TG Telegram Group Link
Channel: اخبار استرالیا با پرگار
Back to Bottom
Forwarded from ApplyAbroad
پیش بینی پادکست زیر یادتونه؟

hottg.com/FrequencyPargar/40

با مشاهدات، اخبار و اتفاقات اخیر شاهدیم داره به رخدادش نزدیک میشه. (در سال های گذشته ما در پرگار بارها در مورد موضوعات مختلف پیش کردیم و همگی به حقیقت پیوسته. می توانید به لینک زیر مراجعه و پیش بینی های گذشته را مطالعه کنید)
👇👇
hottg.com/pargarwiki/10097

کمتر از ۷ روز تا صدور ویزای بیش از ۱۳۰۰ متقاضی ویزا امریکا زمان باقیمانده که بر اساس اطلاعات رسیده از همکارانمان در دانشگاه های امریکا، این اتفاق متاسفانه انجام نخواهد شد.

و همچنین قوانین جدید مهاجرتی در کشورها با دولت های متمایل به راست شدیدتر شده (کشوری افزایش تمکن در دستور قرار داده، کشور دیگری به همراه نمیخواهد ویزاه دهد، در آنسوی دیگر دولتمردان یک کشور دیگه برای اقامت، سن مهاجرت را محدودیت گذاشتند ، در یک کشور مهاجرخیز هم در بعضی از ایالت ها به دنبال کاهش یا و حتی منع کردن ورودی مهاجرین بعضی از کشورهایی من جمله ایران وضع کردند، ایالت های کشور دیگری کمک هزینه تحصیلی را کاهش دادند و ...)

قوانین داخلی دست به دست قوانین و موارد فوق گذاشته و وضعیت را تشدید کرده. قوانینی مانند سخت تر شدن ازادسازی مدرک.

داریم به نقطه عطف سخت تر شدن شدید مهاجرت میرسیم. (مهاجرت سینوسی است، زمانی به دنبال نیاز کشورها افزایش و زمانی کاهشی است و هیچگاه این کاهش یا افزایش همیشگی نخواهد بود).

ما در هلدینگ پرگار وظیفه خود می دانستیم که به این واقعیت اشاره کنیم.

در کنار این سختی ها ناراحت کننده اما شرایطی هست که بتوان در این برهه سریعتر مهاجرت کرد.

مدیران و مشاورین هلدینگ، نه تنها مهندس هستند بلکه هر مسئله ای را مهندسی شده بررسی میکنند. و احتمالا میدانید "برای مهندس ها بن بستی وجود ندارد. آنان یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت."

البته این روزها شاهد کاهش راه ها هستیم و در نتیجه به تعداد محدود تری می توان کمک کرد.

برای اولین بار، هلدینگ پرگار با راه اندازی #جام_جهانی_مهاجرت_تحصیلی توسط مشاورینی که بیش از پنج سال در هشت کشور اصلی مهاجر پذیر ( آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، استرالیا، ایتالیا، روسیه و ترکیه) زندگی میکنند تصمیم به تسریع در مهاجرت دارد.

🌟 هدف #اولین_جام_جهانی_مهاجرت_تحصیلی پرگار، تسریع زمان مهاجرت شماست.

اطلاعات بیشتر از اولین دوره جام
👇👇
hottg.com/pargarwiki/10086

واسه اینکه بدونی بر اساس رزومه تحصیلی، علاقه، اهدافی که داری و در نهایت توان مالی کدام کشور میتونه اولین مقصد مهاجرتیت باشه، #اولین_جام_جهانی_مهاجرت_تحصیلی پرگار بهترین گزینه است. چرا؟ به سه دلیل

👈 دلیل ۱) مشاورین اولین دوره جام، قدیمی های هلدینگ پرگار هستند که بالای ۵ سال در کشور مد نظرت اقامت دارند.
👈 دلیل ۲) به خاطر اولین دوره جام و هدیه سال جدید میلادی، کمترین هزینه لحاظ شده
👈 دلیل ۳) در کمتر از یک هفته، میتونی اطلاعات اولیه و کافی از مهاجرت به کشورهای مد نظر را در بیاری (که در حالت عادی بخواین داخل گروه ها پرس و جو کنید این اطلاعات بیش از ۲۴ ماه طول میشکه)

قیمت پکیج های جام جهانی:

📌پکیج آلفا:
- ۳ جلسه مشاوره با کارشناسان انتخابی از ۳ کشور مختلف
- مبلغ: ۲.۱۰۰.۰۰۰ تومان
جهت ثبت سفارش کلیک کنید. (https://zarinp.al/557140)

🔥 ۱۰ درصد تخفیف برای این پکیج اعمال شده است.

📌پکیج بتا:
- ۶ جلسه مشاوره با کارشناسان انتخابی از ۶ کشور مختلف
- مبلغ: ۳.۶۰۰.۰۰۰ تومان
جهت ثبت سفارش کلیک کنید. (https://zarinp.al/557141)

در متن ایمیل رسید مبلغ واریزی و نام ۳ یا ۶ کشور انتخابی خود جهت دریافت مشاوره را مشخص فرمایید.

📧 [email protected]

🔥۲۵ درصد تخفیف برای این پکیج اعمال شده است.

⌛️مدت زمان جام جهانی اپلای:
از ۳ الی ۲۴ دی ماه میباشد.

🆔 @pargarwiki

.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from ApplyAbroad
خبر ممنوع الخروجی پزشکان شنیدین که میگه تا طرح نروند نباید اجازه خروج بهشون داد؟🤦‍♂


اگه میخواین آینده تون تا ده سال بعد بسازین، این پادکست حداقل سه مرتبه گوش بدین چون پیش بینی های ثانیه به ثانیه ش متاسفانه در حال رخداده

مثل پیش بینی کلییر نشدن بیش از ۱۳۰۰ نفر ویزای آمریکا
عدم پذیرش دانشجویان از فلوریدا
سخت تر شدن اجازه خروج از ایران
بعدی هم متاسفانه رخداده، خودتون بگین کدومه.
Channel name was changed to «اخبار استرالیا با پرگار»
#گرنت ویزا

سلام به همه دوستان عزیزم، امیدوارم که حالتون خوب باشه و هرچه زودتر خبرهای خیلی خیلی خوشی توی مسیر مهاجرتتون بشنوید.

من امروز جواب ویزام آمد و خداروشکر زود هم آمد.

سابمیت ویزا ساب کلاس ۵۰۰ : ۵ ژانویه
بایومتریک: ۷ ژانویه
گرنت: ۲۲ ژانویه

دانشگاه JCU
full funded- PhD
(Engineering and related technologies)
که البته کار من در فیلد علوم و مهندسی آب هست.

اول از همه تشکر کنم از گروه پرگار، به ویژه زحمات و پیگیری های آقای دکتر علی که با حوصله و دقت فراوان در این راه همراه من بودند.
من از پکیج طلایی ویزای دکتری استفاده کردم و بسیار خرسندم که بدون هیچ دلواپسی تمامی کارها سریعتر از چیزی که فکر می کردم انجام شد.

به امید پذیرش و موفقیت تمامی عزیزان 💐🙏⚘⚘

کانال تحصیل در استرالیا با پرگار:
🆔 @Apply2Australia

ایمیل کارگروه استرالیا:
📧 [email protected]
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from ApplyAbroad
🔔استرالیا صدور «ویزای طلایی» را برای سرمایه‌گذاران خارجی لغو کرد
🇦🇺
برنامه «ویزای طلایی» استرالیا که با هدف جذب سرمایه طراحی شده بود، پس از اینکه دولت این کشور دریافت «نتایج اقتصادی ضعیفی» برای استرالیا داشته است، متوقف شد.
منتقدان برنامه‌های ویزای سرمایه‌گذاری بر این نظرند که این برنامه‌ها به سرمایه‌دارانی که منابع درآمدی آن‌ها «نامعلوم» است اجازه می‌دهد تا «پول‌های کثیف» خود را در استرالیا سرمایه‌گذاری کنند.
از سال ۲۰۱۲، استرالیا هزاران ویزای سرمایه‌گذاری صادر کرده که بر اساس داده‌های دولت، ۸۵ درصد متقاضیان، چینی بوده‌اند.
استرالیا یکی از کشورهایی بود که در سال‌های گذشته، به شهروندان خارجی اجازه می‌داد در صورت سرمایه‌گذاری ۳.۳ میلیون دلاری در این کشور، شهروند استرالیا شوند.
پس از بررسی‌های متعدد، دولت استرالیا دریافت که این طرح نتوانسته است به اهداف اصلی خود دست یابد.
استرالیا اکنون به بریتانیا می‌پیوندد که در سال ۲۰۲۲ صدور «ویزای طلایی» را که به سرمایه‌گذاران ثروتمند خارجی از جمله روس‌ها اجازه اقامت در این کشور می‌داد، لغو کرد.
اتحادیه اروپا نیز پیشتر با تحت فشار گذاشتن کشورهای عضو خود، از آنها خواسته بود تا برنامه‌های اعطای ویزای طلایی خود را متوقف کنند، زیرا این نهاد اروپایی بر این نظر بود که هم ثبات اقتصادی به این کشورها بازگشته و هم این برنامه‌ها خطر ورود پول‌های کثیف را به اتحادیه اروپا افزایش می‌ده

🔗منبع: Euronews

🌐 اینستاگرام پرگار
🌐 https://www.instagram.com/pargar24

🆔 @pargarwiki
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#نکات_آموزشی برای تحصیل در استرالیا

اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع پژوهش محور (Higher Degree by Research)

در استرالیا دو مقطع دکتری و ارشد پژوهش محور جزء گروه HDR می‌باشند که در این پست فرآیند اپلای آن‌ها به صورت خلاصه توضیح داده می‌شود.
1- بررسی سایت دانشگاه: در ابتدا لازم است سایت دانشگاه را بررسی کنید که آیا رشته مورد نظر شما در دانشگاه به صورت HDR ارائه می‌شود یا خیر.

2- مکاتبه با اساتید و نگارش پروپوزال: معمولا روند اپلای برای مقاطع HDR به این صورت است که ابتدا باید یک استاد راهنما به عنوان سوپروایزر برای خودتان پیدا کنید. در نتیجه باید لیستی از اساتید دانشگاه که در حوزه کاری شما فعالیت دارند را آماده کنید. بعد از مکاتبه با استاد و در صورت لزوم انجام مصاحبه‌های ویدئویی، پروژه‌ی شما تعیین می‌شود. بعد از این مرحله، استاد از شما می‌خواهد نگارش پروپوزال مربوط به پروژه را انجام دهید. پس از تایید پروپوزال، استاد از شما می‌خواهد برای دانشگاه اپلای کنید. بعضی از دانشگاه‌ها از شما می‌خواهند قبل از مکاتبه با استاد، فرم Expression of Interest را پر کنید و برایشان ارسال کنید. در این حالت ابتدا دپارتمان مربوطه، مدارک شما را بررسی کرده و پس از اطمینان از این که استادی در دپارتمان وجود دارد که حاضر باشد سوپروایزر شما شود، از شما دعوت می‌کند که برای دانشگاه اپلای کنید. در این حالت هم نیاز به نگارش پروپوزال و تایید استاد خواهید داشت.

3- اپلای برای دانشگاه: در این مرحله شما وارد پرتال اپلای دانشگاه شده و موارد درخواستی را تکمیل می‌کنید. عموما برای دریافت اسکالرشیپ نیازی به اپلای جداگانه نیست و فقط در حین تکمیل فرم‌های اپلای، گزینه مربوط به اسکالرشیپ را تیک می‌زنید. پرونده شما به صورت خودکار برای کلیه اسکالرشیپ‌هایی که شامل شما می‌شود، بررسی می‌گردد. اسکالرشیپ‌ها شامل شهریه دانشگاه و هزینه زندگی در استرالیا است. ممکن است بیمه درمانی و هزینه سفر به استرالیا (بین 1000 تا 2000 دلار) نیز برای شما لحاظ شود.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇦🇺 لینک گروه های استرالیا

🇦🇺 کانال اخبار استرالیا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در استرالیا

سوال: متن ایمیل به استاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

جواب: متن ایمیل به استاد که عموما با نام cover letter شناخته می‌شود، لازم است با دقت بالایی نوشته شود. متن نباید خیلی طولانی باشد که استاد از خواندن آن صرف نظر کند. از طرف دیگر نباید به قدری کوتاه باشد که استاد هیچ شناختی از شما پیدا نکند. در بهترین حالت باید شامل معرفی کوتاهی از خودتان، سوابق پژوهشی که انجام داده‌اید (پایان‌نامه و یا مقاله‌هایی که نوشتید) و دلیل علاقه به همکاری با این استاد باشد.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇦🇺 لینک گروه های استرالیا

🇦🇺 کانال اخبار استرالیا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در استرالیا

سوال:  آیا قالب مشخصی برای نگارش پروپوزال وجود دارد؟ قبل از ایمیل به استاد، آیا باید پروپوزال را نوشته باشیم؟ آیا موضوع پروپوزال در اخذ پذیرش یا ویزا تاثیر دارد؟

جواب: سایت دانشگاه‌ها معمولا یک قالب (template) برای نگارش پروپوزال دارند که لازم است شما در همین قالب، نگارش پروپوزال را انجام دهید. در صورتی که قالب مشخصی در سایت دانشگاه موجود نمی‌باشد، لازم است پروپوزال شما حداقل شامل مقدمه، مرور مقالات، نحوه انجام پروژه، زمان‌بندی انجام پروژه و بخش مراجع باشد. بهتر است به مقالات خود استاد نیز ارچاعاتی داده باشید.

ممکن است قبل از ایمیل به استاد، پروپوزال خود را نوشته باشید. در این صورت در متن ایمیل به استاد می‌توانید به این موضوع اشاره کرده و بپرسید که آیا استاد تمایل دارد در این پروپوزال، استاد راهنمای شما بشود یا خیر. فراموش نکنید که پروپوزال در قالب دانشگاه نوشته شود.

در پروپوزالی که می‌نویسید به موضوعات حساس، به خصوص مواردی که کاربری نظامی هم دارند توجه کنید. هم کمیته‌های دانشگاه و هم اداره مهاجرت، این موضوعات را بررسی می‌کنند و در صورتی که موضوع پروپوزال مرتبط با مسائل نظامی و مسائلی که کاربری دوگانه دارند، باشد، ریسک عدم پذیرش دانشگاه یا ریجکت شدن ویزای شما بالا می‌رود.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇦🇺 لینک گروه های استرالیا

🇦🇺 کانال اخبار استرالیا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در استرالیا

سوال: ددلاین اپلای برای مقاطع پژوهش محور چه زمانی است؟

جواب: برای اپلای در مقاطع پژوهش محور، ددلاینی برای اپلای وجود ندارد و شما هر موقع از سال که مراحل 1 و 2 ذکر شده در پست اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع پژوهش محور را انجام دادید، می‌توانید اپلای کنید. ولی با توجه به این که بررسی پرونده برای دریافت اسکالرشیپ در بازه‌های زمانی مشخص (راند) انجام می‌شود، لازم است تا قبل از ددلاین اسکالرشیپ‌ها، اپلای کرده باشید. در غیر این صورت، پرونده شما برای راند بعدی بررسی می‌شود.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🇦🇺 لینک گروه های استرالیا

🇦🇺 کانال اخبار استرالیا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در استرالیا

سوال: آیا میتونم همزمان برای چند تا استاد ایمیل بفرستم ؟ تا چه زمانی باید به ایمیل زدن به اساتید ادامه بدیم؟

جواب: به صورت همزمان برای چند استاد در یک دپارتمان ایمیل نفرستید. اگر استاد اول به ایمیل شما جوابی نداد، بعد از یک هفته، ریمایندر بفرستید. اگر باز هم جوابی نداد می‌توانید به استاد دوم در آن دپارتمان ایمیل بزنید.
پس از تایید اولین استاد، ایمیل زدن به اساتید سایر دانشگاه‌ها را متوقف نکنید. حتی گرفتن پذیرش دانشگاه هم به معنی پایان کار نیست. چون ممکن است فرآیند اخذ ویزای شما طولانی شده و دانشگاه پذیرش شما را تمدید نکند. بنابراین تا زمانی که ویزای خود را اخذ نکرده‌اید، مراحل 1 تا 3 پست اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع پژوهش محور را ادامه دهید.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار

🔸 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🎒✈️ خدمات ویزای توریستی استرالیا:

📌ویزای توریستی (Visitor) ساب کلاس 600

▪️طبق اطلاعات ارائه شده در وب‌سایت رسمی مهاجرت و شهروندی استرالیا در مورد انواع ویزای توریستی استرالیا، گزینه‌های قابل استفاده و پرکاربرد گردشگری برای شهروندان ایرانی شامل ویزای استرالیا (ترانزیت) و ویزای ساب کلاس 600 استرالیا می‌شود.


🌐 لینک اطلاعات مورد نیاز برای مشاوره اخذ ویزای توریستی

🔻سرفصل های پکیج ویزای توریستی استرالیا با پرگار:
ایجاد گروه تلگرامی مختص متقاضی و ارتباط مستمر با مشاورین
دریافت مدارک اسکن شده‌ی متقاضی
نگارش کاورلتر و دعوتنامه
تهیه‌ی فایل هدف سفر
تهیه فایل تمکن مالی
تکمیل فرم‌های مربوط به اپلیکیشن ویزا


🔸️ گروه ویزای توریستی استرالیا

🔸️ کانال اخبار ویزای استرالیا

📧 ایمیل کارگروه استرالیا:
[email protected]

🔸 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
پاسخ به #سوالات_متداول و پرتکرار تحصیل در استرالیا

سوال: شانس اخذ پذیرش در مقطع ارشد پژوهش محور چه قدر است؟

جواب: برای مقطع ارشد پژوهش محور معمولا نیاز به مدرک bachelor honors می‌باشد، با توجه به این که مدارک کارشناسی ایران از نوع honors نمی‌باشد و با توجه به  درخواست بالا برای این دوره‌ها، احتمال اخذ پذیرش برای ارشد پژوهش محور پایین است.



🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار

🔸 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#گرنت_ویزا
#دکتری_مجدد
دکتری فیزیک
دانشگاه UTS
full funded- PhD

لاج ویزا: : 5 ژانویه 2024
بایومتریک: 11 ژانویه 2024
تاریخ درخواست فرم 80 و 1221: 23 ژانویه 2024
تاریخ اپلود فرم 80 و 1221: 31 ژانویه 2024
گرنت ویزا: 5 مارچ 2024

ریسکهای پرونده:
دکتری مجدد
رشته فیزیک و مباحث کوانتومی
سن: 34

اول از همه تشکر کنم از گروه عالی پرگار، به ویژه زحمات و پیگیری های آقای دکتر علی که با حوصله و دقت فراوان در این راه همراه من بودند و خیلییی برای پرونده من زحمت کشیدن و ریسک پرونده عملا صفر کردن. خیلی خوشحالم که با گروه شما آشنا شدم و از خدمات طلایی ویزاتون استفاده کردم. براتون بهترینها آرزو میکنم و ممنون که توی این مسیر پراسترس کنارم بودین. امیدوارم که به زودی همه بچه ها حاصل زحماتشون ببینن و به زودی زود گرنت بشن.🙏🌻


🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#گرنت_ویزا فرم دار

دکتری فول فاند
دانشگاه: UNSW
رشته: material science
رشته در ایران: داروسازی با ۶ سال گپ
سن: ۳۲
گرنت همزمان ویزای همسر


تاریخ لاج: ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳
تاریخ بایو: ۳ ژانویه
تاریخ دریافت فرم ها: ۲۴ ژانویه
آپلود فرم ها: یک هفته بعد
تاریخ گرنت: ۵ مارچ

خیلی ممنون از گروه پرگار و اقای دکتر علی که همیشه جوابگوی سوالاتم بودن.
امیدوارم همگی هرچه زودتر به نتیجه ای که دوست دارین برسین


🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#گرنت_ویزا

PhD, Chemical Engineering
University of  Queensland
فاند: فول فاند
وضعیت تأهل: مجرد
دانشگاه و رشته ایران: ارشد معدن محیط‌زیست تهران، لیسانس معدن امیرکبیر
بیمه: دانشگاه، Allianz Care
سابقه سفر: ترکیه و ارمنستان و عراق
گپ تحصیلی: بدون گپ
وضعیت سربازی: نرفتم
تاریخ لاج ویزا: Feb 7
تاریخ بایومتریک: Feb 12
تاریخ گرنت:March 6
شروع ترم: April 1st

از سپر طلایی استفاده کردم و از دکتر علی جهت ادیت GTE و لاج ویزا تشکر میکنم. یه سری نکات رو رعایت نکرده بودم که با مشورت های ایشون برطرف شدند به بقیه هم توصیه میکنم برای اینکه خیالشون راحت بشه و استرسشونو بتونند کنترل کنند از تجارب دوستان استفاده کنند تا همگی مراحلشون smooth پیش بره.

امید به خبر گرنتی همه دوستان و منتظرین

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#نکات_آموزشی برای تحصیل در استرالیا

اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع ارشد آموزش محور (Master's by Coursework)

در استرالیا مقطع ارشد به دو صورت آموزش محور و پژوهش محور ارائه می‌شود. نوع پژوهش محور آن قبلا در پست اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع پژوهش محور توضیح داده شد. در این پست، فرآیند اپلای برای مقطع ارشد آموزش محور به صورت خلاصه توضیح داده می‌شود.

1- پیدا کردن رشته و دانشگاه: حدود 40 دانشگاه در استرالیا وجود دارد. بنابراین در مرحله اول لازم است که شما زمان کافی به بررسی وب‌سایت دانشگاه‌ها اختصاص دهید و بررسی کنید که کدام دانشگاه‌ها، رشته مورد نظر شما را در مقطع ارشد ارائه می‌دهند.

2- بررسی حداقل شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش: هر دانشگاه حداقل شرایطی را به عنوان پیش‌نیاز جهت اخذ پذیرش اعلام می‌کند. لازم است که این موارد را به دقت مطالعه کنید. معمولا پیش‌نیازها شامل موارد زیر می‌شود:
- داشتن مدرک لیسانس در همان رشته یا یک رشته مرتبط
- ممکن است دانشگاه سابقه کاری را نیز به عنوان پیش‌نیاز اعلام کند، به خصوص برای کسانی مدرک تحصیلی مرتبط ندارند و می‌خواهند از طریق سابقه کاری موفق به اخذ پذیرش شوند.
- مدرک زبان: مدارک آیلتس، تافل و PTE جزء مدارک معتبر برای دانشگاه‌های استرالیا هستند. حداقل نمره مورد نیاز برای اکثر دانشگاه‌ها، 6.5 آیلتس (و معادل آن در سایر مدارک زبان) می‌باشد. لازم به ذکر است که فرمت تافل از تاریخ 26 جولای 2023 تغییر پیدا کرد، موضوعی که باعث شد home affairs، تافل را دیگر به عنوان مدرک معتبر برای اخذ ویزای دانشجویی قبول نداشته باشد. لذا برای اخذ پذیرش در مقطع ارشد آموزش محور، از ثبت نام در امتحان تافل خودداری کنید. این را هم اضافه کنیم که مدرک دولینگو هم برای اخذ ویزا مورد تایید نیست.

3- اپلای برای دانشگاه:
در صورتی که حداقل شرایط مورد نیاز را دارید، می‌توانید برای اپلای اقدام کنید. برای اپلای شما به مدارکی مانند مدارک تحصیلی شامل دانش‌نامه و ریزنمرات، رزومه و در صورت نیاز انگیزه‌نامه نیاز خواهید داشت. بدیهی است کلیه مدارک فارسی باید ترجمه شده باشند (در اکثر موارد مهر مترجم کفایت می‌کند و نیازی به مهر دادگستری و وزارت امور خارجه ندارید). ممکن است دانشگاه از شما بخواهد که مدارک خود را به تایید ایجنت (agent) دانشگاه برسانید. ایجنت‌ها، موسسات مورد تایید دانشگاه هستند که کار سرتیفای کردن مدارک را انجام می‌دهند و در سایت دانشگاه، لیست آن‌ها موجود است. تاریخ ددلاین برای دانشگاه‌ها، یکسان نیست و باید در سایت هر دانشگاه، ددلاین اپلای را چک کنید. با توجه به این که استرالیا در نیم‌کره جنوبی واقع شده است، شروع ترم اول معمولا در ماه فوریه (ددلاین اپلای در ماه اکتبر سال قبل) و ترم دوم در ماه جولای (ددلاین اپلای در ماه آپریل) می‌باشد. البته مجددا تاکید می‌کنیم که ددلاین دانشگاه‌ها با یکدیگر فرق داشته و حتی بعضی از دانشگاه، سه ددلاین برای اپلای دارند.

4- بررسی پرونده توسط دانشگاه:
پس از اپلای، دانشگاه پرونده شما را بررسی می‌کند که معمولا حداقل یک ماه این پروسه طول می‌کشد. در صورتی که نتیجه اپلای شما مثبت باشد، دانشگاه برای شما آفر اولیه را ارسال می‌کند. پس از پذیرش آفر که شامل پرداخت هزینه‌های مربوط به شهریه دانشگاه و بیمه درمانی OSHC است، دانشگاه اقدام به صدور COE می‌کند. پس از اخذ COE و بیمه درمانی OSHC، می‌توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

مقطع ارشد آموزش محور به نوعی منبع درآمد برای دانشگاه به شمار می‌رود، در نتیجه اسکالرشیپ برای آن در نظر گرفته نمی‌شود و نهایتا تخفیفی در شهریه برای شما در نظر گرفته می‌شود. شهریه دانشگاه معمولا بین 30 تا 40 هزار دلار استرالیا است که با در نظر گرفتن هزینه مربوط به زندگی که حدود 25 هزار دلار در سال برای یک نفر است، می‌توان نتیجه گرفت که تحصیل در استرالیا در مقطع ارشد آموزش محور بسیار گران است و نیاز به داشتن پشتوانه مالی زیادی دارد.

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#گرنت_ویزا

دکترا فول فاند
دانشگاه Swinburne University of Technology
رشته تکنولوژی معماری

سن: 32
متاهل

تاریخ لاج: 16 فوریه 2024
تاریخ بایو:  18  فوریه 2024
تاریخ دریافت فرم ها: -
تاریخ آپلود فرم ها: -
تاریخ گرنت: 14 مارچ 2024
گرنت همزمان ویزای همراه

از دکتر علی تشکر میکنم که کلیه کارای لاج ویزا رو برامون انجام دادن. ممنونم ازشون که از زمان مشاوره تا انتهای پروسه لاج ویزا تمامی سوالای ما رو با صبوری پاسخ دادن.

یک در خواست هم از دوستانی که در گروه هستند  و درآینده نزدیک گرنت میشید. من هر روز گروه رو چک میکردم تا گرنتی‌ها رو ببینم و امیدوار بشم، امیدوارم شما هم بعد از گرنت شدنتون این خبر خوب رو با بقیه به اشتراک بذارید.

درنهایت برای همه دوستان در گروه آرزوی موفقیت میکنم.🌸

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
#گرنت_ویزا

دکترا
دانشگاه Edith Cowan
رشته مهندسی شیمی

سن: 30
متاهل

تاریخ لاج: 18 فوریه 2024
تاریخ بایو:  21  فوریه 2024
تاریخ دریافت فرم ها: -
تاریخ آپلود فرم ها: -
تاریخ گرنت: 14 مارچ 2024
گرنت همزمان ویزای همراه

جا داره تشکر ویژه داشته باشم از آقای دکتر علیِ بزرگوار و تیم محترم پرگار. ممنونم ازشون که در این مسیر مارو همراهی کردن و تمامی سوالای ما رو با صبوری پاسخ دادن. من پکیج طلایی رو انتخاب کرده بودم.

در کمال ناباوری زیر ۱ ماه ویزامون اومد. از همه کسایی که ویزا لاج کردن میخوام که امیدوار باشن🙂
برای همه آرزوی موفقیت دارم🌷🌸
به امید پیروزی همه دوستان در هر جایی که هستن🙂

🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from ApplyAbroad
⭐️ سال نو رو با عیدی پرگار نو کن

به بهانه‌ی سال نو پرگار با ۱۵٪ تخفیف روی کلیه‌ی خدماتش در خدمتتونه.

⭐️تمام کارگروه‌ها:
آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، ترکیه، روسیه، نگارشی

⭐️تمام خدمات:
تحصیلی، کاری، توریستی

📆 از ۱ تا نیمه فروردین میتونید با استفاده از کد تخفیف زیر در تمامی درگاه های پرگار از ۱۵٪ تخفیف استفاده کنید.

🔣 pargar1403

به امید اینکه امسال هم شاهد خوشحالیتون برای موفقیتتون در مسیر پیش روتون باشیم

🌸 سال نو همگی مبارک 🌸

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🇦🇺 تغییرات جدید در پروسه اخذ ویزای دانشجویی

همان طور که قبلا در پست قوانین جدید برای اخذ ویزای دانشجویی استرالیا اشاره کرده بودیم، در سال ۲۰۲۴ تغییراتی در پروسه اخذ ویزای دانشجویی استرالیا اعمال می‌گردد.
طبق اطلاعیه جدید سایت اداره مهاجرت، افزایش نمره زبان مورد نیاز برای ویزا دانشجویی و همچنین جایگزین شدن مدرک GST با GTE از ۲۳ مارچ اعمال میگردد.
موارد فوق در پست‌های بعدی با جزئیات بیشتر توضیح داده خواهند شد.
لازم به ذکر است که این تغییرات به کسانی که قبل از تاریخ فوق درخواست ویزای خود را لاج کرده‌اند اعمال نخواهد شد.

https://immi.homeaffairs.gov.au/visas/getting-a-visa/visa-listing/student-500/genuine-student-requirement

https://immi.homeaffairs.gov.au/news-media/archive/article?itemId=1188


🌐 خدمات اپلای تحصیلی

🌐 خدمات ویزای تحصیلی

🔸️ لینک گروه های استرالیا

🔸️ کانال اخبار استرالیا با پرگار

🆔 وبسایت | 🌐 اینستاگرام | 🌐 کانال اصلی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
HTML Embed Code:
2024/06/03 20:46:53
Back to Top