TG Telegram Group Link
Channel: کانال اردبیل مجازی
Back to Bottom
اطلاعیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص صدور آی دی کارت پوشش خبری مسابقات بین المللی کشتی نوجوانان جام صفوی

https://ardebil.msy.gov.ir/news/2690031.htm

@ardabilmajazi
روحانی: صهیونیست‌ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند

رئيس‌جمهور سابق:
🔹اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند.

🔹اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد؛ این کار، احمقانه بود.

🔹اسرائیلی‌ها می‌خواهند به خاطر گرفتاری‌شان در غزه، معضلات را در کل منطقه توسعه دهند و از طریق توسعه ناامنی در منطقه، خودشان را خلاص کنند و شرایط جدیدی را به وجود بیاورند.

🔹ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است.

🔹اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد.

🔹امیدوارم صهیونیست‌ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند.

🔹جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است.

@ardabilmajazi
🔴 واژگونی اتوبوس در جاده حیران ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم برجای گذاشت

در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده حیران، ۵ نفر جان خود را از دست داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به نقل از مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه، ساعت ۳/۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

@ardabilmajazi
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:
جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از زيرسازي و بهسازی باند رفت و برگشت شهرك صنعتي شماره 2 اردبيل با اعتباري بالغ بر 300 ميليارد ريال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علايي ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، فرسودگی معابر و برخي از تاسيسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلك و از بين رفته است.
علایی، شهرك صنعتي شماره 2 اردبيل را مهمترين و بزرگترين شهرك صنعتي استان برشمرد و افزود: این شهرك صنعتي با مساحت بيش از 700 هكتار به عنوان قطب توليد و صنعت استان اردبيل محسوب مي‌شود كه بيش از 700 قرارداد حق بهره برداري زمين با سرمايه گذاران در آن منعقد شده است که با بهره برداری از 300 واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از 8000 نفر در این شهرک صنعتی هستیم.
وي ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخي از خيابان‌هاي اين شهرك صنعتي انجام شود كه خوشبختانه طي چند سال اخیر، زيرسازي و آسفالت بیش از 15 خيابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌هاي اين شركت براي آماده سازي و بهسازي ساير خيابان‌هاي فرسوده اين شهرك صنعتي خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود 300 میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.
وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و جلب رضایت سرمایه گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.


@ardabilmajazi
فرماندار نمین تغییر یافت / آغاز تغییر فرمانداران و مدیران

🔹 با حکم استاندار اردبیل، و با حضور رضا قاسمیان معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل، محمد آقازاده بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان نمین معرفی شد

@ardabilmajazi
برگزاری میز خدمت شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران شهرستان پارس آباد

از کلیه سرمایه‌گذاران، مدیران واحدهای تولیدی و متقاضیان محترم دعوت می‌شود به منظور بیان مشکلات و درخواست‌های خود با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۲ به دفتر ناحیه صنعتی پارس آباد مراجعه نمایند.

روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل

@ardabilmajazi
منظور: درصدد ادامه طرح کالابرگ الکترونیکی هستیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه:
🔹تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است. در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

🔹برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی‌هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است.

🔹با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.
@ardabilmajazi
«موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟

«سلیم غفوری» در گفت‌وگو با تسنیم:
🔹«پایتخت» در حال گفت‌وگو هستند طبعاً به طرح و فیلمنامه خوب و جذابی برسند حتماً امسال در دستور کار قرار می‌گیرد.

🔹الآن سریال «موسی(ع)» در مرحله پیش‌تولید است، تست‌ها را از عوامل و بازیگران و دست‌اندرکاران می‌گیرند. سریال «حضرت موسی(ع)» با یک سیستم نوآوری جدید تولید می‌شود باید تجهیزات آن تأمین و وارد کشور شود، شاید امسال به تولید اصلی نرسد اما فرآیند آن دنبال می‌شود.

🔹هنوز هیچ‌چیز راجع به هنرپیشه‌ها قطعی نیست و به‌نظر من اجازه بدهید کارگردان و تهیه‌کننده در فضای آرامی با عوامل و بازیگران گفت‌و‌گو کنند تا به نتیجه برسند.
@ardabilmajazi
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد:
حمایت از اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی 7 واحد تولیدی در سال 1402
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل اظهار داشت: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مولفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولید کنندگان است.
وی ادامه داد: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.
علایی افزود: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه‌ ملی 7 واحد تولیدی حمایت مالی شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حماتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولید کنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

@ardabilmajazi
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
@ardabilmajazi
HTML Embed Code:
2024/05/12 15:45:55
Back to Top