TG Telegram Group Link
Channel: اَهَمِّ اخبار
Back to Bottom
🔴دستور عجیب رئیسی به بانک مرکزی

▫️ایران
بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار ارز بلوکه شده در کشورهای دیگر دارد. سال‌هاست ایران در تلاش است بخشی از این منابع ارزی را به کشور برگرداند و نتوانسته. حالا ابراهیم رئیسی به بانک مرکزی دستور داده ارزهای خارج از کشور را به داخل برگرداند.


▪️این دستور رئیسی در حالی است که دولت‌ قبل بارها برای آزادسازی دلارهای بلوکه‌شده تلاش کرد و به نتیجه نرسید. پس یا ابراهیم رئیسی از موانع بازگشت دلارهای بلوکه شده به کشور خبر ندارد یا دستور او یک اقدام نمایشی برای کنترل بازار ارز است.


▫️به نظر می‌رسد ابراهیم رئیسی از دشواری‌های ایران برای آزادسازی منابع بلوکه شده بی‌خبر است، یا ماجرای آزادسازی منابع ارزی هم مانند ماجرای واردات واکسن است و تحریم، تنها برای دولت قبل معنا داشت و نه دولت جدید.

▪️اما احتمال دیگری هم وجود دارد اینکه ابراهیم رئیسی، راهکار حسن روحانی را تکرار می‌کند، حرف‌درمانی برای کنترل قیمت دلار/تجارت نیوز

🔴@OhNews
واکنش اتحادیه اروپا به گزارش آژانس درباره مجتمع «تسا» در کرج

🔹 اتحادیه اروپا در خصوص اطلاعات اخیر آژانس در خصوص مجتمع تسا ابراز نگرانی کرد و از ایران خواست که دسترسی به این سایت را برای کارشناسان آژانس فراهم آورد.

🔴@OhNews
اَهَمِّ اخبار
🔴رسانه های ایرانی می گویند بر اثر آتش سوزی در یک مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران در تهران، ۳ نفر زخمی شدند. 🔴@OhNews
💢 ‏در پی آتش‌سوزی روز گذشته در مرکز تحقیقاتی سپاه پاسداران در غرب تهران، دو تن از اعضای سپاه پاسداران به هلاکت رسیدند.

🔴@OhNews
سخنگوی انرژی اتمی: آژانس روند سازنده ایجادشده را تخریب نکند

کمالوندی:
🔹آقای گروسی می‌داند که تفاهم صورت گرفته در قالب بیانیه مشترک، مشمول تجهیزات نظارتی (دوربین‌ها) مجتمع کرج به این دلیل که در نتیجه خرابکاری تیرماه این مجتمع همچنان تحت تحقیقات امنیتی قرار دارد، نمی‌گردید.

🔹درخواست تعمیم تعویض کارت‌های حافظه به دوربین‌های این مجتمع در سفر مدیرکل به تهران و نیز دیدار حاشیه کنفرانس عمومی وین مطرح شده بود که در هر دو بار پاسخ منفی و مخالفت ایران را بدنبال داشت.

🔹ضرورت دارد مسئولین این سازمان بین‌المللی با پرهیز از موضع‌گیری‌های هدفمند سیاسی، گزارشات غلط و مغرضانه، روند سازنده ایجاد شده بدنبال مراودات اخیر ایران و آژانس را تخریب نکند.

🔴@OhNews
جوک روز

حنفی: اگر جهان می‌خواهد تروریزم را از بین ببریم، باید به رسمیت شناخته شویم

عبدالسلام حنفی، معاون رییس الوزار «نخست‌وزیر» کابینه‌ی طالبان در گفت‌وگو با «الجزیره عربی» گفته است که طالبان می‌خواهند روابط دیپلماتیک با امریکا داشته باشد و با جهان سازش کنند.

این عضو ارشد طالبان ابراز امیدواری کرده که چین به دلیل عضویت دایمی در شورای امنیت، بتواند نقش مهمی در به رسمیت شناخته شدن دولت‌ طالبان ایفا کند. به گفته‌ی او، «نقش قطر در پروسه صلح افغانستان، ستودنی‌ست، امید می‌رود که دوحه به کمک‌های بشردوستانه خود برای مردم افغانستان ادامه دهد. »

وی افزود: «اگر جهان می‌خواهد طالبان مواد مخدر و تروریزم را از بین ببرد، باید دولت تشکیل شده امارت اسلامی را به رسمیت بشناسد.»

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خامنه ای: در فضای مجازی جهاد کنید

خامنه ای در پایان مراسم اربعین که از طریق ارتباط تصویری از دانشگاه تهران (محل تجمع هیئت‌های دانشجویی) با حسینیه خمینی برگزار میشد، نتوانست نگرانی اش از گسترش مباحث ضد رژیم در فضای مجازی را پنهان کند و فرمان جهاد را صادر کرد و گفت: «شما دانشجویان عزیز که میوه دل ملت و امید واقعی کشور هستید با اهمیت دادن به مسئله تبیین حقایق، هر کدام مانند چراغی اطراف خود را روشن و ابهام‌زدایی کنید. با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید». وی در ادامه تاکید کرد: «شما امروز در فضای مجازی می‌توانید افکار درست و صحیح را منتشر کنید و به مسائل پاسخ دهید و می‌توانید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید. البته اصل قطعی در این باب پیروی از شیوه‌ی اخلاقی است. باید از این کاری که بعضی افراد با دشنام و فریب و دروغ دربرابر افکار عمومی مواجه می‌شوند، اجتناب کرد. باید منطق را به اخلاق مزیّن کرد حقایق را منتشر کرد. امروز همه باید در این میدان حرکت کنیم».

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢الهام علی اف رئیس جمهور #آذربایجان:

کامیونهای ایرانی بطور غیر قانونی وارد منطقه قره باغ می‌شوند و این دفعه اول نیست.

این حق هر کشوری است که اقدام به برپایی رزمایش نظامی کند اما #ایران چرا الان این مانور را برگزار میکند آنهم در نزدیکی مرزهای ما؟

🔴@OhNews
امیرحسین شمشادی، مدیر گروه آموزشی روابط عمومی دانشکده خبر،‌ در اینستاگرام اشاره کرده که در تلویزیون ایران پخش آگهی چای ریختن مرد برای زن،‌ نشان دادن هر نوشیدنی قرمز، ‌دستکش چرم برای زنان،‌ ‌خوردن ساندویچ و پیتزا و نشان دادن مرد و زن تنها و یا دو پسر تنها در خانه ممنوع است.

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢مالک فاسد بانک آینده و ایران مال،موکب دار کربلا!

🔹
وحید اشتری : این فیلم را امشب یکی از زائران فرستاد.موکب امام رضا (ع) در کربلا متعلق به حاج #علی_انصاری است که در فیلم مشخص‌ است.مالک بانک آینده و #ایرانمال که طبق صورتمالی سال ۹۹ با ۵۲ هزار میلیارد زیان انباشته یک تنه دارد کمر این مردم و این اقتصاد ایران را می‌شکند.خدا قبول کند ان‌شاا... !

🔴@OhNews
🔴حزب آنگلا مرکل به طور رسمی شکست در انتخابات آلمان را پذیرفت.

🔴@OhNews
💢آسوشیتدپرس می گوید آتش سوزی که به کشته‌ شدن ۲ عضو سپاه پاسداران منجر شده در مرکز تحقیقاتی برای توسعه موشک های بالستیک به وقوع پیوسته است.

🔴@OhNews
💢دلیل تجمعات در سردشت چیست ؟

🔹هدیه کیمیایی:بیش‌تر از ۱۰سال است که سه مرد در #سردشت به زنان و دختران #تجاوز می‌کنند، تعدادی از این دختران خودکشی کرده‌اند، تعدادی با هزینه خانواده از ایران خارج شده‌اند و تعدادی در سکوت به انواع بیماری‌های روحی دچارند. مردم سردشت در اعتراض به متجاوزان تجمع کردند.

🔹متجاوزان در خانه پدر و مادر سالخورده فعال مدنی‌ای که از آلمان درباره متجاوزان اطلاع‌رسانی کرد، نارنجک منفجر کردند.

🔹هنوز از تعداد زنان و دخترانی که این باند سه‌نفره به آن‌ها تجاوز کرده آماری وجود ندارد.

🔴@OhNews
💢آغاز ثبت‌نام مسکن متری ۳ میلیون

🔹معاون وزیر راه و شهرسازی گفته دو هفته دیگر ثبت‌نام برای واحدهای طرح جهش مسکن آغاز می‌شود. هدف اصلی طرح جهش مسکن با مسکن اولی‌هاست و کسانی که تاکنون نه خانه داشته‌اند و نه از تسهیلات خرید مسکن استفاده کرده‌اند.

🔹گفته شده افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده ایثارگران تخفیف‌هایی برای مراحل ساخت داده می‌شود. مانند تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خرید پروانه ساخت. دهک‌های اول تا سوم هم احتمالا برای خرید پروانه ساخت تخفیف ۳۰ درصدی دارند.

🔹اما مهم‌ترین نکته درباره طرح جهش مسکن این است که دولت می‌خواهد با ارائه زمین رایگان،‌ مسکن ارزان به مردم بدهد.

🔹به گفته یکی از نمایندگان مجلس هدف این طرح ارائه مسکن با قیمت زیر سه میلیون تومان است. اما انبوه‌سازان و فعالان این حوزه می‌گویند کمترین هزینه ساخت مسکن دو برابر این قیمت است و احتمال تحویل و ساخت واحد مسکونی با این قیمت وجود ندارد./تجارت‌نیوز

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آزارهای جنسی در ایران و خلاء‌های قانونی‌اش

دو پرونده آزار جنسی در اهر و سردشت که موجب به بیرون آمدن مردم به خیابان شد


🔴@OhNews
🔴 بازگشایی مهد‌های کودک از فردا

🔹رئیس سازمان تعلیم و تربیت گفت: مهد‌های کودک در شهر‌های غیر از شرایط قرمز کرونایی می‌توانند از فردا سه شنبه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند/ عصرایران

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💢کشتار تحمیلی دام‌های باردار به علت گرانی خوراک دام

به علت کبود و گرانی بسیار نهاده‌های دامی، گاوهای آبستن در صف کشتارگاهی در اصفهان، زایمان می‌کنند و بعد از زایمان، برای ذبح به داخل کشتارگاه فرستاده می‌شوند. اصفهان، ۵ مهر۱۴۰۰
#گرانی_نهاده‌های_دامی

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 لحظه بازداشت آقای عزیز قاسم‌زاده سخنگوی کانون صنفی‌ معلمان گیلان و چهره مأموران امنیتی در حالی که دوربین روشن بوده است.

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨سپاه تروریستی پاسداران در راس فساد و دزدی در ایران!

دستگیری سرهنگ احسان کریم پور فرمانده سپاه اندیمشک و چند پاسدار دیگر با تشویق مردم توسط نیروی انتظامی هفت تپه در حالیکه مقادیر زیادی عتیقه و آثار باستانی منطقه را بهمراه داشتند.

🔹طبق معمول با زدو بند، ساعتی بعد این پاسدار دزد آزاد شد و از انتشار خبر جلوگیری بعمل آمد.


🔴@OhNews
🔴 جوّ امنیتی در «سردشت» با شناسایی تجاوزگران ! مردم خواهان «مجازات» متجاوزین در یک «دادگاه عادلانه» هستند

🔹در پی افشاگری فعالان حقوق زنان در شهرستان سردشت از یک باند چند نفره متجاوز، سه نفر از اعضای این باند بازداشت شده‌‌اند
🔹هویت و تصاویر چهار فرد متهم به تجاوز نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که با نام‌های کامران، رضا، شورش و ابراهیم معرفی شده‌اند.
🔹گفته می‌شود این باند در مدت ۱۵ سال با توسل به اسلحه و زور به زنان تجاوز کرده و با ارعاب‌ آنها و خانواده‌هایشان را مجبور به سکوت کرده‌اند.
🔹برخی کاربران توئيتر که نسبت به این پرونده آگاهی دارند می‌گویند بسیاری از زنان و دختران قربانی این باند، به دلیل سنت‌های موجود، از بیان این جنایت حتی به خانواده‌هایشان خودداری کردند و شماری از آنان به افسردگی دچار شده و حتا خودکشی کرده‌اند.

🔴@OhNews
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⁉️ دکتر زاکانی در عملیات تزریق واکسن

نمایش مهارت در زمینه پزشکی

🔹هنگام وارد کردن سر سوزن به شیشه ویال واکسن آنقدر نابلدی به خرج داد که سر سوزن کج شد و ...

🔴@OhNews
HTML Embed Code:
2024/06/08 03:27:03
Back to Top