TG Telegram Group Link
Channel: ایلام بانو 😷
Back to Bottom
🔺فلاحی عنوان کرد:

🔰پیگیری جذب سرمایه گذار و احداث پروژه های جدید برای رونق اقتصادی استان ایلام

💢عضو مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس در دیدار جداگانه با رییس بنیاد مستضعفان و معاون اقتصادی رییس جمهور، پیگیر جذب سرمایه گذار و احداث پروژه های جدید برای رونق اقتصادی استان شد.

بیشتر بخوانید:👇👇
https://ilambanoo.ir/?p=596

@ilam_bano
🔰وقوع طلاق‌های صوری برای دریافت حقوق بازنشستگی والدین

زهرا سجادی معاون اسبق معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری:

🔹براساس تحقیقات میدانی، بعضی از خانواده‌ها برای کسب پول و دریافت حقوق بازنشستگی مادر یا پدر، به صورت صوری طلاق انجام می‌دهند و دوباره به زندگی بازمی‌گردند.

🔹بسیاری از آمارهای طلاق کشور از این دست موارد است و متاسفانه بر اساس تحقیقات میدانی، مادران در مدارس نیز این موضوع را به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند./مهر

@ilam_bano
تجمع اعتراضی شماری از زنان در کابل مقابل وزارت سابق امور زنان

🔹شماری از زنان مدافع حقوق زنان در کابل در مقابل وزارت امور زنان که به "وزارت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر" تغییر یافته است، برای احقاق حقوق خود تجمع کردند.

@ilam_bano
🔶پیام تبریک دکتر سارا فلاحی، نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس به مناسبت موفقیت تیم ملی والیبال

بسم الله الرحمن الرحیم

🔹تیم جوان و جویای نام والیبال جمهوری اسلامی ایران بر سکوی قهرمانی آسیا ایستاد. هر چند والیبال ایران فراتر از آسیاست و فتح سکوهای جهانی و المپیک توسط این تیم دور از دسترس نیست اما آن چه این قهرمانی را مایه مباهات می‌سازد، افتخارآفرینی امروز والیبال ایران با جوانان جویای نام و کادر فنی وطنی بود.

🔹قهرمانی امروز اثبات نمود که اعتماد به جوانان و تفکر و تدبیر ایرانی همیشه می‌تواند راهگشا باشد.

🔹اینجانب این پیروزی شیرین را به ملت شریف ایران، تیم ملی والیبال و جامعه بالنده ورزش کشورمان تبریک می گویم و بهروزی و تندرستی آنان را از خداوند بزرگ خواهانم.

سارا فلاحی نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی
@ilam_bano
🔺متقاضیان تاسیس آموزشگاه رانندگی بانوان در شهرستان ایلام به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند

🔹رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ایلام از ثبت نام متقاضیان تاسیس آموزشگاه رانندگی بانوان در شهرستان ایلام خبر داد.
🔹سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" در رابطه با شرایط تاسیس آموزشگاه بانوان اظهار داشت: با توجه به صدور مجوز تاسیس آموزشگاه رانندگی پایه سوم بانوان، متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط و ضوابط آن در ساعات اداری به پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مراجعه کنند.
🔹وی افزود: متقاضیان تاسیس آموزشگاه رانندگی علاوه بر داشتن شرایط عمومی وخصوصی ،می بایست اهل و ساکن شهرستان ایلام باشند.
🔹رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: متقاضیان از امروز تا 10 روز آینده فرصت دارند جهت ارائه درخواست و ثبت نام اولیه مدارک خود را تحویل امور آموزشگاههای رانندگی پلیس راهور دهند.
🔹سرهنگ کهزادی تصریح کرد: هم اکنون 24 آموزشگاه رانندگی در استان فعال و به هم استانیهای عزیز خدمات ارائه می دهند.

@ilam_bano
🔷اطلاعیه

🔻 قابل توجه همشهریان گرامی:

از تاریخ ۳۰ شهریور ماه واکسیناسیون مادران باردار به صورت روزانه در شیفت‌های صبح و عصر در سالن ورزشی نشاط، کوچه جنب تالار فرهنگیان، غرفه شماره ۴ خارج از نوبت انجام خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

@ilam_bano
💢مراسم تجلیل از دو هزار و پانصد رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن فنی و حرفه ای ایلام با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، مسئولان، مدیران، فرمانده هان نظامی‌ و‌ انتظامی و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

@ilam_bano
با توجه به اینکه در سال 1396 برگ سبز خودرو به عنوان سند مالکیت مطرح شد، در فضای مجازی عده ایی سودجو علیه موسسه رهگشا(تعویض پلاک ) اتهامات کذبی را منتشر کردند، فرد منتشر کننده شناسایی و دستگیر گردید و ضمن تشکیل پرونده قضایی هدف مجرمانه ی وی محرز شد و نامبرده از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد. متاسفانه در چند روز اخیر همین متن که در سال 1396 منتشر شده بود در فضای مجازی مجددا جهت دار و هدفمند انتشار یافته است. معاونت اجتماعی راهورضمن محکوم کردن چنین اتهاماتی مرتبط با موسسه رهگشا(تعویض پلاک خودرو) کذب بودن مطالب را اعلام می دارد.لازم به ذکر است اینگونه جهت گیری های سوء هیچ تاثیری بر اراده خادمان برای ارائه خدمت خوب، ارزان و آسان به مردم عزیز نخواهد گذاشت و افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک های رسانه ای قصد فریب افکار عمومی را دارند بر اساس قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت. تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد

@aminzagros

@ilam_bano
🔺استاندار ایلام:

🔰دروازه عتبات، چهارمین مقصد رئیس جمهور

استاندار ایلام از سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام خبر داد.

محمد نوذری اعلام کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در چهارمین سفر استانی خود روز جمعه به استان ایلام سفر می‌کند.

وی گفت: بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار آسیب‌پذیر جامعه و شرکت در نشست شورای اداری استان از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان ایلام خواهد بود.

استاندار ایلام افزود: تعدادی از وزرای دولت سیزدهم نیز همراه رئیس جمهور هستند که از زیرساخت ها و طرحهای مختلف ۱۲ شهرستان ایلام بازدید به عمل می‌آورند.

@ilam_bano
🔸 «علی لندی» قهرمان ملی آسمانی شد

🔹 این نوجوان ۱۵ ساله اهل شهرستان ایذه در خوزستان در یک حادثه آتش‌سوزی با ایثار و از خودگذشتگی جان ۲ زن را نجات داد و خود دچار سوختگی شدید شده بود، درگذشت.

@ilam_bano
🔺نمایندگان ایلام به رئیس جمهور چه گفتند؟

🔰مستقل شدن نفت و گاز استان؛ مطالبه عمومی

💢امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، هر سه نماینده ایلام ضمن برشمردن سایر مطالبات استان، تمرکز خود را روی مستقل شدن دفتر نفت و گاز استان ایلام گذاشتند.

🔹سارا فلاحی گفت: برای مدیریت بخشی از بیکاری استان، مدیریت نفت و گاز ایلام را که حق مردم است مستقل کنید تا ما بتوانیم با مدیریت بومی و ایلامی به کشور خدمات ملی داشته باشیم.

وی افزود: به واسطه اجرای عدالت و اینکه ۹۵ درصد نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام است، دروازه عتبات عالیات هستیم، دروازه مدیترانه هستیم و می توانیم قطب گردشگری و کشاورزی و دامپروری و گیاهان دارویی باشیم و به خاطر ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، استانداری ایلام را ویژه کنید.

🔹علی اکبر بسطامی دیگر نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استقرار کامل دفتر نفت و گاز در استان ایلام مطالبه‌ی چندین ساله و به حق مردم استان است و مدیریت بر منابع عظیم نفت و گاز حق طبیعی مردم استان است و این مردم شریف چیزی فراتر از حق خود را مطالبه نخواهند کرد.

وی ادامه داد: با وجود منابع و مواهب خدادادی بیشمار در استان، دلیل قرار گرفتن ایلام در قعر جدول استان های توسعه یافته چیست؟ چرا طرح‌های بزرگ در استان ایلام به سرانجام نمی رسند؟ چرا راه آهن و خط ریلی در استانی که به استناد اسناد بالادستی از ضروریات استان‌های نفت و گاز خیز است، به آرزویی دست نیافتنی برای ایلامیان تبدیل شده است؟

🔹بهزاد علیزاده دیگر نماینده استان ایلام نیز بر این موضوع تاکید ویژه داشت و گفت: شرکت مستقل دفتر نفت و گاز حق ایلام است.

وی با بیان این که ایلام به جایگاه واقعی خود نرسیده است، عنوان کرد: ایلام به ترحم نیاز ندارد، به توجه نیاز دارد و دولت باید به ایلام نگاه راهبردی، برنامه محور و ویژه داشته باشد.

علیزاده تاکید کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام از مسائل و مطالبات  اصلی استان ماست و اگر نمی شود برای ایلام استاندار ویژه گذاشت  پیشنهاد می کنیم که یک کارگروه ویژه متشکل از معاون اجرایی و برخی وزرا برای ایلام در نظر گرفته شود تا به صورت مستمر مطالبات پیگیری شود.

🔹جواد اوجی، وزیر نفت نیز ضمن ارائه گزارش بازدیدهای امروز خود، در خصوص انتقال دفتر نفت و گاز غرب کشور به ایلام گفت: مراحل انتقال قانونی این موضوع زمان‌بر است ولی آمادگی داریم دفتر موجود در ایلام را توسعه داده و از نیروهای بومی در این مرکز بهره بگیریم.

وی همچنین در خصوص جذب نیروهای بومی متخصص در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ایلام پیشنهاد داد: در فنی و حرفه‌ای ایلام نیروهای بومی آموزش و از میان آنان نیروهای بومی موردنیاز  پروژه های نفت و گاز جذب شوند.

@ilam_bano
⚽️ صعود تاریخی تیم ملی زنان به جام ملت های آسیا

🔹تیم ملی زنان فوتبال ایران توانست باشکست تیم ملی اردن در ضربات پنالتی برای اولین بار به مسابقات جام ملت های آسیا صعود کند.
🔹تیم ملی بانوان توانست در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ اردن راشکست دهد.

@ilam_bano
🔺قابل توجه شهروندان عزیز ایلامی

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)

🔹اداره کل انتقال خون استان ایلام در نظر
دارد به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به خونگیری از شهروندان عزیز ایلامی نماید. عزاداران و نوع دوستان ایلامی می‌توانند روز دوشنبه 5 مهر ماه مصادف با اربعین حسینی از ساعت 8 صبح لغایت 17 بعدازظهر با در دست داشتن کارت ملی به پایگاه انتقال خون ایلام مراجعه کرده و نسبت به اهدا خون خود اقدام نمایند..

#اهدا_ خون
#اهدا_ زندگی

@ilam_bano
امشب شب اربعین مصباح هداست

دل یاد حسین بن علی شیر خداست

پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت

امشب شب یاد عشقیاء و شهداست

فرا رسیدن اربعین حسینی تسلیت باد

@ilam_bano
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
📹 مداحی من ایرانم و تو عراقی /_ محمدحسین پویانفر

🪶اربعین حسینی تسلیت


@ilam_bano
🚺 یک گزارش خواندنی درباره "مزایای اقتصادی مشارکت زنان"

🛑 بستن #شکاف_جنسیتی

🔻🔻🔻

🚺 پژوهش‌های صندوق بین‌المللی پول نشان می‌دهد چگونه وجود زمین بازی نابرابر برای مردان و زنان هزینه‌های گزافی را بر اقتصاد جهانی تحمیل می‌کند.

🚺 برآورد می‌شود زیان ناشی از عدم توانمندسازی اقتصادی زنان در اقتصادهای پیشرفته ۱۰ درصد و در مناطق جنوب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا بیش از ۳۰ درصد تولید ناخالص داخلی باشد.

💢 متن کامل این گزارش را در بوی باران بخوانید 👇🏼

http://booyebaran.ir/?p=35349


@ilam_bano
🔺 طالبان: ورود بانوان (استاد و دانشجو) به دانشگاه ها ممنوع است

🔹روزنامه نیویورک تایمز نوشت مشاور جدید گروه طالبان در دانشگاه کابل اعلام کرد که ورود بانوان به دانشگاه چه استاد چه دانشجو تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
🔹«محمد اشرف گیرات» در توئیتی در توئیتر نوشت: تا زمانی که فضای اسلامی واقعی برای همه مهیا نشود به زنان اجازه داده نخواهد شد وارد دانشگاه ها شوند یا در دانشگاه ها کار کنند.اول اسلام./ جماران

@ilam_bano
🔶صفحه رسمی دکتر سارا فلاحی مسدود شد

💢اینستاگرام به دلایل نامعلوم صفحه رسمی دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی را مسدود کرد.

🔹لطفاً برای پیگیری اخبار نماینده، ارتباط و طرح مشکلات و پیشنهادات به آدرس زیر در اینستاگرام مراجعه نمایید: 👇👇
https://www.instagram.com/drsarafalahi_daily/

@ilam_bano
یکی از ویدیوها را برگرداندیم👇👇

https://www.instagram.com/tv/CUcpinjofj4/?utm_medium=copy_link

لطفاً با اشتراک گذاری این پست ما را یاری کنید🙏

@ilam_bano
دختران وزنه‌بردار ایران سوم جهان شدند

🔹دختران نوجوان تیم وزنه‌برداری کشورمان در اولین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی، با کسب دو مدال نقره و دو برنز و مجموع ۳۹۳ امتیاز، در رده سوم جهان قرار گرفتند.
tn.ai/2588349

@ilam_bano
HTML Embed Code:
2024/05/19 22:28:51
Back to Top