TG Telegram Group Link
Channel: فال قهوه لوکئوس
Back to Bottom
فال قهوه لوکئوس
GIF
🎴تاروت هفتگی🀄️6مرداد401

💙متولدین آذر :
💚دوست عزیز آذر ماهی در روزهای آتی یا حداقل یک هفته ی پیش رو تاروت برای شما 3 اتفاق یا حالات روحی ، فکری ، جسمی و .‌. را پیشگویی میکند...


🌸بروز احساسات ، بیشتر شدن احساسات،اگر زن هستید بزودی در شرایطی قرار میگیرید که مجبور میشوید احساسات درونی تان را بروز بدهید این احساسات ممکن است عشق تان به جنس مخالفی باشد یا اینکه به شخصی غیر از کیس احساسی و حتی شاید به شکل هنر و کارهای هنری عواطفتان را بروز بدهید.اگر مرد هستید احتمالا زنی با ویژگی های هنری در زندگی شما وجود دارد که باید به او توجه کنید.

🍁با زنی گفتگوی مالی خواهید داشت، شاید مشکلی مالی و یا حتی یک گشایش مالی باشد که در مورد آن صحبت خواهید کرد.ممکن است بزودی رشد مالی و کاری داشته باشید و مبالغی پول دریافت کنید، میتوانید همه ی کارهای رفاهی که تاکنون برای خودتان انجام نداده اید اکنون انجام بدهید.

امضای مهم.بزودی یک امضای مهم قانونی،اداری،شغلی،تحصیلی،ازدواج یا خانوادگی و ... را انجام خواهید داد، خودتان را برای این شرایط آماده کنید.

💌توصیه-تاروت:قدرت شهود ، حس ششم، رویاها.در شرایط روحی خاصی قرار خواهید گرفت، مسائلی برایتان درگیری ذهنی بوجود خواهد آورد که لازم است پاسخ آن را نزد خودتان پیدا کنید، به خواب ها ، رویاها و ندای قلبتان گوش دهید شاید میخواهند پیامی را به شما بدهند اگر میخواهید کاری را انجام بدهید اما تردید دارید اکنون زمان استفاده از پیام های ذهن ناخودآگاه و ندای درونی تان است.پیام دیگر کارت برای شما فرزند دختری است که شاید در زندگی تان باشد و لازم است به او توجه کنید یا قرار است متولد شود( اگر متاهل هستید).

🆔 @fallokeous 💜
فال قهوه لوکئوس
GIF
🎴تاروت هفتگی🀄️6مرداد401

💙متولدین دی :
💚دوست عزیز دی ماهی در روزهای آتی یا حداقل یک هفته ی پیش رو تاروت برای شما 3 اتفاق یا حالات روحی ، فکری ، جسمی و .‌. را پیشگویی میکند...

🌸خشونت، دعوا، روح نا آرام، شاید این خودتان هستید که در شرایط تنش زا قرار میگیرید و واکنش های منفی نشان میدهید ، البته این کارت به شخصی کم سن اشاره دارد که در زندگی شما حضور دارد و لازم است بیشتر به او توجه کنید، او میتواند فرزند شما یا حتی خواهر یا برادر کوچک تر شما باشد. در هر صورت این شخص چه شما باشید چه شخص دیگری نیاز به آرامش وجود دارد، شرایط تنش زا، درگیری ، و اختلاف بر سر موضوعی پیش می آید که میتواند در آرامش نیز حل شود‌.

🍁پیام خوب، تماس خوب، خوشحالی، به نتیجه رسیدن کارها .تولد فرزند پسر.اگر درگیر مسائلی هستید که ذهنتان را مشغول کرده است بزودی درهای گشایش به رویتان باز میشود، در کارهایتان بهترین نتایج را کسب خواهید کرد،موفقیت های تحصیلی ، کاری و مالی کسب میکنید. اگر متاهل هستید ممکن است صاحب فرزند جدیدی شوید، یک فرزند پسر.

شما در کارهای تجاری موفق خواهید بود ، این کارت شما را دعوت به استفاده از فرصت های تجاری میکند ، احتمالا به شما پیشنهادی در حیطه کاری و مالی داده میشود،بهتر است حرکت جدیدی بکنید ، شما شانس موفقیت دارید تنها وظیفه ی شما ادامه دادن این راه تا مرحله ی پیروزی است.

💌توصیه-تاروت:در شرایط دشواری قرار گرفته اید، شاید در حال جنگیدن در یک زمینه ی تحصیلی ، شغلی ، فردی یا خانوادگی، احساسی یا ... هستید ، اندیشه ها و اعمالی خلاف نقشه های شما در جریان است اما این شما هستید که در حال مقاومت هستید، بی شک نتیجه ی این رقابت و مبارزه به نفع شما تمام خواهد شد اما شرط آن ادامه ی این تلاش و مقاومت است، همواره ارزش های خود را قدر بدانید و آنچه که هستید را ابراز کنید ، نگرانی به خودتان راه ندهید زیرا تغییرات سازنده ای پیش رو دارید.

🆔 @fallokeous 💜
فال قهوه لوکئوس
GIF
🎴تاروت هفتگی🀄️6مرداد401

💙متولدین بهمن :
💚دوست عزیز بهمن ماهی در روزهای آتی یا حداقل یک هفته ی پیش رو تاروت برای شما 3 اتفاق یا حالات روحی ، فکری ، جسمی و .‌. را پیشگویی میکند...

🌸یک خوشحالی خانوادگی ، رضایت مندی،پایان پذیرفتن یک مشکل و برقراری صلح در فضای خانواده ، سعادت زناشویی و به نتیجه رسیدن مسئله ی قانونی.کارت به وضوح پیام خود را به شما انتقال میدهد،احتمالا در شرایط تنش زا و دشواری به سر میبرید، مشکل شما هرچه باشد سختی یا حل شدن آن روی خانواده موثر است، اما این مشکل هرچه که باشد( خرید خانه یا ملک یا دیگر معاملات ، حل شدن یک اختلاف و کدورت خانوادگی، ازدواج و ...) بزودی شاهد رفع آن خواهید بود ، جشنی پیش رو دارید.

🍁در حال ظلم کردن به خودتان هستید،چیزی سبب رنج شما شده است که در درون خود مخفی کرده اید،بی خوابی،اشک و کابوس را تجربه میکنید اما بهتر است در مورد آنچه آزارتان میدهد گفت و گو کنید ، مشکلات را واکاوی کرده و حل کنید،رویاهای شبانه تان را نادیده نگیرید شاید میخواهند پیامی را به شما بدهند.

این روزها بسیار پریشان هستید ، نگرانی هایی دارید که هرگز اتفاق نخواهند افتاد ، احساس میکنید همه چیز ( خصوصا در زمینه عشق) در حال از دست رفتن است،اما تصورات ترسناک شما به حقیقت نخواهند پیوست بنابر این ذهن و روان خود را در آشوب قرار ندهید ، به خودتان امید ببخشید.اجازه ندهید افکار و انرژی های منفی شما را بیمار و ناتوان کنند.

💌 توصیه_تاروت : در شرایطی گیر افتاده و اسیر شده اید، بیشتر اسارت در یک رابطه ی احساسی را نشان میدهد ، البته اگر در هیچ رابطه ای قرار ندارید میتواند به گیر افتادن در یک شرایط نامساعد فردی، خانوادگی، شغلی و ... را نشان بدهد که باید سعی کنید آن را ترک کنید ، هر چیزی که آزارتان میدهد از یک خانه تا شغل و یا حتی یک مکان خاص باید دوری کنید. اما بیشترین جنبه ی کارت اشاره به یک رابطه ی ناسالم بین دو جنس مخالف است که یکی از طرفین و یا هر دو در بلاتکلیفی و یا عذاب کشیدن در رابطه هستند که باید این شرایط را ترک کنند.

🆔 @fallokeous 💜
فال قهوه لوکئوس
GIF
🎴تاروت هفتگی🀄️6مرداد 401

💙متولدین اسفند :
💚دوست عزیز اسفند ماهی در روزهای آتی یا حداقل یک هفته ی پیش رو تاروت برای شما 3 اتفاق یا حالات روحی ، فکری ، جسمی و .‌. را پیشگویی میکند...

🌸این کارت دقیقا زمانی ظهور میکند که شما توانایی های خودتان را نادیده گرفته اید، کارهایی وجود دارد که دیگران قادر به انجام آن نیستند اما استعداد آن در وجود شما قرار دارد،بهتر است اکنون از تمام استعداد ها و امکانات استفاده کنید و آنچه میخواهید انجام دهید،یک شروع جدید، یک فرصت و کار جدید! در شرف انجام هر کاری هستید اکنون اقدام کنید امکانات با کمک کائنات در اختیار شما قرار میگیرد.

🍁محتاطانه گام بردارید و محتاطانه صحبت کنید .احتمالا در یک خشونت و درگیری قرار خواهید گرفت، ممکن است شما نسبت به کسی یا شخص دیگری نسبت به شما دچار احساسات منفی بشوید،احساسات منفی ،احساس فریب کاری و خیانت ،دروغ و دو رنگی و ...بنابراین هوشیارانه رفتار کنید تا این تنش را بدون دردسر از سر بگذارنید.

این کارت پیام های مهمی برای شما خواهد داشت.فرصت های تجاری برایتان رخ میدهد که در صورت استفاده از آن به ثروت و موفقیت چشم گیری دست خواهید یافت، در کارهای تجاری تان یا شغل تان مسئولیت ها و رهبری را بر عهده بگیرید از فرصت های پیش رو بعنوان پله های رشد استفاده کنید.البته پیام دیگر برای شما حضور و اثر گذاری شخصی با ویژگی های بالا در زندگی تان خواهد بود ، شاید در چند روز آینده اثر این شخص را در زندگی تان درک کنید.

💌توصیه-تاروت:مانع ، مشکلات ، سنگینی و عدم توانایی حرکت.این روزها در شرایط نامطلوبی قرار دارید گویی همه برای شما موانعی بوجود آورده اند، خسته شده اید و احساس درماندگی میکنید.این شرایط فعلا مدت اندکی ادامه خواهد داشت. بهتر است از نظر روحی مراقب حال خودتان باشید زیرا بسیار حالتان نامساعد است.

🆔 @fallokeous 💜
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ابتدا فکر ميکردم ؛
شايد يک اتفاق ساده باشد،
تا اينکه بعد از او ،
هيچ اتفاق ديگری در من رخ نداد...💔

👤#آنا_گاوالدا

🐞 @fallokeous 🐞
فال قهوه لوکئوس
GIF
🇬🇧 فال انگلیسی 🇬🇧 8مرداد401

🇬🇧 فروردین :امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

🇬🇧 اردیبهشت :شانس خوبی برای موفقیت در هرکاری را دارید. امروز امتحانات و آزمون ها بسیار مطلوب است. زندگی عشقی تان بسیار خوب پیش می رود، به شرط اینکه توجه بیشتری به نیازهای عشق تان داشته باشید.

🇬🇧 خرداد : احتمالاً امروز با اسراری دست و پنجه نرم می کنید که باید مخفی بمانند، اما باز هم به این فکر می کنید که شاید بد نباشد که بازی را عوض کنید و رازها را فاش کنید. بدون شک اگر اعتمادی که به شما شده را زیر پا بگذارید، خشم فردی که به شما اطمینان کرده را بر می انگیزید. اما آن صدای ضعیف در ذهن شما دست از تکرار بر نمی دارد. خوشبختانه، پلوتون قدرتمند در دوازدهمین منزل حریم خصوصی تان با هماهنگی کامل با خورشید یک زاویه سه گانه تشکیل می دهد و موهبت استحکام روحی لازم برای نگه داشتن زبان و حفظ رازداری تان را به شما ارزانی می کند. استِفانی مِیِر نویسنده می گوید: «گاهی وفاداری مانع کاری می شود که می خواهید انجام بدهید.» راز دیگران به شما تعلق ندارد که بخواهید آن را به کسی تقدیم کنید.

🇬🇧 تیر :امروز تلاش می کنید که از قافله گیج کننده روابط اجتماعی عقب نمانید و احتمالاً همه چیز هم طبیعی به نظر می رسد. در عین حال، تجربه شما به اندازه ای که دیگران تصور می کنند خوشایند و راحت نیست. امروز همینطور که تلاش می کنید تا تمایلات باری به هر جهت خود برای خوشی و لذت را به سمت و سوی نیازهای عمیق تری ببرید که به شما انگیزه می دهند تا به دنبال ثبات عاطفی باشید، فکرتان به شدت مشغول است. همینطور که فکرتان بین رضایت آنی و بلندمدت از این طرف به آن طرف می رود، تصمیم گیری برای شما دشوارتر می شود. اِلِنور روزاوِلت می گوید: آینده به افرادی تعلق دارد که به زیبایی رویاهای خود باور دارند.

🇬🇧 مرداد :اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

🇬🇧 شهریور :به دلیل اینکه کار مهمی را سر وقت تکمیل نکردید ناراحت می شوید. عجله نکنید! به نظر می رسد که امروز کارآمد نیستید. ممکن است مضطرب باشید و نتوانید متمرکز باشید. باید آرام باشید و زمان بیشتری را با عشق زندگیتان سپری کنید.

🆔 @fallokeous 💜
فال قهوه لوکئوس
GIF
🇬🇧 فال انگلیسی 🇬🇧8مرداد401

🇬🇧 مهر : شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

🇬🇧 آبان : شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

🇬🇧 آذر :شما بسیار به سفر کردن علاقه پیدا کرده اید و دوست دارید یا به کوهستان و یا به جزیره ای کوچک بروید. هیچ چیزی اکنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف کند. تنها مشکلی که وجود دارد این است که شما اگر رویاهایی خود را مطرح کنید ممکن است بیشتر از قبل برای انجام این کار وسوسه شوید. اما این کار غیر ممکن نیست، بنابراین تا موقعی که مطمئن نشده اید هر چیزی که برای این مسافرت لازم است را تهیه نکرده اید، برای تبدیل کردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نکنید.

🇬🇧 دی : گاهى اوقات وقتى که شما در کارى موفق مى شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانى که شما از نظر احساسى ضربه مى‌خورید توانایى انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمى‌توانند به این شکلى که در حال حاضر هستند مدت زیادى دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفى قضاوت نکنید؛ شما خودتان مى دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

🇬🇧 بهمن : امروز روز عشق ورزیدن است و برایتان چندین اتفاق شگفت‌انگیز همراه خواهد داشت. باوجود اینکه شما دیگران را به طور واقع بینانه‌ای ارزیابی نمی‌کنید، ولی می‌توانید بهترین خصوصیات هر فرد را ببینید. فقط فراموش نکنید که در پس ظاهر جذاب هر آدم، چیزهای پیچیده دیگری نیز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شاید این حقیقت زیاد زیبا نباشد.

🇬🇧 اسفند :شانس خوبی برای موفقیت در هرکاری را دارید. امروز امتحانات و آزمون ها بسیار مطلوب است. زندگی عشقی تان بسیار خوب پیش می رود، به شرط اینکه توجه بیشتری به نیازهای عشق تان داشته باشید.

🆔 @fallokeous 💜
فال قهوه لوکئوس
GIF
☕️فال قهوه ☕️8مرداد 401

☕️فروردین:یک تغییر مثبت.مسافرت

☕️اردیبهشت:ملاقات خوب. یک تصمیم عجولانه

☕️خرداد:گشایش مالی. وقوع یک عشق

☕️تیر:گفتگو و توافق.خبر خوش

☕️مرداد:دیدن کسی که دلتنگش هستید. مذاکره مثبت

☕️شهریور:خبر خوش .خاستگاری و ازدواج

🆔 @fallokeous 💜
فال قهوه لوکئوس
GIF
☕️فال قهوه ☕️8مرداد 401

☕️مهر:یک موفقیت.مهمان

☕️آبان:رفع گرفتاری. پول

☕️آذر:پول و شانس خوب.ملاقات

☕️دی:ارث.دورهمی

☕️بهمن:رهایی از غصه ها. شرکت در یک اجتماع

☕️اسفند:به وصال رسیدن.شادی و موفقیت

🆔 @fallokeous 💜
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فال قهوه لوکئوس
GIF
☕️فال چای ☕️9مرداد 401

☕️فروردین:مژده.یک خوشحالی.شادی عاشقانه

☕️اردیبهشت:آینده خوب.یک ازدواج

☕️خرداد:یک عشق جدید.پاداش.جایزه

☕️تیر:پول.حمایت میشوید.مشکل خانوادگی

☕️مرداد:پول غیرمنتظره.آینده روشن

☕️شهریور:ملاقات.کادو
🆔 @fallokeous 💜
HTML Embed Code:
2024/05/18 11:48:40
Back to Top