TG Telegram Group Link
Channel: After Effects - Premiere | ایمان براتی
Back to Bottom
تخفیف ویژه 🍉 تابستونی 🍉 به روی پکیج های آموزشی افترافکت ، پریمیر پرو ، فتوشاپ در وب سایت ImanVFX لحاظ شده ، امیدوارم با دیدن آموزش های این پکیج ها به مهارت ، تخصص و کسب درآمد دست پیدا کنید .

آموزش های افترافکت ، پریمیر ، فتوشاپ و ...
از صفر مطلق تا پیشرفته
پشتیبانی و رفع اشکال واقعی
دارای کانال آپدیت مداوم
بدون نیاز به کلاس حضوری
تدریس به زبان ساده ، روان
تضمین بازپرداخت وجه در صورت عدم رضایت


دموها - اطلاعات کامل و خرید پک ها در لینک زیر
https://www.imanvfx.com/academy
نمونه تصاویر هوش مصنوعی فوتور - لئوناردو
( با سایز بزرگ ببینید )
سلام دوستان ایشالله که سرحال باشین
مدتی هست که با انواع و اقسام هوش مصنوعی دارم سروکله میزنم و اونها رو تست میکنم ، مثل :

1- هوش مصنوعی فوتور
2- هوش مصنوعی فری پیک
3- هوش مصنوعی لئوناردو
4- هوش مصنوعی پیکس آرت
5- هوش مصنوعی رانوی
6- هوش مصنوعی شاتراستوک
7- هوش مصنوعی میدجنری
8- هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای
و ...

چندین آموزش هم برای هوش مصنوعی ساختم که به زودی منتشر میشه ، یه مقدار وسواس دارم چون باید گزینه های رایگان و بدون دردسر رو انتخاب بکنم که برای ما کاربرهای ایرانی مشکلاتی که خودتون بهتر می دونید رو نداشته باشه .

تصویری که نیاز دارین رو در قالب یک متن برای هوش مصنوعی تعریف می کنید و بعد از چند ثانیه یک تصویر با گرافیک هنری خارق العاده تحویل میگیرین که اگه قرار باشه خودتون اون تصویر رو به صورت دستی و با امکانات خودتون (( سیستم های معمولا ضعیف )) بسازین ساعتها باید زمان بزارین ! انرژی بزارین و آخرش هم چیزی که می خواین نمیشه !!!!

یه کم فکر کنید !! چیزی که نیاز دارین رو در قالب یک متن برای هوش مصنوعی تعریف می کنید و بعد از چند ثانیه فیلم و ویدیو تحویل میگیرین ! موزیک یا افکت صوتی تحویل میگیرین ! کارتون یا انیمیشن تحویل میگیرین ! فایل 3D تحویل میگیرین !! یک سایت کامل تحویل میگیرین !!! دیشب با یه دونه هوش مصنوعی کار میکردم که داره تدوین هم میکنه !!!!!! برگام ریخته !!

یادگیری کار با انواع هوش مصنوعی یک باید هست . اگر هوش مصنوعی کار نکنید و یاد نگیرید قطعا از بازی خارج میشین . باور کنید من جوگیر نیستم ! یا بزرگنمائی نمیکنم ! این رو جدی گفتم واقعا باد ما را با خود خواهد برد !!!

یادگیری کار با هوش مصنوعی در زمینه گرافیک ، ویدیو و کلا تولید محتوا باعث میشه که پروژه های شما بسیار سریع تر و قوی تر اجرا بشه .

منتظر باشین آموزش های زیادی برای این موضوع در حال آماده شدن هست و به زودی توی کانال یوتیوب میزارم ، حتما به کانال یوتیوب سر بزنید . همه آموزش های یوتیوب هم رایگان هست فقط انتظار حمایت دارم
نمونه تصاویر هوش مصنوعی Picsart
آیا می دانستید ؟ ( افترافکت)
افترافکت اولین بار در سال 1993 به عنوان یک نرم افزار مستقل توسط شرکت CoSA عرضه شد. این نرم افزار تا مدتی توسط شرکت CoSA توسعه داده شد. دو نسخه از افترافکت توسط آنها منتشر شد . در سال 1993 شرکت Aldus شرکت CoSA را خریداری کرد و در سال 1994 بالاخره Adobe توانست شرکت Aldus را خریداری کند و در ادامه به صورت ویژه افترافکت را توسعه داد.

در ابتدا افترافکت برای سیستم عامل مکینتاش بود اما در سال 1997 نسخه ویندوز آن هم ارائه شد . افترافکت از آن زمان به بعد به طور مداوم توسط Adobe بهبود یافته و به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای جلوه‌های بصری و گرافیک حرکتی (موشن گرافیک) در دنیا تبدیل شده است.

#افترافکت #آموزش_افترافکت #adobeaftereffects
آیا می دانستید ؟ ( پریمیر پرو )

ادوبی پریمیر اولین بار در سال ۱۹۹۱ توسط شرکت “ماکرومیشن” (MacroMind) توسعه داده شد و با نام “ماکرومیشن ادیت” (Macromind Video) برای سیستم عامل مکینتاش عرضه شد.

پس از آن، شرکت “ا‌دوبی” در سال ۱۹۹۲ ماکرومیشن را خریداری کرد و نرم‌افزار را با نام “ادوبی پریمیر” (Adobe Premiere) ارائه کرد. اولین نسخه از ادوبی پریمیر در سال ۱۹۹۳ منتشر شد و تا کنون توسط ادوبی به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای مداومی دریافت کرده است.

کلمه MacroMind با تلفظ مایکرومایند و به صورت مایکرومیشن رایج است .

#پریمیر #آموزش_پریمیر #ادوبی_پریمیر
#PremierePro #AdobePremierePro
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
کلیپ استودیو آهنگسازی امیر نوبل

دوربین : Canon EOS 5D Mark IV
لنز : 50 فیکس f1/8
لرزشگر : ژیون کرین 3
پریمیر پرو + افترافکت

اتاق و محیط کار استودیو خیلی کوچیک بود و برای دوربین حرکت خیلی زیادی نمیشد انجام داد . وقت و زمان هم به شدت کم بود چون استودیو محل ضبط وکال و کارای آهنگسازی بود .

#افترافکت #پریمیر #تدوین #کلیپ_افترافکت #آهنگسازی #موزیک_ویدیو
از هوش مصنوعی ChatGPT پرسیدم : آیا افترافکت و فتوشاپ و پریمیرپرو تا 10 سال آینده در بازار خواهند بود ؟

جواب : پیش‌بینی دقیق در زمینه فناوری و نرم‌افزارها به مراتب سخت‌تر از پیش‌بینی‌ها در زمینه‌های دیگر است. اما می‌توانیم با توجه به وضعیت فعلی و روند رشد این نرم‌افزارها، به چند نکته توجه کنیم:

1. افترافکت (After Effects): افترافکت به عنوان یکی از قوی‌ترین نرم‌افزارهای موشن گرافیک و جلوه‌های ویژه در صنعت تولید محتوا ، فیلم‌سازی و انیمیشن، به نظر می‌رسد که تا 10 سال آینده به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در این حوزه باقی خواهد ماند. با توسعه فیلم‌سازی، تولید محتوای دیجیتال، بازی‌سازی و تبلیغات، نیاز به نرم‌افزارهایی مانند افترافکت احتمالاً افزایش خواهد یافت

2. فتوشاپ (Photoshop): فتوشاپ به عنوان نرم‌افزار اصلی برای ویرایش تصاویر، گرافیک‌ها و طراحی‌ها، یکی از محبوب‌ترین و مورد استفاده‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت عکس است. با توجه به نیاز روزافزون به ایجاد محتوای دیجیتال و تصاویر در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، احتمالاً فتوشاپ تا 10 سال آینده همچنان در بازار حضور داشته باشد.

3. پریمیر پرو (Premiere Pro): پریمیر پرو به عنوان یکی از معتبرترین نرم‌افزارهای تدوین ویدئو و ساخت فیلم، همچنان محبوبیت خود را حفظ می‌کند. با افزایش تولید محتوای ویدئویی و پخش آن در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های ویدئویی و خدمات استریمینگ، احتمالاً پریمیر به عنوان یکی از ابزارهای اصلی تدوین ویدئو تا 10 سال آینده همچنان وجود خواهد داشت.

اگرچه این نرم‌افزارها در طول زمان به‌روزرسانی و تغییراتی خواهند داشت و ممکن است تغییراتی در ویژگی‌ها و رابط کاربری آنها صورت بگیرد، اما به نظر می‌رسد که تا 10 سال آینده این نرم‌افزارها همچنان جزء ابزارهای اساسی برای انجام کارهای خلاقانه در زمینه‌های فیلم‌سازی، گرافیک و طراحی خواهند بود.

😃 از 99/99 درصد آدمهای بالغ هم بهتر حرف میزنه 😂

#هوش_مصنوعی #ChatGPT #افترافکت #پریمیر #فتوشاپ
این تصویر و تصاویر قبلی رو با هوش مصنوعی فایرفلای ساختم . البته در همون نتیجه اول این خروجی رو نداده و کلی پرامپت های مختلف رو بالا/پائین کردم . به زودی آموزش ساخت این تصاویر رو در کانال یوتیوب میزارم .
منتظر باشین
سلام دوستان ، یوتیوب هم به اشتباه اخطار کپی رایت میده ! حواستون جمع باشه ! کانال یوتیوبم اخطار کپی رایت گرفت و یکی از ویدیوهام حذف شد! ولی اعتراض کردم واین اعتراض به سرعت رسیدگی و اعتراض من به یوتیوب پذیرفته شد و اخطار کپی رایت از کانال من حذف شد . اخطار کپی رایت برای ویدیو آموزش نصب اکستنشن رایگان آای جویس در پریمیر بود . یوتیوب توی کپی رایت اعلام کرد که این آموزش حاوی نصب فایلی های خطرناک و آلوده است ! به سرعت اعتراض زدم که سیستم شما کاملا اشتباه کرده و فایل های نصبی در این آموزش از یک وب سایت مشهور و معتبر هست و هیچگونه فایل آلوده ای در اون نیست و این فایل صرفا یک مجموعه ترنزیشن هست ، خیلی جالب بود که توی چند دقیقه به این اعتراض رسیدگی کردن و ویدیو هم به لیست کانال من برگشت و اخطار کپی رایت هم حذف شد و بابت اعتراض هم تشکر کردن ! وقتی کپی رایت میگیرید نترسید و محکم اقدام کنید !
سلام دوستان
آموزش هوش مصنوعی ادوبی فایرفلای به صورت آنلاین و رایگان و بدون نیاز به فتوشاپ به کانال یوتیوب اضافه شد ، خوشحال میشم آموزش رو ببینید و نظرتون رو بگین ، تصاویر خفنی توی این آموزش با هوش مصنوعی فایرفلای ساختم .
لینک تماشا در یوتیوب : 👇

📺 https://youtu.be/vtPoJyAwXQ0

#فایرفلای #هوش_مصنوعی_فایرفلای #هوش_مصنوعی_فتوشاپ #ادوبی_فایرفلای
سلام دوستان
اگر به دنبال ترنزیشن ، موزیک ، افکت صوتی و ... (( رایگان و قانونی )) برای افترافکت و پریمیر پرو هستین ، تعدادی آموزش برای این موضوع قبلا ساختم که لینک همه اونها رو به صورت یکجا براتون میزارم . توی آموزش های زیر روش دانلود و نصب بهترین پکیج های رایگان و قانونی رو توضیح دادم .

برای پروژه های خودم از ( انیمیشن کامپوزر ) و همچنین ( موشن برا ) بیشتر استفاده میکنم که آموزش اینها هم توی لینک های زیر هست .


آموزش پک های رایگان ترنزیشن و افکت برای پریمیر و افترافکت در کانال یوتیوب :

ترنزیشن و افکت های AeJuice - مشترک
https://youtu.be/rS54QpPGsao
موزیک و افکت صوتی AeJuice - مشترک
https://youtu.be/PhyXNpLpTY8
ترنزیشن و افکت - پریمیر کامپوزر ( پریمیر )
https://youtu.be/l5SOttVV-5k
ترنزیشن و افکت - انیمیشن کامپوزر ( افترافکت )
https://youtu.be/2TdV9J3_CMA
موشن برا - قسمت اول -مشترک
https://youtu.be/71YCqRTN4c8
موشن برا - قسمت دوم - ( افترافکت )
https://youtu.be/N04Wa78-aJw
موشن برا - قسمت دوم - ( پریمیر )
https://youtu.be/4gz--hQ-Igs

منظور از مشترک اینه که اون مجموعه هم برای پریمیر و هم برای افترافکت هست

#آموزش_افترافکت #آموزش_پریمیر #ترنزیشن #موزیک #افکت_صوتی
سلام دوستان
یکی از هنرجوهای عزیزم توی گروه پشتیبانی پریمیر پرو سوالی رو مطرح کرد که احتمالا برای خیلی از شما حین کار با پریمیر پرو پیش میاد. اینجا این مسئله رو عنوان میکنم شاید به درد خیلی از شماها بخوره :

اگر در هنگام کار بر روی پروژه Adobe Premiere Pro برق قطع شده باشد، ممکن است بخشی از داده‌های شما از دست رفته باشد. با این حال، Premiere Pro یک مکانیزم Auto-Save دارد که ممکن است شما را در این موقعیت کمک کند. در اینجا چندین گام برای بازیابی پروژه خود در Adobe Premiere Pro وجود دارد:

1. فولدر Auto-Save را بررسی کنید: Premiere Pro به طور خودکار نسخه‌های پشتیبان از پروژه شما را در فولدر Auto-Save ذخیره می‌کند. این فولدر معمولاً در محل زیر قرار دارد: Documents > Adobe > Premiere Pro > Version > Auto-Save. در این فولدر، پروژه‌های پشتیبانی که با پسوند .prproj ذخیره شده‌اند را ببینید. پروژه‌ای که با آخرین تاریخ و زمان ذخیره شده است را باز کنید تا ببینید آیا تغییرات اخیر شما در آن وجود دارد یا خیر.

2. فایل Temporary را بررسی کنید: Premiere Pro همچنین فایل‌های Temporary ایجاد می‌کند که ممکن است شامل تغییرات اخیر باشند. این فایل‌ها معمولاً در محل C:\Users\Username\AppData\Roaming\Adobe\Premiere Pro\Version\ قرار دارند. این فایل‌ها ممکن است با پسوند .prproj ذخیره شوند.


در آینده، برای جلوگیری از از دست دادن کار، توصیه می‌کنم که تنظیمات Auto-Save را در Premiere Pro بررسی و تنظیم کنید تا به طور منظم پروژه‌های خود را ذخیره کند.
راه حل خیلی بهتر برای این مسئله ، ذخیره فایل در فضای ابری - Cloud هست ، همچنین می‌توانید بر روی سیستم‌های پشتیبان، مانند ذخیره‌سازی در ابر، تکیه کنید. اما این گزینه برای ایرانی ها به دلیل مشکلات تحریم و استفاده از نرم افزار های قفل شکسته ، کمی سخت و دردرسرساز هست !

#پریمیر #آموزش_پریمیر #تدوین
HTML Embed Code:
2024/05/16 10:58:33
Back to Top