TG Telegram Group Link
Channel: فالخونه (قهوه، تاروت و روزانه)
Back to Bottom
📚 فال حافظ روزانه
🔴یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
🍁فال حافظ امروز متولدین‌ #مهر :
ساقی بيا که يار ز رخ پرده برگرفت
کار چراغ خلوتيان باز درگرفت
بار غمی که خاطر ما خسته کرده بود
عيسی دمی خدا بفرستاد و برگرفت
📜تعبیر:
سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می‌باشد.

🍁فال حافظ امروز متولدین #آبان :
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس
طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
📜تعبیر:
شما در دوستی بسیار فداکار و ثابت قدم هستی ،و آنقدر که به فکر دوستان هستی به فکر خود نمی باشید قدری هم به خود فکر کنید موفق می شوید.

🍁فال حافظ امروز متولدین #آذر :
ای خونبهای نافه چین خاک راه تو
خورشید سایه پرور طرف کلاه تو
یاران همنشین همه از هم جدا شدند
ماییم و آستانه دولت پناه تو
📜تعبیر:
روزهای خود را با غم و اندوه سر می‌کنی. خود را به شدت عذاب می‌دهی و از زندگی ناامید و مأيوس شده‌ای. امید خود را هرگز از دست نده، چرا که جز شکست چیزی عاید انسان ناامید نمی‌شود. امیدوار باش که بعد از هر سختی، آسایشیست و تو نیز به زودی از این غم و اندوه فارغ می‌شوی.

❄️فال حافظ امروز متولدین #دی :
خط عذار یار که بگرفت ماه از او
خوش حلقه‌ایست لیک به در نیست راه از او
آبی به روزنامه اعمال ما فشان
باشد توان سترد حروف گناه از او
📜تعبیر:
حاجتی در دل داری که در آرزوی دست یافتن به آن هستی، اما این حاجت چون آرزویی برای تو دست نیافتنی می‌نماید. دل خود را از زنگارها پاک کن و خود را به دست خدا بسپار و تنها از او کمک بخواه که فقط در این صورت است که به آرزوی خود خواهی رسید. سعی کن با انجام کارهای خیر و ثواب، نامه اعمال خود را پربار کنی.

❄️فال حافظ امروز متولدین #بهمن :
ساقیا برخیز و درده جام را
خاک بر سر کن غم ایام را
ساغر می بر کفم نه تا ز بر
برکشم این دلق ازرق فام را
📜تعبیر:
غصه زیاد نخور . غم به دل راه آمده با اندکی تلاش و بهره گیری از همفکری دوستان صمیمی و یکرنگ و بزرگترها برطرف می شود. در انتخاب دوست بسیار دقیق باش و هرکه را که لاف دوستی می زند یار مپندار. در سختی ها صبور باش.

❄️ فال حافظ امروز متولدین #اسفند :
می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان
هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان
مه جلوه می‌نماید بر سبز خنگ گردون
تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان
📜تعبیر:
از پیش‌آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی، بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش او کوشش وسیع است که از دست تو برمی‌آید. اگر مدتی است غم فراق شما را آزار می‌دهد‌، مژده بر شما باد که سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به مقصود می‌رسید.


@Falkhune 🌿
📚 فال حافظ روزانه
🔴یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
🌾فال حافظ امروز متولدین #فروردین :
یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور
📜تعبیر:
روزگار سختی را گذرانده‌ای ولی گرفتاری‌ها و غم‌های شما به پایان می‌رسد وبه زودی شادیهای زندگی نصیب شما خواهد شد از دعا غافل مشو و بدان که نباید ناامید شوی.

🌾فال حافظ امروز متولدین #اردیبهشت :
سرو چمان من چرا میل چمن نمی​کند
همدم گل نمی​شود یاد سمن نمی​کند
دی گله​ای ز طره​اش کردم و از سر فسوس
گفت که این سیاه کج گوش به من نمی​کند
📜تعبیر:
تصمیم به کاری گرفته ای درانجامش شک نکن و دل به خدا بسپار ،برای کاری که می خواهی بکنی همت داشته باش و اگر ناامید شوی موفق نخواهی بود.

🌾فال حافظ امروز متولدین #خرداد :
دوش رفتم به در میکده خواب آلوده
خرقه تردامن و سجاده شراب آلوده
آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند و نگشتند به آب آلوده
📜تعبیر:
قصد انجام کاری دارید، با گام های استوار و همت عالی قدم در مسیر بگذارید و همواره به یاد خداوند باشید. خلوص نیت داشته باشید و صداقت به خرج دهید. مراقب تصمیمات خود باشید. از سختی ها نهراسید و با تلاش و پشتکار جلو بروید تا به هدف برسید.

🍀فال حافظ امروز متولدین #تیر :
ما بی غمان مست دل از دست داده‌ایم
همراز عشق و همنفس جام باده‌ایم
بر ما بسی کمان ملامت کشیده‌اند
تا کار خود ز ابروی جانان گشاده‌ایم
📜تعبیر:
مراقب باشید که شکست‌ها یا بدشانسی‌ها شما را ناامید و مأیوس نکند. در راه رسیدن به هدف سست نشوید. از تجربه‌هایی که در این راه به دست آورده‌اید استفاده کنید. از کنایه و شماتت های افراد حسود و دشمنان غم به دل راه ندهید. برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

🍀فال حافظ امروز متولدین #مرداد :
عکس روی تو چو در آینه جام افتاد
عارف از خنده می در طمع خام افتاد
حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد
این همه نقش در آیینه اوهام افتاد
📜تعبیر:
هر کسی که شما را برای اولین بار می‌بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می‌باشند. پس مواظب باشید از شما سوءاستفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته‌ی دلسوزی نیست.

🍀فال حافظ امروز متولدین #شهریور :
وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی
حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی
کام بخشی گردون عمر در عوض دارد
جهد کن که از دولت داد عیش بستانی
📜تعبیر:
اینگونه که خود را درگیر کم و زیاد دنیا کرده‌اید، بی هیچ تردید بازنده‌ای. پیش از آنکه وقت را از دست بدهی از زندگی خود لذت ببرید. از هدر دادن لحظات عمر برحذر باشید و ارزش روزهای زندگی را بدانید که دیگر برگشتی در کار نخواهد بود. راز دل را به افراد نامحرم نگویید که موجب حسادت آن‌ها شده و به دردسر می‌افتید. در انجام کارها از عقل و درایت خود کمک گرفته و با آرامش و بدون عجله تصمیم بگیرید.


@Falkhune 🌿
فال فروردین 🌿اردیبهشت🪭

@Falkhune
فال بهمن ❄️اسفند

@Falkhune 🪭
فال مهر 🌼ابان

@Falkhune 🪭
فال مرداد 💐شهریور

@Falkhune
شمع تراپیای روز چهارشنبه ی هفته ی قبل …


برای رزرو شمع تراپی این هفته از همین الان میتونین اقدام کنین 👌
عالی ترین شمع تراپی سال 🕯️🕯️👆👆👆👆

@Falkhune
اگه دشمن و انرژی منفی 👆👆👆👆🕯️


@Falkhune
فالای مونده از ساعت چهار به بعد تعبیر و ارسال میشن🙈👌👌


ممنونم از صبوریتون 😘
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اینو بفرست به هر کسی که الان میدونی بهش نیاز داره خودتم حتما استفاده کن یه جایی ذخیره کن یادت نره🌿👌


@Falkhune
قیمت جدید فالامون: لطفا به قیمتهای قبلی واریزی نداشته باشید❤️

فال قهوه250

فال دارچین250

فال ازدواج150

فال تاروت 250

قهوه تاروت 300

فال شمع250

فال چای 250
فال نمک 300
فال پک280
فال پک طلایی350
فال پک الماس300
فال کراش 150

فال احساسی سه کاپ(با قهوه)250

فال احساسی کاسنوا(با تاروت سکسی)250

فال حنا 300

فال تپسی (قهوه مدت زمان 20 دقیقه)400


فال دوکاپ احساسی با قهوه 220


فال ذهن خوانی معشوق 200

فال ترکیبی قهوه دارچین 300



فال پک یاقوت( ترکیب 7 تا فال +فال احساسی)500


🧲🔮🧿

(فال فوری مبلغ فال +80 تومن
همون روز انجام میشه)
فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲.۲۶
🎈چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
🎈
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، مشکلی بزرگ راه شما را سد می‌کند. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد با تجربه کمک بگیرید. به اردیبهشت که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای استراحت یا مسافرتی جانانه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان سپری کنید. در خرداد امسال غصه‌‌ای به جان شما می‌نشیند. ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. تیر ماه بسیار شلوغی را در پیش روی دارید. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. اَمرداد که از راه رسید، سایه همای همای سعادت روی سر شما میفتد. در این ماه از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به لطف این پول، زندگی خود را رونق بخشید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. شهریور حساسی را در پیش رو دارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. تغییر مهمی در مهر امسال در زندگ شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می‌شود. به آبان که رسیدید، پیشنهادی برای شغل جدید یا منزلی تازه دریافت می‌کنید. در قبول این پیشنهاد عجله نکنید و جوانب امر را کاملاً بررسی کنید. به آذر که رسیدید چشم از سلامتی خود بر ندارید. احتمال بیماری شما در آذر بسیار است. دی ماه از همیشه عاشق‌تر می‌شوید. احساسات خود را ابراز کنید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. در بهمن امسال با فرد دنیا‌دیده‌ای آشنا می‌شوید. ارتباط خود با این فرد را گسترش دهید و تجربه‌های ایشان را به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. در اسفند امسال فرصتی برای افزایش مهارت‌های شما پیدا می‌شود. از این فرصت بهره بگیرید و توانمندی‌های خود را توسعه بخشید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که در سال تولدتان می‌کشید، بدون نتیجه باقی نمی‌ماند و در این سال مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت می‌کنید.

@Falkhune
🌷 فال ابجد هفتگی 🌷
💞 از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا ۱ خرداد 💞

🔹#مهر 🔹 ج ب آ
طالعت نيكوست با توكل به خداوند به خواسته ات می‌رسی تغييراتی در پيش داری به خداوند توكل كن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نكن . چيزی يا خبری به تو می‌رسد كه ممكن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال می‌کند، آينده ی روشنی داری ،برای رسيدن به آن راه زيادی نمانده اما بايد مراقب اعمال و رفتارت باشی.

🔹 #آبان 🔹 ج ج آ
نيتت بر آورده می‌شود و آنچه را كه طلب كرده ای به دست خواهی آورد. گشايش مالی در فالت ديده می‌شود اگر دست به كار جديدی زده ای توفيق خوبی همراه خواهد داشت . اگر نو رسيده ای داری قدمش برای تو خير است به توصيه و نصايح ديگران گوش كن تا تصمیم درستی بگیری.

🔹 #آذر 🔹 ب ب ب
نيت خوبی كرده ای طالعت با تو يار است و به توفيق و نشاط می‌رسی . شكر خدا را در همه وقت به جا بياور. اگر قصد ازدواج و يا معامله ای داری و يا قصد شراكت و سرمايه گذاری داری بخت با تو يار است ، به شرط آنکه خود نيز همت كنی. اگر با كسی در گير هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می يابد.

🔹️ #دی 🔹️ د ب آ
طالعت روشن است . تشويش را از خودت دور كن . كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزی را از خدا طلب كردی به آن می‌رسی. اگر قصد سفر و يا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برايت سودبخش است.

🔹️ #بهمن 🔹️ آ د د
طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی ، از اين نيت كه كرده ای منصرف شو چون پشيمان خواهی شد. آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی كوتاه قد و سفيد چهره درصدد حيله و نيرنگ زدن به تو است مراقب باش به دام او گرفتار نشوی . اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخير بيانداز تا از سستی و غمی كه تو را به خود مشغول كرده است بيرون بيایی. مدتی است با خودت در گير هستی زندگی شيرين و با ارزش است ، خودت را درياب و به خداوند توكل كن . همه چيز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان می‌شود.

🔹️ #اسفند 🔹️ ب آ آ
طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشايش در رزق و روزی برای توست اگر قصد سفر داری ،يا قصد جابجایی و نقل مكان داری و يا قصد داری تغيير شغل بدهی به آنها عمل كن ، به نفع تو خواهد بود غيبت ديگران را نكن و به كار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت ميداند برای تو پيش بيايد.

🔶 @Falkhune
🌷 فال ابجد هفتگی 🌷
💞 از تاریخ ۲۶ اردیبهشت تا ۱ خرداد 💞

🔹#فروردین 🔹️ب ب آ
طالعت خوب است و نيتت بر آورده می‌شود اما نبايد عجله كني ، بلكه بايد صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد . به زودی گشايشی در كارت پيدا می‌شود اگر قصد فروش چیزی را داری صبر كن چون به نفع تو نخواهد بود . اگر منتظر رسيدن خبر از جانب كسی هستی ،به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد میشوی هيچ تشويشی به دل راه نده ، زيرا در آينده ی نزديك همه چيز به نفع تو تغيير خواهد كرد و با توكل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسيد.

🔹 #اردیبهشت 🔹آ ج آ
به آنچه كه نيت كرده ای می‌رسی ، ولی بايد صبر كنی نه اينكه تعجيل كنی . اگر تعجيل كنی از كارت پشيمان می‌شوی . از قصدی كه داری دور شو . با كسی نزاع نكن . راز دل خود را به كسی نگو . از شخصی گندمگون كه قدی متوسط دارد و روی او يك نشان است دوری كن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توكل كن تا از غم و رنج در امان باشی.

🔹#خرداد 🔹آ آ آ
به زودی گره ی كارت باز می‌شود و به هر خواسته ای كه داری ميرسی ممكن است كسی به زودی به جمع خانواده ی شما افزوده شود. دوستان خوبی داری به وقت نياز با آنها مشورت كن. تا حدی از شر بدخواهان در امان هستی. در چند روز آينده يك خبر خوشحال كننده ميشنويد . اگر آرزو و يا نيتی داری به آن میرسی. در كارهايت به خدا توكل كن تا به اميد حق كارهايت درست به انجام برسد. رازت را به هر كس نگو خوددار باش و از بديها پرهيز كن . آنچه را كه انتظار داری انشاءالله به زودی به دست خواهی آورد.

🔹️ #تیر 🔹️آ ج د
هر نيت و قصدی كه داری برآورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول ، ملك يا مقامی به دست می‌آوری . كسی قصد صدمه زدن به شما را دارد ، موفق نمی‌شود ولی مراقب باش چون آدم حيله گری است اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می‌آوری اگر قصد انجام كاری داری ،دودل نباش ،آن كار را انجام بده چون به مقصود می‌رسی.

🔹️ #مرداد 🔹️د آ آ
آينده ی خوبی در پيش داری اگر همتت را به كار بگيری ، با موفقيت فاصله ای نداری افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا خداوند تو را در كارهايت ياری دهد به زودی گشايشی در كارها پيدا می‌شود . از چيزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چيزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خيری در آن است.

🔹️ #شهریور 🔹️د د ب
از اين نيت كه كرده ای بايد صبر كنی تا مرادت حاصل شود .اگر قصد سفر داری برو ، نفع خوبی از آن خواهی برد اگر قصد انجام كار خيری داری به آن عمل كن مراقب باش تا گناه نكنی. برای بهتر شدن كارها به خداوند توكل كن.

🔶 @Falkhune
HTML Embed Code:
2024/06/03 12:58:05
Back to Top