالی که یکی ازآنها عکس و فیلم می گرفت
صدای راننده بلند شد که خانم چرا سوار نمی شوی و من کار دارم ..
سوار ماشین شدم و از منطقه دور شدم.


11 صبح
محبوبه فرح زادی معلم بازنشسته


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸
https://hottg.com/kchaleshFI
🛑تجمع کشوری فرهنگیان #نور_آباد_ممسنی

طبق اصل ۲۷ قانون اساسی

پنج شنبه ١٣ اردیبهشت
١٤٠٣

خواسته‌های معلمان  :

۱ - آزادی معلمان زندانی و رفع حکم اخراج، انفصال ، بازنشستگی زود‌هنگام و محکومیت با پابند الکترونیکی فعالان صنفی در کشور

۲ - آموزش رایگان برای تمامی دانش‌آموزان، بویژه ۹۳۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در کشور

۳- حذف سهمیه کنکور و رفع تبعیضات آموزشی.

۴ - ایمن‌سازی فضاهای آموزشی برای سه میلیون دانش‌آموزی که در این فضاهای  پرخطر درس می‌خوانند. به این آمار مدارس کپری و کانکسی در استان‌های محروم را بیفزایید.

۵ - جلوگیری از کالایی شدن و خصوصی‌سازی آموزش بر طبق اصل ۳۰ و بند ۳ اصل ۳ قانون اساسی.

۶ - رفع هرگونه تبعیض جنسیتی، زنانه مردانه کردن علم  و نگاه مردسالارانه  در کتب درسی.

۷ - اجرای کامل همسان سازی بازنشستگان و اجرای مواد  ۱۲۵ و ۶۵ و ۸۵ ق م خ ک (در خصوص بیمه تکمیلی) و نیز پرداخت معوقات ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ خورشیدی.

۸ - برقراری رتبه‌بندی استحقاقی تمامی شاغلین و افزایش حقوق کمینه تا سطح خط فقر


🔸🔸🔸🔸🔸🔸

کانالی برای پوشش کنش های صنفی معلمان و فعالان صنفی و نیز آگاهی افزایی عمومی

🆔 @kchaleshFI
HTML Embed Code:
2024/05/18 01:02:50
Back to Top