TG Telegram Group Link
Channel: رویدادهای دانشجویی
Back to Bottom
🔴 راهنمای پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه آزاد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در سامانه آموزشیار


@Roydad_Daneshjoo
🔴 ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نورآغازشد/ ثبت نام با 50 درصد شهریه

🔸 مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور امروز 29 مهرماه آغاز می شود و تا 10 آبان ماه ادامه دارد.

🔸 کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 منابع کنکور ۱۴۰۰ توسط سازمان سنجش اعلام شد

🔸 بر این اساس میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ حداکثر ۳۰ درصد با تاثیر مثبت است و مواد و ضرایب دروس امتحانی و دروس موثر سوابق تحصیلی آزمون سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ است.

🔸 آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ انجام می‌شود.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه متاهلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

🔸 در این اطلاعیه آمده است: دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی ورودی ماقبل ۹۹ دارای سنوات مجاز که متقاضی استفاده از خوابگاه متأهلین هستند، جهت ثبت نام و ارائه درخواست از ۲۸ مهرماه تا ۷ آبان ماه می‌توانند به وبسایت دانشگاه، بخش معاونت دانشجویی، سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی مراجعه و نسبت به تکمیل فرم تقاضای استفاده از خوابگاه متاهلی دانش پژوهان (موقوفه) اقدام نمایند.

اطلاعات بیشتر

@Roydad_Daneshjoo
🔴 حضور دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر منوط به شرایط ویروس کرونا

🔸 سیاوش خرسندی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی مجازی دانشجویان تازه ورود به شرایط شیوع ویروس کرونا بستگی دارد، گفت: کلاس‌های آموزشی مجازی برای دانشجویان ورودی جدید در آبان‌ماه برگزار خواهد شد. به طوری که دانشگاه برای جبران تأخیر دانشجویان در سال تحصیلی جدید از ابتدای آبان‌ماه کلاس‌های آموزشی را به صورت فشرده در قالب سه جلسه در هفته برگزار می‌کند.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی آغاز شد

🔸 امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و تعیین وضعیت داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی کشور از هم‌اکنون تا روز جمعه دوم آبان ماه در سایت سازمان سنجش فراهم شد.

🔸 در مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نامی، امکان ثبت انصراف از شرکت در آزمون و استرداد هزینه داوطلبان وجود دارد.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 اعلام جزئیات کنکور ۱۴۰۰

🔸 سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور با بیان اینکه کنکور سراسری پنجشنبه ۱۰ تیر و جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، گفت : ثبت‌نام این آزمون از یکشنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود و تا ۱۸ بهمن ادامه دارد.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۹ هفته آینده اعلام خواهد شد

🔸 طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی؛ نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۹ هفته آینده اعلام خواهد شد.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 استفاده از اینترنت برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه آزاد رایگان شد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات:
🔸 از طرف حدود یک میلیون دانشجوی دانشگاه آزاد مطالبه‌ای از ما صورت گرفت مبنی بر اینکه سامانه‌های این دانشگاه برای ما رایگان نشده است و دانشجویان برای استفاده از آموزش فضای مجازی دچار مشکل هستند.

🔸 امروز با آقای رئیس‌جمهور صحبت کردیم و ایشان دستور دادند همه سامانه‌های مجازی دانشگاه آزاد به صورت رایگان از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس باشد.

@Roydad_Daneshjoo
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 وزیر ارتباطات: همه سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه آزاد رایگان می‌شود

@Roydad_Daneshjoo
🔴 فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ماه

🔸 سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیر دیپلم را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی آبان ماه سال ۹۹هستند، به خدمت سربازی فراخواند.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 نتایج نهایی دکتری اعلام شد

🔹نتایج نهایی پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

@Roydad_Daneshjoo
رویدادهای دانشجویی pinned «🔴 نتایج نهایی دکتری اعلام شد 🔹نتایج نهایی پذیرفته شدگان دکتری سال ۹۹ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. @Roydad_Daneshjoo»
🔴 تغییر شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون ۹۹

🔸 بر این اساس، دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.

🔸 همچنین اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج کند.

🔸 اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تاییدیه را دریافت کند.

@Roydad_Daneshjoo
🔴آغاز ثبت نام وام دستیاری دانشجویان از آبان‌ماه

🔸معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام وام دستیاری دانشجویان از آبان‌ماه خبر داد و گفت: ۱۰ هزار وام قرض‌الحسنه ۱۵ میلیون تومانی به دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی (Ph.D) اعطا می‌شود.


@Roydad_Daneshjoo
🔴 بیش از ۱۲ هزار نفر در کنکور دکتری دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند

خدایی، رئیس سازمان سنجش:
🔸️ از میان ۴۱ هزار و ۳۶۲ نفر برای فرآیند مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی شده بودند در نهایت ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر پذیرفته شده اند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۷۶ نفر زن و ۷ هزار و ۹ نفر مرد هستند.
🔸️ از تعداد ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر پذیرفته شده نهایی تعداد ۹ هزار و ۳ نفر در دوره روزانه، تعداد ۱ هزار و ۷۴۴ نفر در دوره شبانه، تعداد ۲۹۳ نفر در دانشگاه پیام نور، تعداد ۵۲۵ نفر در دانشگاه های غیرانتفاعی و تعداد ۹۲۰ نفر در پردیس های خودگردان پذیرفته شده اند.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 انصراف از رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد برای پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های دولتی رایگان خواهد بود

طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:
🔸️ برای نخستین بار دانشجویان جدیدالورود از تسهیلات ویژه دانشگاه آزاد بهره مند می‌شوند.
🔸️ چنانچه داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی وارد رشته مورد علاقه خود در دانشگاه آزاد اسلامی شوند و سپس، در آزمون سراسری قبول شوند، این دانشجویان بدون پرداخت هزینه، اختیار دارند دانشگاه خود را انتخاب کنند.
🔸️ این دانشجویان می‌توانند بدون پرداخت هزینه ترم اول، به دانشگاهی که از طریق آزمون سراسری قبول شده اند بروند و هزینه‌ای هم به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت نکنند.
🔸️ پیش از این هزینه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت قبولی در سایر دانشگاه‌ها و انتخابشان برای تحصیل در دانشگاه دیگر، بازپرداخت نمیشد.
🔸️پس دانشجویان نگران درس و ثبت نام خود نباشند و این شیوه برای نخستین بار در سطح دانشگاه‌ها اعمال شده است.

@Roydad_Daneshjoo
🔴 زمان دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹

🔸 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور: نتایج پذیرفته شدگان در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا شنبه ۱۰ آبان اعلام می‌شود .

🔸 درباره شیوه برگزاری کنکور سال آینده، میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ همانند سال ۱۳۹۹ حداکثر ۳۰ درصد با تاثیر مثبت است.

🔸 بر اساس مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو که در تاریخ ۲۲ مهر ۹۹ برگزار شد، برای آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶  انجام می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

@Roydad_Daneshjoo
🔴 تقویم آموزشی دانشجویان نوورود دانشگاه #علم_و_صنعت تغییر کرد

🔸 حجازی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت: با توجه به تاخیر پیش آمده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مقاطع مختلف تحصیلی، تغییرات برنامه‌های آموزشی مرتبط با کلاس‌های تعیین شده برای دانشجویان نوورود تغییر کرد.

🔸 کلیه کلاس‌های مقطع تحصیلات تکمیلی که پیش از این زمان آغاز آن‌ها ۳ آبان ماه تعیین شده بود، از ۱۰ آبان‌ماه برگزار خواهد شد. کلیه کلاس‌های مقطع کارشناسی که پیش از این زمان آغاز آن‌ها ۳ آبان ماه تعیین شده بود، از ۱۴ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

🔸 با توجه به تغییرات ایجاد شده در زمان شروع کلاس‌های، تقویم آموزشی دانشگاه متناسباً تغییر خواهد کرد که جزئیات آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

@Roydad_Daneshjoo
💻 دوره غیرحضوری جامع متخصص جاوا‌اسکریپت و FrontEnd‌، محبوب ترین زبان برنامه‌نویسی تحت وب

🎁صفرتا صد بدون هیچگونه پیشنیاز قبلی‌ برنامه نویسی وبسایت با زبان جاوا اسکریپت رو با انجام پروژه های متنوع یادبگیر

🚫ظرفیت باقیمانده تنها ۳ نفر

💎با تدریس :
جعفر موسوی: با بیش از ۸ سال سابقه توسعه وب در شرکتهای اسنپ، گاج، بانک سامان و...
مصطفی میرموسوی: با بیش از ۱۲ سال سابقه توسعه وب در شرکتهای اسنپ، وردست و ...
حامد حسینی نسب: با بیش از ۹ سال سابقه طراحی و برنامه نویسی وبسایت‌‌

📅 ۷۰ ساعت آموزش وبیناری، ویدئوهای آموزشی، جلسات رفع اشکال آنلاین‌
‌۵ ام آبان ماه تا ۱۳ ام بهمن ماه‌‌

🔸بازگشت شهریه کامل دانشجوی برتر دوره
🔸مدرک نمره دار آکادمی آمانج با انجام پروژه های متنوع

🌐 اطلاعات بیشتر و ثبتنام:
https://b2n.ir/510353
‌۰۹۱۰۷۶۰۳۳۶۳‌
@amanjadmin
@utkarafarini
HTML Embed Code:
2024/04/24 02:22:36
Back to Top