TG Telegram Group Link
Channel: کانال شورای صنفی دانشگاه کردستان
Back to Bottom
#اطلاعیه

قابل توجه دانشجویان دانشگاه کردستان

غذای روز دوشنبه هفته آینده ۹ خرداد ۱۴۰۱ داخل سامانه خورشت سبزی هستش و ماکارونی اما آن روز فقط سبزی پلو با ماهی توزیع میگردد ...

دانشجویانی که خورشت سبزی یا ماکارونی را رزرو کردند روز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ سبزی پلو با ماهی دریافت میکنند

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
#اطلاعیه


راه‌اندازی اینترنت خوابگاه فرشتگان ۶


مطالبه فوق بعد از پیگیری های چند هفته ای از جانب شورای صنفی و دانشجویان خوابگاه فرشتگان ۶ سرانجام در جلسه پرسش و پاسخ از مسئولین دانشگاه در روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از جانب شورای صنفی و دانشجویان حاضر در جلسه دوباره مورد بحث قرار گرفت و در همان جلسه قول نصب و راه‌اندازی این سیستم در دو هفته آینده داده شد.

سرانجام طی پیگیری های شورای صنفی در این مدت دستگاه های لازم نصب و حال امکان استفاده از این سیستم برای دانشجویان خوابگاه فرشتگان ۶ فراهم شده است.

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
#اطلاعیه

کتاب خانه مرکزی در ایام تعطیلات باز میباشد

#شورای‌صنفی_رفاهی
#انتخابات_شورای_صنفی


آیا دوره ی قبل که انتخابات به دور دوم کشیده شد رای ها اعلام نشده بود ؟
هم دور اول رای ها اعلام شد و هم دور دوم

در دور دوم انتخابات یه سری از کاندیدا ها که رای کمتری داشتند طبق آیین نامه شورای صنفی حذف شدند ...

این سری
نه رای رو اعلام میکنید
نه کاندیدایی رو حذف میکنید

آیا دوره قبل غیر قانونی بوده یا این دوره ؟

درخواست شفافیت صد در صدی انتخابات رو از مسئولین داریم

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
#اطلاعیه

🔴اطلاعیه #هیات_بررسی نتایج انتخابات
قابل توجه دانشجویان عزیز و گرامی دانشگاه کردستان

💠به اطلاع می رساند انتخابات شورای صنفی دانشجویان بر اساس شیوه نامه اجرایی شورای صنفی دانشجویان دانشگاههای کشور در روز سه شنبه مورخ 10/03/1401 در بستر مجازی و به صورت الکترونیکی برگزار گردید.

باتوجه به اینکه تعداد دانشجویان شرکت کننده در انتخابات کمتر 25 درصد کل دانشجویان دانشگاه بود انتخابات این دوره براساس ماده 15 آیین نامه به مرحله دوم کشیده شد. بر این اساس اطلاعیه ویژه مرحله دوم انتخابات روز پنجشنبه مورخ 12/03/1401 صادر و از مجاری مختلف اطلاع رسانی گردید.

🔷روز 16 خرداد تعدادی از نامزدهای انتخابات (موسوم به ائتلاف خط) شکایتی را به دبیر خانه و به طور موازی به دفتر ریاست دانشگاه تسلیم داشتند. همزمان در ظهر 16 خرداد هم نامه انصراف تعداد هفت نفر (موسوم به ائتلاف فریاد) از نامزدی شورای صنفی برای شرکت در انتخابات دور دوم دریافت شد.

🔷 برای رسیدگی به شکایات و اعتراضات تعدادی از کاندیداها و دانشجویان، کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی با دعوت از مدیر حوزه #ریاست دانشگاه، رییس #حراست دانشگاه، #مدیرفناوری‌اطلاعات‌دانشگاه، #مدیرمرکزآموزش‌های‌آزادوالکترونیکی تشکیل جلسه داد.

مصوبات:
1- برای بررسی ادعای مطرح شده از طرف ائتلاف موسوم به "خط" در استفاده از حساب کاربری دانشجویان در فرایند رای گیری و سوء استفاده از لیست های شماره دانشجویی نزد اشخاص، استادان #متخصص دانشگاه در امور مجازی لیست IP های رای دهندگان را استخراج و رای های ماخوذه در IP های پر تکرار به همراه زمان های اعمال رای و رای های داده شده را بررسی نمودند. نتایج بررسی و توضیحات متخصصین نشان داد تقلب و تخلف سازمان یافته و موثر در نتیجه انتخابات از طریق ورود به حساب کاربری دیگران صورت #نگرفته_است.

خاطر نشان می شود یکی از درخواست های ائتلاف موسوم به خط ابطال نتیجه انتخابات و برگزاری انتخابات مجدد می باشد.

2- انصراف تعداد 7 نفر از کاندیداها (حائز #بالاترین آراء ماخوذه) در انتخابات مرحله دوم شورای صنفی دانشجویان بررسی شد. انصراف دهندگان دلایل این تصمیم خود را بی رغبتی دانشجویان برای شرکت در انتخابات، کم اهمیتی شورای صنفی نزد مسئولان دانشگاه در عدم پاسخگویی و اتهامات وارده از طرف ائتلاف موسوم به "خط" مطرح نمودند. این ائتلاف علیرغم اصرار شرکت کنندگان در جلسه بررسی نتایج برای ماندن در رقابت انتخاباتی، تا آخرین فرصت بر تصمیم خود مبنی بر انصراف و عدم شرکت در انتخابات اصرار نمودند و لذا انصراف آن ها با توجه به پایان فرصت مورد #قبول واقع شد.

با عنایت به این مسئله و با توجه به اینکه در این صورت در تعدادی از حوزه ها رقابتی بودن انتخابات از بین خواهد رفت، مطابق آیین نامه، انتخابات مرحله دوم قانونی #نبوده و قابلیت اجرا ندارد. مضافا اینکه به علت عدم حضور دانشجو و ایام امتحانات پایان ترم، انتخابات شورا در سال تحصیلی جدید ( #آبان ماه سال جاری) برگزار خواهد.

💠کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان


#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
کانال شورای صنفی دانشگاه کردستان pinned « #شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان #اطلاعیه 🔴اطلاعیه #هیات_بررسی نتایج انتخابات قابل توجه دانشجویان عزیز و گرامی دانشگاه کردستان 💠به اطلاع می رساند انتخابات شورای صنفی دانشجویان بر اساس شیوه نامه اجرایی شورای صنفی دانشجویان دانشگاههای کشور در روز سه شنبه…»
کانال شورای صنفی دانشگاه کردستان
#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
نظرات دانشجویان

از مسئولین انتظار داریم طبق نظر دانشجویان محترم تصمیم گیری بکنند ...

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
کانال شورای صنفی دانشگاه کردستان
#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
یه سری از اساتید داخل فورجه کلاس گذاشتن
یه سری دیگه امتحان میانترم میگیرن
فورجه س یا امتحاناته ؟؟؟

تعویق انداختن چند روزی امتحانات واقعا کار خیلی سختی نیست !!!

#صرفا_جهت_اطلاع

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
کانال شورای صنفی دانشگاه کردستان
#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه کردستان میرسانیم که با درخواست شورای صنفی در جلسه شورای آموزش مبنی بر تعویق بازه امتحانات مخالفت کردند

منتظریم که دلایل مخالفت خودشون رو اعلام بکنن ...

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
کانال شورای صنفی دانشگاه کردستان
به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه کردستان میرسانیم که با درخواست شورای صنفی در جلسه شورای آموزش مبنی بر تعویق بازه امتحانات مخالفت کردند منتظریم که دلایل مخالفت خودشون رو اعلام بکنن ... #شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
درخواست شورای صنفی دانشجویان مبنی بر تغییر بازه امتحانات پایان ترم نیمسال ۴۰۰۲ در جلسه مورخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ شورای آموزشی دانشگاه بررسی شد و با توجه به مشکلات ناشی از تغییر برنامه امتحانات این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت. از جمله دلایل عدم موافقت با این درخواست عبارتند از:

۱- برنامه برگزاری امتحانات پیش از آغاز ترم و با فرض برگزاری حضوری کلاس‌های درسی از ابتدا توسط گروه‌های آموزشی تنظیم شده است‌. لازم به ذکر است این موضوع پس از ازسرگیری آموزش حضوری در شورای آموزشی دانشگاه مطرح و با توجه به نظرات مطرح شده در شورا مورد موافقت قرار نگرفت. تصمیم‌گیری برای تغییر برنامه امتحانات، تنها سه روز مانده به شروع امتحانات، باعث از میان رفتن انضباط و انسجام آموزشی و سردرگمی دانشجویان، اعضای هیات علمی و مدرسین خواهد شد.

۲- با توجه به تقویم آموزشی و ضرورت شروع به موقع ترم تابستان، افزودن به زمان این نیمسال تحصیلی امکان پذیر نیست. به دلیل فارغ التحصیلی تعداد زیادی از دانشجویان و عدم ایجاد وقفه تحصیلی دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل پاس نشدن برخی از دروس در نیمسال جاری و نیمسال‌های قبل، حذف نیمسال ترم تابستان امکان پذیر نیست.

۳- با توجه به الزام هماهنگی میان دانشگاه‌های منطقه، جابه جایی برنامه امتحانی باعث به‌هم ریختگی تقویم آموزشی در آن منطقه خواهد شد. لازم به ذکر است که در هفته های اخیر در هیچ یک از دانشگاه های منطقه ۵ (که دانشگاه کردستان در آن منطقه قرار دارد) و در هیچیک دانشگاه‌های سطح ۱ و سطح ۲ کشور تغییری در برنامه امتحانی رخ نداده است.

۴- با توجه به تاکیدهای ابتدای نیمسال جاری، غالب مدرسین سهمی از ارزیابی نهایی را به ارزشیابی مستمر اختصاص داده‌اند. در نتیجه ارزیابی پایان ترم تنها قسمتی از ارزشیابی نهایی خواهد بود.


#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
#صدای_دانشجو


سلام وقتتون بخیر
ببخشید مزاحم شدم ما یه درس عمومی دو واحدی داشتیم درس انقلاب از اول ترم تا اخرین کلاسی که برگزار شد توی کلاسا شرکت کردیم حالا کاری ندارم کلاسا چن بار بخاطر غیبت استاد برگزار نشد اما ما سر کلاسمون حاضر شدیم_الان رفتم تو گلستان و اونجا نوشته شده که درس توسط شورا حذف شده برای بعضی دیگه از دوستانم حذف شده برای یه سری ها هم حذف نشده هنوز_ما یعنی دانشجو ها از بهمن حدود ۵ ماه سر کلاس رفتیم و وقت گذاشتیم بنظرتون این کار درسته که بدون اطلاع دانشجو درسش رو حذف کنن؟
تصمیمی که تو تحصیل دانشجو هم اثر منفی میزاره!
ما وقتی اون واحد رو برداشتیم حقیقتا روی نمرش حساب کردیم برای معدل کل و اینا حالا حذف شده ممکنه معدلمون خیلی افت کنه لطفا اگر امکانش هست پیگیری کنید ممنون.


از معاونت آموزشی دانشگاه کردستان خواستاریم به این موضوع هرچه زود تر رسیدگی بکنند

#شورای_صنفی_دانشگاه_کردستان
HTML Embed Code:
2024/05/21 01:30:03
Back to Top