TG Telegram Group Link
Channel: Mid night ❤️🌃 .
Back to Bottom
ي ستار ، اجيب منين علبه زبادي دلوقت.
فين ايام لما كنت مش فاكر
فين ايام لما كنت مش فاكر
‏افعل شيئاً لأجلي اجعلني أشعر أنني في قلبّك
‏الإستهزاء بالآخرين لن يصنع منك أيقونة المرح والخفة.
‏-وستجد يومًا كل مايذكرك بي إلا أنا لن تجدني.
كثرةُ الإنتظار تُعدم الرغبه.
‏".كل شي قابل للثبات الا مزاجي اللعين ، معاناة."
لمّا وجدَني ضائع، أرسلِك اللَّه ليّ، وكأنّه يقول: يكفي ضياع، الآن استرح. 💜
‏أقصي level ممكن توصله وتحس بفرحة فيه هو لما يجيلك message فجأه من حد مش متوقع إنه هيبعتلك مع إنك في إنتظارها خصوصاً لو بدأها باسمك بتحس إن قلبك إتخلع من مكانه واللي هو بتفضل فاتح الشات وكإن نفسك تقوله وحشتنى وانت ملهوف علي كلمة هيقولها .
‏أسوأ إحساس ممكن تشوفه إنك تكون بتفكر في حاجة واللي قدامك بيفكر في حاجة تانيه والأسوأ إنك تكون تايه معاه مش عارف هو بيعاملك علي أي أساس أو أي مسمى سايبك تفكر لوحدك لحد مادماغك خلاص هطق من التفكير بتبقي نفسك تسأله أنا بالنسبالك ايه ! نفسك في رد يريحك من التوهان الل جواك .
‏وصلت لمرحلة خوف من الفرحة و العشم في اي حاجة، حتى لو حاجة حلوة حصلتلي بقيت بخاف احكيها بجد لاي حد حتى لو عايز احكي جداً، و حتى الحلوة مبقتش بلحق استمتع بيها عشان بفكر ان فيه وحش جاي كدة كدة.
‏لفت نظري جملة بتقول "حاول أن تحب حزنك لعله يرحل كما رحل كل شئ تحبه" وحسيت برعب في الجملة دى وكإن كل حاجة بتتمسك بها بتروح ، كل حاجة روحك اتعلقت بها بتختفي ، حتى الحزن مع الوقت هتحس إنه أصبح عادة مبقاش شئ جديد عليك دا بقا جزء منك .
‏"سيأتي شخص يحبك كما أنت، يُحبك لتفَاهتك لعصبيتكَ ، لمزاجَك المُتقلب ، لَبُكائك عَلي أشياء لا تَستحق البُكاء شَخص يُحبك لرَوحك، شَخص يَفهمك ، شخص يُحب وجودك لا يستَطيع تَحمل غيابك، شَخص يُحبك كما أنتَ بعِيوبك قَبل مُميزاتك وهَذا الشَخص سَوف تَجده عاجلاً امَ اجلاً ولكَنهُ سَيأتي"
‏الحيآه اقصر من أن تشرح للناس حسن نواياك."
‏ببقي فرحان وببتسم إبتسامه بلهاء لما بلاقي حد مميزنى من وسط كل اللي حواليه وجاي ياخد رآي في كل حاجة ف حياته ، في لبسه ، في موقف حصل معاه ، في music بيسمعها ، بيشاركنى تفاصيل يومه حتى في أوقات خروجة وأكله ، شخص واخدنى إستثناء في حياته محدش زي ولا بيقارنى بغيري .
‏يارب غيّرني للأفضل في ديني و نفسي و تفكيري و اعطني خير الأقدار و اكفني شرَّها.
‏هو رب المستحيل، وأنت تبكي على الممكن !❤️
‏أعظم حاجة ممكن حد يقدمهالك، إنه يدعمك نفسيًا.
‏"كان خذلانك كافياً لإثبات أن لا شئ يدوم."
HTML Embed Code:
2024/04/27 15:55:20
Back to Top