TG Telegram Group Link
Channel: گرافیست مگ
Back to Bottom
گرافیست مگ
Photo
💎 هویت بصری فقط یه ست اداری نیست. هویت بصری تمام ارتباطات بصری یک سازمان رو تعیین می‌کنه. از اوراق اداریش گرفته تا لباس کارمندان و اجزای اصلی ای که در مارکتینگش به کار میره.

📌 حتی دیزاین دکوراسیون داخلی شرکت هم جزو همین هویت بصری هست که در تصاویر بالا به خوبی این انسجام رنگ قرمز، شکل هندسی فلش مانند و نقاطی که روی دیوار هست رو می‌بینیم.

#هویت_بصری #دکوراسیون_داخلی

😊 با گرافیست مگ ذهنت باز میشه:
💎 @graphistmag
گرافیست مگ
Photo
🎨 استفاده از گرادینت در رنگ آمیزی متن ها میتونه خیلی جذاب باشه. اما جذاب تر از اون، استفاده از مش گرادینت و بک گراند های رنگی در متن ها هست.

📌 در این حالت شما یه عکس رنگی رو دارید (که حالا میتونه مش گرادینت آماده باشه یا اینکه خودتون با Blur کردن دایره های مختلف رنگی درستش کرده باشید) و بعد با استفاده از Clipping Mask این عکس رنگی رو داخل متنتون قرار میدید.

⚠️ توجه کنید که باید رنگ هاتون کنتراست خوبی با بک گراند داشته باشند وگرنه متن هاتون خواناییش رو از دست میده. در این حالت بهتره بک گراندتون ساده و تک رنگ باشه (معمولا سفید یا سیاه) یا نهایتا یه ته مایه ای از یه رنگ دیگه داشته تا اون متن های رنگی خوب به چشم بیان.

#رنگ #گرادینت

💎 اینجا طراح بهتری میشی:
💎@graphistmag
💫 تقسیم کردن صفحه به دو قسمت با رنگ های مختلف یکی از راه‌های کاربردی و خوب برای ایجاد یک چیدمان خوب در بنرهای تبلیغاتی هست.

🔹 این بخش های مختلف می‌تونند توسط یک شکل هندسی مثل مستطیل یا ذوزنقه یا دایره ایجاد بشن. در تصویر بالا این کار رو یه ذوزنقه لبه گرد انجام داده.

🔸 سپس در هر قسمت میشه تصاویر یا متن‌های مختلف رو قرار داد. در واقع دسته بندی متن‌ها اینطوری اتفاق میوفته. مثلا عنوان و تصویر اصلی در قسمت بالا قرار میگیره و متن های توضیحی و راه های ارتباطی در پایین تصویر گذاشته میشه.

#پوستر #بنر_تبلیغاتی

💜 ایده های طراحی برای طراحانی که به پرورش خلاقیت خودشون اهمیت میدن:
💜 @graphistmag
🎨 یه سبک جالب در طراحی بک گراند اینه که یک لایه گرادینت که از دو رنگ جذاب تشکیل شده ایجاد کنید.

🟣 بعد یه شکل هندسی مثل دایره یا مربع یا مثلث روی بک گراند قرار بدید و به اون شکل هم همون گرادینت رو بدید ولی زاویه ش رو برعکس اون بک گراند بزنید تا اون شکل به چشم بیاد. می‌تونید یه ذره رنگ‌هاش رو هم دستکاری کنید.

اینطوری یه بک گراند ساده و شیک به دست میاد که می‌تونید در طراحی پست و استوری و ... ازش استفاده کنید.

#گرادینت #شبکه_های_اجتماعی

🔥 اینجا محل افزایش خلاقیت شماست:
🔥 @graphistmag
گرافیست مگ
Photo
💢 یه سبک طراحی بسیار زیبا، استفاده از پترن های هندسی هست. مخصوصا اگه این پترن ها طوری طراحی شده باشه که مفهوم خاص یا جسم یا ماده غذایی خاصی رو هم نشون بده.

🌟 طرح های بالا برای برند Sincere Cider هست که نوشیدنی های الکلی طبیعی میسازه. این برند تونسته به خوبی با این پترن و شکل های برگ و میوه ها مخاطبان خودش رو به دست بیاره.

📌 در طراحی اینطور پترن هایی باید صفحه رو مربع هایی کوچیک تقسیم کنید و بعد اشکال هندسی مختلف رو در اون مربع ها بگنجونید. در بعضی جاها باید چندتا مربع باهم ادغام بشن و اون شکل با اندازه‌ای بزرگتر طراحی بشه. در نهایت هم باید مربع های راهنما رو پاک کنید.

#بسته_بندی

👇 توی این کانال به طراح خلاق‌تری تبدیل میشی:
💎 @graphistmag
😍 این تصویر رو توی پینترست دیدم و یه ایده جذاب به ذهنم اومد که گفتم با شما هم شیر کنم.

🔖 در این تصویر عکس یه شخص رو داریم که روش یه کادر شبیه کادر ارسال پیام هست و داخلش یه متنی نوشته.

میشه این ایده رو به هر کادری تعمیم داد: مثلا کادر سرچ گوگل، کادر ارسال پیام در تلگرام یا اینستاگرام، کادر ارسال پرامپت در ChatGPT و ....

که خب با این کادرها میشه اهداف متفاوتی رو دنبال کرد. مثلا سوالات کاربران رو باهاش نمایش بدید. یا آدرس سایت رو نشون بدید و خیلی چیزای دیگه.

🔍 هشتگ #شبکه_های_اجتماعی رو دنبال کنید تا از این مدل پست ها بیشتر ببینید.

💡 ایده های جذاب برای طراحی میخوای؟ گرافیست مگ رو هر شب دنبال کن:
💎 @graphistmag
💢 این خطوط منحنی، زیگ زاگ و دایره های که در اطراف این طرح می‌بینید رو در خیلی از طراحی ها دیدید که برای تزئین طرح و ایجاد حس حرکت و پویایی و شادابی استفاده میشه.

🔍 برای پیدا کردن همچین شکل هایی در فری پیک سرچ کنید Memphis Shapes. فایل‌های پریمیوم فری پیک رو هم از اینجا به راحتی دانلود کنید.

#شیپ

👇یک کانال و صدها ایده خلاقانه طراحی:
💎 @graphistmag
💫 به تزئیات متن ها در بنر تبلیغاتی توجه کنید. شما می‌تونید با استفاده از راه‌های مختلف روی قسمت های مختلف متنتون تاکید کنید.

📌 استفاده از کادرهای رنگی و حتی با شکل هایی به جز مستطیل (مثل تصویر بالا) یکی از این راه ها هست.

🖌 یکی دیگه از راه‌های این کار تغییر ضخامت کلمات و قسمت های مختلف متن هست که در تصویر بالا باز هم این مورد رو مشاهده می‌کنید.

#پوستر #بنر_تبلیغاتی

💜 ایده های طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی نیاز داری؟ اینجا رو ببین:
💜 @graphistmag
💎 در تصویر بالا یه کادر و قالب جذاب و زیبا برای استوری ها می‌بینیم. یه بک گراند رنگی داریم که روش می‌تونه پترن یا نوشته های توخالی قرار بگیره.

یه مستطیل سفید هم داریم که زیر این مستطیل سایه هایی قرار گرفته که اون رو از بک گراند جدا می‌کنه.

پایین این مستطیل هم میتونه لوگو یا یه آیکون سه بعدی قرار بگیره که بخشیش روی مستطیل هست و بخشیش روی بک گراند قرار گرفته.

در نهایت در انتهای صفحه هم یه مثلث هست که بازم میتونه حاوی لوگو باشه یا اینکه به شکل یه ذوزنقه باشه که اطلاعات ارتباطی توش نوشته شده.

🔻‌ در مورد شیپ ذوزنقه اینجا رو ببینید:
hottg.com/graphistmag/4709

#پوستر #بنر_تبلیغاتی #شیپ #اشکال_هندسی

🔥 دنیایی از ایده ها و نمونه های طراحی خلاقانه:
🔥 @graphistmag
HTML Embed Code:
2024/05/21 18:44:52
Back to Top