TG Telegram Group Link
Channel: Help with Hope - Cybertroopers Palestine
Back to Bottom
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
Aaron Bushnell, seorang lelaki berusia 25 tahun, seorang Perajurit Angkatan Tentera Udara AS, mengorbankan dirinya secara langsung di hadapan Kedutaan Israel di Washington, AS.

Dia melakukan tindakan itu secara langsung di Twitch, membakar dirinya sebagai bentuk protes yang agresif atas kekejaman Israel terhadap rakyat Palestin.

Dalam rakaman yang tersebar luas, dia terdengar melaungkan "Free Palestine" sambil mengorbankan dirinya, meninggalkan impak yang besar kepada masyarakat seluruh dunia dan media barat.

#kitabolehmenang #gazaunderattack #savepalestine #taufanalaqsa
#israelcuak #alaqsaflood #israelkoyak #freepalestine
Jangan tergiur dengan banyaknya promo HEBAT pizza, burger, air dan produk-produk proIsra-el yang keuntungannya disalurkan untuk laknatullah ini bantai saudara-saudara kita di Gaza, Palestin.

Ramadhan nanti tetap menjadi ujian buat kita. Mampu menahan diri atau tidak dalam perjuangan untuk tetap pertahankan Palestin melalui pemboikotan barang-barang proIsra-el.

Tetapkan hati dan tekad kita.

P/S : In Anhar Saqr Al Shanbari, seorang kanak-kanak dari Beit Hanounb, syahid asbab kebuluran yang sangat teruk di Utara Gaza.

Jika ada yang masih selera makan makanan dan menggunakan barangan boikot. Ini adalah saat yang baik untuk berhenti.

Renunglah keadaan anak ini. Bayangkan ini adalah anak atau adik kita sendiri.

#kitabolehmenang #gazaunderattack #israelcuak #israelkoyak #freepalestine #savepalestine #alaqsaflood #taufanalaqsa
πŸš€ Join Us for "Power Through Digital Solidarity" Workshop for Palestine! πŸ’»

Dear Friends and Advocates,
You're invited to a transformative workshop aimed at empowering our digital activism and solidarity efforts for Palestine. βœŒπŸ»πŸ‡΅πŸ‡Έ

πŸ“… *Date:* Monday, March 4th, 2024
πŸ•€ *Time:* 9:30 AM - 3:00 PM

πŸ“ *Location:*
https://maps.app.goo.gl/ET3rnJQ2QiLVy4KX9

✨ Workshop Agenda:
πŸ‘‰πŸ» Media Literacy
πŸ‘‰πŸ» Disinformation
πŸ‘‰πŸ» Digital activism
πŸ‘‰πŸ» Enhancement of media & social media skills
πŸ‘‰πŸ» Creating pro-Palestinian content

🍽️ Lunch: We'll provide a nourishing lunch for all participants.

πŸ“ RSVP: https://forms.gle/StUGbJpbrg6i9GCM8

Let's unite in our commitment to digital solidarity and strengthen our efforts for Palestine. Together, we can make a difference! πŸ‡΅πŸ‡ΈπŸ€πŸ‡²πŸ‡Ύ

Looking forward to your participation and collaboration.
Untukmu πŸ‰.

Semoga usaha kecil ini saksi kami sayangkan kalian walaupun jarak memisahkan kita. Maafkan kami atas tiada daya kami menahan kesakitan kalian. Ini termampu kami dan akan kami terus kirimkan senjata terhebat buat kalian iaitu doa doa agar kalian sentiasa kuat πŸ˜’πŸ‰

Terima kasih buat masjid Masjid Bandar Bukit Raja, Klang @masjidbbr atas hospitaliti yang sangat mantap sepanjang kami berkampung di sini. Daripada layanan yang mesra sehingga menyediakan makanan buat para sukarelawan, jazakallahukhairan kathira πŸ₯Ή. Hanya Allah mampu membalas bakti pihak Masjid Bandar Bukit Raja, Klang.

Terima kasih juga buat kalian yang berkongsi rezeki , sanggup menghantar barang barang keperluan ini di sini. πŸ₯Ή . Ada yang juga datang kirimkan wang. Dan tak lupa juga kepada sukarelawan kami yang hebat ☺️.

Yang dah terpacak sejak 9 pagi sampai maghrib membanting tulang 🫑. Jangan serik ya guys. Nanti kita sambung ramadan pula hehe.

Yang tak berkesempatan, kalian boleh klik link di bio kami tau. Terima kasih semua πŸ‰

https://myfundaction.org/campaign/t01-emergency-relief-palestine-2/
HTML Embed Code:
2024/05/16 12:03:37
Back to Top