TG Telegram Group Link
Channel: شهر من سیرجان
Back to Bottom
اتاق اصناف کشاورزی سیرجان خبر داد:
♦️عدم قطع‌ برق موتورپمپ‌های کشاورزی در صورت احداث نیروگاه خورشیدی

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ مسئول روابط‌عمومی اتاق اصناف کشاورزی سیرجان گفت: موتورپمپ کشاورزی که نیروگاه خورشیدی دارد؛ مشمول معافیت شده و در ایام گرم سال برق موتور پمپ قطع نمی‌شود. همچنین مشمول پاداش احتساب رایگان هزینه برق مصرفی در سایر ساعات می‌گردد.

🔷او افزود: متقاضیان هرچه سریع‌تر برای پیشگیری از خسارات وارده به محصول و سایر منصوبات برقی چاه‌ها، ضمن تنظیم مجدد جدول حقابه‌داران، جهت نصب نیروگاه خورشیدی، اقدام به ثبت‌نام موتور پمپ مربوطه در سامانه وزارت نیرو «مهرسان » و سپس عقد قرارداد با شرکت «ساتبا» کنند.

🔷وی بیان‌کرد: در صورتی که موتورپمپ کشاورزی مربوطه اقدام به عقد قرارداد با وزارت نیرو جهت نصب نیروگاه خورشیدی نموده است و روند انجام امور در حال پیگیری و اجرا باشد؛ می‌تواند از معافیت خاموشی موتورپمپ بهره‌مند شود.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر لینک زیر را دنبال کنید⬇️

https://shahremansirjan.ir/posts/news/6641bf4c4761a46d1f8366d8

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امام جمعه سیرجان:
♦️نقاط حادثه‌خیز جاده‌های سیرجان باید اصلاح شوند

🔷امام جمعه سیرجان گفت: بعضی از راه‌های منتهی به شهرستان سیرجان وضعیت بسیار نامناسبی دارند. لازم است مسئولان‌ امر نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کنند تا مردم دیگر شاهد از دست دادن عزیزانشان نباشند.

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
♦️۵۰ خانواده دارای چندقلو تحت حمایت بهزیستی سیرجان

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ بردستانی؛ رئیس اداره بهزیستی سیرجان گفت: در بهزیستی سیرجان ۵۰ پرونده چندقلویی داریم؛ که خدماتی از قبیل مستمری ماهانه، وام اشتغال، وام ودیعه مسکن، شیرخشک و سبد کالا تا شش سالگی‌شان ارائه می‌شود.

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
♦️دستگیری ۳۲ خرده فروش و پلمپ ۲ محل توزیع مواد مخدر در سیرجان

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح آرامش در شهر با دستگیری ۳۲ خرده فروش و پلمپ ۲ محل توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

🔷جواد خواجه‌پور گفت: طرح آرامش در شهر با رویکرد پیشگیری از جرائم و جمعآوری معتادین پرخطر و ارتقا امنیت در محلات به مدت دو روز در نقاط مختلف شهرستان اجرا شد.

🔷او ادامه داد: در این طرح ۳۲ خرده فروش مواد مخدر و همچنین ۲۰ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر و علاوه بر کشف مواد مخدر سنتی و صنعتی یک منزل و یک مغازه پلمپ و همچنین ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

🔷خواجه‌پور با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و معتادان متجاهر به مراکز درمانی برای ترک اعتیاد منتقل شدند؛ بیان‌کرد: برخورد قاطع و مستمر با خرده فروشان مواد مخدر و دیگر مخلان آرامش و امنیت شهروندان با اقتدار کامل انجام می‌شود.

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💫💫💫 هارمونی ،کلاسیک و مدرن.
مبل بهروز
(نقد واقساط)

💥💥💥 طراحی منحصر به فرد و کیفیتی ممتاز در گالری مبل بهروز،با سالها تجربه در تولید و عرضه مستقیم مبلمان.

🚦ادرس:خیابان قدس جنوبی،قبل از میدان ازادی.

📱شماره تماس:09130482884

«تلگرام»
https://hottg.com/KelasikalBehooz

«اینستا»

https://www.instagram.com/moblebehrooz?igsh=MWoyYW9zZHhwd2Z3MA%3D%3D&utm_source=qr


📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
♦️صعود نوجوانان آکادمی گل‌گهر به لیگ برتر فوتبال

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ به نقل از روابط‌عمومی «باشگاه گل‌گهر»، تیم آکادمی فوتبال گل‌گهر توانست با درخشش و کسب موفقیت در گروه دوم مسابقات نوجوانان مناطق کشور، به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کند.

🔷نوجوانان سیرجانی در این مسابقات که به میزبانی گل‌گهر و با حضور ۵ تیم برگزار شده بود، توانستند با کسب ۱۰ امتیاز(پیروزی در برابر تیم‌های مس رفسنجان، ایمان سبز شیراز، وصال شیراز و تساوی با هرنگ جوان بستک) به عنوان تیم اول، راهی لیگ برتر شوند.

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
♦️حضور فعال توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در رویداد کرمان آیدکس

🔷به گزارش «شهرمن‌سیرجان»؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر؛ دومین رویداد بین المللی سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان «کرمان آیدکس ۲۰۲۴» عصر امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، رئیس سازمان بورس کشور، استاندار کرمان، رئیس اتاق بازرگانی ایران، مسئولین کشوری و استانی و فعالان عرصه صنعت و اقتصاد در کرمان آغاز به کار کرد.

🔷شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با دایر نمودن غرفه در نمایشگاه کرمان آیدکس و مشارکت مدیران و کارشناسان در پنل‌های تخصصی و همایش‌ها، در این رویداد بین‌المللی حضوری پررنگ داشت.

🔷معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معاون کشور و برخی مدیران کل استان کرمان در بازدید از غرفه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جریان آخرین دستاوردها، عملکرد و طرح‌های توسعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر قرار گرفتند.

🔷همچنین در این رویداد جواهری؛ معاون مهندسی و توسعه شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر یکی از سخنرانان پنل تخصصی فولاد این رویداد با عنوان «تاکید بر سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی زنجیره تولید فولاد» بود.

🔷کرمان آیدکس ۲۰۲۴ تا پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان (هایتک) واقع در انتهای بلوار هفت باغ علوی از ساعت ۸ الی ۱۴ دایر است.

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
با دستور دادستان عمومی و انقلاب سیرجان:
♦️کامیون‌های با تناژ بار اضافه توقیف می‌شوند

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ به نقل از روابط عمومی «دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان»، با دستور دادستان سیرجان و در راستای اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ناوگان باربری، کامیون‌های متخلف حمل مواد معدنی، شن و ماسه و غیره که در محورهای مواصلاتی سیرجان اقدام به حمل با تناژ بار اضافه کرده بودند؛ توقیف شدند و ۴۸ دستگاه کامیون متخلف به پارکینگ منتقل گردید.

🔷دادستان سیرجان گفت: نبود نظارت توسط دستگاه‌های اجرایی متولی این امر در شهرستان موجب افزایش تخلفات مربوط به حمل بار شن و ماسه و مواد معدنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان گردیده است؛ که این امر علاوه بر بروز تصادفات، تخریب زیرساخت‌ها و راه‌ها را نیز به دنبال داشته است.

🔷مجتبی قدیمی بر کنترل و نظارت بر تردد کامیون‌ها به صورت شبانه‌روزی از سوی اداره راهداری و پلیس‌راه تاکید کرد و ادامه داد: از آنجایی که حمل بار با تناژ بالا باعث تخریب جاده و خسارت به بیت‌المال می‌شود؛ در راستای صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از خسارت به ابنیه و راه‌ها و همچنین مدیریت ایمنی و امنیت راه‌ها و کاهش تصادفات و حوادث رانندگی، رصد روزانه محورهای شهرستان با حضور اکیپی از پلیس‌راه استان کرمان در حال اجرا می‌باشد و دستورات قضایی لازم جهت برخورد قاطع با متخلفین صادر شده است.

🔷او بیان کرد: پلیس موظف به کنترل قبض باسکول و کنترل تناژ در باسکول است و واحدهای متخلف که اقدام به بارگیری مواد معدنی و شن و ماسه اضافه برای کامیون‌ها نمایند؛ ضمن تشکیل پرونده، مطابق با قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

🔷دادستان سیرجان ضمن تشکر از رئیس پلیس‌راه استان کرمان افزود: در مدت ۲ روز اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ناوگان باربری در جاده‌های اصلی سیرجان که با نظارت دادستانی توسط پلیس‌راه شمال استان کرمان در حال انجام است؛ تعداد ۲۵۲۹ فقره اعمال قانون انجام شد، ۷۴ جفت پلاک کامیون‌های متخلف فک، ۴۸ دستگاه کامیون توقیف و به پارکینگ منتقل، ۸۷ دستگاه کامیون دارای اضافه تناژ جهت اقدام لازم به اداره راهداری معرفی و ۱۴ راننده به علت نداشتن گواهینامه به دادگاه معرفی شدند.

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
♦️۱۰ ماده غذایی مؤثر بر افزایش سرعت سوخت و ساز بدن

📣 شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
♦️گهرپارک فرصتی برای رفع توسعه نامتوازن سیرجان

🔹هرچند آمار افزایش ورود گردشگران به سیرجان به گفته‌ی مسوولان گواهی بر تاثیر مستقیم مجموعه گهر‌پارک بر جذب گردشگر است اما لازم دانستیم نکاتی را جهت آینده سیرجان متذکر شویم.

🔹تا پیش از احداث گهرپارک، سیرجان صرفا چهارراهی برای عبور گردشگران و نهایتا استراحت یک‌شبه‌ی آنها بود، اما با ساخت گهرپارک توسط گل‌گهر، کمی معادله ورود گردشگران به سیرجان تغییر پیدا کرده است.

🔹با وجود این، سیرجان نیاز شدیدی به راه‌اندازی مکان‌های تفریحی و جاذبه‌سازیِ مکان‌های تاریخی دارد تا گردشگران زمان بیشتری را در این شهر سپری نمایند و در نتیجه منفعت بیشتری نصیب این شهر گردد.

🔹کمتر از ۲ ماه تا آغاز تعطیلات تابستانی و موج ۳ ماهه مسافرت‌ها باقی مانده. جاده‌های ورودی سیرجان یا جاده دسترسی به گهرپارک در شان این شهر نیست و باید از این مهلت برای به‌سازی مسیرها استفاده کرد.

🔹در کنار این، باید مکان‌های تاریخی سیرجان همچون قلعه سنگ، بادگیر چپقی و باغ سنگی، به مانند یخدانهای دوقلو برای بازدید شهروندان و گردشگران، در مسیر فضاسازی و بهسازی قرار بگیرند.

🔹حرف نهایی آن‌که با توجه به توسعه متوازن، نباید اجازه دهیم سیرجان از دید گردشگران به گهرپارک خلاصه شود. این شهر مجموعه ای از جاذبه های طبیعی و تاریخی گردشگری است.کافی است که چشمها را شست و جور دیگر سیرجان را دید


شهرمن سیرجان
🆔 @mycitysirjan
کوتاه‌ترین مرز خاکی مشترک ایران با چه کشوری است؟
Anonymous Quiz
13%
عراق
16%
ترکیه
60%
ارمنستان
11%
افغانستان
♦️تشکیل پروندۀ قضایی برای فساد در‌ یک باشگاه لیگ برتری فوتبال کرمانی/ ۵ نفر احضار شدند

🔹رئیس کل دادگستری استان کرمان: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان مبنی بر وقوع فساد مالی در یکی از باشگاه‌های لیگ برتری استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

🔹در این رابطه چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

🔹تخلفات صورت‌گرفته مربوط به سال ۱۴۰۰ و قبل از آن است و در این رابطه در زمستان سال گذشته پرونده‌ای در دستگاه قضایی استان کرمان تشکیل شده بود.

🔹در این رابطه همچنین روز(شنبه ۲۲ اردیبهشت) پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضایی استان احضار و دعوت شده‌اند.

🔹باتوجه به اینکه پرونده در مراحل تحقیقات اولیه قرار دارد اطلاعات تکمیلی در این رابطه از سوی روابط عمومی دادگستری استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

📣 کانال شهر من سیرجان
🆔 @MyCitySirjan
♦️آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری سیرجان برای اول تا ۱۸ خرداد

🔷به گزارش «شهر‌ من سیرجان»؛ پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یک تا ۱۸ خرداد، از امروز؛ ۲۵ اردیبهشت آغاز شد.

🔷پیش فروش بلیت برای بازه زمانی یاد شده در کلیه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۸ خرداد و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۹ خرداد)، از ساعت ۱۴ امروز از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می شود.

🔷همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی، ۳ ساعت بعد، یعنی از ساعت ۱۷ امروز از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

🔷متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند.

📣 کانال شهر من سیرجان

🆔 @MyCitySirjan
♦️درخشش یک سیرجانی در مسابقات جهانی قوی‌ترین مردان

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ عظیم دیانی؛ بدنساز سیرجانی در رقابت‌های قدرتی جهان که در روسیه برگزار گردید؛ موفق به کسب مدال نقره در رشته قوی‌ترین مردان آماتوری شد.

📣 کانال شهر من سیرجان

🆔 @MyCitySirjan
♦️واژگونی سمند با ۱۰ مصدوم در جاده کرمان

🔷به گزارش «شهر من سیرجان»؛ ظهر امروز؛ ۲۵ اردیبهشت‌ماه، واژگونی یک خودرو سمند در حوالی گدارخانه‌سرخ (محور سیرجان- کرمان) که حامل ۱۴ تبعه افغانستانی بود؛ ۱۰ مصدوم برجا گذاشت و ۴ نفر از آن‌ها نیز از صحنه متواری شدند.

📣 کانال شهر من سیرجان

🆔 @MyCitySirjan
سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گرامی باد.

📣 کانال شهر من سیرجان

🆔 @MyCitySirjan
#اطلاعیه
🔷دهکده بزرگ گردشگری گهرپارک به دلیل انجام فرآیند نگهداری و بروزرسانی دوره‌ای تجهیزات، بهبود خدمات و برگزاری رویداد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

روابط‌عمومی شرکت گهرپارک

📣 کانال شهر من سیرجان

🆔 @MyCitySirjan
پایتخت کشور «سوئیس» کدام گزینه است؟
Anonymous Quiz
8%
مادرید
16%
بازل
29%
برن
48%
ژنو
شهر من سیرجان
Video
در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت جهان‌فولاد عنوان شد؛
♦️تعهد و همدلی رمز پیشرفت‌‌ها و دستاوردهای جهان‌فولاد

🔷به گزارش «شهرمن‌سیرجان»؛ به نقل از روابط عمومی جهان فولاد سیرجان؛ مراسم جشن روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت جهان‌فولاد شب گذشته، مورخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه در دهکده گردشگری گهرپارک با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان، کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان برگزار شد.

🔷در ابتدای این مراسم مدیرعامل جهان‌فولاد ضمن گرامیداشت مقدم کارکنان و خانواده ایشان، با اشاره‌ای کوتاه به دستاوردهای این شرکت گفت: به لطف خداوند و با تلاش همکاران در سال ۱۴۰۲ در حوزه تولید محصولات، شاهد رشد تولید و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای، سریعتر از میانگین کشوری بودیم و بزودی طرح ملی احیا شماره ۲ با مدت زمان کمتر از ۳ سال به بهره‌برداری می‌رسد و موفقیت‌های فراوانی را در حوزه‌های مختلف از جمله کسب تندیس ۲ ستاره تعالی و رتبه نخست ملی در جشنواره کشوری امتنان تجربه کردیم.

🔷علی پورمعصومی در ادامه افزود: جا دارد از همه کارکنان زحمتکش جهان‌فولاد که دلیل پیشرفت شرکت بوده‌اند و از اعضای محترم هیات مدیره که با حمایت و درایت ایشان اتفاقات خوبی در زمینه‌های اجتماعی و رفاهی شرکت رخ داده، به طور ویژه تشکر کنم. همچنین می‌بایست از حمایت سهامداران خاصه مدیرعامل هلدینگ گل‌گهر که در تمامی زمینه‌ها شاهد حمایت ایشان از شرکت‌های منطقه گل‌گهر و شهر سیرجان در جهت اعتلای کشور هستیم، تقدیر نمایم.

🔷در ادامه این مراسم، سید عبدالحمید هاشمی‌ثمره؛ رئیس هیات مدیره جهان‌فولاد ضمن تبریک روز کارگر و دهه کرامت به حاضران؛ تلاش، پشتکار و همدلی میان مدیران و کارکنان جهان‌‌فولاد را رمز پیشرفت و دستاوردهای بزرگ این شرکت برشمرد و افزود: سطح همدلی و کوشش‌های خستگی‌ناپذیر شما مثال‌زدنی‌ و مایه فخر و مباهات است.

🔷تجلیل از کارگران نمونه، اجرای برنامه‌های شاد، موسیقی، نورافشانی و در نهایت کنسرت سالار عقیلی حسن ختام مراسم جشن روز کارگر شرکت جهان‌فولاد بود.

📣 کانال شهر من سیرجان

🆔 @MyCitySirjan
HTML Embed Code:
2024/06/14 00:53:11
Back to Top