TG Telegram Group Link
Channel: اخبار اعتراضات مردمی
Back to Bottom
‏خبر
فشار نهادهای امنیتی بر عوامل تولید فیلم «دانه انجیر مقدس»

بابک پاک‌نیا، وکیل دادگستری، از فشار نهادهای امنیتی بر عوامل تولید فیلم سینمایی «دانه انجیر مقدس» به کارگردانی ‎محمد رسول‌اف خبر داد. او‌ در این خصوص اعلام کرده که برخی از عوامل تولید این فیلم «طی هفته‌ی گذشته و هفته‌ی جاری از سوی ضابطین احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته‌اند» و افزوده است: «برخی از آن‌ها ممنوع‌‌الخروج شده‌اند... و از آن‌ها خواسته شده تا از کارگردان فیلم بخواهند فیلم را از فستیوال کن خارج کند.»
جشنواره فیلم کن، در روزهای گذشته فیلم دانه انجیر مقدس را به فیلم‌‌های بخش مسابقه‌ی این جشنواره اضافه کرد.
گفتنی است که محمد رسول‌اف، کارگردان و عضو افتخاری کانون نویسندگان ایران، سال گذشته و پس از آزادی از زندان به عنوان یکی از داوران این جشنواره انتخاب شده بود و به دلیل «ممنوع‌‌الخروج» بودن نتوانست در این رویداد سینمایی شرکت کند.
آخرین اثر به نمایش درآمده از رسول‌اف، مستند «جنایت عمدی» است که پس از قتل بکتاش آبتین، شاعر، فیلمساز و عضو کانون نویسنگان ایران ساخته شد.
🔺🔻به مهسا به نیکا به خشم و خون نگر

مهدی یراحی، هنرمند آزادیخواه با انتشار تصویری از کودکی زنده‌یاد نیکا شاکرمی، در واکنش به گزارش‌ها درباره نحوه قتل و تجاوز به این نوجوان توسط مزدوران خامنه‌ای خائن نوشته است: به مهسا به نیکا به خشم و خون نگر.
اسپیس فراخوان:
برای #اعتصابات_سراسری در روز جهانی کارگر، چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

تاریخ و زمان برگزاری اسپیس:
سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت، ساعت ۲۲:۰۰

برای لغو حکم اعدام توماج و آزادی او
برای ایستادن برابر تحمیل حجاب
برای نه گفتن به فقر و گرانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دستتو بده به من
دستمو میدم به تو🌷💔❤️‍🔥
🔴 چین از حضور نمایندگان حماس و فتح در پکن برای مذاکرات «آشتی» خبر داد

🔺سخنگوی وزارت خارجه چین می‌گوید جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس «اراده سیاسی» خود را برای آشتی ابراز کرده‌اند.

🔺لین جیان روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در یک نشست خبری گفت نمایندگان فتح و گروه حماس به دعوت دولت چین، از چند روز پیش برای انجام «مذاکرات عمیق و صریح» در پکن به سر می‌برند.

🔺چین بر خلاف آمریکا، اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورها، حماس را گروه تروریستی نمی‌داند. پکن روابط کامل سیاسی نیز با اسرائیل دارد.

🔺به گفته سخنگوی وزارت خارجه چین، «پیشرفت‌های مثبتی» در مذاکرات بر سر «بسیاری از موضوع‌های خاص» به‌دست آمده و دو طرف در مورد ادامه گفتگوها و تلاش برای تحقق زودهنگام وحدت و اتحاد فلسطین «توافق کردند».

🔺آقای جیان افزود حماس و فتح از «حمایت قاطع چین از آرمان عادلانه مردم فلسطین برای احیای حقوق مشروع ملی خود و همچین از کوشش‌های چین برای تقویت وحدت داخلی فلسطین بسیار قدردانی و سپاسگزاری کردند».

🔺از ۱۷ سال پیش که گروه افراطی حماس در جریان یک درگیری داخلی، جنبش فتح را از باریکه غزه بیرون راند و ده‌ها تن از اعضای آن را کشت، تمامی مذاکرات انجام شده در منطقه و جهان برای آشتی این دو گروه ناکام مانده است.
🔻هر۶ساعت یک اعدام..❗️

امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ زندانیان سیاسی در زندان‌های اوین (بند زنان،۴،۶و۸)، قزلحصار، مرکزی کرج، خرم‌آباد، خوی، نقده، سقز و مشهد در اعتراض به اعدام‌ها در ایران برای چهاردهمین هفته در اعتصاب غذا به سر می‌برند.

زندانیان اعتصابی این هفته در اعتراض به اعدام‌های اخیر (هر ۶ ساعت یک نفر در ایران حلق آویز می‌شود) اعتصاب کردند.
زندانیان خطاب به نهادهای حقوق بشری و بین‌المللی _که برای محکوم کردن این احکام ضد بشری دنبال مدرک می‌گردند_ می‌گویند که با هر ۶ ساعت مماشاتِ شما جان یک جوان در ایران گرفته می‌شود و توماج صالحی‌ها در صف اعدام هستند. زندانیان سیاسی از همه‌ی وجدان‌های بیدار می‌خواهند که صدای زندانیان اعدامی و خانواده‌های‌شان باشند.


لازم به ذکر است روز یکشنبه ۹ اردیبهشت زندانیان سیاسی در #زندان_قزلحصار _ با انتشار بیانیه‌ای حکم اعدام #توماج_صالحی #حبیب_دریس #عباس_دریس #مجاهد_کورکور و ... را محکوم کرده و اشاره کردند به اینکه" حکم توماج تنها کوه یخ اعدام‌ها در این اقیانوس خون است".

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد #اعدام_قتل_عمد_دولتی_است
🔴 خبر فوری

طبق اخبار رسیده به کانال چالش صنفی فرهنگیان ایران
در تجمع سه شنبه های اعتراضی بازنشستگان فرهنگی و‌ تامین اجتماعی با خبر شدیم آقای #احمد_نوچیان معلم بازنشسته و آقای #محمدزمان_کامروا فعال کارگری بازنشسته پس از اتمام تجمع توسط نیروهای امنیتی همراه با ضرب و شتم بازداشت شدند.

🔺 در تجمع امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مقابل سازمان تامین اجتماعی #اهواز بازنشستگان تامین اجتماعی و فرهنگیان مطالبات خود را که بارها از طریق تجمعات و گفتگو بیان کرده اند بار دیگر فریاد زدند و همچنین شعارهایی در اعتراض به فقر، تورم، اختلاس و اوضاع اسف بار جامعه سر دادند.
تجمع کنندگان همچنین خواستار آزادی #کارگران ، #معلمان_زندانی و همچنین رپر معروف و آزادیخواه #توماج_صالحی شدند.


#ما_خاموش_شدنی_نیستیم
#خیابان_از_آن_ماست
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
ربودن یک زن در تهران توسط گشت انتظامی .

#توماج_صالحی
#مهسا_امینیoo
🔴 بیانیه‌ی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در خصوص #روابط‌_تشکیلاتی‌_و_‌بین‌المللی


شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، بنا به اهمیت روابط بین‌المللی و تعامل فزاینده با این نهادها جلسات مهم و ارزشمندی برگزار کرد. پس از مورد بحث قرار دادن موضوعات مهمی در رابطه با سازوکار و شرایط فعالیت روابط بین‌المللی، در فرایندی کاملا شفاف، و دموکراتیک خانم #شیوا_عاملی‌راد، عضو تشکل کردستان_مریوان و سروآباد، را به‌عنوان نماینده‌ی بین‌المللی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران برای مدت یک سال انتخاب کرد. این انتخاب از طرف شورای هماهنگی به آموزش بین‌الملل و تمامی اتحادیه‌هایی که شورای هماهنگی با آن‌ها در ارتباط است اعلام شده‌است.

شورا از تلاش‌های ارزشمند بخش روابط بین‌الملل و فعالیت‌های خستگی ناپذیر خانم شیوا عاملی‌راد، در بازتاب‌ مواضع شورا به اتحادیه‌های بین‌المللی قدردانی می‌کند. در مدت دو سال گذشته فعالیت‌های ارزشمند این شورا به منسجم‌ترین حالت ممکن در سطح روابط بین‌المللی به اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی گوناگون منعکس شده است؛ و از این طریق محبوبیت و مشروعیت بین‌المللی بی‌نظیری برای شورای هماهنگی و فعالیت‌های صنفی معلمان سراسر کشور ایجاد شده است. برگزاری همایش‌ بین‌المللی در حمایت از منشور «مطالبات حداقلی»، تصویب قطعنامه‌ی شورای هماهنگی در کنفرانس آموزش بین‌الملل منطقه‌ی آسیا و اقیانوسیه بعنوان قطعنامه‌ی سال با صددرصد آرای ۱۹۶ نمایندگان اتحادیه‌های صنفی شرکت کننده، اختصاص بخش افتتاحیه‌ی اجلاس بین‌المللی بخش آسیا و اقیانوسیه به پیام همبستگی #سخنگوی_شورای_هماهنگی، انتخاب این شورا بعنوان برنده‌ی جایزه‌ی صلح حقوق بشر در سال گذشته، ده‌ها نامه‌ و اکت‌های حمایتی سایر اتحادیه‌ها در سراسر جهان از معلمین و فعالین صنفی ایران، فعالیت‌های مداوم آموزش بین‌الملل از جمله این حمایت‌های ارزشمند بین‌المللی است.

در آخرین جلسه اعضای شورا با آموزش بین‌الملل مواردی در خصوص معرفی نماینده شورا و دیگر مسائل مرتبط طرح و با تاکید هر دو طرف تصویب شد.

دبیرکل آموزش بین‌الملل و دیگر اعضای آن، با جزئیات کامل در جریان ساختار شورا بوده و از تداوم حمایت خود از شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران تاکید کردند؛ همچنین آموزش بین‌الملل این اطمینان را به اعضای حاضر در این جلسه داد که هم خود آموزش بین‌الملل و هم تمام اتحادیه‌های آموزشی در سطح دنیا، فقط از طریق رابطه با کمیته‌ی روابط بین‌الملل و نماینده‌ی معرفی شده به آموزش بین‌الملل به مکاتبات خود ادامه خواهند داد و این مهم را طی نامه‌ای رسمی به تمام اتحادیه‌های دیگر نیز اعلام خواهند نمود.

متاسفانه کسانی چون آقای #محمد_خاکساری که در سالیان اخیر هیچ ارتباط رسمی با تشکل‌ها و شورای هماهنگی نداشته‌اند مرتب با عنوان‌های غیرواقعی به سازمان جهانی آموزش و اتحادیه‌های مختلف نامه‌نگاری مداوم داشته که موجب اخلال در ارتباط مستقیم شورای هماهنگی با سازمان جهانی آموزش باشد. این شورای و سازمان جهانی آموزش با همراهی سایر اتحادیه‌های مرتبط پیگیرهای حقوقی لازم در این خصوص را انجام خواهند داد.

برخی اتهامات کاملا بی‌اساس در فضای مجازی در خصوص لغو عضویت شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران در آموزش بین‌الملل از موارد دیگری بود که در این خصوص آموزش بین‌الملل بار دیگر اطمینان داد و رسما اعلام نمود که ضمن ابراز خرسندی از عضویت شورا این شورا تا پایان سال۱۴۰۳ از پرداخت حق عضویت به آموزش بین‌الملل معاف است.

همچنین در این جلسه متاسفانه مشخص شد یکی از فعالین سال‌های گذشته بدون اخذ مجوزی از شورا، از درگیری‌های دبیرخانه و هیات مدیره شورا به جهت سرکوب شدید توسط نیروهای امنیتی سواستفاده کرده و خود را بعنوان نماینده شورا کاندیدا کنگره‌ی ۲۰۱۹ آموزش بین‌الملل کرده و در آن حضور یافته است. سوءاستفاده ‌ی این قبیل افراد از هزینه‌های وحشتناکی که بر جامعه معلمان تحمیل شده قابل بخشش نیست. در خصوص تداوم چنین رفتارهایی، این شورا با اعلام عمومی جزئیات کارهای غیردموکراتیک، خودسرانه و غیرصنفی این افراد به نام شورای هماهنگی، وارد عمل خواهد شد.

در پایان این جلسه، اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، بار دیگر بر تصمیم صحیح عدم دریافت جایزه‌ی ۱۰ هزار دلاری حقوق بشر کره‌جنوبی با هدف ارتقای وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان دختر و بازتاب بسیار ارزشمند و تحسین گسترده‌ی این اقدام ابراز خرسندی نمود؛ و تاکید کردند شورای هماهنگی با تکیه بر حمایت اعضای تشکل‌های عضو بر استقلال مالی خود و حمایت مالی از فعالین صنفی بر اساس حمایت داخلی معلمان پای می‌فشارد.

#تشکل_یابی_مستقل
#اتحاد_بین_المللی
"زن و زندگی و آزادی"
شعاری که بسیار فراگیر شد اما آیا عملی هم شد؟

تقی رحمانی

به نظر می‌رسد اگر هر کدام از این سه‌ را به صورت جداگانه بررسی کنیم، جواب منفی است. اما چرا منفی؟
منفی است به این خاطر که زن، زندگی هم میخواهد، آزادی هم می‌خواهد ولی آزادی به منزلت یا حقوق شهروندی مدنی تنها بستگی ندارد، بلکه به نان شب و حق تامین خواست‌های زندگی هم بستگی دارد.
این جنبش بیشتر جنبش زنان و مردانی شد که از نعمت حداقلی یا مناسب زندگی بهره‌مند بودند. اگر چه افرادی از اقشار دیگر  را همراه خود کردند به خصوص دختران جوان را، اما این همراه کردن راهبردی نبود.
زیرا این دختران اقشار فقیر یا کم نواتر نتوانستند خانواده های خود را که درگیر فقر هستند را همراه خود کنند در حالیکه اقشار برخوردارتر این کار را کردند و خانواده‌ها همراه شدند. مثلا همراهی منطقه اکباتان تهران را مقایسه کنید با دیگر محلات فقیر تهران.
در حالیکه هم مردم از وضع اقتصادی ناراضی هستند اما جنبش نتوانست این مردم را همراه حرکت خیابانی خود کند. به عبارتی زندگی در این شعار مورد غفلت قرار گرفت چرا که به نان شب توجه کافی نکرد.
این عدم توجه عمدی نبود ولی ساختاری بود. جامعه مدنی اروپا از این شعار سه‌گانه  به آزادی مدنی زن توجه کرد و آن را بُولد کرد. اکثر ایرانیان خارج از کشور هم چنین کردند.
رسانه‌های فارسی زبان هم به نان شب توجه نداشتند، آنان مخاطب گرا بودند. تاثیر این عدم توجه باعث عدم پرداختن به زنان سرپرست خانوار شد. سلبریتی‌ها، هنرمندان و ورزشکاران مشکل مالی نداشتند. آنان به سرکوب و عدم توجه حکومت به آزادی مدنی خود اعتراض داشتند. فضای مجازی هم بر مشکل افزود، چرا که این فضا در خدمات اقشار برخوردارتر است. حکومت هم سرکوبگر این فضا است.
از همه مهم‌تر این که اکثر روشنفکران مطرح ایرانی، مطابق موج جهانی، باور به لیبرالیسم دارند. آنان‌ رابطه‌ی نان و آزادی را باور ندارند. جریان روشنفکری ما جوزدگی دارد. دیروز نان را بر آزادی ترجیح می‌داد و امروز اصلا نان را نمی بیند.
مجموعه این نقاط ضعف نشان می‌دهد که زن و آزادی بدون بستر مادی آن یعنی "زندگی" تعریف شد. زندگی در انواع مختلف آن به نان شب و هم آزادی احتیاج دارد.
از دوره اصلاحات جریانات مطرح‌تر سیاسی و هم مدنی هم سلبریتی‌ها با زیست لیبرال در عمل با نظام در مورد سیاست‌های اقتصادی کلان هم سو بودند و آن اصالت بازار به شکل کامل بود. البته کنترل نظام بازار را به دست سپاه داد.
شکل زندگی، بستر مادی واقعی آزادی و حقوق "زن" است. زندگی شامل حق کار، حق مدنی، حق خانواده و حقوق دیگر است که باید آن را شناخت. این جنبش زمانی فانتزی‌تر شد که با رسانه های فارسی زبان تبدیل به جنبشی حداکثری برای سرنگونی جمهوری اسلامی شد منتها در فضای مجازی نه در بستر واقعی آن.
البته رفتن نظام امری ضروری است منتها نظام در فضای مجازی نمی‌رود نظام در مبارزه، آن هم از منظر زندگی و پیوند منزلت و نان شب می‌رود. منزلت را امری فانتزی برای اقشار مشخصی نمی‌تواند کرد. منزلت بدون توجه به نان شب فانتزی می‌شود.
به لحاظ راهبردی و عملی در درون زندگی، به معنی منزلت و نان شب باید شعار "زن" و "آزادی" را تبیین کرد تا به نتیجه بهتری رسید.
برای مثال در میان اقشاری این تبیین انجام شده است. در درون این خانواده‌ها و شرایط اقتصادی مناسب‌تر "زن" و "آزادی" را به رسمیت شناخته است اما برای اقشاری کم نواتر این مهم انجام نشده است.  در صورتی که جوانان و دختران این خانواده میل به آزادی و حقوق زن دارند.
این عدم پیوند، غفلت بزرگ این جنبش بود و هنوز هم است.
نیاز است که از منظر "زندگی" به "زن" و "آزادی" توجه شود تا این جنبش شکل گسترده‌تری بگیرد چرا که زن و آزادی لازمه دموکراسی هستند.  برای این پیوند، هم انگیزه و هم توجه جمعی و هم تئوری نیاز است.
اما می توان با این جملات ادبیاتی فراگیر برای جنبش ایجاد کرد. بایستی این سخن جا بیفتد که آزادی زنان برابر است با حق پوشش و حق کار و حق برابری. باید برای اقشار جا بیفتد که زن و آزادیخواهی‌اش نمی‌تواند از خواست حق نان شب‌ش جدا باشد. باید توضیح داده شود حجاب اجباری یعنی سلطه بر جامعه. باید گفته شود کسی حجاب را نمی خواهد ممنوع کنند بلکه با اجبار آن مخالف است. حجاب امری اختیاری است. باید گفته شود که اگر حجاب بهانه محدودیت شغلی زن در جامعه است این بهانه باید از میان برود و ...
زن و زندگی و آزادی نیازمند به دید مدنی قوی است.
اسناد جدید قتل #نیکاشاکرمی بار دیگر ثابت کرد که چگونه زنان و کودکان ۱۶ ساله تا آخرین نفس و توان در مقابل شکنجه و سرکوب مقاومت می‌کنند و تسلیم‌نمی‌شوند و چگونه " مردان حکومت" تعرض و تجاوز جنسی را به عنوان حق طبیعی خود و در هر موقعیتی از یاد نمی‌برند.

اما مردم هم از یاد نمیبرند، نمیبخشند و فراموش نمیکنند.

#خشونت_تجاوزساختاری
🔴 توماج صالحی را بدون قید و شرط آزاد کنید، بیانیە هشتاد خانواده دادخواه جنبش ژن، ژیان، آزادی از کُردستان

▪️دست‌کم ۸۰ خانواده دادخواە کُردستان در جریان جنبش ژن ژیان ئازادی در اقدامی ارزشمند و کم سابقە از ۲۵ شهر ایلام، کرمانشاه (کرماشان)، اسلام آباد غرب (شاباد)، قصرشیرین، سنقر، سرپل‌ذهاب، صحنه، کنگاور، جوانرود، ثلاث باباجانی، سنندج (سنه)، کامیاران، سروآباد، دهگلان (دیولان)، قروه، دیواندره، سقز، مریوان، بوکان، مهاباد، پیرانشهر، سردشت، اشنویه (شنو) و ارومیه با انتشار بیانیه‌ای مشترک که برای اولین بار توسط هه‌نگاو منتشر می‌شود صدور حکم اعدام برای توماج صالحی را محکوم و آن را ناعادلانه و بر ضد ابتداییترین اصول حقوق بشری می‌دانند.

متن کامل بیانیه به همراه لیست خانواده‌های امضاء کننده که به دست هه‌نگاو رسیده است؛

«به نام ژن ژیان ئازادی

بشکند قلمی که ننویسد بر سر این مردم چه رفت ـ توماج صالحی

توماج صالحی باید بدون قید و شرط آزاد شود!

▪️ما جمعی از خانواده‌های دادخواه کُردستان اعلام میداریم کە صدور حکم اعدام برای هنرمند مردمی، توماج صالحی محکوم، ناعادلانە، و بر ضد ابتداییترین اصول حقوق بشری بودە و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط توماج هستیم. در تمام سالهای گذشته، کمتر هنرمندی بوده که بتواند به مانند توماج صالحی نە تنها صدای هم نسلان خودش باشد بلکە لایەهای مختلف و متفاوت ظلم و ستم را بە خوبی بشناسد و به قول خودش «صدای کف جامعه باشد چرا که آن بالایی‌ها صدا دارند».
ما به عنوان خانواده‌های دادخواه کُردستان، کمتر هنرمندی را می‌شناسیم که همچون توماج با صدایی رسا و بلند دهەها ظلم و ستم سیستماتیک بە کُردستان را فریاد زدە باشد و از زبان مادری تا اعدام زندانیان سیاسی کُرد اینچنین حساسیت ویژه‌ای نشان داده باشد و بدون هیچ ابایی همراە درد و ستم به کُردستان باشد.

▪️توماج صالحی سرمایه‌ای عظیم است که جمهوری اسلامی نه تنها با حکم اعدامش قصد در عقب نشاندنش دارد، بلکه می‌خواهد به دیگران بگوید: «تاوان آزادگی و برابری طلبی شما سنگین است. بشکنید. همکاری نکنید. سکوت کنید.» ما میدانیم که کُردستان بدون توماج‌ها تنهاتر خواهد شد و کل جامعه ایران می‌داند که بدون توماج‌ها راه رسیدن به آزادی، برابری و دمکراسی بر پایە حقوق بشر بسیار دشوارتر خواهد بود. پس تلاش برای آزادی توماج تلاش برای آزادی یک فرد نیست، تلاش برای سعادت یک جامعه است.

▪️ ما خانوادەهای دادخواە کُردستان با درد و زخمی ابدی بر قلبمان، از تمامی خانواده‌های دادخواه همدردمان و مردم ایران می‌خواهیم که صدای خود را، به هر شکلی که می‌توانند، علیه حکم اعدام توماج صالحی بلند کنند. ما همچنین از احتمال اجرای احکام اعدام زندانیانی چون رضا رسایی و مجاهد کورکور و دیگر زندانیان تحت حکم اعدام نگران هستیم. از زندانیان سیاسی تا فعالان مدنی، از نهادهای حقوق بشری تا فعالان سیاسی دموکراسی‌‌خواه، از هنرمندهای ایرانی تا هنرمند‌های جهانی، باید امروز صدای توماج باشیم و در کنار هم، چە در داخل و چە در خارج بیش از پیش برای آزادی بی قید و شرط توماج صالحی و علیه این احکام همصدا شویم.»

▪️لیست خانواده‌های امضاء کننده:

خانواده‌های هومن عبداللهی، یحیی رحیمی، شاهو بهمنی، کیوان درویشی، پیمان منبری، داریوش علیزاده، آریان خوشگوار، سارینا ساعدی، زانیار الله‌مرادی، محمد امینی، محمد شریعتی، رامین فاتحی، امید حسنی، ابراهیم میرزایی، آرام حبیبی، مومن زند‌کریمی از سنندج.

خانواده‌های، کبری شیخه، آزاد حسین‌پوری ، سید کمال احمدپور، شمال قدیری‌پور، مهران رحمانی، محمد احمدی گاگشی، شورش نیکنام، شاهو خضری، زانیار ابوبکری، فایق مام‌قادری و سمکو (اسماعیل) مولودی از مهاباد.

خانواده‌های محمد حسن‌زاده، هیوا جان‌جان، امجد عنایتی، محمد حاجی‌رسول‌پور، سالار مجاور، سلیمان سید شکری، سامان قادربیگی، شیرزاد احمدی‌نژاد، میلاد معروفی، هَژار مام‌خسروی و شهریار محمدی از بوکان.

خانواده‌های سینا نادری، فرهاد خسروی و آرمین صیادی از کرمانشاه، علیرضا کریمی و ایمان محمدی از اسلام‌آباد غرب، اردلان قاسمی از گیلانغرب، محسن قیصری از ایلام، مینو مجیدی از قصرشیرین، احسان قاسمی از کنگاور، روزبه خادمیان و علیرضا فتحی از سنقر ، سپهر اعظمی از صحنه، رامین کرمی از سرپل‌ذهاب، آرین مریدی از ثلاث‌باباجانی، جوهر فتاحی و جمال اعظمی از جوانرود.

خانواده‌های میلان حقیقی، امین معرفت و عبدالسلام قادرگلوان از اشنویه، خانواده‌های فرجاد درویشی، عبدالله محمودپور و دانش رهنما از ارومیه، خانواده هیمن حمزه و فرشته احمدی از سردشت، خانواده سامان رحیمی از تکاب، خانواده‌های صمد برگی‌نیا و طاهر عزیزی از پیرانشهر.
تجمع مشترک  فرهنگیان شاغل وبازنشسته کرمانشاه ،بازنشستگان تامین اجتماعی وکارگران کرمانشاه،  اداره بهداشت ودرمان ،مخابرات ودیگرصنوف عرصه مطالبه گری.
به مناسبت روزبزرگداشت مقام معلم وروزجهانی کارگر
   

چهارشنبه  ۱۴۰۳/۲/۱۲  ساعت  ۱۰ صبح

مکان:  اداره کل کار ؛ تعاون ورفاه اجتماعی بالاترازمیدان مصدق کرمانشاه
اتحاداتحادعلیه فقروفساد
تاحق خودنگیریم ازپای نمی نشینیم
فقط کف خیابان بدست میادحقمان

انجمن صنفی فرهنگیان شاغل وبازنشسته کرمانشاه  - 
  بازنشستگان مطالبه گر تامین اجتماعی کرمانشاه

#روزجهانی_کارگر
#روز_معلم
🔻🔺صدیقه وسمقی پس از آزادی از زندان ساعاتی بستری شد

صدیقه وسمقی، اسلام‌شناس و منتقد جمهوری اسلامی پس از آزادی از زندان به دلیل وخامت حال چند ساعت در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت.

محمد ابراهیم‌زاده، همسر صدیقه وسمقی، در این مورد نوشت:

دیشب، دهم اردیبهشت بعد از پیگیری و انتظار طولانی و خسته‌کننده از ۹ و نیم صبح تا ۲۱ شب همسرم از زندان آزاد شد. از آنجا که به دلیل خستگی و تنش فراوان دچار نوسان فشار خون و ضربان قلب بود، چند ساعت در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت و پس از بهبودی نسبی او را به خانه بردم.

بدینوسیله می‌خواهم از طرف خودم و همسرم، از یکایک هم بندیان مهربان صدیقه و همه شخصیت‌های بزرگوار، دوستان عزیز در داخل و خارج کشور، هموطنان دلسوز و رسانه ها که با حمایت و همدلی و اطلاع رسانی، ما را یاری کردند صمیمانه سپاسگزاری کنم. امیدوارم مسیر آزادی و دموکراسی در ایران عزیزمان هموار گردد.
HTML Embed Code:
2024/06/14 11:19:37
Back to Top