TG Telegram Group Link
Channel: روشن نگار
Back to Bottom
🔺جدی ترین انتخابات در ایران صورت می گیرد

آیت الله سید حسن عاملی:

🔹انتخابات اصلی ترین زیر ساخت امنیت یک کشور است ملتی که انتخابات سالم دارد احتیاج ندارد از راه های دیگر مطالبات خود را دنبال کند

🔹یک ملت در قالب انتخابات در مدیریت کلان کشور حضور می یابد و خود برای سرنوشت خود تصمیم می گیرد به همین جهت انتخابات فرصتی استثنایی برای یک ملت است

🔹همیشه آحاد یک ملت مخصوصاً نخبه ها نظرات، پشنهادات و انتقاداتی راجع به مدیریت کشور دارند انتخابات راهکار اعمال این نظرات و راهکار ایجاد اصلاح در کشور است

🔹 یکی از جدی ترین انتخابات در ایران صورت می گیرد جا به جا شدن جناح های سیاسی و سرکار آمدن مشارب مختلف سیاسی و مدیریتی در چهل سال گذشته حتی برکنار شدن رئیس حساس ترین مجلس توسط رای مردم نشان از این است که همه کاره ملت و اراده ملت ماست.

🗞مشروح خطبه +فایل صوتی👇
🌐 darolershad.org/?p=16344

@roshannegarr
⭕️فرزند کشی به سبک اردبیل
محرومیت استان اتفاقی نیست

🔹یکی از مهم ترین دلایل محرومیت اردبیل ، سرکوب شدید فرزندان استان به دست خودی های تنگ نظر است.

🔹نمونه های فراوانی می توان برای این خصلت عجیب برشمرد، اساسا هر کدام از فرزندان این سرزمین که بخواهد قد بکشد و در مدارج ملی قرار بگیرد به صورت خارق العاده ای توسط خود ما سرکوب می شود.

🔹گویی با تحقیر و تمسخرآنان مرهمی بر ناکامی ها و ناتوانی های خود می نهند، از پایین کشیدن برتری ها لذت می برند و عدم موفقیت های خود را توجیه می کنند.

🔹استان های دیگر از کوچکترین موقعیت برای رساندن نیروی انسانی خود به منصب های کشوری بیشترین بهره را میبرند و تا دسترسی سریع تر و ساده تر به منابع ملی را برای شهروندان خود به ارمغان بیاورند، اما در #اردبیل ما روال کار کاملا بر عکس است.

🔹تا شخصیت فرزندان خود را به مدارج ملی دست یافتند را #تخریب نکنند و با آش شعله قلم کاری از دروغ و شایعه و بخشی از واقعیت او را به زیر نکشند از پای نمی نشینند.

🔹نمونه دم دستی آن حواشی مصاحبه #حامد_علامتی است، اگر او فرزند تبریز، کرمان ، اصفهان و یا مشهد بود الان هم استانی های او برایش چنان سنگ تمام می گذاشتند که استان های مثل اردبیل آرزوی اردبیلی بودن او را می کردند، اما ما چه کردیم؟!

🔹از هیچ فرصتی برای هجمه به او ترور شخصیت او فروگذار نکردیم، حتی به این فهم نرسیدیم که گلایه ها و دلخوری ها و جر و بحث ها خانوادگی را نباید در برابر نامحرمان و فرصت طلبان خارج از استان مطرح کنیم، بجای تقویت اردبیلی ها در پست های مدیریتی ملی فقط مشغول آن بودیم که دل خودمان را خنک کنیم.

🔹این تمایل شدید به دیده شدن و به حساب آمدن از طریق تمسخر و تحقیر دیگران از کجا سرچشمه میگیرد؟ عیب جویی ها و زخم زبان های خاله زنکی و ژست طلبکارانه همیشه نق نقو چگونه بر رشد و توسعه نیروی انسانی استان سایه افکنده است؟ این تصور غلطی است که پایین کشیدن دیگران هم قد خواهیم شد، بلکه نتیجه آن کوتوله ماندن ابدی همگی ماست.

@roshannegarr
⭕️۶۶۰۰ واحد مسکن در اردبیل افتتاح شد

آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۶ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اردبیل برگزار شد.

🔹 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل: این واحدهای مسکونی با زیربنای ۵۹۰ هزار و ۸۶۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۲ هزار و ۷۱۱ میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

@roshannegarr
⭕️ اینترنت رایگان دولت برای همه دهک‌ها فعال شد

🔹 روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: گزینه ثبت نام اینترنت رایگان دولت فعال شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمات بهره‌مند شوند.

@roshannegarr
تکرار ادعاهای وزیر خارجهٔ انگلیس علیه ایران

🔹کامرون : با امیرعبداللهیان دربارهٔ حملات حوثی‌ها صحبت کردم و به صراحت اعلام کردم که ایران به‌دلیل حمایت طولانی‌مدت خود از حوثی‌ها مسئولیت جلوگیری از این حملات را به عهده دارد.
@Farsna - Link
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ بازداشت کارمند دولت یکی از ادارات به علت دریافت رشوه

🔹 دادستان مشگین شهر  از بازداشت کارمند دولت در یکی از ادارات شهرستان به اتهام دریافت رشوه خبر داد.

🔹  نونهال دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مشگین گفت: کارمند یکی از دستگاه های اجرایی یکی از ادارات دولتی شهرستان مشگین شهر که به دریافت رشوه  از بابت پاسخ به استعلامات مربوط به پروژه های عمرانی و راه سازی که تعدادی سکه بهار آزادی و وجوه نقد دریافت کرده بود اقرار و با قیدقراربازداشت موقت روانه زندان گردید.

@roshannegarr
⭕️این عکس از شهاب حسینی و دختر پژمان بازغی وایرال شد

🔹نفس بازغی بازیگر نوجوان سریال گناه فرشته است که نقش تینا را بازی می کند. نفس بازغی قبل از حضور در سریال گناه فرشته تجربه بازیگری نداشت و این اولین حضور او در برابر دوربین است.

🔹نفس بازغی عکسی در پشت صحنه سریال گناه فرشته، به همراه شهاب حسینی در قسمت دوم این مجموعه منتشر کرده است.

🔹نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است.او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۵ سال سن دارد.


@roshannegarr
⭕️ دلایل اختلاف بارش در مرز ترکیه و ایران

🔹 با توجه به تصاویر ناسا می توان به ارتباط مستقیم بین میزان برف و یخ (تصویر بالا) و نقشه توپوگرافی (تصویر پایین) که نشانگر ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین مانند کوه ها و دشت ها می باشد اشاره کرد.

🔹 بطوریکه میزان بارندگی اغلب با افزایش ارتفاع افزایش می‌یابد و به دلیل اینکه شرق ترکیه از شمال غرب ایران کوهستانی تر است و ارتفاع بالاتری دارد، در نتیجه می تواند بارش بیشتری را نسبت به شمال غرب ایران دریافت نماید.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل

@roshannegarr
#پیام_مخاطبان

⭕️قابل توجه #رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل
ورئیس بیمارستان امام خمینی اردبیل
🔹روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۴۰۲ به همراه یک بیمار جهت انجام آندوسکوپی به واحد آندوسکوپی بیمارستان امام اردبیل رفته بودم که بعد انجام مراحل اداری آندوسکوپی انجام گرفت نکته قابل تامل و تاسف اینجاست که موقع تحویل جواب یک برگ بعنوان فرم آموزش‌ به بیمار دادن و گفتن انگشت بزن بعدا متوجه شدیم نوشتن بصورت چهره به چهره آموزش های لازم به بیمار داده شده است (تصویر به پیوست )در صورتیکه هیچ آموزشی داده نشد و هرچه گفتیم نتیجه چی شد گفتن باید برین درمانگاه در آنجا به دکتر نشان بدهید و به آنجا مراجعه کردیم گفتن دکتر بیشتر از ۵ مریض را ویزیت نمی‌کند و برین بعدازظهر بیایین جهت پیگیری موضوع به نزد معاون درمان بیمارستان مراجعه کردم اعلام داشتند باید دکتر پس از آندوسکوپی نتیجه را می گفت و دارو می نوشت که مجددا به واحد آندوسکوپی رفتم گفتن قبلا هم گفتیم برین درمانگاه و نهایتا بی نتیجه بیمارستان را ترک کردیم .
🔹لذا بدین وسیله از مسئولان ذیربط درخواست بررسی و اقدام مقتضی و فوری داریم ( البته اگر مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد. )

@roshannegarr
⭕️جمع آوری فیلترهای سیگار در اطراف دریاچه شورابیل انجام شد

🔹توسط کارگران و عوامل تلاشگر دریاچه شورابیل پاکسازی فیلترهای سیگار در اطراف دریاچه شورابیل انجام پذیرفت.

🔹در اقدام زیست محیطی مثبت و ارزشمند، فیلترهای سیگار که در اطراف دریاچه شورابیل رها شده بود، توسط عوامل تلاشگر منطقه نمونه گردشگری شورابیل جمع آوری و پاکسازی شد.

🔹ادامه خبر در لینک زیر 👇👇
https://www.vejdanesabz.ir/2024

@roshannegarr
⭕️ نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان ۱۵ دی اعلام می شود

🔹سخنگوی ستاد انتخابات کشور: روز ۱۵ دی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس اعلام می‌شود.

🔹اگر احیانا نامزدی یا به تعبیری داوطلبی که تایید نشده یا عدم احراز دیده، می‌تواند اعتراض بکند.

🔹از هفدهم تا نوزدهم دی ماه وقت اعتراض است. سپس شورای نگهبان به مدت یک ماه یعنی تا ۱۹ بهمن ماه  بررسی مجددی خواهد کرد.

@roshannegarr
⭕️محمد علی مجتهدنیا به عنوان سرپرست فرماندهی پایگاه شهید باکری استانداری اردبیل منصوب شد

🔹در مراسمی که با حضور شورای پایگاه شهید باکری و شورای حوزه شهید کوه کمری در محل فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید کوه کمری ادارات کل استان برگزار شد از زحمات دلیر تقدیر و محمدعلی مجتهدنیا به عنوان سرپرست فرماندهی پایگاه بسیج شهید باکری استانداری منصوب شد .

🔹مجتهدی نیا از مدیران جوان و بسیار موفق استانداری اردبیل بوده و در سمت دبیری کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالاوارز استان کارهای شایسته ای انجام و کارنامه درخشانی از خود نشان داده است

@roshannegarr
⭕️صلاحیت مطهری، پزشکیان، نوبخت و تاجگردون تایید شد/ ۵۹ نماینده رد صلاحیت شدند

🔹صلاحیت مطهری، پزشکیان، نوبخت و تاجگردون توسط شو
رای نگهبان برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس تایید شد.

🔹تا لحظه مخابره این خبر صلاحیت ۵۹ نماینده مجلس رد شده است.

🔹صلاحیت ۲۷ نماینده تهران در مجلس تایید شده است. سه نماینده تهران در انتخابات آینده ثبت نام نکرده بودند.

@roshannegarr
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ ساری ساری، نعمتیه ساری!!

🔹 با توجه به صلاحیت‌ها و کمبود کاندیداهای شناخته شده در اردبیل، به شدت نیازمند کاندیداهایی با مشخصات امثال پروفسور نعمتی در اردبیل هستیم.

@roshannegarr
Forwarded from گوزل اردبیل
⭕️ مطالب جالب پیج شفاف نیوز در مورد جامعه اصناف و بازاریان اردبیل

🔹️تصویر را ببینید

@goza_ardabil
Forwarded from اردبیل
آیا از عملکرد ستاد بحران استان اردبیل در بارش برف اخیر رضایت دارید؟
Anonymous Poll
19%
بله
81%
خیر
⭕️دستگیری یکی از ادمین‌های گروه قوم‌گرای توران

🔹️با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه استان اردبیل، یکی از ادمین‌های گروه قوم‌گرای توران که با برخی از اعضای قوم‌گرا در خارج از کشور مرتبط بود و اقدام به تحریک مردم جهت حضور در اغتشاشات، توهین به مقدسات و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و مسوولان نظام می‌کرد، بازداشت و تحویل مراجع قضایی گردید.

@roshannegarr
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️تلاش‌ مدیریت شهری برای برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و معابر در نیمه شب گذشته

@roshannegarr
⭕️ اقدام شجاعانه آفریقای جنوبی خدمت بزرگی به نلسون ماندلا است

آیت الله سید حسن عاملی:

🔹شکایت آفریقای جنوبی به محکمه بین المللی و کشاندن اسرائیل به پای محکمه یک حادثه بزرگ سیاسی حقوقی در روزگار معاصر است

🔹 ۱۴۰۰ سال قبل صحابه رسول خدا(ص) از فشار قریش و تعذب آنها که همه فامیل آنها بودند مکه را ترک و به نجاشی آفریقایی در حبشه پناه بردند

🔹حالا قصه تکرار می‌شود دولت‌های عربی و اسلامی فلسطینی‌ها را تنها گذاشتند و آنها به آفریقای جنوبی پناه بردند تا حق آنها را بگیرد

🔹خداوند قانونی دارد که آن را سنت “استبدال” می‌نامند یعنی اگر شما با دین من و پیامبر من همکاری نکنید شما را می‌برم و قوم دیگری را به جای شما انتخاب می‌کنم

🔹باید گفت این اقدام شجاعانه آفریقای جنوبی خدمت بزرگی به نلسون ماندلا قهرمان مبارزه با آپارتاید نژادپرستی است

🔹با این حرکت باید گفت نلسون ماندلا نمرده است خدمت بزرگ به یک رهبر دفاع جانانه از مرام ، فکر و روش اوست.
@roshannegarr
#فوری

⭕️صلاحیت حسین نوری اعلام شد

@roshannegarr
HTML Embed Code:
2024/06/09 06:41:42
Back to Top