TG Telegram Group Link
Channel: آزنا| اخبار منتخب استان اردبیل
Back to Bottom
#گزارش_تصویری | استقبال کم نظیر علاقه مندان از دومین جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان با حضور بیش از ۷۵ آلاچیق و غرفه با استقبال گسترده و کم نظیر مردم در شهر جعفرآباد بیله‌سوار برگزار شد.

@azna_ir | @azna_ir
🔸امروز مجلس چه خبر؟

@azna_ir I @azna_ir
پیشنهاد آغاز سال تحصیلی در تابستان در ازای تعطیلی یک ماهه مدارس در زمستان

مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس:
🔻اگر با یک برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده یک ماه از تعطیلات مدارس و فضای آموزشی در زمستان باشد و در مقابل آموزش را زودتر و در تابستان آغاز کنند، هم در بحث مصرف انرژی می‌تواند مفید واقع شود هم معضل آلودگی هوا و اینکه فرصت گردشگری زمستانه برای نیمه جنوبی کشور  فراهم می‌شود.

@azna_ir I @azna_ir
#فتوتیتر| این مدیر باج نمی دهد| #لطفا_بفهم

🔸شیوه ای تکراری با به خدمت گرفتن رسانه های غیررسمی، جعلی و باجگیری با بهره گیری از ابزار فضای مجازی برای اعمال فشار ، تضمین منافع و حذف موانع.

🔸ادیب را نمی شود از میدان به در کرد، مردی که شب و روز نمی شناسد و برای توسعه حوزه سه گانه " میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی" کمر همت بسته و با تلاش مضاعف امروز توانسته است استان اردبیل را به سطحی از توسعه برساند که در جای جای ایران عزیزمان معرفی و زبان زد تمام فعالین این حوزه باشند.

@azna_ir | @azna_ir
⚫️قرارداد چه کسانی دائمی می شود؟

🔰اگر لایحه اصلاحیه قانون کار امسال به تصویب برسد و قرارداد کارگران بعد از ۵ سال، دائمی شود، آیا قرارداد کارگرانی که امسال ۵ سال سابقه کار در آن کارگاه دارند، قراردادشان دائمی می‌شود؟

🔻اگر دائمی شدن قراردادهای کار مدت موقت( بعد از ۵ سال) تصویب شود، کارگرانی را در بر خواهد گرفت که بعد از تصویب آن قانون، به مدت ۵ سال در آن کارگاه شاغل به‌کار باشند. بنابراین عطف به گذشته ( یعنی قبل از تصویب قانون ) نمی‌شود.

🅰 @azna_ir
#فتوتیتر| واکنش اصناف و بازار به اظهارات فرد حاشیه ساز و خود شیفته

🔸انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل: قدردان تلاش جهادی محمدی ادیب و خدمات مجموعه ایشان در میراث فرهنگی استان هستیم.

@azna_ir | @azna_ir
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، صبح امروز 10 اردیبهشت ماه 1403 اعضای انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل با حضور در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با اهدای لوح تقدیر از حسن محمدی ادیب تقدیر کردند.

رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در این جلسه گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی استان با درایت مدیریت این مجموعه در راستای ساماندهی، مرمت و بازسازی بازار تاریخی اردبیل اقدامات قابل توجهی را انجام داده که شایسته تقدیر است.

سهراب محمودی ادامه داد: بافت تاریخی و میراث‌فرهنگی شهر اردبیل از اهمیت ویژه‌ای برای مردم و بازاریان برخوردار است و اداره کل میراث‌فرهنگی استان طی سال‌های اخیر با تعامل مناسب بین بازاریان و اداره کل توانسته است از این بافت به خوبی حفاظت کرده و گام‌های مهمی را در راستای بازسازی و احیای آن بردارد.

او تاکید کرد: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل حمایت همه جانبه خود را از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اعلام می‌کند و ما آماده هرگونه همکاری در راستای حفاظت از محوطه‌های تاریخی و رونق گردشگری استان هستیم.

@see_ardabil
تلاش سرنوشت‌ساز و دلسوزانه معلمان برای نسل آینده/ فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

🔹سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در آیین استانی زنگ سپاس معلم، تلاش معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان را برای نسل آینده سرنوشت‌ساز دانست و گفت: آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

@azna_ir | @azna_ir
🔸️واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

🔹️امشب ۲ میلیون تومان بابت هدیه روز معلم از سوی دولت به حساب فرهنگیان شاغل کشور واریز خواهد شد.

@azna_ir | @azna_ir
⭕️ مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان

📡 @azarmoghan_ir
مجلس در مطبوعات

🔹تحلیل و بررسی اخبار مربوط به مجلس شورای اسلامی در روزنامه های صبح ایران

پنج‌شنبه_۱۳ اردیبهشت

#روزنامه_رسالت
🔹«حذف امضا‌های طلایی سرآغازی برای رونق فعالیت های اقتصادی»:رسالت در بخش پرونده ویژه خود به بررسی آثار مثبت قانون تسهیل صدور مجوز ها که مجلس یازدهم آن را تصویب کرد،پرداخته و برخی از مزیت های این طرح مانند تسهیل روند دریافت مجوز،شناسایی فعالین اقتصادی حقیقی و شفاف تر شدن فضای اقتصادی را تشریح کرده است و در ادامه با سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره گفت و گو کرده است.

#روزنامه_ایران
🔹«بستر سازی برای حضور گسترده در دور دوم‌ انتخابات»:روزنامه ایران در شماره امروز خود،اهم سخنان رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیئت دولت درباره انتخابات دور دوم مجلس دوازدهم را روایت کرد که ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات دور اول بخشی از آن بود‌.

#روزنامه_آرمان‌ملی
🔹«همنشینی اصولگرایانه با طعم ریاست»: روزنامه اصلاح طلب آرمان ملی در عکس اصلی خود به نشست منتخبین مجلس دوازدهم به دعوت تشکل شانا و حضور افرادی مانند :حدادعادل،قالیباف و آقا تهرانی پرداخته و تحلیلی از مقاصد و اهداف برگزاری این نشست توسط جریان شانا و اشخاص حاضر در نشست آن ارائه داده است.

@azna_ir | @azna_ir
#مجلس_دوازدهم
🔹دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 21 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود. 
🔹امیدعلی رعنایی | نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز: نماینده همه طوایف مغان خواهم بود/پارس‌آباد مرکز ثقل مغان است. 

https://www.irna.ir/news/85464542/
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔺آتیلا حجازی مدیر جدید تیم استقلال: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ نیاز به آرامش و تمرکز داریم

@azna_ir | @azna_ir
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ #گردشگری| اولین جشنواره غذاهای سنتی، توانمندی‌ها و تولیدات زنان روستایی در روستای مهره موران گرمی

◻️دراین جشنواره با پخت انواع غذاهای محلی و سنتی همچون نان های محلی، آش و ...هنر آشپزی زنان روستایی منطقه به نمایش گذاشته شد.

◻️هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه استفاده از غذاهای سالم و با کیفیت بود و معرفی توانمندی ها و تولیدات زنان روستایی بود.

تهیه و تدوین کلیپ: سید مهدی حسینی

📡 @azarmoghan_ir
#گزارش_تصویری| اولین جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

🔸️اولین جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اجرای برنامه های شاد و مفرح در روستای مهره برگزار شد.

@azna_ir | @azna_ir
دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: دریاچه گیلارلو ظرفیت مهمی برای گردشگری شهرستان گرمی است و باید یک جشنواره بزرگ برای این منطقه تعریف شود.

@see_ardabil
🔻مغان در حمایت از رعنایی به پا خاست

@azna_ir | @azna_ir
HTML Embed Code:
2024/06/08 11:06:52
Back to Top