TG Telegram Group Link
Channel: نماتودی، کانال نیروهای مسلح ایران
Back to Bottom
ریزش پرسنل نیروی انتظامی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ طوفان ریزش نیرو در ارکان جمهوری اسلامی/ اعلام برائت یک بسیجی از جمهوری اسلامی

آواتودی/ یک بسیجی سابق با آتش زدن کارت عضویت خود ضمن اعلام برائت از نظام آخوندی، دیگر بسیجیان را به پیوستن به صفوف مردم دعوت کرد.

ریزش نظامیان و نیروهای وابسته به حکومت در کنار اعلام برائت بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران از جمهوری اسلامی، زنگ خطر سرنگونی را برای نظام آخوندی به صدا درآورده است.

🆔@javanmardi77
درود بر شما
یکی دو روزه هی تو بوق و کرنا کردن که پول ریختن به حساب ارتشیا. لطفا اطلاع‌رسانی کنید که این پول حق لباس پرسنل ارتشه و اونم نه مال امسال، مال سالای قبله که ارزش ریالیش نسبت به موقعی که باید میدادنش خیلی کمتره. از اون گذشته، درسته یه سری بی‌شرف و خودفروخته تو ارتشن و وابسته به آخوندا، ولی این اطمینان رو به مردم بدین که اکثریت قریب به اتفاق ارتشیا با مردمن و از اینا متنفرن. ما ارتشیا بی غیرت نیستیم و وابستگی هم به این چندرغاز حقوقی که بهمون میدن نداریم و خیلی وقته هر کدوم از یه راه دیگه داریم خرجمونو در میاریم، ما خودمون رو حقوق بگیر مردم میدونیم نه مزدور حکومت چون حقوق ما از منابع ملی که مال همه‌ی مردمه تامین میشه. فقط مردم باید میلیونی بیان تو خیابون که ما ضربه‌ی نهایی رو به این اجنبیایه بی‌وطن بزنیم در غیر اینصورت اگر هر حرکتی بکنیم و مردم کوتاه بیان این جلادا ما و کل خانواده‌مونو قتل‌عام میکنن. شک نکنید.
پاینده ایران و ایرانی
سلام.  لطفا اطلاع رسانی کنید.  بنده که خودم ارتشی هستم طی این چند روز بارها ارتشی هایی رو دیدم که کنار مردم جنگیندن.  ما که نمیشه الان داد بزنیم که وسط خیابون ما ارتشی هستیم.  اونوقت میشیم یه مهره راحت برای دستگیری نفوذی ها.  پس لطفا اطلاع رسانی کنید که ما بین مردم هستیم و در وقت مناسب با لباس ارتش میایم. ولی الان فقط مجبوریم مخفی بیایم و بجنگیم با نظام فاسد

ما نامرد نیستیم و با مردمیم.  حکومت خیلی خوب اینو میدونه و شایدم خبر داره که وسط خیابونیم و کنار مردم. ولی درک کنید الان وقتش نیست که وسط خیابان مستقیما اعلام کنیم که ارتشی هستیم
⭕️بر اساس اخبار رسیده ، جو شهر نجف در کشور عراق بشدت امنیتی شده است

🔺پیشتر یک خبرنگار عراقی از مرگ خامنه ای و انتقال جسد او به نجف خبر داده بود

@NMAtoday
اریاشهرنبش بلوارفردوس شرق مجتمع فرهنگیان درب ستاری شمالی بالاترازپل عابرپیاده درب میوه تربارکه داخلش یک سینماداره برای فرهنگیان هست الان شده جولانگاه مامورین گاردضدشورش همراه فاطی کماندوها
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شهبانو فرح پهلوی: به عنوان یک مادر از نیروها میخواهم که دست خود را به خون هموطنان آغشته نکنند

فرزندان من:
من با نگرانی و امید، حماسه‌ های شما را در درگیری با نیروهای فریب خوردگان سیاهی ساعت به ساعت دنبال می‌کنم.
قتل مهسا امینی و دهها جان باخته دیگر و ادامه سركوب و قتل و جرح هم میهنانم كه برای آزادی بر خاسته اند دلم را شکسته و پاره پاره می کند.  به تمام بازماندگان این وقایع وحشتناک از صميم قلب تسليت می گويم.
با همه دل شکستگی ها، ایرانِ به پا خاسته را می بینم و با افتخار دلاوری و از خود گذشتگی شما را ستایش می کنم.
من ‌ به نام  یک مادر از فرد فرد همه  نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج، لباس شخصی ها و یا دیگران با هر گرایشی که دارند می خواهم  که دست خود را بیشتر به خون جوانان هم میهن خود آغشته نکنند.
به امید پیروزی نور بر تاریکی و آزادی ایران زمین.
زن، زندگی، آزادی

@NMAtoday
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ ارتشی باغیرت به جمع مردم خوش آمدی!

🆔@javanmardi77
آواتودی/ رضا کوشکی‌نژاد، از پرسنل گروه پدافند هوایی ارتش و مدرس دانشگاه آزاد آبدانان و اهل لرستان با انتشار پیامی تصویری، حمایت خود را از قیام مردم اعلام کرد.

این ارتشی باغیرت می‌گوید: ندای مظلومیت شما مردم به قلب ما ارتشیان رسید. من با عقل سلیم، بدون هیچ جوزدگی و با آگاهی کامل خطاب به کسانی که مردم کشورم را سرکوب می‌کنند، با قاطعیت تمام می‌گویم؛ از این پس ثانیه به بعد هر گونه برخورد قهری با مردم کشورم را با شدیدترین نحو پاسخ خواهم داد. شک نکنید، چون قسم خورده‌ایم که حافظ جان، مال و ناموس وطن باشیم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️هر روز بر تعداد ریزشی ها افزودە می شود

پیام یکی از پرسنل ناجا بە مردم.

ریزشی ها بە سازماندهی مردم مقابل مزدوران خامنەای کمک کنند.

🆔@javanmardi77
⭕️از فراخوانهای مردمی حمایت کنیم

مردم غیور مشهد به خیابان‌ها میایند

مشهد جمعه ۸
۶ عصر
🆔@javanmardi77
لینک توییتر سوران خاطری خبرنگار بخش خاورمیانه صدای آمریکا

https://twitter.com/sorankhateri/status/1577037886662508545?s=46&t=FcSk4DQILt1Kzcn-TEKvFg


خاطری در این خبر از حمله به نیروهای سپاه می گوید.

@NMAtoday
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⭕️ قیام سراسری

دانش‌آموزان مدارس کرج با شعار زن، زندگی، آزادی به قیام پیوستند

🆔@javanmardi77
آواتودی/ دانش‌آموزان شجاع مدارس سراسر کشور با شیوه‌های مختلف، ضمن محکومیت جنایات سرکردگان جمهوری اسلامی به قیام مردم می‌پیوندند.
⭕️فراخوانهای مردمی را حمایت کنیم

خرم آباد

خیابان انقلاب
پنجشنبه چهاردهم مهر ساعت ۴ عصر
🆔@javanmardi77
HTML Embed Code:
2024/06/01 17:25:48
Back to Top