TG Telegram Group Link
Channel: [ روابط عمومى؛ علم تا عمل ]
Back to Bottom
🔖ترفندهای شرکت‌‌هایی که خیلی خوب مدیریت می‌شوند

🔖شرکت‌‌هایی که بهتر مدیریت‌‌شده بودند و کیفیت مدیریتشان از سطح متوسط صنعت بالاتر بود، بیشتر و بهتر از سایر شرکت‌‌ها توانسته بودند آینده را پیش‌‌بینی کرده و برای استفاده از فرصت‌‌های آتی برنامه‌‌ریزی و عمل کنند و به این‌ترتیب هم به اهداف خرد خود ازجمله رشد فروش دست پیدا کنند و هم در بهبود شاخص‌‌های کلان اقتصادی ازجمله تولید ناخالص داخلی کشورشان تاثیرگذار باشند.

شرکت‌‌هایی با مدیریت برتر خودشان می‌‌دانند که از چه جایگاه تعیین‌‌کننده‌‌ای برخوردارند.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49641/
@PublicRelationsIR
♦️شبکه های اجتماعی، هیپنوتیزم‌تان می کند

من باید بتوانم خود کنترلی بیشتری داشته باشم، بگویم همه ما به طور طبیعی در طول روز به جهات مختلفی از هم جدا می ‌شویم. تلفن همراه یکی از این عوامل جدا کردن انسان از محیط است. این گسستگی به اشکال مختلفی ظاهر می‌شود، مانند آسیب ‌دیدگی یا تفکیک انواع روز مره‌ مرتبط با از دست دادن رشته فکر یا از دست دادن لحظه‌ ای تمرکز.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49648/
@PublicRelationsIR
🔖چرا مدیریت خوب مهم است؟

♦️ارزش و اهمیت مدیریت خوب در شرکت‌‌ها و تاثیر غیرقابل‌‌انکار آن بر قدرت پیش‌‌بینی‌کنندگی شرکت‌‌ها هنگامی بیشتر نمایان می‌شود که ما به وضعیت نابسامان و نامطلوب شرکت‌‌هایی نگاه کنیم که از مدیریت مطلوبی برخوردار نیستند و همین ضعف‌‌های مدیریتی است که از توان آنها برای پیش‌‌بینی آینده و استفاده از فرصت‌‌های آتی می‌کاهد.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49640/
@PublicRelationsIR
♦️توییتر بابت افشای داده‌های کاربران به شرکت‌های تجاری ۱۵۰ میلیون دلار جریمه شد

توییتر سال‌های متمادی درباره قراردادن اطلاعات کاربرانش در دسترس شرکت‌های تبلیغاتی سکوت کرده بود و مدعی بود که این اتفاق "اشتباهی" روی داده است. حال این شرکت محکوم به پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه از همین بابت شده است.

به دلیل نقض قانون حمایت از داده‌های کاربران، توییتر محکوم به پرداخت ۱۵۰ میلیون دلار جریمه شده است. وزارت دادگستری آمریکا این خبر را روز چهارشنبه ۲۵ مه اعلام کرد.

مقامات آمریکا توییتر را متهم می‌کنند که در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ داده‌های کاربرانش را فاش کرده است. این پلتفرم تا کنون در این باره سکوت کرده بود که شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران را که به منظور تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌شود در اختیار شرکت‌ها قرار داده تا از آن برای تبلیغات هدفمند و متمرکز بر افراد استفاده کنند.

#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49650/
@PublicRelationsIR
بازخورد خوب، بازخورد بد

بازخورد نشان دادن ازجمله وظایف حساس و مهمی است که مدیران باید با دقت و ظرافت خاصی آن را انجام دهند. درحالی که بازخورد‌های درست و اصولی می‌تواند باعث شود تا کارکنان عملکرد بهتری از خود نشان دهند و ضعف‌‌های عملکردی و اشتباهات کمتری از آنها سر بزند، #بازخورد‌های_نادرست و عجولانه نیز می‌تواند نتیجه عکس داده و باعث شود تا روابط بین مدیران و کارکنان دچار خدشه و مشکل شود و درنتیجه مدیران نتوانند به اهداف موردنظر خود دست یابند.

بازخورد گرفتن از افراد و بازخورد نشان دادن به آنها باید به شکلی دقیق و همراه با مصادیق و نمونه‌های مشخصی باشد که راه را بر توجیه و طفره رفتن افراد ببندد و درنهایت باعث شود تا بازخورد ارائه‌‌شده به حل یک مشکل و برطرف شدن مانعی منتهی شود و بهره‌‌وری سازمانی و عملکرد فردی کارکنان را بهبود ببخشد.

#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49645/
@PublicRelationsIR
"همیشه رایگان" از شعار تلگرام حذف می‌شود

اگر اپلیکیشن تلگرام را اکنون دانلود کنید با عبارت "تلگرام برای همیشه رایگان است. بدون تبلیغات. بدون هزینه اشتراک. " روبرو می شوید اما ظاهرا این شعار به زودی حذف خواهد شد.

همان طور که پیش از این گزارش شده بود تلگرام پولی در دست توسعه است و نسخه آزمایشی بتای این سرویس نشان می دهد که قابلیت‌هایی مانند واکنشها و استیکرهای اختصاصی خواهد داشت. بررسی کد نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام نشان داده که این سرویس پیام رسان عبارت "رایگان برای_همیشه" را از شعار خود حذف کرده است.

این موضوع توسط الساندرو پالوسی، طراح برنامه و افشاگر، کشف شده است و نشان می دهد در نسخه جدید اپلیکیشن تلگرام، عبارت همیشگی تغییر کرده و پیامی با این مضمون خوانده می شود: "تلگرام ذخیره سازی ابری نامحدود برای چتها و رسانه فراهم می کند".

هیچ اشاره دقیقی به اشتراک نشده است اما همه می دانند که این سرویس به زودی نسخه پولی خود را عرضه خواهد کرد.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49656/
@PublicRelationsIR
🔖راهبرد رفع موانع ارتباطات تجاری

نویسنده: شهرام شیرکوند پژوهشگر اقتصاد - ارتباطات تجاری زبان مشترک کسب‌وکارهای گوناگون است و تمام روابطی که یک سازمان با هدف افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه در بازار با مشتریان و مخاطبان خود برقرار می‌کند را شامل می‌شود.

در واقع ارتباطات تجاری به‌عنوان راهبرد توسعه کسب‌وکار و تجارت، بخش مهمی از اهداف بنگاه‌های اقتصادی در جهت سودآوری است و موضوعاتی مانند تبلیغات، روابط بین‌الملل، نام و نشان تجاری، مدیریت رویدادها، بازاریابی و سایر موضوعات مرتبط را در بر می‌گیرد.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49604/
@PublicRelationsIR
📣دومین تحقیقات انگلیس از تبلیغات گوگل آغاز شد

🔖 رگولاتور رقابت انگلیس دومین تحقیق درباره روش های تبلیغات گوگل را آغاز کرد.

به اعتقاد این رگولاتور ممکن است گوگل رقابت را مختل و به طور غیرقانونی سرویس های خود را ارجحیت داده باشد.

تحقیق جدید سازمان رقابت و بازارهای انگلیس(CMA)پس از یک بررسی درباره توافق گوگل و فیس بوک درباره تبلیغات آنلاین انجام می شود.

#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49645/
@PublicRelationsIR
معرفی کتاب: دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs

این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم..


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
http://kpri.ir/?p=4094
@PublicRelationsIR
📣روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

25 تیر 1401 با دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی روابط‌عمومی مصادف شده است: 24مین سالگرد درگذشت دکتر «حمید نطقی» بنیانگذار روابط‌عمومی ایران و بزرگداشت «روز جهانی روابط‌عمومی».

#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49573/
@PublicRelationsIR
📣فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
(ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی)

🔖موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان سال 1401 برای انتخاب (برترین ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و فناورانه در روابط‌عمومی) که طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر کرد.

#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49263/
♦️فراخوان دريافت جايزه روابط‌عمومی برترين كمپين‌های روابط‌عمومی 1401

🔖موسسه کارگزار روابط‌عمومی، برای نخستین بار فراخوان جايزه روابط‌عمومی سال 1401 برای انتخاب «برترين كمپين‌های روابط‌عمومی» كه طی دو سال گذشته انجام شده‌اند را منتشر كرد.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49221/
@PublicRelationsIR
🖌داگلاس سیسیل نورث، اقتصاددان آمریکایی و برندۀ جایزۀ نوبل اقتصاد در سال ۱۹۹۳ می‌گوید: «اگر می‌خواهید بدانید کشوری توسعه می‌یابد یا نه، سراغ صنایع و کارخانه‌های آن کشور نروید. اینها را به‌راحتی می‌توان خرید یا دزدید یا کپی کرد. می‌توان نفت فروخت و اینها را ‏وارد کرد. برای اینکه بتوانید آیندۀ کشوری را پیش‌بینی کنید، بروید در دبستان‌ها؛ ببینید آنجا چگونه بچه‌ها را آموزش می‌دهند. مهم نیست چه چیزی آموزش می‌دهند؛ ببینید چگونه آموزش می‌دهند. اگر کودکانشان را پرسشگر، خلاق، صبور، نظم‌پذیر، خطر‌پذیر، اهل گفتگو و تعامل و برخوردار از ‏روحیۀ مشارکت جمعی و همکاری گروهی تربیت می‌کنند، مطمئن باشید که آن کشور در چند قدمی توسعۀ پایدار و گسترده است.»

#عصر_تاریخ
#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
@AsrTarikh
@PublicRelationsIR
6 توصیه برای بیشتر دیده شدن برند تازه

باید از حضور دیجیتالی کسب وکارتان در وب سایت، شبکه های اجتماعی و هر سایت دیگری که برای عرضه محصولات فراهم شده، اطمینان پیدا کنید.

کارآفرین یا یک شرکت بزرگ؟ تفاوت چندانی ندارد. آزمایش، سرمایه گذاری بر خلق ایده‌ها و خدمات تازه، باز کردن یک فروشگاه و توسعه برند به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز دارد. برای اینکه در این فرایند به بهترین نتیجه برسید، داشتن استراتژی اهمیت دارد. در بخش روابط‌عمومی و استراتژی‌های ارتباطات، دست شما برای تلفیق و ترکیب نکات کلیدی باز است. اما نکته مهم و موثر بر موفقیت، داشتن رویکردی یکپارچه است. در اینجا خلاصه ای از 6 نکته مهم در این باره را از زبان مگان شروی، کارآفرین می خوانید.

1. عناصر بنیادی
2. آموزش سخنگو
3. پیوند رسانه ای
4. تعامل با اثرگذاران
5. تقویت حضور دیجیتال
6. تعامل با مصرف کننده

#مگان_شروی
#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49664/
#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
@PublicRelationsIR
📣معرفی کتاب: اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

🖌کتاب "اصول اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" تالیف ژان والین و اَن گرگوری ترجمه انتشارات کارگزار روابط‌عمومی و به همت انتشارات کارگزار روابط‌عمومی در 72 صفحه منتشر شد.

هیئت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی در فوریه‎ 2018 بنا گذاشته شد تا اثرات و فرصت‌های ناشی از هوش مصنوعی در حوزه‎ روابط‌عمومی و کل جامعه‌ کسب‎‌وکار را بررسی کند.

#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
http://kpri.ir/?p=3976
@PublicRelationsIR
📣محدودیت های کلی برنامه‌ریزی مبتنی بر سناریو

🔖با وجود آنکه برنامه ریزی مبتنی بر سناریو، شهرت زیادی پیدا کرده است اما ماهیت ذهنی و اکتشافی آن موجب شده جوامع دانشگاهی هنگام کار با آن حس راحتی نداشته باشند. از کجا بدانیم سناریوهای درست را انتخاب کردیم؟ چطور از سناریوها به سمت تصمیم گیری حرکت کنیم؟ این نگرانیها مشروع هستند. اما اگر بر روی عملکرد تطبیقی و فرضیات نظری مهم تحقیقات بیشتری صورت می گرفت، روش برنامه‌ریزی مبتنی بر سناریو می توانست در میان جوامع دانشگاهی مشروعیت پیدا کند.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/36738/
@PublicRelationsIR
🔹 فرم فراخوان مقاله و ثبت‌نام نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت

🔸 نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها»، یکم مردادماه برگزار خواهد شد.
#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
🌐 کانال کنفرانس روابط عمومی👇
⚜️ @prconference
@PublicRelationsIR
[ روابط عمومى؛ علم تا عمل ]
🔹 فرم فراخوان مقاله و ثبت‌نام نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت 🔸 نهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها»، یکم مردادماه برگزار خواهد شد. #روابط_عمومی_علم_تا_عمل 🌐 کانال کنفرانس روابط عمومی👇 ⚜️ @prconference…
🔹 معرفی اعضای کمیته علمی نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» و تمدید مهلت ارسال مقالات

رئیس کمیته علمی نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» ضمن معرفی اعضای کمیته علمی خبر داد: باتوجه به درخواست‌های متعدد محققان و کارشناسان مهلت ارسال مقالات که پیش از این ۲۵ خردادماه ۱۴۰۱ اعلام شده بود، تا ۱۰تیرماه تمدید شد.
به گزارش ما آنلاین، منصور ساعی، رئیس کمیته علمی نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت»، درباره سطح مقالات دریافتی بیان کرد: با توجه به موضوع تخصصی این کنفرانس و محورهایی که برای این دوره در نظر گرفته شده، مقالات از نظر کیفی و علمی از سطح قابل قبولی برخوردار هستند. البته تا پایان مهلت مشخص شده برای ارسال مقالات، کمیته داوران بررسی‌های خود را آغاز نخواهند کرد.

او با اشاره به اینکه همانند دوره های قبل، مقالات برگزیده در کنفرانس ارائه خواهند شد، گفت: احمد یحیایی‌ایله‌ای، مجتبی نظری، سیاوش صلواتیان، مریم سلیمی و علی جعفری اعضای کمیته علمی نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» را تشکیل می‌دهند.

او همچنین تاکید کرد: با توجه تمدید مجدد مهلت ارسال مقالات، این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد و فرصت نهایی ۱۰تیرماه خواهد بود.

رئیس کمیته علمی نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» اضافه کرد: برای بالا بردن غنای محتوایی و علمی این کنفرانس و همچنین بهره بردن از دیدگاه‌ها و رویکردهای نوین در حوزه روابط‌عمومی و صنعت، از برخی استادان و پژوهشگران درخواست شد تا مقالاتی برای این دوره تدوین و ارائه کنند.

در نهمین دوره کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که یکم مردادماه ۱۴۰۱ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان ریاست شورای سیاست‌گذاری و بهنام تقی‌پور دبیری این رویداد را برعهده دارند.

موضوعات نهمین کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» که با توجه به شرایط و نیازهای روز جامعه صنعتی و روابط‌عمومی کشور انتخاب شده‌اند، بدین شرح هستند: «روابط‌عمومی و تعالی صنعت، روابط‌عمومی، نشاط و سلامت سازمان‌های صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و تعلق سازمانی کارکنان، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت هویت برند سازمان، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری سازمان‌ها در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و تاب‌آوری اجتماعی در مخاطرات و بحران‌ها، روابط‌عمومی صنعت و مدیریت مسائل و مخاطرات صنعتی، روابط‌عمومی صنعت و سرمایه اجتماعی، روابط‌عمومی صنعت و مسئولیت اجتماعی».

دبیرخانه کنفرانس نیز اعلام کرد که اساتید، دانشجویان، فعالان و علاقمندان به حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و صنعت که تمایل دارند در این کنفرانس به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۲۵خرداد‌ماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی [email protected] اقدام کنند.

علاقمندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این کنفرانس و ارسال مقالات با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

🌐 کانال کنفرانس روابط عمومی👇
⚜️ @prconference
🌐 لینک خبر👇
⚜️ https://maonline.ir/?p=5555
محرومیت میلیون‌ ها کاربر واتساپ از ۱۰ خرداد

روزنامه لوپاریزیَن (le parisien) فاش کرد که حدود پنجاه مدل گوشی تلفن همراه از روز ۳۱ می مصادف با ۱۰ خرداد ماه به برنامه کاربردی #واتس‌اپ دسترسی نخواهند داشت؛ زیرا این گوشی‌ها منسوخ‌شده به شمار می‌آیند.

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های فوری و تحسین‌شده‌ترین پیام‌رسان دنیا است که برای استفاده از آن بهتر است از این به بعد یک گوشی مدل بالا داشته باشید.

این روزنامه اعلام کرد واتساپ که از سال ۲۰۱۳ شروع به‌ کار کرده است، به‌ زودی در دنیا به‌روزرسانی خواهد شد و دیگر با گوشی‌های دارای نسخه قدیمی اندروید و آی‌اواس در دسترس نخواهد بود؛ در نتیجه، تعداد زیادی از تلفن های هوشمند منسوخ‌شده تلقی خواهند شد، واتساپ آن‌ها را از سیستم ارتباطی‌اش بیرون می‌اندازد و کاربران را به سوی نوسازی سیستم بهره‌برداری‌شان یا تهیه تلفن‌های همراه جدیدتر سوق خواهد داد.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49689/
@PublicRelationsIR
انتصاب رئیس اداره روابط عمومی مجلس

محمودصادقیان با حکم‌ معاون اجرایی مجلس به سمت ریاست اداره روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی منصوب شد.


#روابط_عمومی_علم_تا_عمل
https://www.shara.ir/view/49692/
@PublicRelationsIR
HTML Embed Code:
2024/05/19 07:59:00
Back to Top