TG Telegram Group Link
Channel: بدون تعارف، اردبیل مغان
Back to Bottom
مسابقات جام بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی.
افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضورعاملی استاندار اردبیل، اعتماد فرماندار ، بیوته نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزارشد
در این مراسم از رحیم علی آبادی و ورزشکاران مدافعان ولایت « احد پازاج، رضا فرضی زاده،علیرضا نیکخو و شهرام صمیعی» تجلیل و از سردیس رحیم علی آبادی رو نمایی شد.

@b_tarofardabil
پیش بینی هوای استان اردبیل
تاریخ صدور: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
براساس آخرین نقشه های هواشناسی، از امروز (پنج شنبه 6 اردیبهشت) تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود. برای این مدت آسمان در غالب ساعات صاف بوده و در ساعات ظهر همراه با وزش باد انتظار می رود. همچنین از شدت هوای سرد در ساعات شب (در مناطق مرکزی و جنوبی استان) کاسته شده و در طول روز دمای هوا روند افزایش تدریجی خواهد داشت؛
بطوریکه در اواسط هفته آینده دمای هوا در مناطق شمالی و شهرستان کوثر بین 32 تا 34 درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا 25 درجه سلسیوس پیش بینی می شود.
منبع: مرکز پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان
@b_tarofardabil
عروس بزرگ امام خمینی(ره) دار فانی را وداع گفت

🔹معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری، عروس بزرگ امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.
@b_tarofardabil
آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

🔹ساعاتی پیش ۶ مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان بازداشت و به خاک افغانستان برده شدند.

🔹دقایقی پیش این مرزبانان با رایزنی مقامات انتظامی ایرانی و طالبان آزاد شده و در صحت و سلامت به خاک کشور بازگردانده شدند.
@b_tarofardabil
#فوری

ازدحام حامیان و طوایف مختلف مغان در افتتاح ستاد خانگی حاج ابراهیم فهیمی

علی رغم اینکه سالن بزرگ زینالی به ستاد خانگی حاج ابراهیم فهیمی تغییر یافت اما استقبال مردم از طوایف مختلف مغان به قدری زیاد است که راهرو و محوطه هم مملو از جمعیت است
...

@b_tarofardabil
♦️آزادی زندانی مالی دیگر توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

🔹کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی یکی دیگر از محکومین مالی نیازمند را که در آستانه انتقال به زندان اردبیل بود را آزاد و به آغوش خانواده بازگرداند.

@b_tarofardabil
🗓 #تقویم

🔹امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
@b_tarofardabil
روز دوم نوبت اول آزمون سراسری با رقابت تجربی‌ها

🔹آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی با رقابت بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب آغاز شد.

🔹این آزمون در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می‌شود.

#کنکور
@b_tarofardabil
🔻وحیدی: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

احمد وحیدی، وزیر کشور:

🔹همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

🔹این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد./ایسنا

@b_tarofardabil
 پیش بینی هوای استان اردبیل
🕙 تاریخ صدور: جمعه 7 اردیبهشت 1403
☀️ براساس نقشه های هواشناسی، با حاکمیت الگوی پایدار جوی همچنان طی پنج روز آینده آسمان استان غالباً صاف و بدون بارش خواهد بود.
🔴 همچنین طی این مدت در قبل از ظهرها جوی نسبتاً آرام، در اواسط روزها هوای نسبتاً گرم و در بعدازظهرها وزش ملایم باد خزری (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) پیش بینی می شود.
🔵 🌬️☁️ البته در سه روز آینده به دلیل نفوذ زبانه های پرفشار سطح زمین در منطقه، در ساعات شبانه و اوایل صبح هوای بسیار خنک و نسبتاً سرد در بیشتر مناطق استان تداوم دارد.
🔴 در حالیکه اواسط هفته آینده افزایش دما در سطح استان محسوس خواهد بود.
⛈️ اما از روز چهارشنبه (12اردیبهشت) تا آخر هفته آینده با فعالیت سامانه ناپایدار جوی در شمال غرب کشور، آسمان استان نیمه ابری تا ابری شده و ضمن کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران انتظار می رود.
🌀 منبع: مرکز پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان

@b_tarofardabil
🔰 هر ایرانی که از جاده بین المللی گرمی – بیله سوار بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد

آیت الله سید حسن عاملی:

🔹جای تاسف است که پروژه دو بانده کردن مسیر گرمی – بیله سوار به دلیل عدم تامین اعتبار دوباره تعطیل گردیده است این جاده اولاً جاده ترانزیتی و مورد رجوع رانندگان خارجی است از این جهت بی‌آبروی بزرگی برای کشور درست می‌شود.

🔹 ثانیاً این جاده ایمنی ندارد چون پیچ‌ها و نقاط حادثه خیز دارد اهالی هر دو شهر هم به شدت ناراحت هستند کل مسیر ۵۵ کیلومتر است.یعنی محتاج به هزینه عمده ای نیست و بی اعتنایی کاملاً محل تامل است.

🔹 در این خصوص برای بار دوم از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم خود را در این پروژه بدنام نکنند هر ایرانی که از این جاده بین المللی بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد

🔹 تنها بعضی از مسئولین مربوط هستند که ابایی از تاراج و غارت شدن حیثیت کشور در برابر خارجی‌ها ندارند.جاده کلور درام در جنوب استان نیز همین وضعیت را داراست یعنی پیمان کار دوباره پروژه را تعطیل کرده است.


📩 مشروح خطبه👇
🌐 darolershad.org/?p=19540

@b_tarofardabil
✅️پیشنهاد وزارت خارجه برای تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه

🔹️ وزارت امور خارجه در راستای حمایت از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه موافقت کرد. این وزارتخانه در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور هم تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌ است.

@b_tarofardabil
رقابتهای کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی به میزبانی استان اردبیل بعد از دو روز به پایان رسید و تیم های اول تا سوم مشخص شد.

ایران اول با کسب ۲۵۰ امتیاز اول
عراق دوم با کسب ۴۲ امتیاز دوم
ارمنستان با کسب ۱۲ امتیاز سوم

@b_tarofardabil
🗓 #تقویم

🔹امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
@b_tarofardabil
تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

معاون امور مجلس رییس جمهور گفت:
🔹دولت لایحه تعطیلی یک روز دیگر به جز جمعه را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد و برای تصمیم نهایی درباره تعطیلی پنجشنبه یا شنبه باید منتظر رای مجلس بود.
@b_tarofardabil
HTML Embed Code:
2024/05/13 21:14:55
Back to Top