TG Telegram Group Link
Channel: پایان نامه و مقالات دانش سرا
Back to Bottom
ایرانداک:
به آگاهی می‌رساند که به استناد ماده هشت آیین‌نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی از یکم دی ماه 1399 دسترسی به تمام‌متن پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) شدنی نیست.
📌تبدیل سریع #تصویر به #متن فارسی

این روش به صورت زیر و با کمک گوگل درایو انجام میشه...

گوگل با ابزار Google Docs امکانی فراهم کرده که شاید در وهله اول به چشم نیاد، اما پشتیبانی عالی از زبان فارسی داره و اینکار رو بخوبی برامون انجام میده، در ادامه روش کار توضیح میدم.



1- مرحله اول : آپلود تصاویر در Google Drive
گوگل درایو باز کنید، یک فولدر داخلش ایجاد کنید و تمام تصاویر یا فایل های اسکن شده خودتون رو آپلود کنید.


نکته : اگر فایلتون PDF هست میتونید با استفاده از نرم افزار های خوندن PDF یا ابزار های آنلاین مثل این سایت خروجی JPG بگیرید.



2- مرحله دوم : باز کردن تصاویر در
Google Docs
روی تصاویر کلیک راست کنید و از منو Open With -> Google Docs رو انتخاب کنید.

3- مرحله سوم : گرفتن خروجی متنی
شما به صفحه مشابه تصویر زیر هدایت میشید که در بالای صفحه تصویر آپلود شده و در پایین متن قابل ویراش و جستجو آماده است.
حالا میتونید از منو File -> Download as خروجی مورد نظرتون (docx، txt و ... ) رو هم انتخاب و دانلود کنید.


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
.
راهکارهای جستجوی اطلاعات در اینترنت

١. حتی المقدور سعی شود کلمات کلیدی از میان اصطلاحات منحصر به فرد و اسامی خاص انتخاب شود.

٢. حتی المقدور از آوردن کلمات عمومی که عناوین بسیاری را در زیر مجموعه خود شامل می شوند، خودداری کنید.

٣. همیشه اسم شخص یا نام شی یا هر چیز دیگری را که مد نظر دارید به طور کامل وارد کنید.

٤. دقت کنید که اگر موتور جستجو میان حروف بزرگ و کوچک تفاوتی می گذارد، این مسأله را در طرح کلمات کلیدی خود مدنظر داشته باشید.

٥. در نظر داشته باشید اگر نتیجه جستجو صفر بود به احتمال زیاد می تواند از یک اشتباه تایپی باشد.

٦. اگر املای صحیح و کامل کلمه ای را نمی دانید از کاراکتر جانشین که اغلب * و یا ؟ است استفاده کنید.

٧. اگر یک کلمه کلیدی برای طرح دقیق و تمام و کمال یک مورد جستجو کفایت نمی کند، از تکنیک های جستجوی عبارتی، استفاده از اپراتورهای جبر بولین (AND, OR, NOT) استفاده کنید. جستجوی عبارتی یکی از مهم ترین و قدرتمندترین امکانات جستجو در اغلب موتورهای جستجو می باشد و می توان یک عبارت یا جمله مشخص را به همان ترتیبی که کلمات وارد شده اند مورد جستجو قرار داد. برای این روش جستجو عبارت مورد نظر را داخل گیومه"" بگذارید.

٨. استفاده از عملگر AND : and به مفهوم "و" برای محدود کردن دامنه جستجو از طریق ترکیب کلید واژه های مختلف به کار می رود و علامت آن برای ترکیب کلیدهای جستجو زمانی که برای شما مهم است که دو یا چند کلمه کلیدی حتماً وجود داشته باشد در پایگاه های مختلف به صورت استفاده از عبارت and، استفاده از + ، انتخاب عبارت all the word از منو و انتخاب عبارت (match on all words and) به وسیله کلیک کردن بر روی دکمه های رادیویی است.

٩. استفاده از عملگر OR: اپراتور OR به مفهوم "یا" و برخلاف عملگر AND باعث گسترش دامنه جستجو و بازیابی اطلاعات بیش تر شده برای ترکیب کلید واژه های جستجو زمانی که انتظار دارید تنها یک، دو یا چند کلمه کلیدی حضور داشته باشند به کار می رود.


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
🔰🔰🔰
حذف شرط چاپ مقاله در نشریات علمی پژوهشی برای دفاع از رساله دکتری

هیات عمومی دیوان عدالت اداری شرط چاپ مقاله علمی پژوهشی مستخرج از رساله دکتری برای دفاع را خلاف قانون دانست و آن را ابطال کرد.
مقرر شد صرف ارائه گواهی پذیرش مقاله در نشریات علمی پژوهشی برای مجاز شدن دانشجوی دوره دکتری برای دفاع از پایان نامه خود کفایت می‌کند.
🔰🔰🔰
🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara


• برای اینکه به استادان گروه خودمون نشون بدیم که موضوع پایان‌نامه‌مون رو «الکی» انتخاب نکرده‌یم، بلکه خیلی هم «حساب‌شده» و «اصولی» پیش رفته‌ایم لازمه پروپوزال بنویسیم.

• محتوای پروپوزال پاسخ مشروحی است که به این سؤال‌ها می‌دیم: [۱] موضوع «چیه؟»، [۲] «چرا» همچین موضوعی باید بررسی بشه؟، و [۳] این موضوع «چطور» قراره بررسی بشه؟

[۱] بیان مسئله: اول باید بگیم موضوع چیه و از چه قراره. بهتره، ابتدا، کلیات موضوعمون رو تعریف کنیم و ابعاد گوناگون اون رو حسابی شرح بدیم. بعد، مسئله، ابهام یا کنجکاوی خاصی که دربارۀ این موضوع برامون پیش اومده رو‌ مطرح کنیم و بگیم ما می‌خوایم در این پایان‌نامه این مسئله/کنجکاوی/ابهام رو روشن یا برطرف کنیم. بسته به اینکه پروپوزال ارشد می‌نویسیم یا دکتری این قسمت می‌تونه یک پاراگراف یا چندین و چند صفحه باشه.

[۲] ضرورت انجام تحقیق: برای نوشتن این بخش ابتدا باید تحقیقات قبلی مرتبط با موضوع خودمون رو به‌دقت بررسی کرده باشیم --گاهی، در بعضی از رشته‌ها، گزارش مفصل خود این بررسی هم تحت عنوان «پیشینۀ تحقیق» تو پروپوزال می‌آد. بعد باید فهمیده باشیم که گپ یا شکافی، ضعف یا اشتباهی، نقص یا کمبودی در بدنۀ دانش موجود در این حوزۀ خاص وجود داره که لازمه [ضرورت داره] با انجام کار پژوهشی جدیدی این شکاف، ضعف یا نقص برطرف بشه.

[۳] روش تحقیق: اینجا باید بگیم چطور می‌خوایم این موضوع رو بررسی کنیم. اگر از روش‌ها و رویکردهای بخصوصی می‌خوایم استفاده کنیم اینحا باید شرحشون بدیم. درغیر این‌صورت، لازم نیست نگران باشیم همین که بتونیم مسیری رو که قراره برای بررسی این موضوع طی کنیم مرحله به مرحله شرح بدیم کافیه. همینطور، بهتره بگیم تو این مسیر از چه ابزارهایی قراره استفاده کنیم، مثل آزمایش، مشاهده، فیش‌برداری.

• فرم پروپوزال، علاوه بر این موارد، ممکنه قسمت‌های دیگه‌ای هم داشته باشه که رشته به رشته فرق داره. اما بدنۀ اصلی پروپوزال شامل پاسخیه که به همین سوال‌های سه‌گانه می‌دیم.



🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
🌏🌎🌍🌏🌎🌍

با این 10 کار مقاله زیبا و جذاب منتشر کنید

برای اینکه مقاله منتشر شده در سایت جذاب باشد باید نکات بصری آن را رعایت کنیم و برای محتوایی که می‌نویسیم ساختار تعریف کنیم. محتوای غنی برای مقاله کافی نیست؛ یعنی فقط محتوای خوب نمی‌تواند کاربر را جذب خود کند. زمانی که کاربر وارد صفحه مقاله می‌شود، یک نمای کلی از مقاله را مشاهده می‌کند، سپس اقدام به خواندن می‌کند. بنابراین پیش از اینکه بخواند، می‌بیند.

ما به‌عنوان منتشر کننده مقاله باید چیدمان زیبا و استانداردی ایجاد کنیم. زیبایی ظاهری مقاله باعث ماندگاری کاربران در سایت می‌شود که این نکته بسیار مهمی برای هر صاحب سایتی است. مواردی که در ادامه مطالعه خواهید کرد بر اساس تجربه است و یک اصل و قانون نیست بلکه با توجه به رفتارها و بازخوردهای کاربران نتیجه‌گیری شده است.

1. تعداد کاراکترهای عنوان اندازه مناسبی داشته باشد.
2. استفاده از تصویر شاخص جذاب.
3. با تیترهای مختلف، مقاله را تقسیم‌بندی کنید.
4. رنگ تیترها متفاوت از رنگ پاراگراف‌ها باشد.
5. اندازه تیترها از اندازه پاراگراف بزرگ‌تر باشند.
6. تقسیم کردن متن‌های طولانی به چند پاراگراف‌.
7. مشخص کردن کلمات یا عباراتی که لینک‌دار هستند.
8. بولد کردن کلمات مهم و مورد هدف مقاله.
9. استفاده از تصاویر مرتبط با مقاله بین پاراگراف‌ها.
10. استفاده از باکس‌های رنگی برای نقل‌قول‌ها.

مواردی که توضیح دادیم مربوط به عوامل بصری مقاله بود؛ یعنی شکل و ظاهر مقاله. توجه داشته باشید رعایت خیلی از موارد بالا در بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو هم می‌تواند مفید باشد.

🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
:
مهندس فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت:

🔸️در بازگشایی‌های جدید، مراکزی مجاز به فعالیت خواهند بود که تجمعات با فاصله‌گذاری و تهویه مناسب هوا را رعایت کنند.

🔸 در بازگشایی تالارها باید فاصله افراد از یکدیگر حداقل ۲ متر باشد که در مجموع نیاز به ۴ مترمربع فضا است‌. تهویه مناسب نیز شرط بعدی ما است.

🔸 عدم رعایت پروتکل‌ها به ضرر واحد صنفی تمام می‌شود.

🔸 پروتکل‌های جدید تا ابتدای هفته آینده نهایی و اعلام می‌شود.

🔸 همه مشاغلی که فعال در گروه ۳ و ۴ بودند و تاکنون فعالیت نداشتند در مناطق زرد و آبی فعال خواهند شد.

🔸️دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جزو مشاغل گروه ۳ می‌باشند که احتمال بازگشایی آن‌ها وجود دارد.


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
.♥️
متغیر تحقیق چیست؟

متغیر ها یا اعدادی که در تحقیق استفاده میشوند باید در عنوان به آنها اشاره کرد و از آنها در انتخاب عنوان مناسب استفاده کرد. متغیر ها به دو دسته کمی و کیفی تقسیم میشوند.با اندازه گیری این متغیر ها اعداد به دست آمده را به صورتی آزمودنی و منطبق با قاعده ای معین و علمی منتسب کرد. متغیرهای کمی خود شامل دو دسته می شود. اولین دسته متغیر کمی گسسته است که به عنوان نمونه می توان از تعداد کتاب ها، تعداد اولاد و غیره نام برد و دسته دوم متغیر های کمی پیوسته هستند که می توان به قد، وزن و مواردی از این دست اشاره نمود.


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
تنظیم منابع یکی از مراحل مهم و طولانی انجام پایان‌نامه است. بنابراین بهتر است در طراحی آنها حوصله به خرج دهید و نظم قابل قبولی را برای آنها در نظر بگیرید.
-فرمت مواخذ بسیار متنوع و وابسته به شخص است.
-در همه منابع اطلاعات کامل منبع را ذکر کنید.
-در همه فیش‌ها نقل قول مستقیم و غیرمستقیم را مشخص کنید (زیرا برخی عادت دارند در هنگام فیش برداری عبارات را با زبان دیگری بنویسند)
-شماره صفحه را به صورت دقیق ذکر کنید تا به درد سر نیفتید.
-می‌توانید تنظیم منابع را از فصل‌ها آغاز کنید برای هر فصل یک رنگ جداگانه در نظر بگیرید و تمام منابع را بنویسید و به مرور که حجم منابع افزایش پیدا کرد نظم کاری از دستتان خارج نشود.

🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
.
.
🔻عمده دلایل تهیه پایان‌ نامه تحصیلی عبارتند از:
.
1) یادگیری روش‌شناسی تحقیق؛
2) توسعه نگرش علمی؛
3) کسب موفقیت برای مطالعه‌ای جدی و عمیق و کسب تجربه علمی در حوزه موضوعی خاص؛
4) کسب مهارت برای مطالعه نقّادانه و موشکافانه؛
5) بهره‌مندی از اطلاعات جدیدتر؛
6) شرط لازم برای دریافت مدرک تحصیلی؛
7) انتشار نتایج پایان نامه به‌شکل مقاله پژوهشی در مجلات علمی و تخصصی.
.
🔹️قابلیت‌های این‌گونه منابع از نظر اطلاعاتی و پژوهشی، سبب شده است که پایان‌نامه‌ها را از دو دیدگاه در رشته‌های مختلف دانشگاهی و پژوهشی مورد توجه قرار دهند: یکی به‌عنوان مدرک مفید پژوهشی (به اعتبار متن تحقیق)؛ و دیگری به مثابه نوعی کتابشناسی تخصصی (به اعتبار فهرست مآخذ پایانی).
.
🔸️استفاده از پایان‌نامه تابع شرایط ویژه‌ای است زیرا، از لحاظ حقوقی، تکثیر و نقل از پایان‌نامه‌های تحصیلی بدون اجازه از صاحبان اثر (دانشجو و استاد راهنما) مجاز نیست. طبق قانون واسپاری، نسخه‌های محدودی به دانشکده محل تحصیل و کتابخانه مربوط ارائه می‌شود و در کتابخانه‌ها نیز سعی شده است از پایان‌نامه‌ها فقط در حد مطالعه در محل و احیاناً معدودی نقل قول با ذکر منبع و یا استفاده از منابع و مراجع معرفی شده و نهایتاً روبرداشت چکیده پایان‌نامه‌ها استفاده شود.


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
نکات ویرایشی در نگارش مقاله / پایان نامه

🔹در متن مقالات و یا پایان نامه تون از فعل های اول شخص مفرد یا جمع استفاده نکنید، و فعل ها رو مجهول کنید. مثلا به جای " در این پژوهش سعی خواهیم کرد..." از عبارت " این پژوهش سعی دارد..." استفاده کنید.

🔹هنگام استفاده از منابع درون متنی، بعد از ذکرمنبع، نقطه بگذارید نه قبل از آن. مثلا : بین خلاقیت و هوش هیجانی ارتباط معنا داری وجود دارد (حسینی و همکاران، 1390).

🔹جاهایی در متن که به ویرگول یا نقطه ویرگول احتیاج هست، بعد درج آن یک فاصله ایجاد کنید، قبل از آن لازم نیست.

🔹 تو رفتگی ابتدای هر پاراگراف رو رعایت کنید.

🔹فاصله های اضافی رو حذف کنید و از نیم فاصله ( Ctrl + خط تیره) استفاده کنید. خصوصا هنگام جمع بستن، نشانه های جمع رو با استفاده از نیم فاصله جدا بنویسید. مثلا : کتاب ها به جای کتابها. همچنین حروف فعل های مضارع (می / نمی ) هم جدا از فعل نوشته شود.

🔹سعی کنید نشانه های جمع مثل "ها"، به ابتدای خط بعدی منتقل نشود و یا حروف فعل های مضارع (می / نمی ) انتهای خط جا گذاشته نشود. با کنترل فاصله بین حروف و کلمات این اتفاق نخواهد افتاد.

🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara

معرفی پایگاه‌ اسکوپوس💯

پایگاه اسکوپوس بعد از آی اس آی، به عنوان دومین پایگاه علمی برتر سراسر دنیا شناخته میشه که تو این پست سعی کردیم نکاتِ مهمی رو درباره‌ش بهتون آموزش بدیم👌

پذیرش و چاپ مقاله تو ژورنال‌های اسکوپوس خیلی خیلی میتونه به تقویت رزومه‌ی شما کمک کنه🔝

سعی کنین اگه قصد ارسال مقاله برای ژورنال‌های اسکوپوس رو دارین، به لحاظِ کیفیت، ترجمه و رعایت اصول دستوری زبان انگلیسی دقت زیادی داشته باشین و مقاله‌ی بی‌نقصی رو آماده و ارسال کنین🎓


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
در این لحظات
آرزو می کنم
بهترین ثانیه ها
شیرین ترین دقایق
دلچسب ترین ساعت ها
دوست داشتنی ترین لحظات آغاز سال را
کنار خانواده و عزیزانتان پیش رو داشته باشید.
عیدنوروز بر شما و خانواده محترمتان مبارکباد.🌸🌸


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
چه تکنیکهایی برای مدیریت زمان وجود دارد؟؟؟
1-تکلیف خودتان را روشن کنید.
آیا واقعا می خواهید فارغ التحصیل شوید یا دوست دارید چند سال دیگه هم در دانشگاه بمانید. اگر پاسخ دوم را دادید که نیازی به خواندن ادامه متن ندارید ولی اگر قراره زودتر فارغ التحصیل شوید پس تعلل نکنید و از همین الان و نه فردا، یک برنامه ریزی اساسی برای خودتان داشته باشید. تا کی قراره از اصل موضوع فرار کنید. بالاخره باید دست به کار شوید و هر چه زودتر بهتر.
2- نگران اشتباه کردن نباشید
یکی از آفت هایی که اغلب سراغ افراد می آید این هست که دوست دارند زمانی کارشان را شروع کنند که همه چیز بروفق مراد باشد و بعد از انجام آن کار هیچ اشتباهی نکنند. کافیست برنامه ریزی روزانه، هفتگی و ماهانه برای انجام امور پژوهشی خود(و هر کار دیگر) شروع کنید و آن را ثبت کنید و دست به کار شوید. حال اگر دو روز بعد احساس کردید که باید برنامه بهتری داشته باشید عیبی ندارد دوباره برنامه را تغییر دهید. با این کار شما حداقل چند گام جلوتر هستید و رفته رفته برنامه شما شکل منسجم به خودش می گیرد. ولی اگر توقع داشته باشید که با یک برنامه یک ساعته یک سال را برنامه ریزی کنید فکر کنم بعید به نظر برسد.
3- کارهای خودتان را قطعه قطعه کنید
شاید یکی از بهترین فرمول های مدیریت زمان که بسیار ساده هم هست همین موضوع باشد. شما کارهای بزرگ خودتان را به تکه های کوچک تر تقسم کنید و هر روز و هر روز آن را انجام دهید تا از پای در بیاید.
4- جایزه های کوچک برای خودتان در نظر بگیرید.
بعد از انجام هر کار یا تکه از کار؛ کودک درون خودتان را زنده کنید و برای او یک جایزه کوچک مثل بستنی بخرید و کمی حال و هوا عوض کنید. مثلا من امروز طبق برنامه ده مقاله دانلود کردم، آن ها را مطالعه کرده و از بین آن ها سه تا را خلاصه نویسی و بعد از تبدیل به پاورپوینت تحویل استاد دادم و قرار شد. هفته آینده موضوع پایان نامه مشخض شود. الان یک گام پیش رفتم و خودم را مهمان یک فنجان نوشیدنی یا هر چه که دوست داشته باشم می کنم.
با این کار مغز شما شرطی می شود و دوباره تمایل به انجام کارهای دیگر می کند و می توانید به خوبی کار خودتان را پیش ببرید.
5-اگه حوصله نداشتم چی کار کنم؟
باید ببینیم که دلیل اصلی چیست ؟
اگر ناشی از مشکلات و نگرانی ها و یا بیماری بود که باید نسبت به رفع آن اقدام کنیم چون نمی توانیم صبر کنیم که همین طوری به حال خود رها شوند و 6 ماه به همین صورت ادامه داشته باشد.

🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
🔰🔰🔰
دانشگاه امیرکبیر موفق به دریافت گرنت آراسموس شد.

در پی گسترش فعالیت‌های بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این دانشگاه و دانشگاه آدانا آلپارسلان ترکیه موفق به دریافت گرنت آراسموس برای تبادل استاد و دانشجو به مدت ۳ سال شده است.
برنامه‌های تبادل استاد و دانشجو که موفق به دریافت گرنت آراسموس می‌شوند به دانشجو کمک هزینه تحصیلی در حین اقامت وی در دانشگاه مقصد را پرداخت می‌کند که این هزینه از سوی اتحادیه اروپا ارائه می‌شود.
همچنین این گرنت با پرداخت کمک هزینه به استاد و دانشجوی شرکت کننده، زمینه آشنایی و شهرت دانشگاه را در عرصه بین الملل فراهم می‌کند.
در این برنامه که بیشتر مختص دانشجویان کارشناسی است، دانشجو بدون پرداخت شهریه یک ترم تحصیلی را در دانشگاه مقصد مهمان می‌شود و واحدهایی که آنجا می‌گذراند را می‌تواند به واحدهای کارنامه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر خود تبدیل (وارد) کند.
🔰🔰🔰



🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
🔴 پیش‌بینی جایگاه مؤسسات آموزش عالی در نظام‌های رتبه بندی ممکن شد

🔸پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در پاسخ به این نیاز مؤسسه‌های آموزش عالی و پایش و گزارش جایگاه آن‌ها در سامانه‌های جهانی رتبه‌بندی، ویژگی تازه‌ای را به سامانه «جایگاه علم، فناوری و نوآوری ایران در جهان (نما)» افزوده است که برآیند پژوهش‌های میان‌رشته و تازه ایرانداک در این زمینه است.

🔸این ویژگی، با بهره‌گیری از علوم رایانه و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، به سامانه «نما» افزوده شده است که پیش‌بینی جایگاه آینده مؤسسه‌ها را شدنی می‌سازد.

🔸سیاستگذاران و مدیران می‌توانند جایگاه آینده مؤسسه‌های آموزش عالی را در سامانه‌های رتبه بندی جهانی ببینند و برای پیشرفت در آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

🔸پیش‌بینی جایگاه مؤسسه‌های آموزش عالی بر پایه سری‌های زمانی و جایگاه آن‌ها در سال‌های پیش، در ۷ سامانه جهانی رتبه‌بندی شامل «مؤسسه آموزش عالی تایمز»، «شانگهای»، «کیو. اس»، «یورپ»، «تایوان»، «سی. دبلیو. یو. آر»، و «راوند») در سامانه «نما» فراهم شده است.



🔴 پیش‌بینی جایگاه مؤسسات آموزش عالی در نظام‌های رتبه بندی ممکن شد

🔸پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در پاسخ به این نیاز مؤسسه‌های آموزش عالی و پایش و گزارش جایگاه آن‌ها در سامانه‌های جهانی رتبه‌بندی، ویژگی تازه‌ای را به سامانه «جایگاه علم، فناوری و نوآوری ایران در جهان (نما)» افزوده است که برآیند پژوهش‌های میان‌رشته و تازه ایرانداک در این زمینه است.

🔸این ویژگی، با بهره‌گیری از علوم رایانه و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، به سامانه «نما» افزوده شده است که پیش‌بینی جایگاه آینده مؤسسه‌ها را شدنی می‌سازد.

🔸سیاستگذاران و مدیران می‌توانند جایگاه آینده مؤسسه‌های آموزش عالی را در سامانه‌های رتبه بندی جهانی ببینند و برای پیشرفت در آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

🔸پیش‌بینی جایگاه مؤسسه‌های آموزش عالی بر پایه سری‌های زمانی و جایگاه آن‌ها در سال‌های پیش، در ۷ سامانه جهانی رتبه‌بندی شامل «مؤسسه آموزش عالی تایمز»، «شانگهای»، «کیو. اس»، «یورپ»، «تایوان»، «سی. دبلیو. یو. آر»، و «راوند») در سامانه «نما» فراهم شده است.



🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
با سلام در خصوص جذب پژوهشگر در هر رشته ایی که هستید کافیه رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال کنید
09914370399
با تشکر
https://www.instagram.com/p/CP5VPcej1_X/?utm_medium=copy_link




با سلام لطفا پیج اینستاگرام رو فالو کنید همه فعالیت تیم دانش سرا به اینستاگرام انتقال پیدا کرده
همانندجو.pdf
1.9 MB
🔍راهنمای استفاده از سامانه همانندجو، #ایرانداک


📌ایرانداک با سامانه همانندجو قبل از دفاع، میزان سرقت علمی در متن پایان‌نامه‌ دانشجویان را بررسی می‌کند.

⚠️توصیه می کنیم هنگام ارسال پایان نامه تون برای اصالت سنجی نکات زیر رو در نظر داشته باشید:

🔹هنگام ارسال قسمت پیوست(پرسشنامه، توضیحات اضافه، نقشه ها و...) رو در پایان نامه تون قرار ندید، چون که این قسمت رو هم بررسی و درصد رو در کل محاسبه خواهد کرد.

🔸فاصله و نیم فاصله ها رو حتما رعایت کنید.
🔹بیشتر درصد تشابه ها مربوط به فصل دوم هست، بنابراین هنگام استناد به منابع، عین عبارت رو نیارید، مطلب رو بخونید و استنباط خودتون رو با جمله بندی خودتون بنویسید.

📎انتشار پست های ما حتی بدون ذکر منبع هم بلامانع هست.


🌼پایان نامه و مقالات دانش سرا🌼
@daneeshsara
HTML Embed Code:
2024/05/16 16:41:32
Back to Top