TG Telegram Group Link
Channel: اخبار فوری ایران و جهان
Back to Bottom
آینده رقابت متا با شرکت‌های سنگین‌وزن در زمینه هوش مصنوعی

🔹در ماه مارس امسال روزانه به طور متوسط ​​۳.۲۴ میلیارد کاربر از یکی از برنامه‌های گروه متا، از جمله اینستاگرام، واتساپ و غیره در سراسر جهان استفاده کرده‌اند.
🔹این شرکت همچنین سود زیادی از تبلیغات کسب می‌کند. ولی آینده تجارت برای این شرکت که مادر فیس‌بوک است، چگونه است و چطور می‌خواهد کاربران بیشتری را به سوی خود جذب کند؟
🔹مارک زاکربرگ، رئيس متا امید زیادی به عینک هوشمندی که با همکاری تولیدکننده عینک Ray-Ban توسعه یافته، بسته است. عینک هوشمندی با دوربین، میکروفون و بلندگو که می‌تواند به سوالاتی که کاربر در مقابل خود دارد، پاسخ دهد. زاکربرگ می‌گوید: «این عینک‌ها وسیله‌ای عالی به عنوان دستیار هوش مصنوعی هستند، زیرا می‌توانند آنچه را که شما می‌بینید و می‌شنوید، ببینند و بشنوند.»
🆔 @Fori_Akhbar
قبولی در تیزهوشان اتفاقی و استعدادی نیست!

اگه تکنیک های تست زنی سوالات هوش رو یاد بگیری می‌تونی سوالات رو در زمان خیلی کم‌تر با دقت بیشتری پاسخ بدی

استاد قادری ۴ سال رکورددار قبولی تیزهوشان، در یک وبینار رایگان تمامی این تکنیک‌ها رو آموزش میدن

برای مشاوره رایگان کلیک کنید👇🏽
https://jryn.me/XAwej
اخبار فوری ایران و جهان
توماج صالحی به اعدام محکوم شد. 🔹وکیل توماج صالحی، خواننده اعتراضی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد. 🔹امیر رئیسیان، وکیل دادگستری می‌گوید «شعبه یک دادگاه انقلاب اصفهان، در اقدامی…
هانیه توسلی: واقعا فکر می‌کنید شرایطی که در آن زندگی می‌کنیم، جای اعتراض ندارد؟

🔹هانیه توسلی، بازیگر نیز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «خبر هولناک است، تمام بدنم می‌لرزد. قلبم آنقدر تند می‌زند که انگار می‌خواهد از سینه‌ام بیرون بجهد. گریه می‌کنم و دست خودم نیست. مات مانده‌ام، غروب شده و خانه تاریک شده، من همچنان مات.»
🔹این بازیگر در ادامه افزود: «توماج صالحی یک جوان ایرانی است. یک خواننده است. او یک جوان خواننده معترض است. اعتراض جرم نیست. جوان بودن جرم نیست. خواننده بودن جرم نیست. واقعا فکر می‌کنید شرایطی که در آن زندگی می‌کنیم، جای اعتراض ندارد؟»
🆔 @Fori_Akhbar
اخبار فوری ایران و جهان
هانیه توسلی: واقعا فکر می‌کنید شرایطی که در آن زندگی می‌کنیم، جای اعتراض ندارد؟ 🔹هانیه توسلی، بازیگر نیز با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: «خبر هولناک است، تمام بدنم می‌لرزد. قلبم آنقدر تند می‌زند که انگار می‌خواهد از سینه‌ام بیرون بجهد.…
حسین رونقی: اگر قرار است توماج مجازاتی چنین سنگین شود، پس اعدام شامل همه ما است

🔹حسین رونقی، فعال سیاسی در ایران نیز با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود با اشاره به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی نوشت: «این حکم نشانه فروریختن شاکله حکومت است. اگر قرار است توماج مجازاتی چنین سنگین شود، پس اعدام شامل همه ما است. چرا که مانند او بسیاری نه سکوت می‌کنند، نه به وضعیت موجود بی‌تفاوت می‌مانند.»
🆔 @Fori_Akhbar
احضار سفیر آلمان در پکن در واکنش به دستگیری چهار مظنون به اتهام جاسوسی برای چین

🔹پاتریسیا فلور، سفیر جمهوری فدرال آلمان در پکن روز پنجشنبه ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) با انتشار پیامی در پلتفرم اکس (توییتر سابق) خبر داد که به وزارت خارجه چین احضار شده است.
🔹او این اقدام مقامات چین را به عنوان "فرصتی مناسب برای توضیح چندین نکته" توصیف کرد. فلور در این زمینه همچنین تاکید کرده است: «ما در آلمان جاسوسی را تحمل نمی‌کنیم.»
🔹در آغاز هفته جاری چهار شهروند آلمانی به اتهام جاسوسی برای چین دستگیر شدند. در بین این بازداشت‌شدگان همچنین یک کارمند کاندیدای شماره یک حزب راست‌گرای "آلترناتیو برای آلمان" برای انتخابات پارلمان اروپا بوده است.
🔹به گفته دادستانی فدرال آلمان، او به "فعالیت جاسوسی برای یک سرویس مخفی خارجی در یک مورد بسیار سنگین" متهم شده است.
🔹بازرسان او را به "انتقال اطلاعات درباره مذاکرات در پارلمان اتحادیه اروپا" و نیز "جاسوسی از مخالفان حکومت چین در آلمان" متهم کرده‌اند.
🆔 @Fori_Akhbar
ملاقات وزیران خارجه آمریکا و چین در پکن برای کاهش اختلافات

🔹آنتونی بلینکن روز پنجشنبه ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت) به چین سفر کرد و با سران چین ملاقات و گفتگو کرد.
🔹وانگ یی، وزیر خارجه چین پس از دیدار پنج ساعته با همتای آمریکایی خود ابراز داشت که روابط بین آمریکا و چین "در حال تثبیت" است. او در عین حال تاکید کرد اختلافات بین دو کشور همچنان ادامه دارد و مذاکرات را دشوارتر کرده است. وزیر خارجه چین در صحبت‌های خود از افزایش و شکل‌گیری عوامل منفی در مناسبات دو کشور نیز سخن گفت.
🔹یک دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه آمریکا گفته است قرار است بلینکن با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین نیز دیدار کند.
🆔 @Fori_Akhbar
توافق آلمان و فرانسه بر سر ساخت مشترک تانک‌های جنگی مدرن

🔹بر اساس گزارش‌ها، بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع جمهوری فدرال آلمان و همتای فرانسوی او، سباستین لکورنو روز دوشنبه ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) توافقنامه‌ای بر سر ساخت مشترک یک سیستم مربوط به تانک‌‌های نظامی در پاریس، امضا کردند.
🔹گفته شده است این سیستم تسلیحاتی مدرن که "MGCS" نامیده می‌شود از شبکه‌‌ای برخوردار خواهد بود که توسط آن، تانک‌ها با تجهیزات نظامی حمایت‌کننده مانند پهپاد و برخی دیگر از سلاح‌های بدون سرنشین، متصل خواهند بود.
🔹همچنین قرار است این سیستم از امکان استفاده از هوش مصنوعی نیز برخوردار باشد.
🆔 @Fori_Akhbar
مولوی عبدالحمید: توماج صالحی را اعدام نکنید

🔹پخش زنده خطبه‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه زاهدان در ۷ اردیبهشت (۲۶ آوریل) قطع شد با این حال صحبت‌های ضبط شده‌اش با کمی تاخیر در کانال تلگرامی او منتشر شد.
🔹امام جمعه اهل سنت زاهدان این بار با توجه به اهمیت اوضاع داخل کشور طولانی‌تر از هفته‌های پیش صحبت کرد.
🔹او در قسمتی از صحبت‌های خود به حکم اعدام توماج صالحی اعتراض کرد و سرکوب  زنان کشور را نکوهش کرد.
🆔 @Fori_Akhbar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تجربه رانندگی آینده‌نگرانه با اف‌ایکس

فونیکس اف‌ایکس نگاهی اجمالی به آینده حمل‌ونقل ارائه می‌کند، جایی که طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته در کنار هم قرار می‌گیرند تا یک تجربه شهری یکپارچه را ایجاد کنند. 

با طراحی آینده‌نگر و ویژگی‌های پیشرفته، رانندگی به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز تبدیل می‌شود. آینده حمل‌و‌نقل را در Fownix FX تجربه کنید.
instagram.com/fownix.official
هیئت مصری برای مذاکرات و پیشنهاد آتش‌بس راهی اسرائیل می‌شود

🔹در حالی که ارتش اسرائیل در تدارک حملات جدید به نوار غزه و شهر رفح است، یک هیئت مصری با هدف مذاکره و پیشنهاد آتش‌بس روز جمعه ۲۶ آوریل راهی اسرائیل شد.
🔹بنا بر گزارش‌ها دولت اسرائیل آماده است از خواست اولیه خود مبنی بر آزادی ۴۰ گروگان در قبال توقف نبردها صرفنظر کند.
🔹به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، این کشور آماده است در فاز نخست  آزادی ۲۰ گروگان − یا به گفته یک مقام ارشد ۳۳ گروگان - از زنان و مردانی که میانگین سنی آن‌ها بالای ۵۰ سال و اکثر آن سالخورده و بیمار هستند را بپذیرد.
🔹حال قرار است روز جمعه  یک هیئت مصری برای انجام مذاکرات درباره تبادل اسرا و گروگان‌ها میان گروه حماس و اسرائیل و جلوگیری از آغاز حمله  به رفح، راهی تل‌آویو می‌شود.
🆔 @Fori_Akhbar
وزیر خارجه آلمان در آستانه سفر به عربستان سعودی

🔹بنا بر اطلاع‌رسانی یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در برلین، آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه این کشور روز دوشنبه ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) به ریاض، پایتخت عربستان سعودی سفر خواهد کرد
🔹گفته شده است محور گفت‌و‌گوها در ریاض بر روی موضوعات مربوط به وضعیت جنگی در خاورمیانه متمرکز خواهد بود.
🔹گزارش‌ها حاکی از آن هستند که قرار است جلساتی با "شرکای منطقه‌ای"، از جمله مقامات امارات متحده عربی برگزار شوند.
🔹بر اساس گزارش‌ها، هدف از این دیدارها، پیشرفت در امور مربوط به آزادی گروگان‌های اسرائیلی که همچنان در چنگ گروه حماس هستند و نیز کاهش شدت وضعیت فاجعه‌بار در نوار غزه خواهد بود.
🆔 @Fori_Akhbar
Forwarded from A4baz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👀با یه ترفند ساده عمر لاستیک دور درب لباسشوییت رو طولانی‌تر کن و از پوسیدگی و پارگیش جلوگیری کن.

✔️فقط کافیه از کرم دست استفاده کنی!

چجوری؟ تو این ویدیو بهت گفتیم.

📣 فرستادن ویدیو برای دوستات یادت نره 😉

برای دیدن کلی و آموزش و ترفند دیگه @a4baz رو دنبال کن 😊

@a4baz
@a4baz
@a4baz
شویگو: روسیه و متحدانش باید مانورهای نظامی را افزایش دهند

🔹سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز جمعه ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) در نشست سازمان همکاری شانگهای (SCO) گفت روسیه و متحدانش باید تمرینات نظامی مشترک خود را در آسیا گسترش دهند، زیرا با تهدید مستقیم تلاش‌های آمریکا برای گسترش نفوذ امنیتی خود در منطقه روبرو هستند.
🔹نشست سازمان همکاری شانگهای در آستانه، پایتخت قزاقستان برگزار می‌شود. در این سازمان منطقه‌ای روسیه، هند، چین، ایران، پاکستان، قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان و تاجیکستان عضویت دارند.
🔹وزیر دفاع روسیه در نشست سازمان همکاری شانگهای تاکید کرد استقرار زیرساخت‌های نظامی در منطقه توسط ایالات متحده و متحدانش غیرقابل قبول است و باید به عنوان یک تهدید مستقیم برای ثبات کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در نظر گرفته شود.
🆔 @Fori_Akhbar
آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان

🔹آزمایش مهم اولین «واکسن شخصی» برای نخستین بار در انگلیس در حال انجام است.
🔹این واکسن از نوع پیام‌رسان آر.ان.‌ای (mRNA) است که در مقابل ملانوما، یکی از مرگبارترین انواع سرطان پوست به کار گرفته می‌شود.
🔹این واکسن طوری طراحی شده است که به سیستم ایمنی بدن او کمک می‌کند تا هر سلول‌ سرطانی باقی مانده را تشخیص داده و از بین ببرد.
🆔 @Fori_Akhbar
پیش‌بینی #هواشناسی:
🔹امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.
🔹طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
🆔 @Fori_Akhbar
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

🔹رییس پلیس راهور تهران بزرگ می‌گوید طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.
🔹او در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.
🆔 @Fori_Akhbar
ستاره عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد

🔹ام فهد، اینفلوئنسر معروف عراقی شبکه‌های اجتماعی خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله فردی ناشناس کشته شد.
🔹مقامات امنیتی عراق با تایید خبر کشته شدن این ستاره عراقی تیک‌تاک اعلام کرده‌اند، مردی سوار بر موتورسیکلت در حالی که وانمود می‌کرد در حال تحویل غذا است، با ضرب یک گلوله ام فهد را به قتل رسانده است.
🔹ام فهد به خاطر ویدیوهایی که با موسیقی عراقی و با پوشیدن لباس‌ می‌رقصید، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک بسیار شناخته شده بود.
🔹او پیش از این در فوریه سال گذشته میلادی به خاطر به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی که گفته شده بود، حاوی سخنانی برخلاف "عفت و اخلاق عمومی" است به شش ماه زندان محکوم شده بود.
🆔 @Fori_Akhbar
قطر روابط خود با حماس را بازنگری می‌کند

🔹بر اساس گزارش رسانه‌ها،‌ قطر در حال حاضر در حال بازنگری اساسی نقش فعلی خود به عنوان میانجی اصلی در درگیری‌های نظامی خاورمیانه بین اسرائيل و گروه حماس است.
🔹دوحه چندین روز پس از حمله اسلام‌گرایان حماس به اسرائیل و شروع نبردها در نوار غزه در اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی، با استفاده از روابط مناسب خود با اسرائیل و گروه حماس به عنوان واسطه بین طرفین مناقشه، دست به کار شد.
🔹سپس به ویژه تلاش‌های مقامات قطر سبب آزادی برخی از گروگان‌های اسرائیلی از چنگ حماس و نیز گشایش مرز بین نوار غزه و مصر برای خارجی‌ها و مجروحان حماس شد.
🆔 @Fori_Akhbar
🔴 تا 50,000,000 تومان تسهیلات، بدون ضامن و چک و سفته

بانک تمام‌دیجیتال ویپاد، نسل جدیدی از تسهیلات را به کاربران خود اعطا می‌کند:

کاملا آنلاین
بدون نیاز به ضامن و وثیقه
در هر ساعت از شبانه‌روز

ویپاد که با هدف فراگیری مالی پا به عرصه بانکداری دیجیتال گذاشته است، تا امروز بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات را با همین شرایط به کاربران خود اعطا کرده است.


🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب رایگان «اپلیکیشن ویپاد» یا ورود به نسخه وب، روی لینک زیر بزنید:
https://jryn.me/0NVEg
معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور: جمهوری اسلامی مرزها را مسدود می‌کند

🔹مجید میراحمدی، معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور روز شنبه ۸ اردیبهشت (۲۷ آوریل) اعلام کرد رئیسی دستور داده تا سه میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند.
🔹میراحمدی تاکید کرده است که این کار به صورت فنس، دیوارکشی و هم به شکل سیستم‌های هوشمند کنترل مرزی انجام خواهد شد.
🔹معاون وزیر کشور دیوارکشی و بستن مرزها را یکی از "اقدامات بسیار شایسته و تعیین‌کننده دولت" رئیسی دانسته است.
🆔 @Fori_Akhbar
HTML Embed Code:
2024/05/17 13:41:23
Back to Top